7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه “غارتگر” (Plunderer) که باید تماشا کنید

“غارتگر” یک انیمه دیدنی است و داستان آن در دنیایی پادآرمان شهری رخ می‌دهد و داستان ساده‌ای دارد: اینکه شاید زندگی ما به اعدادی وابسته بوده که این اعداد حقیقتی خاص درباره ما را نشان می‌دهند. این اعداد می‌تواند تعداد افرادی را که جذب کرده‌ایم تا افرادی را که کشته‌ایم را شامل شود. اما زمانی که این عدد به صفر برسد، دیگر وجود نخواهیم داشت و به نابودی کشانده می‌شویم. در اینجا فهرستی از انیمه های مشابه “غارتگر” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. اموال گمشده بهشت – Heaven’s Lost Property – 2009-2010

یک انیمه دیدنی دیگر با متن و تصویرسازی “سو مینازوکی” با اقتباس از مانگایی که انیمه آن در دو فصل ساخته شد. دو فیلم و دو بازی ویدیویی هم از این انیمه ساخته شد. این دو اثر شباهت‌هایی دارند. “اموال گمشده بهشت” از مضامین شونن و اچی بهره می‌برد. داستان درباره نوجوانی است که به موجودی فرشته مانند و زیبا به نام ایکاروس بدل شده و زندگی‌اش بهم می‌ریزد.

همچنین بخوانید: 7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه شوالیه و جادو (Knight’s & Magic) که باید تماشا کنید


6. هفت گناه کبیره – The Seven Deadly Sins – 2014

ملیوداس مانند قهرمان “غارتگر” یک ولگرد است که رابطه‌اش با هینا و الیزابت لاینز داستان را شکل می‌دهد. اما این شخصیت‌های فرعی سریال یعنی لین می تا دایان غول پیکر هستند که که ماجراهای جالبی خلق کرده و انیمه ای درباره شخصیت مؤنث و مذکر را نشان می‌دهد.


5. تریگون – Trigun – 1998

انیمه ای با وجود شخصیت‌های مسخره و عجیب، مانند وش. وش موجودی آشوبگر است که در صحرای این انیمه همه نامش را شنیده‌اند. او در واقعیت موجودی صبح طلب و تیراندازی بااستعداد است، اما این شکارچیان هستند که برای شکار او و دریافت پاداش شصت میلیارد دلاری هرکاری می‌کنند. متاسفانه تنها یک فصل از سریال نمایش داده شد.


4. ظهور قهرمان سپر – The Rising of the Shield Hero – 2019

انتخاب این انیمه هوشمندانه بود چون شخصیت این انیمه ینی نائوفومی ایواتانی با لیچت ارتباطی ندارد، اما رابطه او با رافتالیا مانند رابطه میان لیچت و هیناست.

همچنین بخوانید: 6 انیمه‌ جذاب و دیدنی شبیه دختر امتیاز بالا (High Score Girl) که باید تماشا کنید


3. یونا دختری در سپیده‌دم – Yona of the Dawn – 2014-2015

انیمه ای درباره رابطه عاشقانه میان پرنسس یونا و محافظش سان هاک. پرنسس هاک پس از مشاهده قتل پدرش به دست مردی که دوستش دارد، به دنبال مبارزین افسانه‌ای است. یونا و هینا شخصیت‌های مشابهی هستند که هم والدینشان را از دست داده‌اند و هم برای مشکلات خود به دنبال موجودات افسانه‌ای هستند.


2. تماشاگران چندرگه – Interspecies Reviewers – 2020

اگر به دنبال انیمه ای با عناصر اچی هستید، پس این انیمه را تماشا کنید. دنیایی با گونه‌های مختلف که فاحشه گری در آن قانونی است. دختران ساکو از فاحشه خانه‌ای خاص از شخصیت‌های این انیمه هستند.


1. تاریخ زنجیره‌ای – Chain Chronicle – 2017

یک انیمه اقتباسی از یک بازی ویدیویی، که ابتدا سه گانه سینمایی بود که از 2016 تا 2017 پخش شد و بعد به سریال تلویزیونی بدل گشت. داستان درباره قاره‌ای است که زمانی مدینه فاضله بوده و حالا پادشاه سیاه آن را تسخیر کرده است. به زودی قهرمانی مانند لیچت با این موجود شرور روبرو شده و به استبدادش پایان می‌دهد.

همچنین بخوانید: 7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه کلاهبردار بزرگ (Great Pretender) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. حمید

    اسفند 8, 1399

    انیمه Heaven’s Lost Property به شدت توصیه میکنم یه انیمه ای که باهش خیلی خاطره دارم یه انیمه غم انگیز زیبا که آهنگ درسته شاید بنظر بعضی آهنگش قشنگ نیس ولی وقتی من گوش میکنم خیلی میکنم یه انیمه ای که مخصوصتند در اپچی مهارت خیلی خوبه داره

    پاسخ