تاریخ جدید اکران قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts اعلام شد

بعد از جدایی رسمی جانی دپ از مجموعه فیلم‌های “جانوران شگفت‌انگیز” (Fantastic Beasts)، کمپانی برادران وارنر به‌تازگی تاریخ جدید اکران قسمت سوم این فیلم را 15 جولای 2022 (24 تیر 1401) اعلام کرده‌است.

این فیلم که پیش از این قرار بود در پاییز 2021 راهی پرده سینما شود، درحال حاضر در کشور انگلستان درحال فیلمبرداری است و طبق اعلام کمپانی برادران وارنر، خروج جانی دپ از این پروژه تاثیری بر روند تولید آن نداشته و این کمپانی به‌زودی بازیگر دیگری را برای بازی در نقش گریندل‌والد استخدام خواهد کرد. کمپانی برادران وارنر بعد از شکست دپ در پرونده شکایتش از همسر سابق خود، امبر هرد، او را رسما از فهرست بازیگران مجموعه فیلم‌های “جانوران شگفت‌انگیز” خط زد و از وی درخواست کرد تا با نقش خود در این فیلم‌ها خداحافظی کند.

“دیوید ییتس” (David Yates) مانند دو قسمت قبلی وظیفه کارگردانی “جانوران شگفت‌انگیز 3” را برعهده خواهد داشت و ادی ردمین، جود لا، کاترین واترسون و الیسون سودال نیز در این فیلم به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

فیلم “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” در پاییز سال ۲۰۱۶  با بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست ۸۱۴ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد؛ علاوه بر این، موفق شد جایزه اسکار بهترین طراحی لباس را از آن خود کند.

بعد از موفقیت‌هایی که این فیلم کسب کرد، قسمت دوم از مجموعه فیلم‌های “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” با عنوان “جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد” (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald)، در پاییز سال ۲۰۱۸ اکران شد که با ۲۰۰ میلیون دلار بودجه، موفق شد به فروشی ۶۴۸ میلیون دلاری دست پیدا کند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم