9 فیلم کمدی-رمانتیک جذاب و دیدنی شبیه فیلم “نیمه شب در مگنولیا” (Midnight at the Magnolia) که باید تماشا کنید

مگی (ناتالی هالز “Natalie Halls”) و جک (ایوان ویلیامز “Evan Williams”)، مجری‌های محبوب یک برنامه رادیویی در شیکاگو، از دوستان دوران کودکی هم هستند. جک پیشنهاد می‌دهد که در جشن پیش رو خود را زوج جا بزنند تا محبوبیتشان بیشتر شود. اگر آدم‌هایی که کنار هم قرار می‌گیرند شبیه هم باشند، حتی در روابط دروغین هم باز به یکدیگر نزدیک می‌شوند. اما خانواده‌های جک و مگی با این موضوع موافق نیستند. اگر به دنبال کمدی رمانتیک‌های مشابه هستید در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


9. تضمین عشق – Love, Guaranteed – 2020

سوزان وکیلی سخت کوش (ریچل لی کوک “Rachael Leigh Cook”) که از کارش خسته شده و حالا پرونده‌ای سنگین به او محول می‌شود: نیک (دیمون وینس جونیور “Damon Wayans Jr”) می‌خواهد از یک اپلیکیشن عشق یابی شکایت کند چون تضمین کرده بود عشق زندگی او را پیدا کند. یافتن عشق در محل کار مرز بین زندگی شخصی و حرفه‌ای را کمرنگ می‌کند اما نیک می‌گوید: “عاشق شدن ریسک نیست، عاشق نشدن ریسک است.” این فیلم هم مانند “نیمه شب در مگنولیا” عشق سوزان و نیک به هم و گره خوردن روابط حرفه‌ای و شخصیت را نشان می‌دهد. بدون دیدن این فیلم از این لیست سرگرمی‌تان تکمیل نمی‌شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی-رمانتیک جذاب و دیدنی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


8. عروسی بهترین دوستم – My Best Friend’s Wedding – 1997

مایکل و جولز بهترین دوستان هم هستند که قرار گذاشتند اگار یکی‌شان تا 28 سالگی عشق زندگی‌اش را نیافت با هم ازدواج کنند. با این حال گفتنش آسان است چون در عمل فرق می‌کند. داستان از جایی آغاز می‌شود که مایکل با جولز تماس گرفته و می‌گوید در عرض چهار روز با کیمی ازدواج می‌کند.

اینجاست که جولز متوجه می‌شود عاشق مایکل است. وقتی دو نفر اینقدر بهم نزدیک باشند تعجبی ندارد یکی از طرفین به فکر نزدیک‌تر شدن بیشتر باشد. بازیگران فیلم عبارتند از: “جولیا رابرتز” (Julia Roberts)، “کامرون دیاز” (Cameron Diaz)، “درموت مالرونی” (Dermot Mulroney) و “روپرت اورت” (Rupert Everett).


7. جورش کن – Set It Up – 2018

هارپر و چارلی در یک ساختمان کار می‌کنند و از دست رئیس‌هایشان عصبی هستند. وقتی بهم برمی خورند متوجه می‌شوند باید به سر آنها بلایی بیاورند تا انرژی‌شان را تخلیه کند. بعد متوجه می‌شوند که باید زندگی عاشقانه رئیس‌هایشان را تغییر دهند و آن دو را در مقابل هم قرار دهند. دردسرآفرینی‌شان آن دو را بهم نزدیک کرده و متوجه می‌شوند که زندگی عاشقانه خودشان دستخوش تغییر شده است.


6. نامزدی در تعطیلات – Holiday Engagement – 2011

هیلاری (بانی سامرویل “Bonnie Somerville”) از جانب مادرش تحت فشار است که ازدواج کند. او که از عشق شانس ندارد ابتدا باید زندگی شخصی‌اش را سروسامان دهد. سرانجام وقتی حس می‌کند می‌تواند نامزدش جیسون (کریس مک کنا “Chris McKenna”) را به خانواده‌اش معرفی کند، جیسون او را ترک می‌کند. از آنجاییکه نمی‌داند با مادرش چکار کند بازیگری به نام دیوید (جردن بریجز “Jordan Bridges”) را استخدام می‌کند تا تظاهر کند جیسون است. اما اوضاع به نحو دیگری پیش رفته و یک داستان عاشقانه خلق می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


5. غرق بوسه – The Kissing Booth – 2018

اگر می‌خواهید یک درام نوجوانانه و عاشقانه را تماشا کنید این فیلم مناسب است. آل (جوئی کینگ ” Joey King”) و لی (جوئل کورتنی “Joel Courtney”) عاشق برادر بهترین دوستش، نوآ (جیکوب الوردی ” Jacob Elordi”) شده که البته برخلاف قوانین دوستی است. بنابراین رابطه‌ای مخفی آغاز می‌شود و همین سرآغاز یک فیلم دیدنی و سرگرم کننده است که می‌توانید برای آخر هفته تماشا کنید.


4. بعضی چیزهای باحال – Some Kind of Wonderful – 1987

یک درام دبیرستانی در سال‌های 1980 درباره واتس زیبا و با تیپ مردانه که دوست دوران کودکی کیت است. آماندا، محبوب‌ترین دختر مدرسه با هاردی رابطه دارد. بعد کیت آماندا را دیده و دوست دارد با او باشد اما واتس از کیت خوشش می‌آید. یک مثلث عشقی که یک کمدی رمانتیک جذاب و دیدنی خلق می‌کند.


3. تصادفاً عاشق – Accidentally Engaged – 2016

کلاریسا بایرس (لکسی جیووگنولی “Lexi Giovagnoli”) بازیگری تازه کار و چس هانتر (برنت داتری “Brant Daugherty”) بازیگر مشهور، به دلایلی تظاهر می‌کنند باهم رابطه دارند. از آنجاییکه زیر ذره بین هستند به سرعت شایعاتی درباره‌شان ایجاد می‌شود. به تدریج آنقدر به باهم بودن تظاهر می‌کنند که مرز حقیقت و دروغ کمرنگ می‌شوند، درست مانند مگی و جک در “نیمه شب در مگنولیا”. حتماً در تعطیلات این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 14 انیمه اکشن رمانتیک برتر همه زمان ها


2. با عشق رزی – Love, Rosie – 2014

تبدیل شدن دوستی به عشق قمار است. اگر همه چیز بد پیش برود، نه تنها عشق ات بلکه بهترین دوستت را هم از دست می‌دهی. بسیاری از افراد دوست ندارند به این کار دست بزنند، درست مانند الکس (سم کلفلین “Sam Claflin”) و رزی (لی لی کالینز “(Lily Collins”). آن‌ها از مدت‌ها پیش باهم دوست هستند، اما ظاهراً حالا اوضاع عوض شده.

این فیلم تمام لحظات چنین روابطی را نشان می‌دهد، هیجان، نزدیک شدن، دل شکستن، حسادت و سرانجام تسلیم شدن در برابر خوشبختی یکدیگر.


1. هولیدیت – Holidate – 2020

اسلون (اما رابرتز “Emma Roberts”) و جکسون (لوک بریسی “Luke Bracey”) که از دردسرهای والدینشان خسته شده‌اند، تصمیم میگیرند برای تمام جشن‌های کل سال باهم زوج باشند. سپس از بودن در کنار هم و این نوع رابطه لذت می‌برند. این فیلم که در رابطه با مرزها حساس عمل می‌کند نمونه زیبایی از یک اثر عاشقانه با عناصر طنز است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم