حضور بندیکت کامبربچ در فیلم Spider-Man ۳ برای بازی در نقش دکتر استرنج تایید شد

طبق آخرین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی مارول، “بندیکت کامبربچ” (Benedict Cumberbatch) برای بازی در نقش دکتر استرنج به فیلم مورد انتظار “مرد عنکبوتی 3” (Spider-Man ۳) اضافه شده و قرار است در این فیلم با  تام هالند همبازی شود.

گرچه جزئیات زیادی از مدت زمان حضور این بازیگر در قسمت سوم فیلم “مرد عنکبوتی” هنوز منتشر نشده، اما طبق گزارش منابع نزدیک، نقش دکتر استرنج در این فیلم مشابه نقش “تونی استارک” (با بازی رابرت داونی جونیور) در فیلم “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) و “نیک فیوری” (با بازی ساموئل ال جکسون) در فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” ( Spider-Man: Far From Home) به‌عنوان راهنمای پیتر پارکر خواهد بود.

“کامبربچ” 44 ساله درحالی نقش “دکتر استرنج” را در این فیلم مورد انتظار بازی خواهد کرد که برای ایفای همین نقش در فیلم اختصاصی این شخصیت یعنی “دکتر استرنج ۲: در جهانی از دیوانگی” ( Doctor Strange ۲: In The Multiverse of Madness) هم مقابل دوربین خواهد رفت.

پیش از این نیز بازگشت “جان واتس” (Jon Watts) برای کارگردانی “مرد عنکبوتی ۳” نیز تایید شده بود. آخرین قسمت مجموعه فیلم‌های “مرد عنکبوتی” در ماه جولای ۲۰۱۹ و با عنوان “مرد عنکبوتی: دور از خانه” اکران شد که با فروش جهانی ۱ میلیارد و ۱۲۹ میلیون دلار، به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه خود تبدیل گشت.

کمپانی سونی پیکچرز فیلم “مرد عنکبوتی 3” را برای اکران در تاریخ 17 دسامبر 2021 (26 آذر 1400) برنامه‌ریزی کرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم