جردن پیل فیلم ترسناک جدیدی می‌سازد؛ اعلام تاریخ دقیق اکران

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی یونیورسال پیکچرز، “جردن پیل” (Jordan Peele) قرار است یک فیلم ترسناک دیگر را کارگردانی کند که هنوز جزئیاتی از داستان آن منتشر نشده و برای اکران در تاریخ 22 جولای 2022 (31 تیر 1401) برنامه ریزی شده است.

این سومین اثر این کارگردان 41 ساله است که مانند دو اثر قبلی او با ژانر ترسناک ساخته خواهد شد. پیل در سال 2018 و برای ساخت اولین فیلمش یعنی “برو بیرون” (Get Out) برنده جایزه اسکار در بخش بهترین فیلمنامه اورجینال شد. “برو بیرون” در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی هم نامزد اسکار بود و پیل را به پنجمین فیلمسازی سیاهپوستی تبدیل کرد که در بخش بهترین کارگردانی رقابت می‌کرد. این فیلم که با 4 میلیون دلار بودجه ساخته شده بود در نهایت به 255 میلیون دلار فروش در گیشه دست پیدا کرد.

دومین اثر پیل هم فیلم “ما” (Us) بود که در سال 2019 اکران شد و اگرچه به فروش قابل قبولی در گیشه رسید (255 میلیون دلار)، نظر مثبت مخاطبان و منتقدان را به دست نیاورد. “پیل” بعد از اکران این فیلم اعلام کرد که ساخت چند فیلم دیگر در ژانر وحشت را برای دهه پیش‌رو در نظر دارد.

جردن پیل در سال‌های اخیر به عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری از جمله بازسازی “کندی‌من” (Candyman)، درام معمایی و خانوادگی “گودال” (Sinkhole)، سریال درام “لاوکرفت کانتری” و بازسازی سریال کلاسیک “منطقه‌ی گرگ و میش” (The Twilight Zone) حضور داشته و همکاری کرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم