اولین تریلر رسمی فیلم “میناماتا” (Minamata) با بازی جانی دپ منتشر شد + ویدئو

فیلم اقتباسی و درام “میناماتا” (Minamata) که برای نخستین بار در ماه فوریه 2020 در جشنواره فیلم برلین اکران شد، قرار است اوایل سال 2021 رسما منتشر شود و به‌تازگی اولین تریلر آن منتشر شده‌است. در این تریلر شاهد بخشی از داستان این فیلم هستیم که در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و جانی دپ را در نقش یک عکاس فعال در حوزه جنگ نشان می‌دهد. شما در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم جدید “میناماتا” با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته  “ایلین میوکو اسمیت” و “یوجین اسمیت” ساخته شده و “اندرو لویتاس” (Andrew Levitas) وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشته است. فیلم “لالایی” (Lullaby) اثر قبلی این کارگردان جوان بوده است. علاوه بر این تریلر، پوستر جدیدی هم از فیلم مورد انتظار “میناماتا” با محوریت شخصیت‌های آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

داستان فیلم “میناماتا” بخش‌های مهمی از زندگی دبلیو. یوجین اسمیت ( با بازی جانی دپ) را به تصویر می‌کشد؛ عکاس تحسین‌شده‌ای که به دنیا نشان داد چگونه آب یک شهر ساحلی شناخته‌شده در ژاپن توسط کارخانه سمی شده است. اسمیت را عده‌ای به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عکاس‌های دوران جنگ جهانی دوم می‌شناسند.

فیلم جدید “میناماتا” قرار است در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) به طور رسمی منتشر شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم