همه‌چیز درباره ماندانا کریمی

برنامه تلویزیونی Big Boss در هند، در فصل نهم خود از ماندانا کرمی دعوت کرد و اطلاعاتی از او به دیگران معرفی نمود. ماندانا تا سن 15 سالگی در ایران زندگی کرد و سپس برای ادامه تحصیل به دوبی مهاجرت کرد. پیش از کشف علاقه‌اش به بازیگری و مدلینگ، مدتی به‌عنوان مهماندار در خطوط هوایی مالزی فعالیت نمود. سپس در سال 2010 به هند رفت و پس از کمی تلاش در فیلم “روی” (Roy) به ایفای نقش پرداخت.

اطلاعات شخصی

 نام منیژه کریمی
تاریخ تولد 19 مارس 1998
ماه تولد حمل
رنگ چشم قهوه‌ای
رنگ مو مشکی
ملیت ایرانی
مذهب اسلام
تحصیلات باشگاه مبارزه، تهران
شغل مدل، بازیگر
وضعیت تأهل متأهل

 

اطلاعات خانوادگی

پدر علیرضا
مادر زهرا
همسر گاورآ گوپتا
فرزند ندارد

همه‌چیز درباره ماندانا کریمی

روابط گذشته

این زیبای ایرانی با گاورآ گوپتا آشنا شد و پس از مدتی در ژانویه 2017 با او ازدواج کرد. او در ابتدا در محضر ازدواج کرد و سپس یک مراسم سنتی هندی هم برپا نمود. بااین‌حال در سال‌های گذشته یک سند ازدواج نشان داد که او در سال 2011 با مدل مشهور لالیت تاهلن (Lalit Tehlan) ازدواج کرده بود. این سند نشان می‌داد که آن‌ها در فوریه 2011 طبق آیین و سنت آرای سامه ازدواج کرده‌اند، اما ماندانا این ازدواج را تکذیب نمود و اعلام کرد که آن‌ها فقط باهم دوست بودند که بعدازآن لالیت اعلام هم‌جنس‌گرا بودن نمود و با طراح مد روهیت بال (Rohit bal) دوست شد.

وضعیت بدنی

هیکل لاغر
قد 170 سانتی‌متر
وزن 50 کیلوگرم
دور کمر 63.5
سایز 33- 25- 33

 

سرگرمی‌ها و علایق

غذا شکلات تلخ، ماهی سالمون، موز
بازیگر مرد سلمان خان
بازیگر زن آیشواریا رأی باچان
فیلم شعله

 

اطلاعات کاری

اولین فیلم: روی

مارک‌های تجاری که با آن‌ها همکاری کرده: Royal Stag، Philips Pro Skin Trimmer، Sony vaio

موفقیت‌های شغلی: جایگاه سوم در فصل 9 Big Boss

حقوق: 3 – 5 لک در هفته در Big Boss

درآمد خالص: 2 میلیون دلار

کاهش وزن ماندانا کریمی

این ملکه زیبایی با قد 170 سانتی‌متر تنها 50 کیلو وزن دارد. هیکل زیبای او باعث شد که در بالیوود به شهرت برسد. بیایید ببینیم که او برای رسیدن به این هیکل زیبا چه‌کار می‌کند.

تمرینات ورزشی

جالب است بدانید که او مربی بدن‌سازی ندارد و خودش ورزش می‌کند. او چهار بار در هفته به باشگاه می‌رود. دو جلسه از این چهار جلسات به تمرینات قلب و دو جلسه دیگر به بدن‌سازی اختصاص می‌یابد. تمرینات قلبی استقامت او را افزایش داده و تمرینات بدن‌سازی هم هیکل او را زیباتر می‌کند. بااین‌حال ماندانا طرفدار بدن‌سازی و عضله سازی زنان نیست و فقط تناسب‌اندامش را حفظ می‌کند.

زمانی که به دلیل کار در سفر است و نمی‌تواند به باشگاه برود، روزانه 20 دقیقه به کمک برنامه‌های ورزشی آنلاین، در اتاقش در هتل ورزش می‌کند. همچنین او به ورزش علاقه دارد و در زمان بیکاری ورزش‌های مختلف را انجام می‌دهد. به همین دلیل همیشه تناسب‌اندام خود را حفظ می‌کند.

رژیم غذایی

ماندانا روزانه غذا زیاد می‌خورد، اما این غذاها سالم هستند بنابراین همیشه بدنش در فرم ایدئال است. او برنامه غذایی خاصی ندارد اما ازآنجایی‌که متابولیسم بدنش بالاست به‌سرعت وزن کم می‌کند. او فقط هفته‌ای یک‌بار شکلات می‌خورد اما برای حفظ انرژی بدنش خوراکی‌هایی مانند بادام، سالمون، موز و شکلات تلخ مصرف می‌کند. تنها کاری که او همیشه انجام می‌دهد این است که هرروز صبح صبحانه می‌خورد، در طول روز میان وعده‌های سبک می‌خورد و روزانه آب زیاد می‌نوشد.

دانستنی‌های جالب درباره ماندانا

  1. شاید شما او را به عنوان یک بازیگر هندی بشناسید اما او در خاورمیانه و چین کارش را به‌عنوان مدلینگ آغاز کرد و پیش از رفتن به هند مدتی در هنگ‌کنگ زندگی کرد.
  2. پیش از ورود به دنیای هنر در خطوط هوایی مالزی مهمان‌دار بود.
  3. او به مدل و بازیگر هالیوودی، الیزابت هرلی (Elizabeth Hurley) شباهت دارد. این شباهت باعث شد که در فیلم Kya Kool Hai Hum 3 نقش‌آفرینی کند.
  4. اولین فیلمی که علاقه او به بالیوود را برانگیخت فیلم شعله بود.
  5. او در آگهی‌های تلویزیونی مختلف در کنار افرادی چون سیف علی‌خان، شاهرخ خان، کارینا کاپور، آرجون کاپور و شاهد کاپور، نقش‌آفرینی کرده است.
  6. ماندانا ملکه بالیوود، کانگانا رانوت (Kangana Ranaut) را به‌عنوان الگو قرار داده و می‌خواهد با کسب جوایز ملی برای خودش در بالیوود جایگاه خوبی به دست آورد. او درباره کانگانا می‌گوید: “او خودش است و تلاش نمی‌کند شبیه کسی باشد یا دیگران را تحت تأثیر قرار دارد.”
  7. شایعه شده بود که او با ستاره Kya Kool Hai Hum یعنی تسا کاپور (Tussar Kapoor) آشنا شده، اما ازدواج او با گوارآ گوپتا به این شایعات پایان داد.
  8. او ازدواجش را پنهان نگه داشته بود تا به وجه هنری‌اش آسیب نزند و سپس اعلام کرد که در ژانویه 2017 در محضر ازدواج کرده بود.
  9. او دوست ندارد به‌عنوان یک شخص تک‌بعدی شناخته شود و می‌گوید که تمام ویژگی‌های اخلاقی رک‌گویی، خجالت، آرام و برون‌گرا بودن را باهم دارد.
  10. او با طراحان هندی مانند ساتیا پائول، انا سینگ، ساندیپ خوسلا و والیا فعالیت کرد اما بزرگ‌ترین موفقیت او با باگ جانی (Bhaag Johnny) همراه بود.
                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم