رتبه بندی آزاردهنده‌ترین شخصیت‌های سریال “سیمپسون‌ها” (The Simpsons)

با این که سریال محبوب “سیمپسون‌ها” شخصیت‌های محبوب بسیاری دارد، اما تعداد کمی از آنها مورد استقبال طرفداران قرار گرفتند. چه به خاطر کلیشه بودن باشد یا مسائل دیگر، در هر صورت سریال “سیمپسون‌ها” شخصیت‌های آزاردهنده‌ای دارد که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. آقای لارگو – Mr. Largo

آقای لارگو با این که معلم موسیقی لیزا است اما به او علاقه‌ای نشان نمی‌دهد. حتی استعدادهای او را کشف نکرده و او را تشویق می‌کند تا نواختن ساکسیفون را کنار بگذارد. اما بیش از هرچیز یکی از خسته کننده ترین شخصیت‌های سریال است. هربار که او ظاهر می‌شود از اینکه بخشی از سریال به او اختصاص یافته متأسف می‌شویم.

همچنین بخوانید: رتبه‌بندی 10 پایان‌بندی جذاب و دیدنی سریال سیمپسون‌ها (The Simpsons)


9. سایدشو مل – Sideshow Mel

یک شخصی بامزه که دیرتر به سریال اضافه شد و همیشه در سایه دلقک قرار می‌گیرد. داستان او روایت جذاب و عمیقی است. اما او شخصیتی بی هدف است که دلیل حضورش را نمی‌فهمیدیم. نه تنها او هیچ طنزی نداشته بلکه طی سال‌ها هیچ تغییری نکرد.


8. خانم هوور – Miss Hoover

گرچه سریال شخصیت‌های مختلفی دارد، اما معلم‌های سریال همیشه شخصیت تک بعدی دارند. اگر دقیق‌تر نگاه کنید متوجه می‌شوید پرینسیپل اسکینر، ادنا کراباپل و خانم هوور همه افسرده هستند و به دانش آموزان اهمیت نمی‌دهند. او نه تنها با بچه‌ها بد رفتار می‌کند بلکه نسبت به آنها بی توجه است. معلوم نیست با وجود این بی علاقگی چرا وارد این صنعت شد؟


7. نلسون مونتز – Nelson Muntz

نلسون مونتز مسئول یکی از جملاتی است که همیشه به یادتان می‌ماند، اما نه آن نقل قولی که تصور کنید. منظورمان “هاها!” گفتن معروف اوست. توهین‌های او نه تنها آزاردهنده است بلکه نباید زورگویی‌های او را هم فراموش کنیم. نویسنده از قصد آن را یک شخصیت ناخوشانید کرده، و اگر کمی شخصیتشان را رشد می‌داد بهتر می‌شد.


6. مرد بلکه گو – Yes Guy

این شخصیت همانطور که از اسمش پیداست به خاطر بله گفتن همیشگی‌اش مشهور شده است. به علاوه او با لحنی آزاردهنده چشم می‌گوید. شخصیت‌های سریال او را دوست ندارند و طرفداران هم از او متنفرند. خوشبختانه او زیاد در سریال نیست.

همچنین بخوانید: رتبه‌بندی 10 سریال انیمیشن طولانی


5. هرمان – Herman

خوشبختانه طی سال‌های اخیر نویسنده‌ها کمتر و کمتر به هرمان پرداخته‌اند چون چندان شخصیت طناز و عمیقی نبوده است. او پایان مشخصی ندارد. هربار که او را می‌بینیم انگار نقش و ظاهر جدیدی یافته است، حالا چه اسلحه فروش باشد یا لباس فروش. این عدم انسجام گیج کننده و آزاردهنده بود.


4. لیزا –  Lisa

گرچه سریال به این شخصیت نیاز دارد اما حضور مکرر او در سریال بینندگان را اذیت می‌کند. دیدگاه‌های افراطی او درباره جامعه و سیاست اغلب با بدبینی همراه است. او به بزرگترهایش (به جز مورفی) احترام نمی‌گذارد و بدترین قسمت‌های سریال به خاطر اوست.


3. پتی و سلما – Patty And Selma

پتی و سلما خواهران موذی مارج هستند که هرازگاهی سروکله‌شان پیدا شده و درباره هومر حرف‌های توهین آمیز می‌زنند. به جز ماجراهای ازدواج پتی چیز جالب دیگری درباره آنها وجود ندارد. به جز ازدواج سلما با باب که ستاره این نقش است.


2. کلتوس – Cletus

کلتوس همیشه شخصیت آزاردهنده‌ای نبود. او در آغاز بامزه بود، اما به تدریج و بعد از چند فصل به شخصیتی مسخره بدل شد که همسرش همیشه حامله بود. علاوه بر این جوک‌های مسخره‌اش هم او را به یکی از بدترین شهروندان تبدیل کرده است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین مینی‌سریال‌های تلوزیونی که می‌توانید تنها در چند روز تماشا کنید


1. شری و تری – Sherri And Terri

این دو شخصیت که محبوب بارت بودند از معدود شخصیت‌هایی هستند که فصل خاصی به آنها اختصاص داده نشد. از آنجاییکه نویسنده‌ها به پیشینه او نپرداخته‌اند مسلماً برایشان اهمیتی قائل نیستند.

با این حال آنها را همیشه می‌بینیم. همه بچه‌های مدرسه، حتی میلهوس، رالف یا نلسون، قسمت‌های مخصوص خود را دارند، اما شری و تری شخصیت‌های آزاردهنده‌ای هستند که پس از حدود 30 سال درباره‌شان چیزی نمی‌دانیم.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم