ستارگان بزرگی مثل دیکاپریو و مریل استریپ به فیلم جدید Don’t Look Up اضافه شدند

زمستان گذشته بود که شبکه نتفلیکس خبر از ساخت فیلم جدیدی به کارگردانی “آدام مک کی” (Adam McKay)، کاگردان برنده اسکار، به اسم “به بالا نگاه نکن” (Don’t Look Up) را منتشر و حضور  جنیفر لارنس را نیز در این فیلم تایید کرد.

اکنون پس از مدت زیادی، فهرست هیجان انگیز بازیگران این فیلم منتشر شده‌است که در آن شاهد حضور ستارگان نامدار سینمای هالیوود هستیم؛ طبق اخبار رسمی، لئوناردو دی کاپریو، مریل استریپ، کیت بلانشت، تیموتی شالامی، جونا هیل، هیمش پاتل، آریانا گرانده، متیو پری و راب مورگان نیز قرار است با لارنس در فیلم “به بالا نگاه نکن” همبازی خواهند شد.

جالب است بدانید بازی در فیلم “به بالا نگاه نکن” اولین همکاری دیکاپریو با شبکه نتفلیکس خواهد بود و به‌دست آوردن چنین بازیگر مشهوری باتوجه به همکاری همزمان این ستاره با پروژه جدید مارتین اسکورسیزی به نام “قاتلان فلاور مون” (Killers of the Flower Moon)، برای این شبکه دستاورد بزرگی محسوب می‌شود که باید دید تا چه اندازه موجب جذب بینندگان خواهد شد. مراحل فیلمبرداری فیلم “به بالا نگاه نکن” نیز قرار بود از بهار گذشته آغاز شود که به دلیل پاندمی بیماری کرونا به تعویق افتاده‌است.

“آدام مک کی” علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را هم برعهده خواهد داشت و به گفته‌ی او “به بالا نگاه نکن” فیلمی مهیج و داستان آن درباره دو ستاره‌شناس است که متوجه می‌شوند شهاب سنگی تا شش ماه آینده به زمین برخورد خواهد کرد و باید با برگزاری تور رسانه‌ای بشریت را از این خطر آگاه کنند. این کارگردان ۵۱ ساله کارگردانی آثار موفقی مثل “رکورد بزرگ” (The Big Short) و “معاون” (Vice) را در کارنامه خود دارد که هردوی آنها نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده‌اند.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. عماد

    مهر 25, 1399

    الحمدالله آریانایی هست که گند بزنه به ترکیب

    پاسخ

  2. Z

    مهر 24, 1399

    چه فیلم سمی بشه

    پاسخ