رتبه‌بندی بهترین شخصیت‌های مکمل باب اسفنجی

“باب‌اسفنجی شلوارمکعبی” (SpongeBob Squarepants) یک سریال انیمیشن کودکانه است که به خاطر شخصیت‌های طنز و شوخی‌های کثیفش شهرت دارد. باب اسفنجی، پاتریک و اختاپوس هشت پا از به یادماندنی‌ترین شخصیت‌های این سریال می‌باشند، با این حال سریال شخصیت‌های زیادی دارد.

این شخصیت‌های مکمل تنها در برخی از قسمت‌ها حضور یافته و معمولاً چندان مهم نبودند. با این وجود تأثیر پایداری به جا گذاشته و در ذهن مخاطب حک شده‌اند. در اینجا می‌خواهیم این شخصیت‌های فرعی را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. اختاپوس فنسی سان – Squilliam Fancyson

رقیب دبیرستانی اختاپوس هشت پا که هرآنچه اختاپوس هشت پا دوست داشت باشد را دارا بوده و حالا هشت پا می‌خواهد کار کردن در کراستی کراب را از او پنهان کند چون خجالت می‌کشد. فنسی سان شخصیتی ثروتمند است که کلارینت می‌نوازد. در بهترین قسمت‌های خود از کراستی کراب دیدار کرده و اختاپوس هشت پا و باب اسفنجی می‌خواهند او را متقاعد کنند که آنجا رستوران شیکی است.

همچنین بخوانید: بهترین قسمت‌های باب اسفنجی شلوار مکعبی (SpongeBob SquarePants) بر اساس امتیاز IMDb


9. جنکینز پیرمرد – Old Man Jenkins

شخصیتی که گهگاه می‌آید و می‌رود و معمولاً دیالوگ کوتاهی دارد. او را فریب داده‌اند تا تصور کند قطب زن جوان زیبایی است و همیشه به شکل ماهی‌های مختلف ظاهر می‌شود. جنکینز پیرمرد در تمام سری‌ها حضور داشته و به خاطر حضور درخشانش ماندگار شده است.


8. پری دریایی مرد و پسرک برناسی – Mermaid Man And Barnacle Boy

پری دریایی مرد و پسرک برناسی اغلب در سریال حضور داشته و باب اسفنجی و پاتریک از دیدن این دو قهرمان خود خوشحال می‌شوند. آن‌ها ابرقهرمان‌های تقریباً بازنشسته هستند که درست مثل بتمن و رابین سریال خودشان را داشتند. آن‌ها معمولاً در خانه سالمندان با باب اسفنجی و پاتریک حرف می‌زنند و پری دریایی مرد همیشه دوست دارد فریاد بکشد: “شیطان!”. همین موضوع او را جاودانه کرده است.


7. فلتس دست و پا چلفتی- Flats The Flounder

این شخصیت به خاطر حضور در قسمت The Bully شهرت دارد که به باب اسفنجی می‌گوید می‌خواهد ادبش کند و او را در مدرسه خانم پاف کتک بزند. در این قسمت باب اسفنجی از دوستانش می‌خواهد به او کمک کنند اما پاتریک با فلتس و خانم پاف دوست است و طرف آنهاست. فلتس باب اسنفجی را کتک میزند، اما بر بدن اسفنجی او هیچ تاثیری ندارد.


6. باس حبابی – Bubble Bass

یک مشتری بی ادب و پرمتوقع که همیشه در کراستی کراب به همه زور می‌گوید. همیشه به باب اسفنجی سفارش‌های سخت می‌دهد و اختاپوس هشت پا در برخورد با او بدترین وجهه خود را نشان می‌دهد.

او رقیب قدیمی باب اسنفجی بوده و همیشه او و همکارش را اذیت می‌کند. باب اسفنجی با دقت برگر را آماده می‌کند، باز هم باس شکایت دارد که او خیارشور را فراموش کرده و قشقرق به پا می‌کند. یک ویلن و شخصیت فرعی به یاد ماندنی از این سریال.

همچنین بخوانید: 10 سریال که بیشترین میم‌ها (Memes) را داشتند


5. اسلشر هاش سینگلینگ – The Hash Slinging Slasher

اختاپوس در گورستان داستان اسلشر هاش سینگلینگ را که آشپز کراستی کراب بود، برای باب اسفنجی تعریف می‌کند. اختاپوس می‌گوید که چراغ‌ها خاموش روشن می‌شوند، تلفن زنگ میزند و اتوبوس نیمه شب که اسلشر را کشت از راه رسیده و روح او را پیاده می‌کند تا بقیه را بترساند.

وقتی موجودی عجیب از اتوبوس پیاده شده و به کراستی کراب نزدیک می‌شود باب اسفنجی و اختاپوس فکر می‌کنند این همان روح ترسناک است. در پایان، می‌بینیم که اسلشر یک ماهی جوان است که می‌خواهد در کراستی کراب کار کند.


4. کوین خیاره – Kevin C. Cucumber

کوین رهبر گروه شکارچیان عروس دریایی است که باب اسفنجی و بقیه عاشق آنها هستند. یک خیار دریایی بی ادب که با همه اعضای گروه بدرفتاری می‌کند. او فقط برای مسخره کردن باب اسنفجی به او اجازه شکار می‌دهد. گرچه کوین شخصیتی ویلن است اما این موضوع برای باب اسفنجی مهم نیست و با خوشبینی از او خوشش می‌آید.


3. تام شکلاتی – Tom The Chocolate Guy

باب اسفنجی و پاتریک در قسمت Chocolate with Nuts تمام تلاش خود را می‌کنند تا به همسایه‌ها و دوستانشان شکلات بفروشند و بارها به تام برمی خورند. آن‌ها در خانه او را می‌کوبند تا شکلات بفروشند اما تام با فریاد می‌گوید شکلات، و آنها پا به فرار می‌گذارند. آن‌ها تصور می‌کنند تام از این پیشنهاد عصبی شده اما حقیقت این است که تام خیلی خوشحال شده بود.


2. فرد ماهی – Fred The Fish

فرد ماهی چندین بار ظاهر شده و همیشه فریاد می زند: “آخ پام!” و به همین دلیل مشهور است. اغلب اوقات غایب است و وقتی در بیکینی باتم مشکل ایجاد می‌شود سروکله او هم پیدا شده و همیشه پایش آسیب می‌بیند. شخصیت‌های دیگری هم هستند که این حرف را می‌زنند اما فرد معروف‌ترین آنهاست.

همچنین بخوانید: رتبه‌بندی بهترین فیلم‌های باب اسفنجی شلوار مکعبی که باید تماشا کنید


1. باب خنگه – DoodleBob

باب اسفنجی یک مداد جادویی دارد که با آن خودش را کشیده و این نقاشی باب خنگه نام دارد. باب اسفنجی و پاتریک او را متقاعد می‌کنند که اختاپوس را اذیت کند اما وقتی اذیتش به حمله تبدیل می‌شود باید او را پاک کنند.

پس باب خنگه هم حمله کرده و بخشی از خانه باب اسفنجی پاک می‌شود و در بیکینی باتم هم دردسر درست خواهد شد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. Arian

    آبان 11, 1399

    خیلی خوب بود اما میتونستید شخصیت های بهتری هم بذارید دمتون گرم سایتتون معرکه است هرچی بگم بازم کمه

    پاسخ

  2. محمدرضا

    آبان 11, 1399

    کاش مامان بابای باب اسفنجیم بودن. تو مورد 8 بیتمن نوشتین سپاس از ترجمه

    پاسخ