معرفی فیلم و سریال‌های دیدنی از ستارگان فیلم “لیگ عدالت” (Justice League)

فیلم “لیگ عدالت” (Justice League) ساخته “زک اسنایدر” (Zack Snyder) فیلمی دیدنی است که انتظار می‌رود نه تنها داستان را زنده کند بلکه بازیگران آن را بار دیگر موردتوجه قرار دهد. اما ناموفقیت فیلم پیشین این تصور غلط را به وجود آورد که بازیگران مقصر هستند. برعکس، بازیگران فیلم بسیار بااستعداد بوده و در آثار دیگر استعداد بازیگری‌شان را ثابت کرده‌اند. در اینجا می‌خواهیم فیلم و سریال‌های موفقی از بازیگران “لیگ عدالت” را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. هنری کویل در “انولا هولمز” (Enola Holmes – 2020)

خواهر کوچکتر مای کرافت و شرلوک هولمز باید به جستجوی مادر گمشده‌اش برود. در این میان با موانعی مواجه شده و انولا هولمز با مهارت‌های کارآگاهی خود باید به او کمک کند.

اجرای “هنری کویل” (Henry Cavill) در نقش شرلوک هولمز یکی از بهترین نکات فیلم است که توانسته شخصیت خاصی را به شرلوک ببخشد. گرچه حضور او مقطعی بوده اما توانسته شخصیت اصلی فیلم را ساپورت کند.

همچنین بخوانید: بهترین نقش‌های هنری کویل (Henry Cavill) به ترتیب و براساس IMDb


9. جیسون موموآ در “دیدن” (See – 2019)

در آینده انسان توانایی بینایی خود را از دست داده و برای بقا به حواس دیگرش نیازمند است. با این حال با به دنیا آمدن دوقلویی بینا، پدرشان وظیفه مراقبت از آنها را برعهده دارد. “جیسون موموآ” (Jason Momoa) همیشه در نقش‌های منفی درخشیده و این سریال هم این موضوع را اثبات می‌کند. این فیلم فضای خاصی داشته که نیازمند اجرای دیدنی بازیگران است. با وجود اجرای دیدنی موموآ و داستان جذاب باید این سریال را تماشا کنید.


8. ری فیشر در “کارآگاه حقیقی” (True Detective – 2014)

داستانی درباره کارآگاه‌هایی که باید درباره پرونده‌های آدم ربایی و قتل تحقیق کنند. با پیشرفت داستان سرنخ‌های جدیدی پیدا می‌شود که باید دنبال شوند. قهرمان اصلی فصل سوم توسط “ماهرشالا علی” (Maharshala Ali) ایفا شده و “ری فیشر” (Ray Fisher) هم نقش پسر او را برعهده دارد. تماشای این بازیگر در چنین فضایی در مقایسه با شخصیت سایبورگ او دیدنی است.


7. ایمی آدامز در “اشیای تیز” (Sharp Objects – 2018)

یک خبرنگار جنایی الکلی با سابقه مشکلات روانی به زادگاهش بازمی گردد تا درباره قتل دو دختر تحقیق کند. متاسفانه مادر بیمارش خاطره‌هایی را به او یادآور می‌شود که می‌تواند به جنایت‌ها مربوط باشد. این سریال تجربه دیدنی را دراختیارتان گذاشته و شما را به دنیایی تاریک وارد می‌کند. این داستان روان شناسانه شخصیت حقیقی افراد را نشان می‌دهد. اجرای “ایمی آدامز” (Amy Adams) در نقش این خبرنگار افسرده دیدنی بود.


6. جرد لتو در “مرثیه‌ای بر یک رؤیا” (Requiem For A Dream – 2000)

در این درام روان شناسانه درباره چهار جوان معتاد به وابستگی ناشی از مواد مخدر اشاره می‌شود. این افراد با وجود شرایط بدشان هرچه بیشتر در مواد غرق می‌شوند. “جرد لتو” (Jared Leto) در لیست بازیگران جوکر امتیاز پایینی دارد اما انتظار می‌رود با “لیگ عدالت” به امتیاز بالا دست یابد. اگر به استعداد او شک دارید این فیلم را تماشا کنید که در آن نقش یک معتاد را به زیبایی ایفا می‌کند.

همچنین بخوانید: 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم مرثیه ای بر یک رویا (Requiem For A Dream)


5. جی.کی.سیمونز در “همتا” (Counterpart – 2017-2019)

جهان رازی بزرگ را پنهان کرده زیرا در حقیقت دو دنیای موازی در کنار هم جریان دارند. در دنیای آلفا، هاوارد سیلک یک کارمند معمولی و بیخبر از همه جاست. در دنیای پرایم او یک مأمور ویژه است که برای هردو جهان نقشه‌های مخوفی دارد.

“جی.کی.سیمونز” (J.K. Simmons) در این سریال دو نقش از یک شخصیت را برعهده دارد. سریال ماجرای پیچیده‌ای دارد و دو جهان را روبروی هم می‌گذارد. تماشاگران می‌توانند هاوارد سیلک موردعلاقه خود را انتخاب کنند، هرچند که هردو توسط یک بازیگر اجرا می‌شوند.


4. گل گدوت در “چشم‌وهم‌چشمی” (Keeping Up With The Joneses – 2016)

یک زوج معمولی با زوج همسایه که کامل به نظر می‌رسند، رفت و آمد دارند. اما ظاهراً زوج کامل جاسوس‌هایی هستند که در مأموریت به سر می‌برند. این فیلم کمدی اکشن یکی از مهم‌ترین اجراهای “گل گدوت” (Gal Gadot) محسوب می‌شود که صحنه‌های خاص و دیدنی خلق کرده است. با تماشای این فیلم حتماً از آن لذت می‌برید.


3. جسی آیزنبرگ در “پایان تور” (The End Of The Tour – 2015)

مرگ دیوید فاستر والاس، دیوید لیپسکی ا به یاد مصاحبه‌اش با والاس در دهه قبل می‌اندازد. در آن زمان لیپسکی با والاس ارتباط خوبی داشت و والاس به او کمک کرد تا بر تنهایی خود غلبه کند. افرادی که اجرای “جسی آیزنبرگ” (Jesse Eisenberg) در “لیگ عدالت” را نقد کردند باید به این فیلم نگاهی بیندازند تا ببینند چطور با ارتباط خوبش با “جیسون سگل” (Jason Segel) توانسته غم و اندوه خود را به خوبی به تصویر بکشد.


2. ازرا میلر در “مزایای گوشه گیر بودن” (The Perks Of Being A Wallflower – 2012)

نوجوانی به نام چارلی درباره تجربه‌اش در دبیرستان برای دوستانش می‌نویسد. او پسری مشکل دار است که پس از آشنایی با خواهر و برادری به نام‌های سام و پاتریک زندگی‌اش بهتر شده و می‌تواند بر مشکلاتش غلبه کند. موفقیت این فیلم الهام بخش ساخت فیلم‌های مشابه بود و “ازرا میلر” (Ezra Miller) را موردتوجه قرار داد. این فیلم نگاهی تازه به ژانر بزرگسالانه است و میلر نقش پسری همجنسگرا را ایفا می‌کند که با گرایش جنسی خود آشنا می‌شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم مزایای گوشه‌گیر بودن (The Perks Of Being A Wallflower) که باید تماشا کنید


1. بن افلک در “شهر” (The Town – 2010)

چهار دوست دوران کودکی به سارقین بانک تبدیل می‌شوند. پس از اینکه یکی از آنها عاشق گروگان سرقت قبلی شده، تصمیم می‌گیرد زندگی‌اش را عوض کند. بنابراین تیره و تار شدن روابطشان بر نقشه‌های آتی و فرارشان از دست قانون تأثیر می‌گذارد.

بن افلک”  (Ben Affleck) پس از تجربه افول موقت در حرفه‌اش با این فیلم که یکی از بهترین‌های کارنامه‌اش است، دوباره مورد توجه قرار گرفت. تعادل میان عناصر جنایی و درام و سبک کارگردانی افلک این فیلم را دیدنی کرده است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم