اولین تریلر فیلم The Midnight Sky با بازی جرج کلونی منتشر شد؛ اعلام تاریخ پخش از نتفلیکس

شبکه نتفلیکس به‌تازگی تریلر رسمی فیلم موردانتظار “آسمان نیمه‌شب” (The Midnight Sky)، به کارگردانی و نقش‌آفرینی “جرج کلونی” (George Clooney)، را منتشر کرده‌است که در آن شاهد تلاش‌های این بازیگر برای نجات بشیریت در زمین نابودشده هستیم؛ شما می‌توانید در ادامه این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم علمی-تخیلی “آسمان نیمه‌شب” بر اساس رمانی به‌نام “صبح بخیر، نیمه شب” (Good Morning, Midnight)، نوشته‌ی “لیلی بروکس-دالتون” (Lily Brooks-Dalton) ساخته شده و داستان آن راجع به دانشمندی به نام “آگوستین” (با بازی جورج کلونی) است که در قطب شمال تنها زندگی می کند. “آگوستین” شروع به ارتباط برقرار کردن با سفینه‌ای فضایی می‌کند که راهش را در فضا گم کرده و قصد دارد به زمین بازگردد.

“مارک ال. اسمیت” (Mark L. Smith) نیز وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید “آسمان نیمه‌شب” را بر عهده داشته‌است. “بازگشته” (The Revenant) و “ارباب” (Overlord) از جمله فیلم‌هایی‌اند که با همکاری این فیلمنامه‌نویس ساخته شده‌اند.

جرج کلونی 58 ساله در مصاحبه اخیرش با مجله وینتی فیر، فیلم جدید “آسمان نیمه‌شب” را ترکیبی از دو فیلم مشهور “بازگشته” و “گرانش” (Gravity) دانست که با این حساب، به‌نظر می‌رسد این فیلم یکی از پربازدیدترین فیلم‌های شبکه نتفلیکس در روزهای پایانی سال 2020 باشد.

علاوه‌بر کلونی، فلیسیتی جونز، کایل چندلر و دیوید اویلوو نیز در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جدید “آسمان نیمه‌شب” در تاریخ 23 دسامبر 2020 (3 دی 1399) بر روی سرویس استریم شبکه نتفلکیس قرار خواهد گرفت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم