معرفی 10 موجود خطرناک در دنیای “جنگ ستارگان” (The Star Wars)

دنیای “جنگ ستارگان” پر از موجودات خطرناک است و طرفداران توانسته‌اند برخی از آن‌ها را در سریال “مندلورین” (The Mandalorian) تماشا کنند.

ممکن است دنیای جنگ ستارگان موجودات ناز و زیبای زیادی داشته باشد که بینندگان عاشق آنها هستند، اما به همان اندازه موجودات ترسناک و غول پیکری وجود دارند، هیولاهایی وحشتناک که در کهکشان پرسه می‌زنند.

از اعماق اقیانوس تا کهکشان‌های ناسناخته، حیواناتی وجود دارند که می‌توانند هر کسی را به ترس بیندازند. به راحتی می‌توان این موجودات در کتاب‌های کمیک، بازی‌های ویدئویی، برنامه‌های انیمیشنی، فیلم‌ها و البته فصل جدید “مندلورین” پیدا کرد. برخی از این هیولاهای خوفناک بسیار بسیار خطرناک هستند. در ادامه برخی از خطرناک‌ترین این موجودات را معرفی خواهیم کرد؛ با پروشات همراه باشید.


10. رنکور – Rancor

“رنکور” به لطف همراهی با “لوک اسکای واکر” یکی از مشهورترین هیولاهای کهکشان است. اندازه آن به تنهایی نشان می‌دهد که چقدر ترسناک است، اما سرعت بالایی نیز دارد که میزان خطرناک بودن او را افزایش می‌دهد.

قدرت او و پنجه‌ها و دندان‌های تیزش در هنگام شکار طعمه، یک درجه قدرتش را بالاتر می‌برد و به نظر این موجود از بسیاری از موجودات دیگر در دنیای “جنگ ستارگان” باهوش‌تر است. “جابا” (Jabba) یک حیوان خانگی مرگبار پیدا کرده است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 اووک از دنیای جنگ ستارگان


9. گروگارا – Gorgara

طرفداران بازی‌های ویدئویی “جنگ ستارگان” با خفاش غول پیکر فضایی به نام “گروگارا” آشنا هستند. “کال کستیف” (Cal Kestis) قبل از یاد گرفتن سوار شدن و پرواز با “گروگارا”، برای مدتی با این موجود جنگید.

اما جدای از این هدیه “جدای”، واقعاً اگر شهروندان عادی توسط این هیولای غول پیکر پرنده خورده می‌شدند، اصلاً جالب نبود. دندان‌های او تیز هستند و چابکی او ثابت می‌کند فرار کردن از دست او کار ساده‌ای نیست.


8. کریکنا – Krykna

خود “مندو” برای اولین بار با این موجودات عنکبوتی شکل آشنا شده است اما این اولین باری نیست که ما “کریکنا” را در “جنگ ستارگان” مشاهده می‌کنیم. در واقع، این عنکبوت‌ها چندین بار پدیدار شده‌اند و هر بار ثابت کردند تا چه اندازه خطرناک هستند.

اگر سرعت و تعداد آنها به اندازه کافی ترسناک نیست، اید اضافه کنم آنها غول پیکر بوده، می‌توانند سریعاً تار بسازند و چندین چشم، دندان و پا دارند که قطعاً هر جنگجویی با دیدن این‌ها به ترس خواهد افتاد. این هیولا واقعاً قدرتمند است!


7. سوما-ورمینوت – Summa-Verminoth

چیز زیبایی درباره “سوما- ورمینوت” وجود ندارد، او یکی از بزرگترین موجودات این دنیاست. با این که اندازه او واقعاً مشکل ساز است، دندان‌ها و بازوهای بزرگ و همچنین چشم‌هایش به وحشتناک بودن آن می‌افزایند.

شاید این هیولای عظیم الجثه به دلیل آن که در اعماق فضا زندگی می کند، وحشتناک است. این موجود هر لحظه آماده حمله است و بسیار خطرناک و رازآلود می‌باشد. “هان سولو” (Han Solo) تلاش زیادی کرد تا توانست یکی از آن‌ها را شکست دهد. مشخص نیست چندتای دیگر از آنها وجود دارد.


6. هیولا زیلو – Zillo Beast

“هیولا زیلو” بسیار غول پیکر بوده و احتمالاً آخرین باقی مانده از نسل خود محسوب می‌شده این هیولا زیرک بوده و می‌توانست با سرعت بالایی حرکت کند و اگر بخواهیم درباره میزان تهدید آن برای دنیای “جنگ ستارگان” صحبت کنیم، بهتر است آن را با “گودزیلا” (Godzilla) مقایسه نماییم.

ممکن است این هیولا در انتها کشته شده باشد اما، این موضوع نتوانست نقشه “پالپاتین” برای ساخت کلونی از هیولا “زیلو” را متوقف کند. نقشه‌های او هرگز به ثمر نمی‌رسند، که با توجه به میزان خطر این موجود باید شکرگذار باشیم.

همچنین بخوانید: رتبه‌بندی بهترین شخصیت‌های زن مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars)


5. اژدهای کرایت – Krayt Dragon

“اژدهای کرایت” چندین بار در مجموعه “جنگ ستارگان” ظاهر شد، اما حضور آن در”مندلورین” نشان می‌دهد اگر این اژدها فرصتش را داشته باشد، واقعاً تا چه اندازه قادر است رشدکند.

این اژدها موجودی دیگر است که می‌تواند هر چیزی را شکار کند. “اژدهای کرایت” بسیار خطرناک است او می‌تواند به راحتی زیر شن حرکت کرده و پوسته محافظ آن نیز تقریباً غیر قابل نفوذ می‌باشد.


4. سارلاک – Sarlacc

یکی از به یادماندنی‌ترین لحظات سه گانه اصلی، زمانی است که یک “سارلاک” به “تاتونی” (Tatooine) حمله می‌کند و “بوبا فت” (Boba Fett) زمین می‌خورد. با این که به نظر می‌رسد “فت” از بین رفته اما بعدها مشخص می‌شود که او زنده است.

اما، این موضوع انکار نمی‌کند که “سارلاک” تا چه اندازه خطرناک است. دندان‌های آن که حتی تا زیر شن می‌رسد،نشان می‌دهد اندازه اصلی این موجود بزرگتر بوده و نیمی از آن زیر شن است. این موجود بسیار وحشتناکبوده و اسید، بازوها و زبان آن می‌تواند حتی شرورترین موجودات را نیز از بین ببرد.


3. اکلی – Acklay

“جنوسیون” برای حمله به “انکین”، “پادم” و “اوبیوان” از “اکلی” استفاده کرد. این هیولا موجودی است که به لطف طراحی خوفناکش، حتی “جدای” هم از آن وحشت دارد. پاهایش نشان دهنده آن هستند که می‌تواند به سرعت حرکت کند.

جالب این جاست، او به قدری قدرتمند است  طراحی بی نقصی دارد که به راحتی می‌تواند هدفش را طعمه خود کند. شکل سر او کمی عجیب است، اما این هیولا، موجودی استکه هر شخصیتی در “جنگ ستارگان” نمی‌تواند با آن مبارزه کند.


2. اکسوکروت – Exogorth

“اکسوکروت” درواقع نوعی حلزون فضایی است. تقریباً نزدیک بود “میلنیوم فالکون” توسط این موجود خورده شود. با این که این موجود کمی آرام و تنبل است اما چیزی بسیار خطرناک درباره آن وجود دارد.

نه تنها اندازه آن مشکل ساز است، بلکه به راحتی می‌تواند پنهان شود. این موجود بدون هشدار حمله می‌کند و بسیاری از موجودات بدون آن که بدانند چه سرنوشتی در انتظارشان است، توسط او خورده شدند.

همچنین بخوانید: بهترین لحظات مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars)


1. راثتار – Rathtar

ممکن است “راثتار” طراحی عجیبی داشته باشد اما تمام موارد مورد نیاز برای کشتن را در خود دارد. با توانایی تغییر شکلش می‌تواند به سرعت حرکت کند، دندان‌ها، و بازوهای بزرگی دارد و می‌تواند به طرف مقابل خود حسی از وحشت القا کند.

این موجود برای از بین بردن طعمه‌اش ماشینی بی نظیر است. حتی مبترزانی مانند “چوباکا” (Chewbacca) و “هان سولو” (Han Solo) نیز برای مبارزه با آن به مشکل بر خورده بودند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم