رتبه بندی شخصیت‌های انیمیشن “عروس مرده” (Corpse Bride) براساس میزان محبوبیتشان

شخصیت‌های انیمیشن “عروس مرده” (Corpse Bride – 2005) از “تیم برتون” (Tim Burton) شخصیت‌های رنگارنگی از شخصیت‌های مرده و زنده و عنکبوت و ماگوت را شامل می‌شود. جالب اینجاست که شخصیت‌های مرده از بقیه جالب‌ترند.

وقتی که دنیای زندگان در مقابل دنیای مردگان قرار بگیرد، مسلم است که شاهد شخصیت‌های مختلف خواهیم بود. در اینجا می‌خواهیم شخصیت‌های “عروس مرده” را به ترتیب محبوبیتشان به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. بارکیس بیترن – Barkis Bittern

یک مرد خشن و پرسروصدا که تشنه پول بوده و امیلی را گول میزند که عاشق اوست و باید باهم فرار کنند، اما او را کشته و جسدش را در برف رها می‌کند. او با ویکتوریا ازدواج می‌کند و می‌خواهد ویکتور، ویکتوریا و امیلی را بکشد.

همچنین بخوانید: رده‌بندی فیلم‌های تیم برتون از بدترین تا بهترین


9. فینیس اورگلوت و مادلین اورگلوت – Finis Everglot & Maudeline Everglot

فینیس و مادلین اورگلوت برای ازدواج دخترشان با ویکتور ون دورت برنامه ریزی می‌کنند اما ویکتور پیش از ازدواج گم می‌شود. بنابراین حالا بارکیس بیترن را به عنوان داماد آینده درنظر دارند.

والدین ویکتوریا برای رهایی از شر فقر هرکاری می‌کنند، حتی اگر لازم باشد دخترشان را به ازدواج با مردی وادار کنند که تازه دیده‌اند. این دو حتی فارغ از رفتارشان با دخترشان هم غیرقابل تحمل هستند.


8. پاستور گالزولز – Pastor Galswells

به هن هن افتادن ویکتور به معنای عدم تمایلش به ازدواج به ویکتوریا نیست، اما پاستور رفتار ویکتور را نقد کرد و معتقد بود که او آماده ازدواج نیست. حتی وقتی ویکتوریا گفت ویکتور می‌خواهد با یک مرده ازدواج کند فکر کرد دروغ می‌گوید. بنابراین ویکتوریا را فریب داد و دوباره به خانه‌ای برد که در آنجا موردآزار قرار می‌گرفت. گرچه نیتش خوب بود اما رفتار و اعمالش اینطور نبودند.


7. ماگوت و بیوه سیاه – Maggot & Black Widow

گرچه ماگوت و بیوه سیاه برای خوشحال کردن امیلی هرکاری می‌کنند اما این نیتشان را توجیه نمی‌کند. در آهنگ Tears To Shed امیلی، آن‌ها از ویکتوریا حرف می‌زنند تا امیلی حس بهتری داشته باشد. وقتی به امیلی گفته شد که ازدواجش با ویکتور معتبر نیست، ماگوت هم درباره سرنوشت ویکتور با امیلی حرف زد.


6. نل ون دورت و ویلیام ون دورت – Nell Van Dort & William Van Dort

والدین ویکتور یعنی نل و ویلیام ون دورت نه خوب بودند نه بد. آن‌ها مانند فینیس و مادلین اورگلوت نفرت انگیز نبودند اما آنها هم می‌خواستند فرزندشان به خاطر پول ازدواج کند.

وقتی ویکتور گم شدن و شایعه فرار او با زنی دیگر شنیده شد از پسرشان حمایت کردند. با این حال ویکتور معتقد بود مادرش هرگز چیزی را تأیید نمی‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم انیمیشن برتر تاریخ برادران وارنر براساس امتیاز IMDB


5. الدر گاتنکت – Elder Gutknecht

الدر در بازگشت ویکتور و امیلی به سرزمین زندگان به آنها کمک کرد. او نگران بود چون راه رفتن یک مرده روی زمین عادی نبود، اما وقتی امیلی دستش را گرفت و از او کمک خواست، به او گفت از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند. او درباره واقعیت ازدواج امیلی با ویکتور به او گفت و تصمیم گرفت کمکش کند. او در مواجهه مردگان با بارکیس و در رابطه با مشکلات امیلی به عنوان مشاور عمل کرد.


4. ویکتوریا اورگلوت – Victoria Everglot

ویکتوریا زنی بود که به خاطر انتظارات و خانواده کنترل گرش محدود شد اما به جای تبدیل شدن به زنی تندخو همیشه شخصیت خوبش را حفظ کرد. او موسیقی دوست داشت، گرچه مادرش آن را نهی می‌کرد و فقط نواختن پیانو را برایش مناسب می‌دید. وقتی ویکتور با همسر مرده‌اش نزد او آمد ویکتوریا به آنها کمک کرد، وقتی مجبور شد برخلاف میلش با بارکیس ازدواج کند بازهم خودش را نباخت.


3. وکیتور ون دورت – Victor Van Dort

ویکتور در کل داستان خوب خودش را کنترل کرد، مخصوصاً وقتی تصادفاً با یک مرده ازدواج کرد و به دنیای مرده‌ها رفت. او مردی شریف، مهربان و بااخلاق است. احتمالاً نقطه قوت او کنترل روابطش است. او به سرزمین مرده‌ها رفت، در شهر زنده‌ها زندگی می‌کرد، به ویکتوریا وفادار بود و با امیلی رابطه عاشقانه داشت. به وسیله موسیقی با امیلی ارتباط برقرار می‌کرد و حاضر بود برای خوشحال کردن او جانش را فدا کند.


2. گروه مردگان – The Company Of The Dead

اهالی سرزمین مرده‌ها مثل گروه حمایتی بودند که از امیلی مراقبت کرده و از ورود ویکتور به دنیایشان استقبال کردند. بونجانگلز بود که داستان گذشته امیلی را برای ویکتور تعریف کرد. او اسکلتی است که کاسه چشمش آویزان مانده.

خانم پلام کیک عروسی ویکتور و امیلی را آماده کرد و برای مبارزه ویکتور با بارکیس سلاح تهیه نمود. پل سرپیشخدمت حرف‌های خنده دار می‌زد و ژنرال بونزاپارت هم سعی می‌کرد تنش‌ها را کم کند و شخصیت جالبی بود.

همچنین بخوانید: رده بندی برترین فیلم‌های استاپ موشن دهه اخیر براساس امتیاز راتن تومیتوز


1. امیلی – Emily

امیلی با وجود صحنه ترسناک اولیه قلب تماشاگران را ربود. یک شخصیت جالب، بامزه، عجیب و غم انگیز که با وجود مرده بودن زنده است. در زیر نور خورشید می‌رقصد، پیانو می زند، با گریه آواز می‌کند و از عزیزانش مراقبت می‌کند. تماشاگران آنقدر او را دوست داشتند که می‌خواستند تا پایان فیلم بماند، با ویکتور ازدواج کند و به عشق و خوشبختی که لایقش است برسد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم