لیست بهترین فیلم‌ها و سریال‌های “نینا دوبرو” (Nina Dobrev) براساس امتیاز IMDb

“نینا دوبرو” بازیگری ناشناس بود که یک شبه مشهور شد. این بازیگر کانادایی-بغاری به خاطر حضور در “دگراسی: نسل بعدی” (Degrassi: The Next Generation) در اواسط سال‌های 2000 شهرت یافت و بعد نقش اصلی سریال “خاطرات خون آشام” (The Vampire Diaries) را برعهده گرفت.

از زمان حضور در آن سریال حرفه دوبرو دگرگون شد. البته برخی از فیلم‌هایش موفق نبودند و سریال کمدی Fam هم ادامه پیدا نکرد. با این حال او در کارنامه‌هایش فیلم‌ها و سریال‌های موفقی دارد که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. روزهای سگی – Dog Days (امتیاز 6.2 – 2018)

نمی‌توان این فیلم را دوست نداشت. گرچه یک اثر کلاسیک نیست اما می‌توان از آن لذت برد. فیلمی با حضور “نینا دوبرو”، “ونسا هاجنز” (Vanessa Hudgens)، “راب کردری” (Rob Corddry)، “لورن لپکس” (Lauren Lapkus)، “اوا لونگوریا” (Eva Longoria) و “فین ولفهارد” (Finn Wolfhard) که البته سگ‌ها هم در آن حضور دارند.

داستان این فیلم درباره نقش حیوانات در نزدیک کردن انسان‌ها بهم است. دوبرو نقش یک خبرنگار تلویزیونی به نام الیزابت را بازی می‌کند که با فوتبالیستی به نام جیمی (تون بل “Tone Bell”) مصاحبه کرده و عاشق او می‌شود.

همچنین بخوانید: 6 فیلم جذاب و دیدنی درباره مردانگی که زنان ساخته‌اند


9. کلویی – Chloe (امتیاز 6.3 – 2009)

جالب اینجاست که دوبرو در این فیلم و در فیلم “روز خودش شانسی” (Lucky Day) نقشی به نام کلویی را برعهده دارد. فیلمی از سال 2009 که دوبرو نقش فرعی دختری به نام انا را برعهده دارد که با پسر قهرمان فیلم رابطه دارد.

دکتر کاترین استورات (جولیان مور “Julianna Moore”) متخصص زنان، عاشق دختری فاحشه به نام کلویی سویینی (آماندا سیفرید “Amanda Seyfried”) می‌شود که استخدام کرده بود تا خیانت همسرش (لیام نیسون “Liam Neeson”) را ثابت کند. یک تریلر اروتیک که تماشایی است.


8. بیا پلیس باشیم – Let’s Be Cops (امتیاز 6.4 – 2014)

“جیک جانسون” (Jake Johnson) و “دیمون وینس جونیور” (Damon Wayans Jr) ثابت کردند که می‌توانند در کنار هم بدرخشند. یک کمدی محصول سال 2014 درباره شخصیت‌هایی که خود را پلیس جا می‌زنند.

مسلماً نقشه‌اش خوب پیش نرفته و دستشان رو می‌شود. نینا در اینجا هم نقش فرعی یک پیشخدمت به نام جوزی را برعهده دارد که با شخصیت دیمون رابطه دارد.


7. دختران نهایی – The Final Girls (امتیاز 6.6 – 2015)

اصطلاح “دختران نهایی” مخصوص فیلم‌های ترسناک است که شخصیت زن در پایان زنده می‌ماند و این اصطلاح از فیلم “هالووین” (Halloween) با بازی “جیمی لی کورتیس” (Jamie Lee Curtis) گرفته شد. در این کمدی اسلشر این عنوان خاصیت طنز دارد.

داستان درباره گروهی دختر دبیرستانی است که به یک فیلم اسلشر از سال‌های 1980 به نام کمپ خون می‌روند. بازیگران آن عبارتند از “تایسا فارمیگا” (Taissa Farmiga)، “آدام دیوین” (Adam DeVine)، “آلیا شاوکات” (Alia Shawkat) و “الکساندر لودویگ” (Alexander Ludwig). دوبرو هم نقش ویکی، دوست صمیمی شخصیت اصلی را ایفا کرد.


6. قطعات فراری – Fugitive Pieces (امتیاز 7 – 2007)

شناخته نشده ترین فیلم لیست که در سال 2007 اکرن شد و کمتر از 2،500 بازدید در IMDb داشته است. فیلم در افتتاحیه فستیوال فیلم تورنتو پخش شد و در آمریکا اکران محدود داشت.

جیکوب بئر (استیون دیلین “Stephen Dillane”) در جنگ جهانی دوم در لهستان یتیم شد و توسط یک باستان شناس زنده ماند. سپس به کانادا رفت. دوبرو نقش دختری به نام بلا را ایفا کرد و “رزمند پایک” (Rosamund Pike) هم در این فیلم حضور داشت.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر لهستانی در تاریخ فیلم سازی این کشور


5. آن وقت تو آمدی – Then Came You (امتیاز 7 – 2018)

یکی از جدیدترین فیلم‌های لیست در سال 2018 و با حضور بازیگرانی چون “آسا باترفیلد” (Asa Butterfield)، “میسی ویلیامز” (Maisie Williams) و “نینا دوبرو”. بازیگران نقش مکمل هم عبارتند از “دیوید کوچنز” (David Koechner)، “کن جیونگ” (Ken Jeong) و “پیتون لیست” (Peyton List).

کالوین لوئیس (باترفیلد) نوجوانی است که از مردن می‌ترسد. سپس با نوجوانی مبتلا به سرطان به نام اسکای (ویلیامز) آشنا می‌شوند. آن‌ها به زودی دوست شده و اسکای به او کمک می‌کند تا علاقه‌اش به ایزی (دوبرو) را نشان دهد. این فیلم لحظات عاطفی بسیاری دارد.


4. دگراسی: نسل بعدی – Degrassi: The Next Generation (امتیاز 7.3 – 2001)

اولین اثری که دوبرو در آن به شهرت رسید. یک سریال طولانی که از 2001 تا 2015 پخش شد و دوبرو در بیش از 50 قسمت آن در نقش میا جونز حضور داشت، از فصل 6 به مدت دو فصل نقش اصلی بود و در فصل 9 هم به عنوان بازیگر مهمان حضور یافت.

میا شخصیتی بحث برانگیز بود چون به عنوان یک مادر نوجوان که در 13 سالگی زایمان کرده بود در سریال حضور یافت. او دوست دختر تی جی بود و کشته شد. این شخصیت حرفه مدلینگ را هم تجربه کرد و بحث برانگیز بود. دوبرو دوباره به همراه بازیگران سریال در موزیک ویدیوی I’m Upset حضور یافت.


3. دور از او – Away From Her (امتیاز 7.5 – 2006)

فیلم شناخته نشده دیگر این لیست که از “قطعات فراری” قدیمی‌تر بوده و در سال 2006 اکران شد. اولین نقش سینمایی دوبرو که به عنوان نوجوان معتاد کمیو داشت.

گرچه در این فیلم نقش مهمی نداشت، اما فیلم دیدنی بود. داستان زوجی که زندگی‌شان مورد امتحان قرار می‌گیرد چون زن پس از ابتلا به آلزایمر راهی خانه سالمندان شده و عاشق بیمار دیگری می‌شود. این فیلم نامزد دو جایزه اسکار شد.


2. خاطرات خون آشام – The Vampire Diaries (امتیاز 7.7 – 2009)

اگر “دگراسی” دوبرو را موردتوجه قرار داد این سریال او را به یک ستاره بدل کرد. دوبرو در نقش الینا گیلبرت، دختری که دو برادر خون آشام عاشقش هستند، حضور یافت. دوبرو در این سریال اجرای دیدنی داشت.

دوبرو نقش همزاد الینا یعنی کاترین را هم برعهده داشت. تماشای اجرای او در دو نقش دیدنی بود، چون گاهی یکی خود را جای دیگری نشان می‌دهد. سریال با داستانی جذاب و شخصیت‌های ددینی که دوبرو در فصل شش سریال را ترک کرد و در فصل پایانی بازگشت.

همچنین بخوانید: معرفی 15 سریال جذاب و دیدنی شبیه خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries)


1. مزایای گوشه گیر بودن – The Perks Of Being A Wallflower (امتیاز 8 – 2012)

یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ درباره جارلی کلمکیس (لوگان لرمن “Logan Lerman”) که در سال‌های دبیرستان مشکلاتی دارد. او در این بین با پاتریک استوارت (ازرا میلر “Ezra Miller”) و سامانتا ساتن (اما واتسون “Emma Watson”) آشنا شده و عاشق آن‌ها می‌شود. چارلی در پایان فیلم باید با خاطرات مورد آزار قرار گرفتن کنار بیاید. دوبرو نقش خواهر چارلی را برعهده داشت، که وقتی خاطرات به او هجوم می‌آورد با خواهرش تماس می‌گیرد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. عماد

    مهر 27, 1399

    کلا دوزار بازیگر نیست

    پاسخ