بهترین تریلرهای انتقام‌جویانه به رهبری شخصیت‌های اصلی زن که باید تماشا کنید

تریلرهای انتقام جویانه پر از عناصر رازآلود بوده و برای تماشاگران جذاب هستند. درحالی که تریلرهای بسیاری موجود هستند اما تریلرهای انتقام‌جویانه با رهبری شخصیت‌های زن اصلی، از تریلرهای دیگر متفاوت هستند.

شاید تمام طرفداران این ژانر از این فیلم‌ها خوششان نیاید، اما برخی از آنها بسیار مورداستقبال قرار گرفته‌اند. در اینجا لیستی از بهترین تریلرها با شخصیت‌های اصلی زن که به دنبال انتقام هستند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. انتقام – Revenge – 2017

فیلمی کمتر شناخته شده که مانند جواهری پنهان است. فیلمی با حضور “ماتیلدا لوتز” (Matilda Anna Ingrid Lutz) درباره سه مرد میانسال ثروتمند که در حال شکار هستند. یکی از آنها معشوقه‌اش را آورده و ناگهان ورق برگشته و او را در حال مرگ در صحرا رها می‌کنند.

بنابراین این شکار به شکار انسان بدل می‌شود. این زن قدرتمند و انتقام جو حالا به دنبال مردان است. یک فیلم تماشایی و به یادماندنی.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های تاریخ سینما با موضوع انتقام که باید تماشا کنید


9. بانوی انتقام – Lady Vengeance – 2005

یک فیلم از کره جنوبی که تنها فیلم غیرانگلیسی زبان لیست بوده اما به امتیاز 7.6 IMDb دست یافت. زنی پس از اسارت سیزده ساله و از دست دادن فرزندش به دنبال انتقام است. عنوان فیلم مناسب است و تریلر جنایی به عناصر اکشن و انتقام جویانه می‌پردازد. یک فیلم زیبا و دیدنی از کره.


8. میس 45 – Ms. 45 – 1981

قدیمی‌ترین فیلم لیست که متاسفانه دست کم گرفته شده است. در شهر نیویورک به زنی آرام و خجالتی تجاوز می‌شود. بنابراین او هم در خیابان راه افتاده و به مردانی که می‌بیند شلیک می‌کند. این فیلم از دهه 80 یکی از قدیمی‌ترین تریلرها درباره زنان است که برای مشاهده قدرت زنان می‌توانید آنها را تماشا کنید.


7. نعناع تند – Peppermint – 2018

جدیدترین فیلم لیست، تریلری با حضور “جنیفر گارنر” (Jennifer Garner). سال‌ها پس از کشته شدن همسر و دختر این زن، او از تبعید بازگشته تا با سیستمی که قاتلین را رها کرده مبارزه کند. یکی از بهترین اجراهای گارنر و یکی از بهترین تریلرهای موجود که باید تماشا کنید.


6. هارد کندی – Hard Candy – 2005

این فیلم کمترین میزان خشونت در این لیست را داشته اما تماشای آن از همه سخت‌تر است. آلن پیج دختری نوجوان است که مردی مسنتر (پاتریک ویلسون “Patrick Wilson”) را گروگان می‌گیرد چون فکر می‌کند او دختران کم سن و سال را اذیت کرده. کل داستان در یک خانه رخ داده و به بازی موش و گربه بدل می‌شود.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین صحنه‌های مبارزه در فیلم‌های دهه 90 میلادی


5. شجاع – The Brave One – 2007

درامی با حضور “جودی فاستر” (Jodie Foster) در نقش زنی که به دنبال افرادی است که به او و نامزدش حمله کرده و نامزدش را به قتل رساندند. او پس از بیدار شدن از کما به دنبال انتقام در شهر نیویورک است و خون به پا می‌کند. این تریلر با حضور “ترنس هاوارد” (Terrence Howard) و “نوین اندروز” (Naveen Andrews) داستانی جذاب و انتقام جویانه است که با حضور “جودی فاستر” جذاب‌تر شده است.


4. لوسی – Lucy – 2014

یک تریلر علمی-تخیلی درباره زنی زندانی که به یک مبارز بدل شده است. سپس ورق برگشته و حالا می‌خواهد از زندان بانش انتقام بگیرد. این فیلم با حضور “اسکارلت جوهانسون” (Scarlett Johansson)، “مورگان فریمن” (Morgan Freeman) و “آنالی تیپتن” (Analeigh Tipton) فیلمی دیدنی و پر از عناصر انتقام جویانه است.


3. هیولا – Monster – 2003

فیلمی براساس زندگی واقعی “آیلین وورنوس” با بازی “شارلیز ترون” (Charlize Theron)، درباره فاحشه‌ای در دیتونا بیچ که پس از تجاوز اسلحه‌ای برداشته و به یک قاتل سریالی بدل می‌شود. این فیلم برنده اسکار یکی از بهترین اجراهای ترون را ارائه داده و داستانی از انتقام، عشق و قدرت است.


2. مشت ناگهانی – Sucker Punch – 2011

یک تریلر انتقام جویانه که کمی از فیلم‌های دیگر تفاوت دارد. این فیلم جنایی فانتزی به کارگردانی “زک اسنایدر” (Zack Snyder) درباره زن جوانی که پس از مرگ مادر و خواهرش مورد آزار پدرش قرار می‌گیرد. سپس به دنیای موازی می‌رود که در آن رقصنده یک فاحشه خانه است و نقشه انتقام و فرار می‌کشد. این فیلم با اجرای “امیلی براونینگ” (Emily Browning)، “ونسا هاجنز” (Vanessa Hudgens)، “اسکار آیزاک” (Oscar Isaac)، “اسکات گلن” (Scott Glen) و “جان هم” (Jon Hamm)، و با وجود عناصر اکشن و بدلکارانه و زنان قدرتمند، یک فیلم دیدنی است.

همچنین بخوانید: 15 فیلم زیبا که بیانگر لطافت و زیبایی زنان هستند


1. بیل را بکش – Kill Bill: Vol. 1 – 2003

یکی از محبوب‌ترین و افسانه‌ای‌ترین تریلرهای موجود با اجرای “اوما تورمن” (Uma Thurman) و به کارگردانی “کوئنتین تارانتینو” (Quentin Tarantino) درباره مزدور سابقی که سلاخی شده و پس از بیداری از کمای چهارساله می‌خواهد انتقام بگیرد.

یک داستان خشن و سرگرم کننده با نقش اصلی زن که مهارت‌های مبارزه دارد. سری دوم فیلم نیز شما را شیفته خود می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. محمد

    آذر 10, 1399

    و یکی از مهم ترین فیلم های انتقام جویانه که فراموش کریدید:
    جان ویک 1 و 2 و 3

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به محمد

      آذر 10, 1399

      سلام محمدجان،
      این لیست مختص فیلم‌های انتقام‌جویانه با شخصیت اصلی زن هست که خب جان ویک شاملش نمیشه.

      پاسخ

  2. آرمان

    آبان 29, 1399

    با فیلم دومی موافق نیستم

    پاسخ