استیون کینگ ساخت فصل دوم سریال The Outsider را تایید کرد

سریال جنایی و ترسناک “بیگانه” (The Outsider) در اوایل سال 2020 از شبکه HBO پخش شد و خیلی زود مورد استقبال گسترده بینندگان قرار گرفت. این سریال اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته “استیون کینگ” (Stephen King) بود که در ابتدا به عنوان یک مینی سریال معرفی شد و حالا با موردتوجه قرار گرفتن آن توسط مخاطبان زیادی، قرار است فصل دومی هم برای آن ساخته شود.

این موضوع را خود “استیون کینگ” در مصاحبه اخیرش تایید کرده و به نظر می‌رسد که تصمیم شبکه HBO نیز برای ساخت فصل دوم این سریال جدی می‌باشد. باتوجه به اینکه داستان سریال “بیگانه” در فصل قبلی به پایان رسید، باید شاهد گسترش این دنیای رازآلود و تاریک در فصل جدید آن باشیم که دیگر بر اساس رمان کینگ هم نمی‌باشد.

فصل قبلی این سریال توسط “ریچارد پرایس” (Richard Price) و در ده قسمت تولید شد که امتیاز 7.9 را در سایت IMDb امتیاز 82 را در سایت راتن تومیتوز به خود اختصاص داد. “بن مندلسون”، “بیل کمپ”، “جولیان نیکلسون”، “جیسون بیتمن” از جمله بازیگرانی بودند که در سریال “بیگانه” به ایفای نقش پرداختند.

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ پخش، شروع فیلمبرداری و بازیگران فصل جدید سریال “بیگانه” منتشر نشده‌است و باید در آینده منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این سریال از طرف شبکه HBO باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم