7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “مایانز ام‌سی” (Mayans M.C) که باید تماشا کنید

اسپین آف “پسران آشوب” (Sons of Anarchy) که توانست تمام انتظارات از سریال اصلی را برآورده کند. داستان در همان دنیای “پسران آشوب” اما چند سال بعد رخ می‌دهد. ای ضد ریز (جی.دی.پاردو “J. D. Pardo”) شخصی در سانتو پدرو است که حالا می‌خواهد از افرادی که خانواده‌اش را نابود کردند انتقام بگیرد. اگر به دنبال سریال‌های مشابه هستید در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. بانشی – Banshee – 2013-2016

لوکاس هود سارقی است که برای فرار از گذشته خود را به عنوان کلانتر بانشی جا می زند. در این میان سعی می‌کند از گانگسترهایی که چند سال قبل به آنها خیانت کرد انتقام بگیرد. اما ظاهراً او تنها انتقام جوی داستان نیست چون معشوقه سابقش کری هم به دنبال اوست. آن دو باید برای حفظ هویت جدید خود خوب تلاش کنند.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال مبارز (Warrior) که باید تماشا کنید


6. پانیشر – The Punisher – 2017-2019

اگر از عناصر اکشن، خشن، بی عدالتی و پیوندهای خانوادگی “مایانز ام‌سی” خوشتان آمده، پس باید “پانیشر” را تماشا کنید. فیلمی براساس یک شخصیت مارول به همین نام درباره فرانک کسل که از قاتلین همسر و فرزندانش انتقام می‌گیرد. در این میان از توطئه عمیق‌تری در دنیای مافیا پرده برمی دارد و متوجه می‌شود بی عدالتی‌های بیشتری در دنیا وجود دارد.


5. جهنم متحرک – Hell on Wheels – 2011-2016

یک سریال درام در ژانر وسترن در یک دوره تاریخی مختلف و با عناصر خشن و تاریک. کولن بوهانون (انسون مونت “Anson Mount”) سرباز سابق است که می‌خواهد انتقام مرگ خانواده‌اش را بگیرد. این فیلم با اشاره به فساد، طمع و عواقب قدرت، دوره پسا جنگ داخلی آمریکا را نشان می‌دهد.


4. شیلد – The Shield – 2002-2008

سریال دیدنی دیگری از خالقین “مایانز ام‌سی” یعنی “کرت ساتر” (Kurt Sutter)، که حتماً باید آن را تماشا کنید. ویک مکی (مایکل چیکلیس ” Michael Chiklis “) کارآگاهی است که برای اجرای عدالت برای مجرمین هرکاری می‌کند. در این مسیر با جرم مبارزه کرده و با کنار زدن قوانین نه تنها شغل، بلکه زندگی‌اش را به خطر می‌اندازد. در این فیلم برنده جایزه ‌امی و گلدن گلوب 2002، مرز میان درست و غلط کمرنگ می‌شود.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم های تاریخ سینما با موضوع اعتیاد و مواد مخدر


3. وایر – The Wire – 2002-2008

تفسیر واقعی از زندگی شهری و پرداختی به این ایده که جرم‌های شهری نتیجه جامعه فروپاشیده سیاسی و اجتماعی است. پلیس بالتیمور درتلاش است تا ارتباط میان مایفیا و قانون را از بین ببرد. این سریال بسیاری از مسائل شهرهای آمریکا نظیر مواد مخدر، نژادپرستی، فساد سیاسی و فقر را نشان می‌دهد.


2. بهتره با ساول تماس بگیری – Better Call Saul – 2015

یک اسپین آف و پریکوئل از سریال موفق “برکینگ بد” (Breaking Bad). گرچه سریال عناصر طنز دارد اما عناصر رئالیسم و مبارزه با فساد را هم در خود نشان می‌دهد. داستان درباره وکیلی به نام ساول گودمن است که اغلب اخلاقیات را زیر پا می‌گذرد و در مسائل غیرقانونی دست دارد.


1. نارکس – Narcos – 2015-2017

درحالی که “مایانز ام‌سی” در کنار مسائل مختلف به ماجرای مافیای مواد مخدر می‌پردازد، “نارکس” فقط درباره این موضوع است چون به قدرت رسیدن پابلو اسکوبار در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 میلادی را به تصویر می‌کشد. او از تجارت کوکائین به ثروتمندترین مجرم تاریخ تبدیل شد و به صدها میلیارد دلار ثروت رسید.

این سریال به سرعت به سریالی موفق بدل شد و به خاطر پرداختن به جزئیات زندگی مافیا و صحت تاریخی آن مورد استقبال منتقدین قرار گرفت.

همچنین بخوانید: 12 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال قدرت (Power) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم