زازی بیتس به برد پیت در فیلم Bullet Train پیوست

تابستان امسال بود که خبر پیوستن برد پیت  56 ساله به جدیدترین فیلم “دیوید لیچ” (David Leitch) به‌نام “قطار گلوله” (Bullet Train) از سوی کمپانی سونی پیکچرز رسما تایید شد و اکنون به دنبال تکمیل تیم بازیگری این فیلم اکشن سونی پیکچرز از پیوستن “زازی بیتس” (Zazie Beetz) به این فیلم خبر داد.

“زازی بیتس” 29 ساله سال گذشته در فیلم “جوکر” (Joker) و در کنار واکین فینیکس مقابل دوربین رفت. این بازیگر همچنین در فیلم “لوسی در آسمان” (Lucy in the Sky) با ناتالی پورتمن همبازی بود. “ددپول 2” (Deadpool 2)، “زخم‌ها” (Wounds) و “پرنده بلند پرواز” (High Flying Bird) نیز از دیگر فیلم‌های این بازیگر هستند.

فیلم “قطار گلوله” یک فیلم اکشن با موضوع آدم‌کشی توصیف شده‌است که سرگذشت یک گروه قاتل را هنگامی که در یک قطار سریع‌السیر به مشکل برخورده‌اند را به‌تصویر می‌کشد. برد پیت نقش شخصیت اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد و از جزئیات نقش بیتس در این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده‌است.

“دیوید لیچ” 50 ساله سابقه کارگردانی فیلم‌های اکشنی مثل “سریع و خشمگین ارائه می‌کند: هابز و شاو” (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw)، “بلوند اتمی” (Atomic Blonde) و “ددپول ۲” را در کارنامه کاری‌اش دارد.

کمپانی سونی پیکچرز هنوز تاریخ اکران دقیقی برای فیلم جدید “قطار گلوله” اعلام نکرده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم