تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Tenet مشخص شد

طبق اعلام رسمی کمپانی برادران وارنر، نسخه بلوری فیلم “تنت” (Tenet) سرانجام قرار است در تاریخ 15 دسامبر 2020 (25 آذر 1399) عرضه شود.

اثر جدید “کریستوفر نولان” که قرار بود ناجی سینماها در دوران پاندمی بیماری کرونا باشد، در نهایت به فروشی 53.8 میلیون دلاری در داخل مرزهای کشور آمریکا و 293.3 میلیون دلار در گیشه بین‌المللی دست پیدا کرد و در حال حاضر با مجموع فروش 350 میلیون دلاری، همچنان پرفروش‌ترین فیلم دروان پاندمی محسوب می‌شود. این درحالی است که “تنت” هنوز در شهرهای بزرگی مثل نیویورک و لس‌آنجلس اکران نشده‌ و اکرانش در کشور آمریکا بسیار محدود بوده‌است.

نولان در مصاحبه اخیرش درباره فروش فیلم “تنت” گفت:

برادران وارنر “تنت” را عرضه کرد و من خوشحالم که ۳۵۰ میلیون دلار فروخته. اما نگرانم که استودیوها براساس اکران فیلم ما نتیجه‌گیری نادرستی کنند – نگرانم به جای اینکه نگاه کنند به مناطقی که فیلم موفق بوده و اینکه چگونه آن فروش می‌تواند نیازهای‌شان را مرتفع کند، نگاه می‌کنند به مناطقی پیش از کووید هم انتظارات‌شان را برآورده نمی‌ساخته و همین را بهانه می‌کنند تا پاندمی را مسئول تمام زیان‌ها نشان دهند به جای اینکه وارد بازی شوند و خودشان را وفق دهند – یا به عبارت دیگر صنعت فیلمسازی را بازسازی کنند.

فیلم “تنت” بعد از چندین‌بار به تاخیر افتادن، در آگوست 2020 و به‌صورت محدود در کشورهای اروپایی و برخی ایالت‌های آمریکا اکران شد؛ داستان فیلم “تنت” درباره شخصیتی به نام پروتاگونیست (با بازی جان دیوید واشینگتون) است که تنها با یک کلمه “تنت” مسلح است و تلاش می‌کند که برای بقای کل جهان و مردم آن مبارزه کند. او برای محقق کردن این هدف وارد یک ماجراجویی می‌شود و به دنیای گرگ و میش جاسوسی بین‌المللی می‌رود. پروتاگونیست وارد ماموریتی می‌شود که در چیزی فراتر از زمان واقعی آشکار خواهد شد. این ماجرا درباره سفر در زمان نیست؛ بلکه وارونگی است. “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین” و “کنت برانا” از دیگر بازیگران این فیلم می‌باشند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم