7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “هل‌استورم” (Helstrom) که باید تماشا کنید

سریالی اقتباسی از شخصیت‌های دیمن و ساتانا از کمیک مارول که یکی از داستان‌های دنیای مارول را نشن می‌دهد. “تام آستن” (Tom Austen) و “سیدنی لمون” (Sydney Lemmon)، خواهر و برادر هل استورم، قدرت‌های ماورایی دارند. این دو از مادری تسخیرشده که به مدت دو دهه در یک مرکز روانی بستری است و پدری که قاتل سریالی است، زاده شده‌اند. این شرایط آنها را وادار می‌کند تا دنیا را به جایی بهتر تبدیل کنند. در اینجا 7 سریال شبیه “هل استورم” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. فراری‌ها – Runaways – 2017-2019

سریالی از کمیک مارول درباره شش نوجوان که تصادفاً به رازهای ترسناک والدینشان پی برده و تصمیم می‌گیرند مقاومت کنند. اما این نوجوان‌ها معمولی نیستند و هرکدامشان قدرت‌هایی دارند که باعث می‌شود چیزهایی را دیده، شنیده و بفهمند که از عهده مردم عادی خارج است. درحالی که اینها برای نقش بر آب کردن نقشه والدینشان به کنار هم می‌آیند داستانی پیچیده و چندلایه شکل می‌گیرد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال‌های اورجینال شبکه نتفلیکس به انتخاب پروشات


6. بااستعداد – The Gifted – 2017-2019

پس از عزیمت مردان ایکس ترس درباره جهش یافته‌ها به اوج رسیده و مکانی برای نظارت از آنها ایجاد می‌شود. رید استراکر (استیون مویر “Stephen Moyer”) جهان را سیاه و سفید دیده و وقتی متوجه می‌شود بچه‌هایش لورن و اندی جهش یافته هستند، رید و همسرش کیت به جهش یافته‌ها می‌پیوندند تا از بچه‌هایشان مراقبت کند. با این حال وقتی خانواده بین دو گروه گیر می افتند اوضاع خراب می‌شود.


5. شنل و خنجر – Cloak & Dagger – 2018-2019

سریالی درباره دو نوجوان معمولی به نام‌های تیرون جانسون (آبری جوزف “Aubrey Joseph”) و تندی بوئن (اولیویا هولت “Olivia Holt”) که با دیدن هم زندگی‌شان دگرگون می‌شود. آن‌ها به قدرت‌های سری خود پی می‌برند. آن‌ها بر نور و تاریکی مسلط بوده و تلاش می‌کنند با موانع ایجاد شده توسط حکومت، جامعه و ویلن داستان، مقابله کنند.


4. لوک کیج – Luke Cage – 2016-2018

کارل لوکاس (مایک کولتر “Mike Colter”) پس از زنده ماندن از آزمایشی به دست یک دانشمند روانی زندان، به خاطر توانایی‌های جدیدش از زندان بیرون آمده و زندگی جدیدی را آغاز می‌کند. حالا با قدرت جدیدش می‌خواهد با جرائم محله هارلم روبرو شود تا خانواده‌اش در امان باشند. با این حال دشمنان قدرتمند و نیروهای سیاسی مانع او هستند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم جذاب و دیدنی شبیه سریال امیلی در پاریس (Emily In Paris) که باید تماشا کنید


3. مأمور کارتر – Agent Carter – 2015-2016

سریالی درباره معشوقه کاپیتان آمریکا یعنی مأمور پگی کارتر. داستان در سال 1946 رخ داده و کارتر (هایلی اتول “Hayley Atwell”) پس از وقایع جنگ جهانی دوم و از دست دادن عشقش استیو راجر، هم کارهای اداری را انجام می‌دهد و هم مأمور هاوارد استارک است. او با جستجو در بازار اسلحه به صداقت عشق سابقش شک می‌کند.


2. جسیکا جونز – Jessica Jones – 2015-2019

اولین سریال نتفلیکس برای مارول با حضور “کریستن ریتر” (Krysten Ritter) در نقش یک کارآگاه خصوصی قدرتمند که با مشکلات شخصی دست و پنجه نرم می‌کند. این سریال رویکردی فمینیستی داشته و عناصر تاریک یک تریلر روانشناسانه و نئونوآر را نشان می‌دهد.


1. ماموران شیلد – Agents of S.H.I.E.L.D. – 2013-2020

پس از سروصدای “انتقام جویان” (The Avengers) در گیشه، دیزنی تصمیم گرفت داستان ماموران شیلد را روایت کند. این سریال درباره ماموران تحت سرپرستی مأمور کالسن است. این درام ابرقهرمانی علمی-تخیلی به تمام سازمان‌های مارول از جمله هیدرا و اینهیومن ها می‌پردازد. این سریال به خاطر عناصر اکشن، کارگردانی و تعادل داستان موفق بود.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال تسخیرشدگی عمارت بلای (The Haunting of Bly Manor) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم