رتبه‌بندی لباس‌های شخصیت “السا” در انیمیشن “یخ‌زده” (Frozen)

برای طرفداران پرنسس‌های دیزنی، لباس‌های مختلف می‌تواند جذاب باشد. درحالی که بیشتر پرنسس‌های قدیمی دیزنی یکی دو تا لباس دارند، السا و آنا در “یخ‌زده” و در دو فیلم آن کلی لباس عوض می‌کنند.

این لباس‌ها اغلب پیچیده و با طراحی مختلف بوده و جزئیات زیادی دارند. اگر طرفدار استایل و لباس‌های مختلف هستید، در اینجا می‌خواهیم بهترین لباس‌های “السا” را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. لباس ساده سفید در “یخ‌زده 2”

السا وقتی می‌خواست به تنهایی از دریای سیاه رد شود این لباس سفید را پوشیده بود. این لباس نسخه برهنه‌تر لباس سفر اوست که در نصف فیلم به تن دارد. به همین دلیل ساده‌تر است. چون در اینجا السا عملگراتر بوده و موهایش را به پشت بسته است، در اینجا توی آب یخ پریده و می‌خواهد با همه قدرتش از آب رد شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های تاریخ سینما با موضوع اعتیاد به الکل که باید تماشا کنید


9. لباس خداحافظی

احتمالاً این یکی از کمتر شناخته شده ترین لباس‌های السا در فیلم اول است. او این لباس را در صحنه‌ای که او و خواهرش از والدین خود خداحافظی می‌کنند پوشیده.

این لباس عناصر فرهنگی آرندل را نشان می‌دهد. با این حال لباس بسیار ساده‌ای است. او این لباس را زمانی پوشیده که باید همه چیز درباره خودش را پنهان کند و لباسش گویای این موضوع است.


8. لباس تاج‌گذاری

لباس تاج گذاری السا جزئیات زیبایی دارد. این جزئیات معماری قصر را به تصویر کشیده و از فرهنگ اسکاندیناوی نشات می‌گیرد.

با این حال اینجا هم بار دیگر باید خودش را تا حدی پنهان کند. لباس پوشیده و کمی مادرانه است، و السا هم در مقایسه با وقتی لباس‌های دیگر را پوشیده بود، چندان ملکه وار نیست.


7. لباس بنفش روشن از “یخ زده 2”

این لباسی است که السا در آغاز “یخ زده 2” آن را پوشیده است. لباسی به رنگ بنفش روشن و ساده. گرچه از لباس‌های دیگرش ساده‌تر است، اما جزئیات کوچکی روی آستین و دکمه‌ها وجود دارد که لباس را اشرافی می‌کند.

درحالی که بیشتر لباس‌های السا آبی و سفیدند، اما او لباس‌های بنفش و شلوغ هم زیاد دارد. این لباس زیباست اما بهترین لباس او نیست.


6. لباس سبز “تب یخ زده”

حتی شاید بزرگ‌ترین طرفداران “تب یخ زده” هم این لباس زیبا را به یاد نداشته باشند. این لباس در انیمیشن کوتاه “تب یخ زده” دیده شد و از لباس معمول السا متفاوت است.

یک لباس سبز و بهاری که زیباست و شخصیت السا را به خوبی منعکس می‌کند.

همچنین بخوانید: بررسی و رده‌بندی نامزدهای بهترین طراحی لباس اسکار 2020


5. لباس همیشگی‌اش

این لباس هم پیراهن است و هم شلوار و برای ماجراجویی در طبیعت مناسب است. همین لباس کافی است تا “یخ زده 2” از نسخه اصلی بهتر باشد.

این لباس جزئیات زیبایی دارد که آن را دیدنی می‌کند. این پیراهن از برف الهام گرفته و السا هم یکی از معدود پرنسس‌های دیزنی است که شلوار می‌پوشد.


4. پیراهن و شنل از “ماجراجویی منجمد اولاف” (Olaf’s Frozen Adventure)

از آنجاییکه این لباس را السا در این انیمیشن کوتاه می‌بیند شاید کسی آن را به خاطر نداشته باشد. با این حال بسیار زیباست. یک پیراهن آبی رنگ با یقه خز و شنل زمستانی.

این پیراهن پر از عناصر زمستانی است و از پیراهن‌های دیگرش سنگین‌تر است، اما بسیار زیباست. گرچه اولاف ستاره فیلم است، اما پیراهن السا دیدنی است.


3. لباس شب بنفش تیره

درحالی که دو پیراهن برتر لیست آنهایی هستند که در لحظات پیروزی پوشیده، این یکی هم خیره کننده است. رنگ بنفش لباس با اشرافی بودن السا مطابقت داشته و جزئیات ظریفی دارد. لباس تا حدی براق، تاریک و نسبت به لباس‌های دیگر السا ساده‌تر است. از آنجایی که لباس تیره است شاید جزئیات خاص آن را خوب نبینید.


2. پیراهن آزادی‌اش

یکی از خیره‌کننده‌ترین پیراهن‌های ممکن در این لیست که با پوشیدن آن قدرتش را به رخ می‌کشد. پیراهن براق و درخشان بوده و مثل دانه‌ای برف برق می‌زند. رنگ آبی نقره‌ای روشنان برای یک ملکه ایده آل است. این پیراهن به علاوه موهای بافته و آزادی به دست آمده‌اش، با فضای قصر هم تناسب دارد.

همچنین بخوانید: 10 سریال جذاب و دیدنی درباره طبقه کارگر که باید تماشا کنید


1. پیراهن سفید

این پیراهن سفید آخرین پیراهن “یخ زده 2” است. السا حین خواندن آوازی درباره ماجراجویی‌اش این پیراهن را به تن دارد. این پیراهن مرحله آخر سفرش را نشان می‌دهد که هویت واقعی خود را به نمایش گذاشته و از جایگاهش استقبال می‌کند.

پیراهنی با الماس، براق و درخشان، به رنگ برق. شنل جادویی این پیراهن هم زیبا و دیدنی است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. ملکه السا ملکه یخی

    خرداد 24, 1400

    من عاشق لباس تا جگذاری ملکه یخی هستم بسیار زیبا و برازنده یک ملکه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ملکه السا ملکه یخی

      خرداد 25, 1400

      که اینطور 😂یاد هاشیراما افتادم که با این عظمت شنل هوکاگش اونشکلی نابرازندش بود 😹

      پاسخ