بهترین اپیزودهای جسی در سریال “بریکینگ بد” (Breaking Bad)

بدون شک “بریکینگ بد” یکی از بهترین سریال تاریخ و یکی از غم انگیزترین آن‌هاست. با این حال نمی‌توان گفت جالب و هیجان انگیز نیست، چون مانند تمام سریال‌های دیگر صحنه‌های جالب خود را دارد.

جالب‌ترین بخش این سریال شخصیت جسی پینکمن است که مکمل شخصیت والتر وایت می‌باشد. جسی به مرور بالغ‌تر شده، کارش را جدی‌تر می‌گیرد، کارش بهتر می‌شود و به تدریج به زندگی ناامیدتر می‌شود. اما در اوایل سریال بسیار شوخ طبع بود و به همین دلیل بهترین اپیزودهای او را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار: این مقاله حاوی اسپویل داستان سریال است.


10. Pilot

در این قسمت جسی حالش خوب است. وقتی او را می‌بینیم که از سقف می افتد و از آن صحنه به بعد بیشتر با او آشنا می‌شویم. او برای اینکه باحال تر باشد لباس‌های گشاد می‌پوشد، از دست امیلیو و کریزی-ایت فرار می‌کند، به والت برمی خورد و بهتر از هرچیز که با حرف‌هایش والت را گیج می‌کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های آرون پل (بازیگر نقش جسی در برکینگ بد)


9. Cat’s In The Bag…

این قسمت پس از قسمت قبلی بوده و سرآغاز همکاری والت و جسی به عنوان مجرم است. جسی می خواهد از دست جسد امیلیو خلاص شود و آن را در اسید می‌اندازند. جسی هم به دنبال اسید است. اما نمی‌تواند دبه بزرگ پیدا کند. بنابراین تصمیم می‌گیرد جسد را در وان خانه‌اش از بین ببرد. چون اسید سرامیک را خورده و بقایای امیلیو توس هال خانه‌اش می افتد.


8. A No Rough Stuff Type Deal

این سریال با وجود اینکه پایان یک فصل تریلر است اما عناصر طنز دارد. چون والت و جسی می‌خواهند حجم زیادی از متیلامین را سرقت کند.

کل این صحنه طنز است، حتی ماسک‌های کدویی که والت آورده. گرچه آن‌ها می‌توانند متیلامین را سرقت کنند، اما نمی‌توانند آن حجم را بلد کنند و ببرند.


7. Down

یکی از غم انگیزترین قسمت‌ها در رابطه با جسی که او با بدشانسی مواجه می‌شود. از خانه بیرون شده، دوستان ترکش می‌کنند، موتورش را می‌دزدند و بی خانمان می‌شود. اما صحنه‌های طنز هم وجود دارند، مثل صحنه‌ای که حسی و دوست قدیمی‌اش شعر می‌خوانند.


6. Negro Y Azul

اپیزود Peekaboo یکی از غم انگیزترین اپیزودهای سریال بود اما با Negro Y Azul اوضاع بهتر شد. چون جسی تحت تأثیر اتفاقات قبلی است و در آپارتمانش پنهان شده است. گرچه فضا غم آلود است اما در یک صحنه طنز جسی با سخنرانی‌های الهام بخش والتر او را مسخره می‌کند. همچنین در این صحنه جسی می‌خواهد توجه جین را جلب کند و در پایان آن دست در دست هم مشغول تماشای تلویزیون هستند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال‌های اورجینال شبکه نتفلیکس به انتخاب پروشات


5. 4 Days Out

یکی از بهترین اپیزودهای سریال که والت و جسی را در بیابان نشان می‌دهد. گرچه در این قسمت والت را در بیمارستان می‌بینیم اما صحنه حضور این دو در بیابان دیدنی است. جسی آتش ژنراتور را با آب خاموش کرده و از والت می‌خواهد راه حل علمی پیش پایش بگذارد، والت هم با غرور درباره سیم‌ها صحبت می‌کند. ماجرا از اینجا آغاز می‌شود.


4. Sunset

این قسمت آغاز پایانی برای جسی است که توسط هانک کتک می‌خورد. اما این صحنه عناصر طنز هم دارد، مخصوصاً وقتی هانک می‌خواهد به کاروان وارد شود و صحنه دیدنی رقم می‌خورد چون فقط یک قدم با دیدن والت فاصله دارد.

اما جوی پیر که درباره پیامد قانونی ورود به کاروان به هانک گوشزد می‌کند آنها را نجات می‌دهد. والت هم از فرصت استفاده کرده و سر جسی فریاد میزند که برود. مسلماً جسی هم سخنرانی‌های او را مسخره می‌کند.


3. I See You

در این صحنه جسی پس از کتک خوردن از دست هانک از بیمارستان مرخص شده و با هیجان به آزمایشگاه زیرزمینی می‌رود. رفتار غیرحرفه‌ای او در این صحنه خنده دار است، اما رفته رفته بهتر می‌شود. درحالی که والت هرروز به دیدن هانک می‌رود، جسی توی آزمایشگاه مانده و با ابزار آشنا می‌شود. این خود جسی پینکمن واقعی است.


2. Live Free Or Die

در قسمت اول فصل پنجم جسی و ولت می‌خواهند لپ تاپ حاوی مدارکی از آزمایشگاه را نابود کنند. جسی هم ایده استفاده از آهنربا را ارائه می‌دهد و توضیحش خنده دار است. وقتی دارد نقشه‌اش را توضیح می‌دهد یکی از خنده دارترین دیالوگ‌ها را می‌گوید. گرچه کل این قسمت خنده دار نیست اما خود جسی صحنه‌های خنده دار ایجاد می‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی 15 سریال جذاب و دیدنی شبیه برکینگ بد (Breaking Bad)


1. Buyout

در این قسمت هم صحنه طنزی از جسی می‌بینیم. در این قسمت جسی به خانه والتر دعوت می‌شود و درحالی پشت میز شام می‌نشینند که اسکایلر و والتر در سکوت بهم خیره شده و اسکایلر مست می‌شود.

جسی تمام مدت با صحت درباره خوراک لوبیا و لازانیا سعی دارد تنش فضا را از بین ببرد و بنابراین صحنه‌های جالبی خلق می‌شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم