انیمیشن Soul به جای اکران در سینما از شبکه دیزنی پلاس منتشر خواهد شد

بعد از لغو اکران بسیاری از فیلم‌های مهم سال 2020، حالا نوبت به انیمیشن تحسین‌برانگیز کمپانی والت دیزنی یعنی “روح” (Soul) رسیده تا به جای اکران در سالن‌های سینما، در تاریخ 25 دسامبر (5 دی) مستقیما بر روی سرویس استریم شبکه دیزنی پلاس قرار خواهد گرفت.

کمپانی دیزنی این خبر را در حالی منتشر کرد که تنها یک ماه دیگر به تاریخ تعیین شده برای اکران انیمشن “روح” زمان باقی مانده بود؛ اما گسترش بیش‌از حد بیماری کووید-19 و عملکرد بهتر و موفق‌تر فیلم‌هایی که تاکنون از شبکه‌های نمایش خانگی منتشر شده‌اند، کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی را به سمت نمایش فیلم‌هایشان از این شبکه‌ها سوق داده‌است.

طبق گزارش وبسایت ورایتی، باتوجه‌به رها شدن اکران سینمایی توسط انیمیشن “روح” حالا احتمالا تعداد سینماهایی که به اجبار سراغ تعطیلی موقت می‌روند، بیشتر از قبل خواهد شد؛ سینماهایی که چند هفته به خاطر اکران تنت امید بیشتری به آینده داشتند و حالا چون هیچ استودیویی فیلم بزرگ تازه‌ای را اکران نمی‌کند، هر روز جدی‌تر از روز قبل خود را در آستانه‌ی ورشکستگی و تعطیلی دائمی به خاطر بدهی‌های سنگین می‌بینند.

تاکنون اطلاعات اندکی از داستان انیمیشن”روح” به اشتراک گذاشته شده که طبق آن، همه روح‌ها در You Seminar آموزش داده می‌شوند و زمانی‌که شما آماده رفتن از این دنیا باشید، روح شما در آن فارغ التحصیل خواهد شد، اما برای جو گاردنر (با صداپیشگی جیمی فاکس)، این موضوع صدق نمی‌کند و زندگی او آنطور که انتظار می‌رفت، پیش نرفته است. او معلم یک گروه موسیقی در دبیرستان است و با اشتیاق به نوازندگی جاز می‌پردازد. اما درست همان‌طور که او در حال رسیدن به رویاهای خود است، می‌میرد و روحش در سمینار تمام می‌شود.

“پیت داکتر” (Pete Docter) وظیفه کارگردانی این انیمیشن را برعهده خواهد داشت. این کارگردان تاکنون برای کارگردانی انیمیشن‌های تحسین شده‌ای مثل “درون و بیرون” (Inside Out) و “بالا” (Up) برنده جایزه اسکار شده است. “فیلیسیا رشاد”، “داوید دیگز” و “تینا فی” از دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم