نیکول کیدمن از توسعه سریال Big Little Lies برای فصل سوم خبر داد

نیکول کیدمن که به‌تازگی پخش سریال جدیدش با نام “عمل‌زدایی” (The Undoing) از شبکه HBO آغاز شده، در مصاحبه اخیرش درباره این مینی سریال، از توسعه و آماده‌سازی فصل سوم سریال محبوب این شبکه یعنی “دروغ‌های کوچک بزرگ” (Big Little Lies) خبر داد.

این بازیگر برنده اسکار ادعا می‌کند که لیان موریاتی، سازنده و نویسنده سریال “دروغ‌های کوچک بزرگ”، درحال کار روی کتابی است تا منبع الهام فصل سوم این سریال باشد. به گفته کیدمن، موریاتی برای ساخت فصل دوم این سریال هم چنین کاری انجام داده بود.

کیدمن اضافه می‌کند: “داستانی در حال تدارک دیده شدن است. گروه زنانه‌ی ما همگی برای ساختنش تمایل داشتند. اما هسته‌ی ایده‌ها باید قوام پیدا کنند.”

کیدمن اوایل اکتبر در مصاحبه با “ماری کلر” فاش کرده بود که عوامل و بازیگران سریال برای بازگشت به فصل سوم تمایل نشان داده‌اند. او گفته بود: “من و ریس ویترسپون هفته‌ای یکبار با هم حرف می‌زنیم یا پیام‌هایی رد و بدل می‌کنیم. او به تازگی به نشویل بازگشته و فاصله‌ی ما نزدیک شده. همه‌ی ما تمایل داریم دوباره با هم کار کنیم. زویی کراویتس و لورا درن موافقت کرده‌اند. دیوید ای. کلی و لیان ایده‌ی بسیار خوبی برای ادامه دارند.»

فصل اول سریال “دروغ‌های کوچک بزرگ” سال ۲۰۱۷ به کارگردانی “ژان- مارک ولی” (Jean-Marc Vallée) و بر اساس رمانی به همین نام، نوشته ی “لیان موریارتی”، در هفت قسمت ساخته و از شبکه HBO پخش شد. این سریال خیلی زود مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفت و این دلیل باعث شد تا عوامل سازنده ی آن، تصمیم به ساخت فصل دوم این سریال بگیرند.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. ,,,,,,,,,

    آبان 6, 1399

    اگه فصل ۳ هم بیاد خیلی خوب میشه😊🤗

    پاسخ