7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “ارتش بزرگ” (Grand Army) که باید تماشا کنید

سریالی براساس نمایش Slut: The Play نوشته “کیتی کیپلو” درباره زندگی پنج نوجوان در دبیرستان بروکلین که با زندگی، آینده و مشکلاتشان دست و پنجه نرم می‌کنند. در این میان به مسائل مهمی مانند مواد مخدر، تجاوز هویت جنسی و نژاد پرستی پرداخته می‌شود.

اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا می‌خواهیم سریال‌های مشابه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. سفیدپوستان عزیز – Dear White People – 2017

فیلمی از داستان “جاستین سیمین” که جز سازندگان سریال هم بود و به گروهی از دانشجویان رنگین پوست دانشگاه وینچستر می‌پردازد که در آمریکای پسانژادپرستی زندگی می‌کنند. رویارویی آنها با بی عدالتی، مشکلات فرهنگی، کنش گرایی و مسائل سیاسی و طنز، صداقت و خودباوری خودشان در رابطه با نژاد، جنس و جنسیتشان، این سریال را خلق می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم جذاب و دیدنی با این پیام که جان سیاهپوستان مهم است


6. لطفاً منو دوست داشته باش – Please Like Me – 2013-2016

سریالی سخته کمدی استرالیایی “جاش توماس” (Josh Thomas) که در آن باز هم می‌کند، درباره شخصیتی بیست و چندساله به نام جاش که در اولیه دهه از بزرگسالی با مسائل مختلف روبرو می‌شود. او پس از جدایی از دوست دخترش متوجه می‌شود دگرباش است، به علاوه مادرش هم می‌خواهد خودکشی کند. این سریال ماجراهای مختلف از جانب او و مادرش و دوست دخترش را بهم گره میزند.


5. در بلوک من – On My Block – 2018

یک کمدی درام درباره چهار دوست نوجوان در جنوب مرکزی لس آنجلس که در آستانه ورود به دبیرستان هستند. در محله آنها همه با فقر و جرائم مواجه‌اند و بنابراین این چهار نفر باید بهم تکیه کنند. این سریال نمای واقعی و دردناکی از رشد و بلوغ را نشان می‌دهد.


4. امروز رو بچسب – One Day at a Time – 2017

سریالی الهام گرفته از سریالی به همین نام در سال 1975 ساخته “نورمن لیر” (Norman Lear). این بار سریال به زندگی یک خانواده آمریکایی-کوبایی می‌پردازد که با پستی و بلندی‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. این سریالی به مسائل مختلف می‌پردازد، از جمله: جنسیت گرایی، همجنسگراهراسی، سلامت روانی، مهاجرت، آزار، اختلال استرسی پس از حادثه، نزادپرستی و غیره.

روایت سریال جذاب بوده و تیم نویسندگی آن قوی بودند. نتفلیکس پس از سه فصل سریال را لغو کرد اما خوشبختانه پاپ تی وی آن را ادامه داد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم جذاب و دیدنی درباره نوجوانان در سال 2019 که باید تماشا کنید


3. سرخوشی – Euphoria – 2019

سریالی از شبکه HBO درباره نوجوانی آمریکایی که با مسائلی مانند اعتیاد، هویت جنسی، نژاد، آزار، غم و موانع دیگر پیش روست و بنابراین نمایش واقعی از زندگی نوجوانان است. بازیگران آن عبارتند از: “زندایا” (Zendaya)، “هانتر شیفر” (Hunter Schaffer)، “جیکوب الوردی” (Jacob Elordi)، “سیدنی سوئینی” (Sydney Sweeney)، “باربی فرریا” (Barbie Ferreira)، “الکسا دمی” (Alexa Demie)، “مود آپاتو” (Maude Apatow) و غیره که مورد توجه قرار گرفت.


2. آموزش جنسی – Sex Education – 2019

اوتیس منزوی (ایسا باترفیلد “Asa Butterfield”) گرچه در مسائل جنسی و عاطفی تجربه‌ای ندارد اما به لطف مادر سکس تراپیست خود که از کودکی او همه چیز را با پسرش درمیان می‌گذاشت، می‌تواند در مسائل جنسی همکلاسی‌ها آنها را راهنمایی کند و بنابراین انجمنی جدی برپا می‌کند. یک سریال بامزه و کمدی درباره گرایش‌های جدی و مسائل جنسی نوجوانان.


1. شتز کریک – Schitt’s Creek – 2015-2020

یک خانواده ثروتمند تمام ثروت خود را از دست می‌دهند و فقط شهری به نام شتز کریک که قبلاً ریده بودند برایشان مانده. ساکنان این سریال صحنه‌های طنز ایجاد می‌کنند. این سریال آنقدر موفق بود و نقدهای مثبت دریافت کرد که پخش آن از نتفلیکس ادامه یافت. ماجرای عاشقانه دیوید با پاتریک و خانواده از هم پاشیده رز بسیار دیدنی است.

این سریال در مراسم جوایز امی تمام جوایز را درو کرد و اولین سریال کمدی بود که این همه جایزه دریافت کرده بود. سازندگان آن “دن لوی” (Dan Levy) و “یوجین لوی” (Eugene Levy)، یک پدر و پسر، بدون شرم و حیا و تمسخر چند همسری، مسائل جنسی و مشکلات اقتصادی را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: معرفی 17 فیلم جذاب و دیدنی درباره نوجوانان در این دهه (2019 تا 2010)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم