دیوید فینچر احتمال پایان یافتن سریال جنایی Mindhunter را تایید کرد

درحالی که سریال جنایی “شکارچی ذهن” (Mindhunter) به عنوان یکی از بهترین سریال‌های ساخته شده در دهه اخیر شناخته می‌شود و انتظار می‌رفت شاهد ساخت فصل‌های بیشتری از این سریال باشیم، دیوید فینچر، سازنده سریال “شکارچی ذهن”، در مصاحبه اخیرش از به اتمام رسیدن این سریال و عدم ساخت فصل سوم آن خبر داد. او در گفتگو با والچر می‌گوید:

ببینید، سریال نسبت به میزان بیننده‌ای که داشت گران‌قیمت بود. ما فکر می‌کردیم که ابتدا فیلم “منک” (Mank) را به اتمام برسانیم و بعد ببینیم چه پیش می‌آید، اما راستش فکر نمی‌کنم که بتوانیم با هزینه‌ای کمتر از فصل دوم آن را بسازیم. از طرفی باید در مورد نسبت میزان بیننده و هزینه‌ی تولید واقع‌بین باشید.

فصل اول سریال “شکارچی ذهن” در سال 2017 از شبکه نتفلیکس پخش شد که علی‌رغم داستان جذاب و درگیرکننده‌اش موفق به جذب مخاطب زیادی نشد. فصل دوم این سریال هم پس از دو سال از این شبکه منتشر شد و پس از آن اعلام شد که قرارداد بازیگران این سریال فسخ و آینده این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. حالا با تایید فینچر می‌توان مطمئن بود که سریال “شکارچی ذهن” به اتمام رسیده و دیگر قرار نیست فصل سومی برایش ساخته شود.

سریال “شکارچی ذهن” راجع به ماموران اف بی آی است که با قاتلان سریالی مصاحبه می‌کنند و مانند این است که شاهد نسخه سریالی فیلم “زودیاک” (Zodiac) باشیم. تمرکز فصل اول سریال روی شوم بودن افکار قاتلان بود و شخصیت قاتل در مرکز داستان بود. در فصل دوم بار روایت از دوش “هولدن فورد” برداشته شد و داستان پلیس‌ها و شخصیت‌های دیگر هم در خلال سریال روایت می‌شود و این داستان‌ها لحن غم‌انگیز سریال را بیشتر می‌کند.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. emad908

    آبان 3, 1399

    واقعا حیفه همچین سریالی بخاطر کمبود بیننده به پایان برسه بعد از اون ور مردم میرن کلی سریال دیگه رو بزرگ میکنن نمیخوام توهین کنم ولی واقعا ارزش این سریال از stranger things یا dark یا money heist کمتره ؟ که اونا اون همه بزرگ میشن و دیده میشن ولی این سریال کم نقص و نزدیک به شاهکار بیننده هاش کم باشن

    پاسخ