بهترین اپیزودهای سریال “جادوگر خوب” (Good Witch) براساس امتیاز IMDb

طرفداران سریال “جادوگر خوب” سفر به شهر خاموش میدلتون به همراه این سریال را دوست دارند. از سالن‌های گری هاوس تا قفسه‌های بل سحرآمیز هستند و نمی‌توان مجذوب آن نشد.

با پایان فصل 6 و آغاز فصل 7، وقتش رسیده بهترین قسمت‌های این سریال براساس امتیاز IMDb را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. اپیزود The Forever Tree، امتیاز 8.5

دومین اپیزود از فصل پنجم درباره بخش اول از ازدواج سم و کسی. گریس دلتنگ پدرش شده و سم هم می‌خواهد درخت ابدیت را پیدا کند. براساس افسانه خانواده مریویک، اجداد کسی یک درخت مخصوص دارند که در زیر آن ازدواج می‌کنند. سم می‌خواهد چنین لحظه‌ای را به کسی هدیه دهد اما وقت تنگ است. خوشبختانه اوضاع طبق خواسته‌شان پیش رفته و این دو ازدواج می‌کنند.

در این قسمت پدر ناتنی کسی هم به شهر برگشته و ابیگل شهردار جدید میدلتون می‌شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های تاریخ سینما با موضوع انتقام که باید تماشا کنید


9. اپیزود The Clock، امتیاز 8.6

اپیزودی عجیب و سؤال برانگیز با امتیاز بالا. وقتی مارتا برای بازسازی خانه زنی به نام جوی را به کار می‌گیرد، او هم در یافتن ساعت از کسی و ابیگل کمک می‌گیرد. تا اینکه کسی متوجه می‌شود که جوی در گری هاوس چیزی را پنهان کرده است.

با بازگشت همسر سابق استفانی به شهر، رابطه او و آدام تاریک می‌شود. رابطه ابیگل با داناوان هم در این قسمت قوی‌تر شده و با هم حرف می‌زنند.


8. اپیزود The Chili، امتیاز 8.6

با آمدن آشپزی که در پخت فلفل تند تخصص دارد، حالا رقابت آغاز شده است. رقابت بین سم، ابیگل و مارتا برای پیروزی شدت می‌گیرد. در این بین، کسی درباره مهمان‌های ساکن گری هاوس اطلاعاتی کسب کرده و ابیگل هم پدرش را می‌بیند. تماشای رقابت میان شخصیت‌های اصلی لذتبخش است.


7. اپیزود The Dream، امتیاز 8.6

این قسمت ثابت می‌کند که فصل 6 یکی از بهترین فصل‌های سریال است و در آن سم با موفقیت نخاع آدام را عمل می‌کند. به خاطر موقعیت تومور، سم از آدام مشورت می‌خواهد اما کسی به او ایمان دارد. در بیرون بیمارستان جوی به خاطر خواب بدش بین ابیگل و داناوان گیر می افتد، که این موضوع می‌تواند شرایط برای این زنان سخت کند.


6. اپیزود The Loft، امتیاز 8.6

به خاطر نزدیک بودن شیکاگو به میدلتون، کسی و سم در تعطیلات آخر هفته می‌خواهند باهم باشند تا رابطه‌شان بهتر شود، اما وقتی کار سم برنامه‌شان را بهم می‌ریزد کسی هم با دوستانش سفری دخترانه را رقم میزند. اما وقتی المپیا دوست کسی در حال مرگ است، کسی به شیکاگو می‌رود تا نزدیک او باشد.

اما فقط کسی حالش بد نیست، استفانی و آدام هم هم حال خوشی ندارند چون معلوم نیست مأموریت آدام او را به کجا می‌برد. آدام و سم در یک حرکت رمانتیک زن‌ها را غافلگیر می‌کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ویل اسمیت که باید تماشا کنید


5. اپیزود The Graduation، امتیاز 8.7

یک اپیزود مهم برای کسی و سام چون گریس و نیک از دبیرستان فارغ التحصیل شده و والدینشان را ترک می‌کنند. چون گریس به کالج ویلینگزلی رفته و نیک هم سفر می‌کند و ماجراجویی‌های جدید شکل می‌گیرد.

در گری هاوس هم ابیگل حال خوبی ندارد چون داناوان درباره احساسش با او حرف زده. مشخص نیست واقعاً او را دوست دارد یا طلسم شده؟ ابیگل گیر افتاده اما جشن فارغ التحصیلی گریس او را سرحال می‌کند.


4. اپیزود The Dinner، امتیاز 8.7

حالا که سم و کسی بدون بچه‌ها تنها شده‌اند، با زوج‌های میدلتون قرار شام می‌گذارند. ظاهراً زوج‌های دیگر هم حال و روز بهتری ندارند. آدام از وجود همسر سابق ابیگل در شهر خوشحال نیست و ابیگل هم دوباره به رابطه‌اش با داناوان فکر می‌کند.

در این بین مارتا هم با ستون نویس روزنامه سر و سری دارد. در این قسمت همه چیز بهم ریخته، آدام حالش بد شده و خوشبختانه سم به او کمک می‌کند.


3. اپیزود The Tableau، امتیاز 8.8

کسی باید 225مین تولد گری هاوس را جشن بگیرد. مارتا هم اصرار دارد که نمایش زنده نقاشی‌های ناتانائیل مریویک را اجرا کنند. وقت تنگ است و با وجود تولد گری هاوس مارتا تلاشش را می‌کند اما همه چیز خوب پیش نمی‌رود.

ابیگل و داناوان هم مشکلات خود را دارند و باید طلسم مریویک-دیوین پورت را هم حل کنند. آیا این دو راه آسانی پیدا می‌کنند؟ در این قسمت شخصیت دیگری هم به عنوان مهمان ظاهر شده که خیلی وقت بود حضور نداشت.


2. اپیزود Homecoming، امتیاز 9

با آمدن همسر سابق سم، لیندا، به شهر، همه چیز بهم می‌ریزد. سم متوجه می‌شود لیندا جدا شده و حالا اصرار دارد در زندگی او حضور داشته باشد. وقتی لیندا نیک را متقاعد می‌کند مدرسه را ترک کرده و با او به هنگ کنگ برود، سم باید به نیک کمک کند تا پای لیندا را از زندگی‌اش ببرد. وقتی ابیگل گریس را از راه به در می‌کند کسی نگران می‌شود. طرفداران از تماشای مشکلات این دو خانواده هیجان زده می‌شوند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال‌هایی که در فضای قرون وسطی ساخته شده‌اند (براساس امتیاز IMDb)


1.اپیزود The Bird، امتیاز 9.5

در پرامتیازترین قسمت این سریال، جوی و دانا عمارت مارتا را کامل کرده و آن را برای شهر الهام بخش می‌کنند. اما با تکمیل شدن خانه مارتا، جوی باید شهر را ترک کند؟ ابیگل و داناوان هم متوجه می‌شوند که جای کنترل زندگی‌شان آن را به دست طلسم سپرده‌اند. داناوان از این فرصت استفاده می‌کند تا از ابیگل خاستگاری کرده و او هم قبول می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. محمدرضا

    مهر 27, 1399

    اینکه داره از منوتو پخش میشه. به هر حال نمیبینمش ولی میخوام بدونم سریال خوبیه؟سپاس از ترجمه

    پاسخ