6 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه “تاریخچه ایدهون” (The Idhun Chronicles) که باید تماشا کنید

یک سریال انیمه ساخته “لورا گالگو” (Laura Gallego) و “آندره کریون” (Andrés Carrión) براساس سری محبوب “خاطرات ایدهون” درباره دنیایی که نژادهای مختلف با صلح و صفا در آن زندگی می‌کنند، تا اینکه یک روز ساحری به نام اشرات نبردی را آغاز می‌کند تا این دنیا را تسخیر نماید. قهرمان‌های زمین و ایدهون با این ساحر مبارزه می‌کنند. این انیمه اولین بار در اسپانیا پخش شد و از آن زمان مورداستقبال منتقدین و تماشاگران قرار گرفته است. اگر دوست دارید انیمه هایی با این محتوا تماشا کنید در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. ظهور قهرمان سپر – The Rising of the Shield Hero – 2019

انیمه ای از “آنکو یوساگی” براساس یک رمان درباره یک جوان ژاپنی به نام نائوفومی ایواتانی که به دنیای موازی رفته و باید با هیولاها مبارزه کند. پس از اینکه به تجاوز به یک پرنسس متهم می‌شود، همه او را طرد می‌کنند. این تحقیر و توهین او را به موجودی شکاک و ناامید تبدیل می‌کند. تنها پس از دیدن دختری نیمه انسان به نام رافتالیاست که به دیگران اعتماد می‌کند.

همچنین بخوانید: ۶ انیمه سینمایی جذاب و دیدنی از ۶ سال اخیر که حتما باید تماشا کنید


5. دروازه – Gate – 2015-2016

“دروازه” هم مانند “تاریخچه ایدهون” انیمه ایسکای است. با باز شدن دروازه یک دنیای موازی در وسط وکیو، ارتشی از انسان‌ها و موجودات اساطیری به پایتخت ژاپن حمله می‌کند. نیروهای دفاعی ژاپن عملیاتی را در دنیای موازی آغاز می‌کنند تا با موجودات فانتزی، نیمه الهی و خطرناک روبرو شوند.


4. ویژن اسکافلون – The Vision of Escaflowne – 1996

انیمه ای در دنیایی زمین مانند به نام گایا که قهرمان آن دانش آموزی دبیرستانی به نام هیتومی است که با ورود جوانی عجیب به نام ون به مدرسه و مبارزه با یک اژدها به گایا می‌رود. در آنجا نیروهای جادویی‌اش بیدار شده و در جنبش مقاومت علیه امپراتوری قدرتمند زیاباچ وارد می‌شود.


3. آواتار: آخرین بادافزار – Avatar: The Last Airbender – 2005-2008

سریالی مابین انیمه و انیمیشن غربی ساخته “مایکل دانته دیمارتینو” و “برایان کونیتزکو” درباره دنیایی که ساکنین آن می‌توانند عناصر مختلف را به کنترل خود دربیاورند. قهرمان انیمه پسری 12 ساله به نام انگ است که واسط روحی الهی به نام آواتار است که می‌تواند چهار عناصر را کنترل کند. جنگی صدساله که ملت آتش آن را آغاز کرده‌اند دنیا را ویران کرده. حالا انگ و دوستانش باید رهبران ملت آتش را شکست دهند و صلح را در دنیای خود حاکم کنند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه جذاب و دیدنی که در بهار 2020 پخش شدند


2. دوازده قلمرو – Avatar: The Last Airbender – 2002-2003

انیمه ای براساس سری رمان‌هایی که با تأثیر از اساطیر چین ساخته شدند. داستان درباره دختری ژاپنی با موهای قرمز به نام یوکو ناکاجیماست که به دنیای دوازده قلمرو کشیده شده و برای یافتن هدفش در زندگی ماجراجویی را آغاز می‌کند.


1. سیاهچال‌ها و اژدهایان – Dungeons and Dragons – 1983-1985

یکی از نمونه‌های اولیه انیمیشن وسترن در سبک انیمه براساس بازی ویدیویی به همین نام درباره گروهی از شش دوست که به یک دنیای فانتزی کشیده می‌شوند. گرچه داستان سریال درباره تلاش قهرمان‌ها برای بازگشت به زمین است، هر قسمت کمک آنها به هم و مبارزه با شیطان را نشان می‌دهد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم