همه‌چیز درباره جنیفر لوپز

جنیفر لوپز نیازی به معرفی ندارد و از زمان پخش اولین آلبومش در سال 1999 به ملکه دنیای موسیقی لاتین تبدیل شده است. او در دنیای موسیقی، سینما، مد و تلویزیون جنجال زیادی به پا کرده و همیشه موردتوجه بوده است. او که در یک خانواده پورتوریکویی و در نیویورک متولد شد می‌خواست وکیل شود اما درعین‌حال خواسته‌های دیگری هم داشت. احتمالاً اولین تصمیم درست او نقل‌مکان به منهتن بود. او در آنجا شروع به کار کرد و باوجود استعداد بسیار زیادش در حال حاضر با داشتن 47 سال سن مادر دو کودک و یکی از جذاب‌ترین خواننده‌های هالیوود است.

او خوب می‌داند که در هر شرایطی باید چه‌کار کند و به همین دلیل نه‌تنها در عرصه موسیقی بلکه در عرصه سینما هم بسیار موفق است. او در هر برند تجاری فعالیت کند، می‌تواند با استایل و ظاهر خود آن برند را به موفقیت برساند. او در تمام فرش قرمزها می‌درخشد.

اطلاعات شخصی

نام به‌عنوان جی لو معروف است اما نام کاملش جنیفر لین لوپز است.
تاریخ تولد 24 جولای 1969
محل تولد برونکس، نیویورک، آمریکا
ماه تولد مرداد
رنگ چشم قهوه‌ای روشن
رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی
ملیت آمریکایی
مذهب کاتولیک
تحصیلات دیپلمه از دبیرستان Preston
شغل خواننده، رقصنده، بازیگر، تولیدکننده، نویسنده، طراح مد، شخصیت تلویزیونی
وضعیت تأهل مطلقه (او سه بار طلاق گرفته است.)

 

اطلاعات خانوادگی

جنیفر لوپز و دختر و پسرش
پدر دیوید لوپز
مادر گوادولوپ رودریگو
برادر و خواهر خواهر بزرگ‌تر لسلی لوپز، خواهر کوچک‌تر لیندا لوپز، هردوی آن‌ها هنرمند هستند.
همسر اوجانی نوا (1997-1998)، کریس جاد (2001-2003)، مارک آنتونی (2004-2014)
فرزند ماکسی میلیان دیوید مونیز (پسر)، اما ماریبل مونیز (دختر)

همه‌چیز درباره جنیفر لوپز

روابط گذشته

او غیر از 3 ازدواجش با دیوید کروز هم رابطه داشت که عشق اولش محسوب می‌شود. در سال‌های بعد با شخصیت‌های مطرح هالیوودی مانند وسلی اسنایپز، تامی موتولا، دیدی، بن افلک، کسپر اسمارت، ماکسیم اشمرکوفسکی و درک، نیز رابطه داشت. رابطه او با بن افلک طولانی‌مدت بود و جنجال زیادی به پا کرد. اخیراً رابطه او با درک، رپری که 17 سال از او جوان‌تر است، بر سر زبان‌ها افتاده و هردوی آن‌ها نیز نسبت به این شایعه سکوت کرده‌اند و آن را تکذیب یا تأیید نکرده‌اند.

وضعیت بدنی

اندام جنیفر لوپز بااینکه لاغر نیست اما همواره آرزوی بسیاری از زنان جوان است.

هیکل تراشیده و عضلانی
قد 168 سانتی‌متر
وزن 59 کیلوگرم
دور کمر 66 سانتی‌متر
اندازه پا 8.5 آمریکایی
اندازه لباس 10
سایز بدن 36-25-37

 

سرگرمی‌ها و علایق

رنگ آبی
غذا کتلت مرغ
مکان میامی
ورزش بیس بال، تنیس، فوتبال
مارک جین J
فیلم Prelude to a Kiss و When Harry met Sally

 

فعالیت حرفه‌ای

اولین کار: او از سن کم فعالیت تصویری داشت اما اولین فیلم مهم او Money Train بود که در سال 1995 اکران شد. او خوانندگی را از سال 1999 آغاز کرد و اولین آلبوم او در این سال منتشر شد.

برندهای تجاری: اورآل، گوچی، ژیلت و عطر JLuxe.

موفقیت‌های کاری: 3 جایزه‌امی، 1 جایزه بامبی، 2 جایزه بی ام آی، 3 جایزه بیلبورد موسیقی، او همچنین 2 جایزه Guinness World Records دارد و در سال 2013 بر روی پیاده‌روی مشاهیر هالیوود قدم گذاشته است.

دستمزد: طبق گزارشات هر چک پرداختی معادل 17.5 میلیون دلار.

درآمد خالص: 320 میلیون دلار.

کاهش وزن جنیفر لوپز

تمرینات ورزشی

او در طول روز تمرینات کاردیو، بوکس، و دو را انجام می‌دهد. او به‌خوبی می‌داند که تکرار مکرر یک تمرین باعث می‌شود که بدن به آن عادت کرده و بعد از مدتی تأثیر خود را از دست بدهد. به همین دلیل هرازگاهی تمرینات را تغییر می‌دهد. او ازجمله ستارگان معدود این صنعت است که داشتن ظاهر بهتر را با لاغری برابر نمی‌داند. او فقط چند روز در هفته را تمرین می‌کند، آن‌هم زیر نظر مربی. با این کار نه‌تنها ظاهرش حفظ می‌شود بلکه احساس خوبی هم خواهد داشت.

رژیم غذایی

او برای کاهش وزن به خودش گرسنگی نمی‌دهد. به نظر او گرسنگی کشیدن فقط انرژی را تحلیل برده و چربی را نمی‌سوزاند و سال‌هاست که دیگر کسی به دنبال سایز صفر نیست. او اندام خود را دوست دارد. البته سعی می‌کند از غذاهای سالم و مغذی استفاده کند اما به‌طورکلی خود را از هیچ‌چیز دریغ نمی‌کند، از قهوه گرفته تا ماهی سالمون به همراه پنیر کم‌چرب.

  • رژیم اصلی او عبارت است از پروتئین سویا یا گوشت.
  • او برای پاک‌سازی و شادابی بدن خود روزانه چندین بطری آب می‌نوشد.

همه‌چیز درباره جنیفر لوپز

دانستنی‌های جالب درباره جنیفر لوپز

  1. او از سن کودکی هدف خود را مشخص کرده بود و در سن 5 سالگی در کلاس‌های موسیقی و رقص ثبت‌نام کرده بود. او این کار را عزم و اراده می‌نامد.
  2. داستان موفقیت جنیفر داستان یک‌شبه به موفقیت رسیدن نبود. او قدم‌به‌قدم جلو رفت و در منهتن روزها به‌عنوان رقصنده کار می‌کرد و شب‌ها به استودیو می‌رفت. او پیش از رفتن به روی صحنه به‌عنوان رقصنده اصلی، رقصنده پشتیبان بود.
  3. در فیلم Money train هر دور ستارگان مرد فیلم یعنی وسلی اسنایپس و وودی هارلسون به او پیشنهاد دوستی دادند و جنیفر به هردویشان جواب رد داد.
  4. یکی از فیلم‌های موفق او در سال 2001 به نام The Wedding Planner بود که یکی از فیلم‌های موفق سال به شمار می‌رفت. جالب اینجاست که در همان سال جنیفر آلبوم موفقی را روانه بازار کرد که در صدر قرار گرفته بود و در آن سال جنیفر در صدر لیست سینما و موسیقی بود. این موفقیت برای هرکسی رخ نمی‌دهد.
  5. باید بدانید که جنیفر هرگز الکل مصرف نمی‌کند.
  6. باوجود علاقه جنیفر به صنعت سینما والدینش دوست داشتند که او یک وکیل شود و به همین دلیل مدتی را در زمینه وکالت فعالیت کرد.
  7. او با داشتن صدای بسیار زیبا توانایی تقلید صدا نیز دارد و به‌خوبی می‌تواند صدای ریحانا را تقلید کند.
  8. او تنها زن دنیاست که تاکنون دو بار لقب جذاب‌ترین زن دنیا را به دست آورده است. خوب می‌دانیم که بسیاری از خانم‌ها آرزو دارند یک‌بار به این لقب دست پیدا کنند، اما جنیفر هر زنی نیست.
  9. او به تکنولوژی علاقه‌ای ندارد و باوجوداینکه پدرش در آن زمان که کامپیوتر تازه به بازار آمده بود در حرفه کامپیوتر بود اما دخترش چیز زیادی از کامپیوتر نمی‌داند و به همین دلیل چندان در دنیای مجازی حضور ندارد.
  10. بدن او فرم بسیار زیبایی دارد و به دلیل شباهت بدنش به گیتار، لقب La Guitarra را به دست آورده است.
  11. شاید تصور کنید که او فقط به آرایش و رقص علاقه دارد اما باید بدانید هرزمان که فرصت داشته باشد مطالعه می‌کند. او باوجود سه طلاق و شکست عاطفی هنوز از دوست داشتن و عشق متنفر نشده است. او به خواندن کتاب‌های روان‌شناسانه و عاطفی علاقه زیادی دارد، شاید می‌خواهد دلیل شکست‌های عاطفی خود را پیدا کند.
  12. شاید تصور کنید که این خواننده لاتین به لاتین بودنش بنازد اما باید بدانید که با داشتن والدین پورتوریکویی او به‌سختی به زبان اسپانیولی صحبت می‌کند.
  13. او برای بازی در فیلم سلنا بیشترین دستمزد هالیوود را دریافت کرد. شاید تصور کنید با این پول جواهر یا خانه خرید، اما باید بدانید که با این پول برای مادرش یک کادیلاک خریداری کرد.

تصاویر جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و تمرین خوانندگی
جنیفر لوپز روی جلد مجله زیبایی
سلفی جنیفر لوپز با دوستانش

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. سلام موفق باشی کاش دینت اسلام بود چون شنیدم خیلی خیری و به نیازمندان و کودکان بی سرپرست کمک می کنی در هر صورت شاد و مفق باشی

    پاسخ