رتبه‌بندی بهترین میم‌های فیلم “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (Avengers: Infinity War)

بار دیگر طرفداران مارول ثابت کردند می‌توانند از هر دیالوگی میم بسازند. میم‌های “سمت چپت”، “می تونم کل روز این کار رو انجام بدم” و “نه، فکر نکنم بتونم”، تنها چند نمونه‌ای از میم‌ها و شوخی‌هایی هستند که با دنیای مارول می‌شود.

مشارکت تانوس و دکتر استرنج با تایتان در “انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت” (Avengers: Infinity War) نیازمند این بود که تانوس با سنگ حقیقت به استرنج نشان دهد که تایتان پیش از نابودی چه شکلی بود. حالا طرفداران مهارت‌های تدوین خود را به کار گرفته‌اند تا سناریوهای مختلف میم “Let Me Guess, Your Home؟” را نشان دهند. در اینجا این میم‌ها را به ترتیب معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


9. نوک تاون – Nuketown

در سال 2010 “ندای وظیفه: بلک اپس” (Call of Duty: Black Ops) و نقشه نوک تاون طرفداران را شگفت زده کرد. از آن زمان سه نسخه از این بازی آمد که با نقدهای مختلف مواجه شد و عناصر بیشتر و بیشتری از آینده در آن دیده شد. گرچه نوک تاون تم ثابت این بازی‌هاست که اما در گذشته ساده‌تر بود و میم آن نیز دیدنی‌تر است.

همچنین بخوانید: 10 سریال که بیشترین میم‌ها (Memes) را داشتند


8. جنگ ستارگان – Star Wars

تماشای لحظه‌ای که لوک در “جنگ ستارگان: امیدی تازه” (Star Wars: A New Hope) متوجه شد عمه و عمویش در خطر هستند، دردناک بود. او متوجه شد اگر امپراتوری متوجه شود چه کسی C3-POو R2D2 به دست آورده، از خانواده‌اش انتقام می‌گیرد.

زمانی که او به خانه‌اش برگشت بقایای سوخته خانه و عمه و عمویش را دید. طرفداران به این فکر می‌کنند که اگر در دنیای جنگ ستارگان سنگ حقیقت وجود داشت چه می‌شد.


7. چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟ – Who Wants To Be A Millionaire

تانوس را در حالی تصور کنید که به کارهای معمولی دست میزند. خمیردندانش را خالی می‌کند، غذا می‌پزد و تلویزیون تماشا می‌کند. تصور کنید مجری یک برنامه تلویزیونی طنز است. چه کسی می‌داند او پیش از شهرت چه می‌کرد؟ پس نمی‌توان تضمین کرد که در روزهای پیش از شهرت چه می‌کرد.


6. بیکینی باتم – Bikini Bottom

همه باید خانه باب اسفنجی در اعماق اقیانوس یعنی بیکینی باتم را بشناسند. در “فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج بیرون از آب” (The Spongebob Squarepants Movie: A Sponge Out of Water) نسخه آخرالزمانی بیکینی باتم نتیجه قحطی ناشی از سرقت فرمول کرابی است. این میم تانوس را به عنوان یک اسفنج زرد نشان می‌دهد. همه میم ها که قرار نیست هنری باشند.

همچنین بخوانید: رتبه‌بندی بهترین شخصیت‌های مکمل باب اسفنجی


5. ویندوز – Windows

در روزهای ویندوز اکس پی، تصویر زمینه معروف تپه در اکثر سیستم‌ها دیده می‌شود. این عکس در سال 1998 توسط “چارلز اوریر” گرفته شد و مکان آن در سونوما کانتی در کالیفرنیاست. زمانی که ویندوز نسخه ویندوز ده را منتشر کرد تغییرات زیادی اعمال شد که بسیاری از نتایج آن راضی نبودند. آن موقع بود که قدر ویندوز اکس پی راحت و بی دردسر را بیشتر دانستند.


4. شرک – Shrek

مقایسه تانوس با شرک خنده دار و نوستالژیک است و در این میم نابودی رخ داده در “شرک برای همیشه” (Shrek: Forever After) را می‌بینیم. در نسخه چهارم شرک خود را در دنیایی می‌بیند که اگرها شکار شده و همه چیز نابود گشته است. مقایسه او با تایتان در “جنگ بی‌نهایت” قابل درک است چون خانه هردویشان ویران شده است. اخیراً درباره بازسازی شرک صحبت می‌شود، اما آیا ممکن است هردو شخصیت ظاهر شوند؟


3. آلودگی

می گویند یک تصویر می‌تواند هزار حرف نگفته داشته باشد و این میم‌ها نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. اغلب میم‌ها بامزه و بانمک‌اند و این میم هم یکی از آنهاست. هیچ چیزی مثل نسخه دلفین مانند تانوس جالب نیست. این میم تأثیر مخرب آلودگی بر زمین و اقیانوس‌ها را نشان می‌دهد. بنابراین هم بامزه است و هم مهم و مفهومی.


2. جلوه‌های رایانه‌ای

این میم به روزهایی که با جلوه‌های رایانه سبیل “هنری کویل” (Henry Cavill) و “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت” (Batman V Superman: Dawn of Justice) خلق شد، اشاره دارد. نسخه کارگردان “بتمن در برابر سوپرمن” لذتبخش بود و از نسخه اکران شده جذابیت‌های بیشتری داشت. حقیقتش این است که در این فیلم سبیل کویل که با جلوه‌های رایانه خلق شده بود تأثیر منفی بسیاری بر مخاطب داشت. این موضوع در نسخه اسنایدر رفع خواهد شد.

همچنین بخوانید: بهترین نقش‌های هنری کویل (Henry Cavill) به ترتیب و براساس IMDb


1. هولمز – Holmes

بندیکت کامبربچ” (Benedict Cumberbatch) همیشه بازیگری ماهر بوده و در نقش‌های مختلف درخشیده است. دکتر استیون استرنج یکی از جدیدترین نقش‌های اوست. اگر بازی او در نقش شرلوک هولمز را ندیدید، هرچه زودتر آن را تماشا کنید.

طرفداران شرلوک منتظر فصل چهارم هستند اما کامبربچ آنقدر منتظر مارول و فیلم سوم مرد عنبوتی است که حالا حالاها سرش شلوغ است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم