نقش‌آفرینی اسکارلت جوهانسون در فیلم علمی-تخیلی Bride

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، بازیگر مشهور سینمای هالیوود، قرار است در فیلم علمی-تخیلی “عروس” (Bride) که توسط شبکه اپل تی وی پلاس تولید خواهد شد، به نقش‌آفرینی بپردازد.

“سباستین للیو” (Sebastián Lelio) که برای ساخت فیلم “یک زن شگفت‌انگیز” (A Fantastic Woman) برنده جایزه اسکار شده است، وظیفه کارگردانی فیلم جدید “عروس” را برعهده خواهد داشت. فیلم‌های عاشقانه “گلوریا بل” (Gloria Bell) و “گلوریا” (Gloria) نیز از دیگر آثار موفق این کارگردان آرژانتینی هستند.

فیلم تریلر و علمی-تخیلی “عروس” داستان زنی را دنبال می‌کند که خلق شده تا یک همسر آرمانی باشد اما وقتی که خالق خودش را پس می‌زند، باید به دنیایی بگریزد که او را به چشم یک هیولا نگاه می‌کند. او در حین فرار اش به هویت واقعی، قدرت‌های دور از انتظارش و توان بازسازی خود پی می‌برد.

جوهانسون 35‌ساله که سال گذشته برای بازی در فیلم‌های “داستان ازدواج” (Marriage Story) و “خرگوش جوجو” (Jojo Rabbit) نامزد دریافت جایزه اسکار شد، امسال قرار بود با فیلم “بلک ویدو” (Black Widow) به پرده سینما بازگردد که پاندمی بیماری کرونا مانع اکران این فیلم در سال جاری شد. فیلم‌های “لوسی” (Black Widow) و “زیر پوست” (Under the Skin) نیز از دیگر آثار علمی-تخیلی و دیدنی جوهانسون هستند.

شبکه اپل تی وی پلاس هنوز اطلاعات بیشتری درباره دیگر بازیگران این فیلم، زمان شروع فیلمبرداری و تاریخ پخش آن را منتشر نکرده‌است و باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه در آینده باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم