جانی دپ رسما از مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts کنار گذاشته شد

بازیگر محبوب سینمای هالیوود، جانی دپ، شب گذشته به‌طور رسمی در شبکه‌های اجتماعی کناره‌گیری خود از ادامه‌ی بازی در نقش “گریندل‌والد” در مجموعه فیلم‌های “جانوران شگفت‌انگیز” (Fantastic Beasts) را اعلام کرد. طبق بیانیه‌‌ای که دپ منتشر کرده‌است، کمپانی برادران وارنر بعد از شکست او در پرونده شکایتش از همسر سابق خود، امبر هرد، جانی دپ را رسما از فهرست بازیگران مجموعه فیلم‌های “جانوران شگفت‌انگیز” خط زده و از وی درخواست کرده تا با نقش خود در این فیلم‌ها خداحافظی کند.

جانی دپ در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته است:‌

به دنبال رویدادهای اخیر، مایلم این اظهارات کوتاه را مطرح کنم. اولاً، مایلم از تمامی کسانی که حمایت و وفاداری خود را به من تقدیم کردند قدردانی کنم. از پیام‌های محبت‌آمیز و اظهار نگرانی شما، به ویژه در طول چند روز گذشته به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفتم و شرمنده شدم.

می‌خواهم به اطلاع شما برسانم که استودیوی برادران وارنر از من درخواست کرده تا از بازی در نقش گریندل‌والد در “جانوران شگفت‌انگیز” کناره‌گیری کنم و من با احترام این درخواست را پذیرفتم.

در نهایت، می‌خواهم این را بگویم. حکم عجیب دادگاه بریتانیا در مبارزه من برای بازگویی حقیقت تغییری ایجاد نمی‌کند و من تأیید می‌کنم که به این حکم اعتراض خواهم کرد. تصمیم من قطعی است و قصد دارم ثابت کنم که اتهامات مطرح شده علیه من صحت نداشته‌اند. زند گی و بازیگری من با این لحظه در تاریخ تعریف نخواهد شد.

“جانی دپ” 57 ساله نخستین بار در سال 2016 و در فیلم “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان” (Fantastic Beasts And Where To Find Them) و بار دیگر در سال 2018 و در فیلم “جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد” (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) در نقش شخصیت منفی گریندل والد ظاهر شد.

قسمت سوم این مجموعه قرار است در تابستان سال 2022 راهی پرده سینما شود.

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. سید شایگان صالح

    آبان 21, 1399

    بسیار عالی.ممنونم.سایت خیلی خوبی دارید.

    پاسخ

  2. مانی

    آبان 21, 1399

    خدا وکیلی میببنید اوضاع رو بعد بیاین هی از فمینیست ها حمایت کنید

    پاسخ

  3. M.M.KH

    آبان 18, 1399

    جانی دپ بهترین گزینه برای نقش گریندلوالد بود و بدون اون احتمال شکست مجموعه جانوران شگفت انگیز بشدت بالا میره

    پاسخ