تریلر نهایی انیمیشن موردانتظار Soul منتشر شد؛ ماجرجویی پس از مرگ

کمپانی‌های پیکسار و والت دیزنی بعد از تغییر در برنامه اکران جدیدترین اثر مشترکشان یعنی انیمیشن “روح” (Soul)، به‌تازگی تریلر نهایی این انیمیشن را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد اتفاقات بیشتری از این انیمیشن هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

انیمیشن “روح” یکی از موردانتظارترین انیمیشن‌های سال 2020 است که بعد از چندبار تاخیر در تاریخ اکران، سرانجام قرار است در کریسمس سال جاری میلادی و به طور دقیق در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) بر روی سرویس استریم شبکه دیزنی پلاس قرار گیرد.

این مسأله گرچه اعتراض و ناراحتی شدید سینمادارن را به دنبال داشت، اما درحال حاضر بهترین گزینه این دو کمپانی است تا در شرایط بحرانی پاندمی کرونا محصول خود را به نمایش درآورند.

انیمیشن “روح” داستان جو گاردنر، معلم و نوازنده یک گروه موسیقی در دبیرستان را دنبال می‌کند که همیشه آرزو داشت که روی صحنه به اجرای موسیقی جاز بپردازد و حالا بالاخره این فرصت را پیدا کرده است. اما در ادامه یک حادثه باعث می‌شود تا روح وی از بدنش جدا شود. جو گاردنر در ابتدا به The Great Beyond می‌رود و در ادامه از آن‌جا به The Great Before فرار می‌کند. در این مکان روح‌ها پیش از انتقال به کالبد نوزادان تازه متولد شده، آموزش می‌بینند تا برای زندگی شور و اشتیاق پیدا کنند. جو در آن‌جا با یک روح دیگر به اسم «۲۲» آشنا می‌شود و تلاش می‌کند تا با کمک وی به بدن خودش روی زمین برگردد.

“پیت داکتر” (Pete Docter) وظیفه کارگردانی این انیمیشن را برعهده خواهد داشت. این کارگردان تاکنون برای کارگردانی انیمیشن‌های تحسین شده‌ای مثل “درون و بیرون” (Inside Out) و “بالا” (Up) برنده جایزه اسکار شده است. “فیلیسیا رشاد”، “داوید دیگز” و “تینا فی” از دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم