تمام بازیگرانی که در “مرد عنکبوتی 3” به شخصیت‌های خود بازمی‌گردند

مارول قول داده که “مرد عنکبوتی 3” (Spider-Man 3) می‌تواند یک کلاسیک دیدنی و محشر باشد. دو سری اول این فیلم‌ها عبارتند از “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) و “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider-Man: Far From Home) که آثار پرفروشی بودند. سری سوم این سه گانه از “سم ریمی” (Sam Raimi) قرار است در دسامبر 2021 اکران شود و اشتباهات قبلی را تکرار نکند.

گفته می‌شود برخی از شخصیت‌های فیلم‌های قبلی به این فیلم بازمی گردند. در اینجا می‌خواهیم بدانیم کدام بازیگران به نقش‌های خود بازمی گردند. با پروشات همراه باشید.


13. “تام هالند” (Tom Holland) در نقش پیتر پارکر

تام هالند” از فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” (Captain America: Civil War) در سال 2016 مرد عنکبوتی بوده و زره کاپیتان آمریکا را ربود. از آن زمان به یک شخصیت محبوب بدل شده و تماشاگران را تحت تأثیر قرار داده است.

او نزدیک‌ترین بازیگر به شخصیت پیتر پارکر است و قرار است دوباره بازگردد. او ضبط را در آتلانتا آغاز کرده و تماشاگران منتظر او هستند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های تاریخ سینما درباره غذا و آشپزی که باید تماشا کنید


12. “زندایا” (Zendaya) در نقش ام جی

پیش از حوادث “دور از خانه” فقط می پارکر و ند لیدز می‌دانستند پیتر مرد عنکبوتی است. اما ام جی هم از حقیقت باخبر شده و این دو می‌خواهند شخصیت میستریو از “جیک جیلنهال” (Jake Gyllenhaal) را از به قدرت رسیدن دور کنند. آن‌ها در پایان یکدیگر را بوسیده و به عنوان زوج جدید شهر معرفی می‌شوند.

“زندایا” در هر دو سری نقش ام جی را بازی کرده و بازهم به این نقش بازمی گردد. چون طرفداران بی صبرانه منتظر دیدن او هستند. البته برخی از طرفداران هم به او حسادت می‌کنند.


11. “جیکوب باتالون” (Jacob Batalon) در نقش ند لیدز

“جیکوب باتالون” در نقش ند بازیگر دو سری قبل است که قرار است بازگردد. او دوست وفادار پیتر است که راز او را پنهان نگه داشته و در “بازگشت به خانه” سال 2017 که پیتر با کرکس روبروست تا مانع دسترسی او به تکنولوژی استارک شود، او شاکر را شکست می‌دهد.

ظاهراً او از زمان “دور از خانه” در عرض 18 ماه 45 کیلوگرم از دست داده و طرفداران نمی‌دانند این کارش به خاطر خود بوده یا نقشش. در هر صورت ظاهرش خوب شده و باید در این نقش حضور یابد.


10. “تونی ریوولوری” (Tony Revolori) در نقش فلش تامپسون

فلش تامپسون شخصیت فرعی دو فیلم قبلی بود که عاشق تارهای مرد عنکبوتی است. او پیتر پارکر را جدی نمی‌گرفت، بنابراین وقتی می‌شنود او مرد عنکبوتی است تعجب می‌کند.

در “دور از خانه” می‌بینیم که پیتر متنی از فلش را برای مادرش می‌خواند که در آن گفته از پدر و مادرش خبری ندارد. بنابراین مشکلات زندگی می‌تواند دلیل مشکلات رفتاری او باشد. این موضوع می‌تواند معانی عمیق‌تری هم داشته باشد.


9. “مریسا تومی” (Marisa Tomei) در نقش می پارکر

بدون شک “مریسا تومی” برای نقش می بازمی گردد. یک نقش فرعی در دو فیلم اول و “جنگ داخلی”، اما با وجود افشای هویت پیتر پارکر شاید همه چیز عوض شود.

همچنین طرفداران دوست دارند بدانند رابطه او با هپی هوگان چه می‌شود. هوگان او را دوست دارد اما با وجود شخصیت بی خیال می نمی‌دانیم چه می‌شود. با این حال حالا باید بدانیم او چطور هم رابطه‌اش را پیش می‌برد و هم مراقب پیتر است.

همچنین بخوانید: اگر هری پاتر در آمریکا ساخته می‌شد این بازیگران را می‌دیدید


8. “بندیکت کامبربچ” (Benedict Cumberbatch) در نقش دکتر استرنج

با خروج مرد آهنی پیتر مورد توجه قرار می‌گیرد. وقایع “دور از خانه” نشان داد که او با بروز مشکلات وارد شده و در مقابل اشراری مانند میستریو عطوفت نشان می‌دهد. بنابراین دکتر استرنج برای اطمینان از درست پیش رفتن اوضاع به میدان وارد می‌شود.

دلیلش این است که “بندیکت کامبربچ” به شدت مراقبت شخصیت “تام هالند” است. البته می دانید که کامبربچ فقط برای مراقبت از پارکر قرارداد امضا نمی‌کند، بنابراین باید ببینیم چه می‌شود. مخصوصاً وقتی قرار است فیلم خودش هم اکران شود.


7. “جیمی فاکس” (Jamie Foxx) در نقش الکترو

اینجاست که همه چیز جالب می‌شود.”جیمی فاکس” در “مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2” (The Amazing Spider-Man 2) نقش الکترو را بازی کرد و ظاهراً در پایان آن فیلم مرد. با این حال مارول و فاکس تأیید کردند که او دوباره در این فیلم حضور دارد.

فاکس در یک پست اینستاگرام گفت: “از اینکه عضو این فیلم باشم خوشحالم…در این فیلم صد برابر شرورترم.” گرچه شخصیت او به یادماندنی‌ترین نبود، اما طرفداران منتظر دیدن او هستند.


6. “آلفرد مولینا” (Alfred Molina) در نقش دکتر اختاپوس

سال 2004 برای فیلم‌های مختلف سال خوبی بود اما “مرد عنکبوتی 2” بهترین بود. داستانی جذاب، اجرای دیدنی “توبی مگویر” (Tobey Maguire) در نقش پیتر پارکر و عناصر دیگر فیلم را محبوب کرد. یکی دیگر از دلایل جذابیت فیلم اجرای “آلفرد مولینا” در نقش دکتر اختاپوس بود.

اختاپوس مانند الکترو در پایان فیلم می‌میرد. با این حال ظاهراً در “مرد عنکبوتی 3” بازخواهد گشت. بازگشت او به این فیلم مثل یک رؤیا خواهد بود و او دشمن سرسخت پیتر است.


5. “توبی مگویر” در نقش پیتر پارکر

وقتی “توبی مگویر” در نقش مرد عنکبوتی حضور یافت، برخی از طرفداران از درخشش او مطمئن نبودند. چون او را برای این نقش پیر می‌دانستند، وقتی فیلم با همان اسم در تابستن 2002 اکران شد، ترس‌هایشان فروکش کرد. مگویر در دنیای اینترنت محبوب شد و دوباره حضور یافت.

گرچه هنوز مگویر با سونی/مارول درباره گفتگو است، اما طرفداران منتظر بازگشت او هستند. بسیاری مگویر را مرد عنکبوتی محبوب دوران کودکی خود می‌دانند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم عاشقانه جذاب و دیدنی شبیه فیلم قلب‌های شیمیایی (Chemical Hearts) که باید تماشا کنید


4. “اندرو گارفیلد” (Andrew Garfield) در نقش پیتر پارکر

اگر دو نسخه مرد عنکبوتی کافی نبودند باید بگوییم گفته می‌شود “اندرو گارفیلد” هم بازمی گردد. چرا که نه؟ البته برخلاف مگویر درباره گارفیلد اطمینان بیشتری وجود دارد. او در “مرد عنکبوتی شگفت انگیز” یک و دو نقش پیتر را بازی کرد. بنابراین او دیگر تنها نیست…


3. “اما استون” (Emma Stone) در نقش گون استیسی

غم انگیزترین صحنه دنیای مرد عنکبوتی مرگ گون استیسی در فیلم “مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2” در سال 2014 بود. مرگ او و تلاش پیترِ گارفیلد برای نجات او تماشایی بود. حتی مراسم خاکسپاری هم انجام می‌شود و پیتر برای مدتی از مبارزه دست برمی دارد، تا اینکه فیلمی قدیمی از گون را می‌بیند.

با وجود مرگ گون گفته می‌شود او هم دوباره به این فیلم بازمی گردد و تماشاگران می‌توانند او را ببینند. بنابراین یا او را در یک صحنه معمولی می‌بینیم یا در یک صحنه زامبی.


2. “کریستن دانست” (Kirsten Dunst) در نقش مری جین واتسون

“کریستن دانست” 38 ساله اخیراً کم کار شده و فقط در سریال‌های Drunk History و On Becoming a God in Central Florida و “آینه سیاه” (Black Mirror) در سال 2017، حضور یافت. با این حال قرار است دوباره به نقش مری جین واتسون بازگردد.

هر سه فیلم “سم ریمی” یک مسیر را پیمودند و پیتر باید معشوقه خود را نجات می‌داد. خوشبختانه مارول شخصیت‌های زن خود را قوی‌تر کرده تا طرفداران بتوانند جنبه دیگر او را هم ببینند.

همچنین بخوانید: رده‌بندی فیلم‌های مرد عنکبوتی از بدترین تا بهترین


1. “چارلی کاکس” (Charlie Cox) در نقش دردویل

“چارلی کاکس” در سریال “دردویل” (Daredevil) نقش مت مرداک را بازی کرد. محبوبیتش باعث شد در فاز سوم هم حضور یابد تا طرفداران خوشحال شوند.

گفته می‌شود او به عنوان وکیل پیتر می‌خواهد نام او را از قتل میستریو در “دور از خانه” پاک کند. طرفداران منتظر تماشای آن هستند. از آنجاییکه گفته می‌شد دردویل پایان خوبی خواهد داشت، بنابراین طرفداران منتظر سری چهارم هم هستند. حالا نمی‌دانیم او در کنار پیتر مبارزه می‌کند یا نه.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (37)

بستن فرم

  1. DERUN128

    آبان 26, 1400

    ی نکته

    خطر اسپویل

    اونطوری که تو ونوم دو آخرین سکانسش نشون داد میاد که ادی و ونوم به ی مکانی تله پورت میشن بعد تو اخبار پیتر پارکر تام هالند رو نشون میدند که ظاهرا میگه این خرابکار انکبوتیه و اینا بعد ونوم پیتر رو میبینه و میگه ازش زیاد خوشم نمیاد

    پس یعنی ونوم هم به عنوان ویلن ششم حضور داره

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به DERUN128

      آبان 26, 1400

      تا اونجایی که توی تریلر ها نشون دادن ونوم حضور نداشته و درضمن من همچین چیزی یادم نمیاد دیده باشم 😐

      پاسخ

      • DERUN128 در پاسخ به رهام

        آبان 27, 1400

        جناب برو فیلم رو ببین آخرین سکانسش رو ببین احتمالا ویلن ششم ی ویلن خاصه و آخر داستان میاد
        آیدی تلگرامم بده بت نشون بدم اسکرین شات

        پاسخ

      • DERUN128 در پاسخ به رهام

        آبان 27, 1400

        جناب برو فیلم رو ببین آخرین سکانسش رو ببین احتمالا ویلن ششم ی ویلن خاصه و آخر داستان میاد
        آیدی تلگرامم بده بت اسکرین شات نشون بدم

        پاسخ

      • Yohana در پاسخ به رهام

        دی 12, 1400

        اصلا ونوم نبودش احتمال داره مرد عنکبوتی بعدی حظور داشته باشه

        پاسخ

      • بردیا در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 6, 1401

        اخراش میزاره منم دیدم ونوم رو میگم

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به DERUN128

      دی 18, 1400

      ببین دادا ادی نمیاد درضمن گون استیسی بازی نمیکنه مرده تو قسمت سوم شگفت انگیز زنده میشه که نشده

      پاسخ

  2. Ramin.B

    شهریور 4, 1400

    دوتا شخصیت دیگه رو یادتون رفت بگین!
    تو این گرین گابلین و سند من هم حضور دارن..
    تو تریلر رسمی که از این فیلم منتشر شده شاهد حضورشون بودیم

    پاسخ

  3. ممد

    فروردین 10, 1400

    چرا وای نمیستن حداقل ما اتفاقای اینفیتی وارو اند گیمو هضم کنیم بعد باز برن سراغ گیج کردن مخاطب؟!!!@؟#

    تا به حال نداشتیم که یک دنیای سوپر هیرویی داستانش رو با محوریت یک سریال شروع کنه (واندا ویژن) و طبق چیزای دیگه میدونیم که هیچ دلیلی برای بودن 3 اسپایدر من با دکتر استرینج در اسپایدرمن 3 وجود نداره جز اینکه دنیا موازی شده باشه و همه چی با واندا ویژن در ارتباط باشه.احتمال میدم فاز 4 فاز گیج کننده ایه و باید همه چیه فاز 3 و 2 و 1 رو فراموش کنیم .ولی من اصلا فکر نمیکنم ویلن جدید گالاکتوس باشه چون مارول هیچ وقت همچین ویلنی رو تو 4 فاز وارد نمیکنه!بنظرم ما حضور گالاکتوس رو در فاز 4 میبینیم ولی قطعا تو فاز 5 نقشش گنده تر میشه .

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ممد

      آبان 25, 1400

      دوست عزیز دکتر استرنج تو تریلر رسمی فیلم حضور داره و جزو بازیگران فیلمه

      پاسخ

  4. علی

    اسفند 30, 1399

    آره .آره . مارلون براندو هم هست در نقش پدر ژپتو !!
    اوپس گمونم نقش عمو بن رو داشته باشه
    تازه کوبریک می خواد کارگردانیش کنه .هان؟…
    در کل آرزو بر ما عیب نیست😞

    پاسخ

  5. D.R strange

    اسفند 21, 1399

    احتمالا بعد گند کاری واندا ویژن تو سریالش میشه گفت جهان موازی به وجود اومد. 😐

    احتمالا توبی مگوایر و اندور گاروید هم نقش مرد عنکبوتی تو جهان های موازی باشن.

    احتمالا هم دکتر استرنج خودشو مقصر میدونه که چرا نیومده و واندا ویژن رو کنترل کنه و جهان موازی خلق نشه.

    احتمالا نبردی جذاب بین دکتر استرنج و ( یا دکتر اختاپوس یا الکترو ) به وجود آمد.

    من که فیلم نامه نویسه mcu نیستم ولی احتمالا فیلم بعد سریال واندا اتفاق می افته.

    پس از اینکه پیتر و دوستاش و دکتر این گند جهان موازی رو درست میکنن

    احتمالا احتمالا دورمامو راه بازگشت به زمینو پیدا میکنه ( چون تو تریلر دکتر استرنج 2 دورمامو و کایسیلیوس زنده هستن )

    در کل میشه گفت از سریال واندا ویژن به بعن وارد مولتی ورس جهان مارول میشیم.

    سریال فالکون و سرباز زمستانی هم در راه هست.

    در کل خدا به فاز 4 دنیای سینما مارول رحم کنه.

    یا خوب از آب در میاد. یا بد…

    پاسخ

  6. پرهام

    اسفند 20, 1399

    تام هالند بهتر از همه است و اینکه اندر و توبی نیستند در نقش و ددپول هم تایید شده که هست و این فیلم در 1401 5 فروردین میاید و تام هلند از همه بهتر چون اندر و توبی هرگز نمی توانست میس را بکشد و فعلا معلوم نیست میس مرده است و تام مرد اهنی را می بیند و می فهمد که نمورده و استرج به ان بعد می فرست تام را که ببیند مرد اهنی زنده است یا نه و در اونجرز 5 تام مهمترین نقش می شود و نقش مهمی دارد و در ددپول 3 هم تام نقش زیادی دارد ددپول سه هم قرار است بیاید

    پاسخ

  7. کسی طرفدار اندروگارفیلدهس؟😇

    پاسخ

  8. علیرضا

    دی 13, 1399

    سلام مقاله خوبی بود من از همه بیشتر چارلی کاکس و توبی مگوایر هستم

    پاسخ

  9. شرلوک هلمز

    دی 12, 1399

    به نظرم همه خوبن مخصوصا مت مورداک

    پاسخ

  10. Maker

    دی 4, 1399

    خدا کنه در پایان فیلم مرد عنکبوتی تام هالند بمیره توبی جاشو بگیره 😀😀

    پاسخ

    • سورنیج در پاسخ به Maker

      بهمن 5, 1399

      دقییییییقا

      پاسخ

    • بی نام و نشون در پاسخ به Maker

      بهمن 23, 1399

      نه اتفاقا تام هالند بهتر از توبی بازی میکنه

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به بی نام و نشون

        بهمن 24, 1399

        خخخخخ مطالب طنز نفرستید جناپ

        پاسخ

        • بی نام و نشون در پاسخ به Maker

          بهمن 25, 1399

          من مثل شما اهل سیرک نیستم اشتبا ه نکنید

          پاسخ

        • Aysu در پاسخ به Maker

          شهریور 13, 1400

          فن های تام هالند مث تو نیستن:/
          این خبر هم فک نکنم واقعی باشه چون اصلا نمیشه با هم بازی کنند
          و میخوای باور کنی یا نکنی خیلی از نظر سنجی ها گفتن تام بهتره خب راست هم گفتن:)

          پاسخ

        • محمد در پاسخ به Maker

          دی 18, 1400

          بورو شیرتو بوخور بچه جان از همشون تام بیشتر گریه میکنه اشک‌هاش جاری بود قشنگ معلوم شد لباسش خیس شد🤣🤣🤣🤣

          پاسخ

    • Aysu در پاسخ به Maker

      شهریور 4, 1400

      تام هالند خیلی بهتر بازی می‌کنه:/
      تو خیلی از نظرسنجی ها هم اول شده و بهترین بازی رو داشته
      بعدشم اصلا این دوتا باهم متفاوتند از نظر کمپانی…:/
      پس لطفاً نظر بی ربط نده
      با تچکر

      پاسخ

    • Mahdi در پاسخ به Maker

      شهریور 4, 1400

      اره خیلی عالی میشه🙂

      پاسخ

    • بردیا در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 6, 1401

      خدا نکنه

      پاسخ

  11. mm1386

    دی 4, 1399

    قطعی شده توبی و اندرو؟ جی کی سیمونز چی؟

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به mm1386

      دی 4, 1399

      بله قطعا سلطان توبی در فیلم حضور داره جی کی سیمونز در قسمت قبلی بود پس در این قسمت هم هست یعنی باید باشه وگرنه من می دونم و فایگی

      پاسخ