7 فیلم جنایی جذاب و دیدنی شبیه فیلم “یازده یار اوشن” (Ocean’s Eleven) که باید تماشا کنید

بازسازی فیلمی به همین نام در سال 1960 ساخته “رت پک” (Rat Pack) که طنز بوده و در آن دنی اوشن (جرج کلونی “George Clooney”) که گروهی تشکیل می‌دهد تا از کازینوی دشمنش (اندی گارسیا “Andy Garcia”) در وگاس سرقتت کنند. تماشای تقلای آنها برای اعمال نقشه‌شان دیدنی است.

در این فیلم ستارگانی نظیر کلونی، “برد پیت” (Brad Pitt)، “مت دیمون” (Matt Damon)، “کیسی افلک” (Casey Affleck)، “دان چیدل” (Don Cheadle) و “جولیا رابرتز” (Julia Roberts) حضور دارند. در اینجا فیلم‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. شهر – The Town – 2010

فیلی براساس رمان “پادشاه دزدان” از “چاک هوگن” با حضور “بن افلک” ( Ben Affleck) در کنار ستارگانی چون “جرمی رنر” (Jeremy Renner)، “ربکا هال” (Rebecca Hall) و “جان هم” (Jon Hamm). داستان درباره گروهی از سارقین است که یکی از اعضا عاشق مدیر بانکی که از آن سرقت کرده‌اند، می‌شود. این مرد می‌خواهد گذشته‌اش را پشت سر بگذارد، اما گذشته او را رها نمی‌کنند.

همچنین بخوانید: معرفی 26 فیلم جذاب و دیدنی درباره سرقت در تاریخ سینما که باید تماشا کنید


6. مظنونین همیشگی – The Usual Suspects – 1995

یک فیلم درباره سرقت که به تریلری دیدنی بدل می‌شود. پنج مجرم در زندان باهم آشنا شده و تصمیم می‌گیرند سرقتی انجام دهند که البته خوب پیش نمی‌رود. پایان پیچیده داستان است که آن را دیدنی می‌کند. این فیلم دو جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد (کوین اسپیسی “Kevin Spacey”) و فیلمنامه را در شصت و هشتمین مراسم اسکار به دست آورد.


5. ماهی‌ای به نام وندا – A Fish Called Wanda – 1988

یکی از فیلم‌های سرقتی تاریخ سینما درباره گروهی مجرم که به دنبال سرقت الماس هستند اما بنا به عادت به سرقت‌های دیگر هم دست می‌زنند. بازیگرانی نظیر “جیمی لی کرتیس” (Jamie Lee Curtis)، “کوین کلاین” (Kevin Kline)، “جان چیز” (John Cheese) و “مایکل پیلین” (Michael Palin) در آن اجرای درخشانی داشتند و حتی کلاین برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل شد.


4. لوگان خوش‌شانس – Logan Lucky – 2017

فیلم دیگری از “استیون سودربرگ” (Steven Soderbergh) کارگردان “یازده یار اوشن”، که یک فیلم جنایی دیدنی است و “چنینگ تیتوم” (Channing Tatum)، “آدام درایور” (Adam Driver)، “دنیل کریگ” (Daniel Craig) و “رایلی کیو” (Riley Keough) در آن حضور دارند. یک فیلم دیدنی و سرگرم مننده درباره سرقت موتورسیکلت که باید آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بدترین و بهترین کارهای شخصیت شلدون در سریال نظریه بیگ‌بنگ (Big Bang Theory)


3. بانی و کلاید – Bonnie and Clyde – 1967

نمی‌توان از فیلم‌های سرقتی و جنایی صحبت کرد اما از “بانی و کلاید” اسم نبرد. فیلمی براساس زندگی واقعی یک زوج مجرم به نام‌های بانی پارکر و کلاید بارو که از بانک‌ها سرقت کرده و در سراسر جهان سفر می‌کنند. آن دو به زودی به زوج مجرم سلبریتی تبدیل می‌شوند که پایان خوشی برایشان ندارد.


2. سگ‌های انباری – Reservoir Dogs – 1992

فیلمی به کارگردانی “کوئنیتن تارانتینو” (Quentin Tarantino) که در ساندنس اکران شد و به سرعت در هالیوود محبوب شد. روایت غیرخطی، فحش‌های زیاد، خشونت، دیالوگ‌های برنده، تصویرسازی‌ها و داستانی با ریتم کند، در آن دیده می‌شوند. شش مجرم نقشه‌ای می‌کشند که اصلاً خوب پیش نمی‌رود. اگر این فیلم را تماشا نکرده‌اید بهتر است هرچه زودتر به تماشای آن بنشینید.


1. تلقین – Inception – 2010

فیلمی علمی-تخیلی ساخته “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan) که یک تریلر مارپیچی با لایه‌های روانشناسانه است. گروهی می‌خواهند با ورود به ناخودگاه دیگران افکار آنها را سرقت کرده و ایده‌هایی را در ذهن آنها بکارند. “لئوناردو دیکاپریو” (Leonardo DiCaprio)، “جوزف گوردون-لویت” (Joseph Gordon-Levitt)، “الن پیج” (Ellen Page)، “تام هاردی” (Tom Hardy) و “کیلین مورفی” (Cillian Murphy) از بازیگران این فیلم هستند. فیلمی که مرزهای ذهنی‌تان را کنار میزند.

همچنین بخوانید: 15 دیالوگ فیلم تلقین (Inception) که شما را به فکر فرو می‌برد


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم