نکات جذاب و زیاده‌روی‌های سریال “سه خرس ساده‌لوح” (We Bare Bears)

“سه خرس ساده لوح” (We Bare Bears) یک کارتون محبوب درباره سه خرس به نام‌های گریز، پاندا و خرس یخی و زندگی آنهاست. این سه تن هرجا می‌روند دوست پیدا می‌کنند و در هر قسمت ماجراجویی‌هایی انجام می‌دهند. این سریال متفاوت و محبوب است. گرچه این سریال را بهترین سریال کارتون نتورک می‌دانند اما برخی از جنبه‌های سریال هم زیاده روی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. بهترین سریال: مثل برادر

گریز، پاندا و خرس یخی مثل برادر هستند و هرجا که می‌روند دوستان جدید پیدا می‌کنند. این سه خرس از دوران کودکی که توی خیابان‌ها بودند باهم زندگی می‌کردند و بهم نزدیک هستند. ارتباط آنها قلب سریال است و در هر قسمت به صمیمیت آنها پرداخته می‌شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمیشن جذاب و دیدنی درباره گربه‌ها که باید تماشا کنید


9. زیاده‌روی: دوران کودکی

قسمت‌های مربوط به دوران کودکی این سه خرس جالب بودند اما وقتی این قسمت‌ها بیش از حد پخش شدند دیگر جذابیت خود را از دست دادند. دیدن خرس‌های کوچولو بامزه بود اما لازم نیست در آن اغراق شود.


8. بهترین سریال: آرامش بخش

تقریباً تمام قسمت‌های این سریال آرامش بخش است و همین موضوع سریال را جذاب می‌کند. برخی از قسمت‌ها دیالوگ ندارند و تنها موسیقی پس زمینه را می‌شنویم. فضای آرامش بخش سریال در کنار سبک انیمیشن و تعادل آن سریال را دیدنی می‌کند.


7. زیاده‌روی: شخصیت پردازی خرس‌ها

هر کدام از خرس‌ها شخصیت قدرتمندی دارند اما گاهی اوقات در این زمینه زیادی روی شده است. گرچه درباره خرس‌ها داستان‌های جالبی شکل می‌گیرد اما شخصیت پردازی‌شان گاهی اوقات داستان را ضعیف می‌کند. گریز باید رهبر باشد، پاندا اسیر شبکه‌های اجتماعی است و خرس یخی هم آرام و درونگراست.

البته ویژگی‌ها آنها به همینجا خلاصه نمی‌شود چون این شخصیت‌های دوست داشتنی ویژگی‌های جالبی دارند، اما گاهی اوقات فقط به این ویژگی‌ها پرداخته می‌شود.


6. بهترین سریال: مثبت و تحسین برانگیز

“سه خرس ساده لوح” سریالی مثبت و تحسین برانگیز است، که شاید کمتر سریالی مانند آن باشد. سریال به مضامین خود تکیه داشته و یکی از بهترین سریال‌های حاضر است.

پیام فیلم به مسائل احساسی هرکدام از خرس‌ها یا دوستانشان و کنار آمدن با مسائل در شرایط سخت، می‌پردازد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های انیمیشن غیرانگلیسی زبان براساس امتیاز راتن تومیتوز


5. زیاده‌روی: قسمت‌های مجزا

این سریال قسمت‌های مجزا دارد و موضوع خاصی را دنبال نمی‌کند. هر قسمت داستان کوتاهی دارد که می‌توان به هر ترتیبی آن را تماشا کرد و گرچه برای یک سریال انیمیشن سبک خوبی است، اما می‌توانست منسجم‌تر باشد. بنابراین شاید دنبال کردن یک داستان واحد می‌توانست سریال را جذاب‌تر کند.


4. بهترین سریال: سبک‌های مختلف انیمیشن

این سریال یک نوع خاص انیمیشن را دنبال نکرد و در هر قسمت سبک‌های مختلف را می‌بینیم. بنابراین می‌توان سریال را ترکیبی از انیمیشن‌ها و فیلم‌های مختلف دانست، مخصوصاً قسمت‌های مربوط به شخصیت خرس یخی.

سبک سریال و توجه آن به سریال‌ها و فیلم‌های مختلف جالب و جذاب است.


3. زیاده‌روی: تمرکز بر تکنولوژی

در دنیای این سریال و خرس به تکنولوژی زیاد پرداخته می‌شود. چون پاندا هاشق تکنولوژی مخصوصاً شبکه‌های اجتماعی است و بنابراین سریال به این موضوع اشاره می‌کند. گرچه این موضوع جالب است اما گاهی اوقات بیش از حد به آن پرداخته می‌شود.


2. بهترین سریال: داستان‌های خلاقانه

این سریال در مقایسه با سریال‌های دیگر چندان طولانی نیست. با این حال در هر قسمت ایده‌های جدید به کار می‌گیرد. جذابیت هر قسمت به خاطر روایت آن است. خلاقانه بودن سریال و ماجراجویی‌های جدید خرس‌ها و دوستانشان سریال را دیدنی می‌کند.

همچنین بخوانید: رتبه‌بندی 10 سریال انیمیشن طولانی


1. زیاده‌روی: قسمت‌های کوتاه‌تر

“سه خرس ساده لوح” قسمت‌های کوتاهی دارد که هر قسمت هم داستانش متفاوت است، درحالی که قسمت‌های طولانی‌تر با داستان یکپارچه و ادامه دار می‌توانست سریال را دیدنی کند. فیلم “سه خرس ساده لوح” در سال 2020 اکران شد که کمی بیشتر از یک ساعت بود و در مقابل قسمت‌های کوتاه سریال قرار دارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Arian

    دی 9, 1399

    خیلی خوب بود اما به نظر من یک پارچه نبودن قسمت ها از ضعف آن نیست

    پاسخ