نخستین تصویر رسمی از دنزل واشینگتن و جرد لتو در فیلم The Little Things منتشر شد

کمپانی برادران وانر سرانجام اولین تصویر رسمی از فیلم جنایی و هیجان‌انگیز “چیزهای کوچک” (The Little Things) را منتشر کرده‌است که در آن شاهد ظاهر  “دنزل واشینگتن” و “جرد لتو” هستیم. علاوه بر این دو بازیگر که هر دو سابقه‌ی کسب جایزه اسکار را در کارنامه خود دارند، رامی مالک، دیگر بازیگر برنده اسکار، در این فیلم حضور داشته و به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

طبق اعلام کمپانی برادران وانر، این فیلم در ابتدا به صورت محدود و در تاریخ  ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹) در سینماها اکران می‌شود. و سپس در ماه مارس 2021 بر روی سرویس HBO MAX قرار خواهد گرفت.

داستان این فیلم  راجع به کلانتر شهری در ایالت کالیفرنیا به نام “دِک” (با بازی دنزل واشینگتن) است. او مردی است که زیر فشار کاری شدیدی است و برای پیدا کرد قاتلی زنجیره‌ای (با بازی جرد لتو) با کاراگاهی از نیروی پلیس لس‌آنجلس به نام “باکستر” (با بازی رامی مالک) وارد همکاری می‌شود. توجه زیاد “دِک” به جزئیات، به حل پرونده کمک زیادی می‌کند اما به خاطر تمایلش به زیر پا گذاشتن قانون با “باکستر” به مشکل بر می‌خورد. او در این میان، در حال دست و پنجه نرم کردن با نتیجه اعمال نا خوشایند خود در گذشته نیز هست.

“جان لی هنکاک” (John Lee Hancock) وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشته‌است. فیلم‌هایی مثل “نقطه‌ی کور” (The Blind Side)، “نجات آقای بنکس” (Saving Mr. Banks) و “بنیان گذار” (The Founder) از جمله فیلم‌هایی هستند که به کارگردانی “جان لی هنکاک” ساخته شده‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم