5 سریال انیمیشنی جذاب و دیدنی شبیه سریال “آزادی بخش” (The Liberator) که باید تماشا کنید

“آزادی بخش” یک مینی سریال انیمیشن براساس داستان واقعی در جنگ جهانی دوم است که یک مأمور ارتش به نام فلیکس اسپارکس به همراه مردانش به مدت بیش از 500 روز جنگید تا اردوگاه نازی‌ها را آزاد کند. جلوه‌های بصری سریال جادوی این روایت را تشدید می‌کند. سریالی از “جب استوارت” (Jeb Stuart) که برای اولین بار از انیمیشن تریسکوپ استفاده می‌کند. در اینجا می‌خواهیم 5 سریال انیمیشن مشابه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


5. بلک لاگون – Black Lagoon – 2006

سریالی اقتباسی از داستان‌های تاریخی درباره دزدی دریایی در دریای جنوب چین در سال‌های 1990 که کمپانی لاون با کشتی آمریکایی بلک لاگون محصولاتی را در آسیای جنوب شرق حمل و نقل می‌کنند. داستان در شهر تخیلی رنابور جریان دارد که خانه مجرمین، فاحشه‌ها و جنایت کاران بین المللی است. این سریال هم مانند “آزادی بخش” عناصر اکشن بسیار دارد.

همچنین بخوانید: 10 مورد از ناراحت‌کننده‌ترین مرگ‌های آثار دیزنی


4. حماسه وینلند – Vinland Saga – 2019

داستان در قرن 11 رخ می‌دهد که واکینیگ ها بر انگلستان سلطه می‌کنند. سریال شامل دو داستان است، داستان به قدرت رسیدن شاه کنوت و داستان ماجراجویی جوان به نام تورنفین. تورنفین برای انتقام مرگ پدر به گروهی از جنگجویان می‌پیوندد. او هم مانند فلیکس اسپارکس در “آزادی بخش” برای مبارزه دلایل بزرگی دارد. اگر از “آزادی بخش” لذت بردید پس از این سریال اکشن هم لذت می‌برید.


3. به ان‌اچ‌کی خوش آمدید – Welcome to the N.H.K – 2006

انزوای اجتماعی که در حال حاضر کاملاً ملموس است این سریال را دیدنی می‌کند. سریالی درباره انزوای اجتماعی در ژاپن با روایتی درباره یک تحصیل کرده بیکار به نام تاتسوهیرو ساتو که در تنهایی زندگی می‌کند. این سریال با تکیه بر بیماری روانی و اهمیت روابط اجتماعی به نیازهای انسان می رپدازد. نیاز به تعلق داشتن به جمع و مورد پذیرش قرار گرفتن، چیزی که ارتش “آزادی بخش” به دنبالش بودند.


2. دانشکده پلیس – Police Academy: The Series – 1988-1989

داستان این سریال بین فیلم چهارم و پنجم در جریان بوده و به ماجراجویی‌های کری ماهونی و همراهانش می‌پردازد که بدون عمد زندگی را برای کاپیتان هریس و دستیارش پروکتور جهنم می‌کنند. این تیم هدف مشترکی دارند. شاید باور نکنید اما ایده فیلم از تجربه‌های واقعی اقتباس شده است.

پل مسلنسکی” (Paul Maslansky) یکی از تهیه کننده‌های فیلم، افرادی را دیده بود که برای ورود به دانشکده پلیس تعلیم می‌دیدند و از بین آنها افرادی رد شده و بقیه ورود پیدا می‌کردند. بنابراین به ذهنش رسید اگر برخی از افرادی که باید رد می‌شدند به دانشکده پلیس وارد شوند چه رخ می‌دهد. نتیجه‌اش این سریال دیدنی است.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر با موضوع رابطه دوستی بین پلیس‌ها که باید تماشا کنید


1. خون زئوس – Blood of Zeus – 2020

یک سریال انیمیشن آمریکایی که قبلاً “خدایان و قهرمان‌ها” نام داشته و در اساطیر یونان ریشه دارد. هرون فردی معمولی است که خبر ندارد نیمه خداست و از رابطه یک زن معمولی با خدای زئوس زاییده شد. با ورود سرافیم به زمین آشوب به پا شد و سپس هرون فهمید که باید جهان را از چنگال ارتش شیطان نجات دهد. این سریال با عناصر اکشن به “آزادی بخش” شباهت دارد. سریالی از برادران “چارلی و ولاس پارلاپاندیاس” (Charley and Vlas Parlapanides) که به خاطر جلوه‌های بصری تحسین شد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم