تاریخ انتشار فیلم Mank، جدیدترین اثر دیوید فینچر، مشخص شد (آپدیت: انتشار اولین تریلر)

یک ماه پیش بود که شبکه نتفلیکس اولین تصاویر رسمی از فیلم مورد انتظار “منک” (Mank)، به کارگردانی دیوید فینچر را منتشر کرد و از انتشار این فیلم تا پایان پاییز 2020 خبر داد. این شبکه به‌تازگی طی خبری تاریخ دقیق پخش این فیلم بیوگرافی را 4 دسامبر 2020 (14 آذر 1399) اعلام کرد. این فیلم همچنین قرار است در تاریخ نامشخصی در ماه نوامبر هم به صورت محدود در سینماها به نمایش درآید. داستان فیلم “منک” درباره زندگی فیلمنامه‌نویس هالیوودی، هرمان جی. مانکیویچ، در زمان نگارش فیلمنامه فیلم مشهور “همشهری کین” (Citizen Kane) می‌باشد و گری اولدمن نقش این نویسنده را در فیلم جدید “منک” برعهده داشته‌است. در ادامه اولین تریلر منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توانید تماشا کنید:

وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید و مورد انتظار “منک” را جک فینچر، پدر دیوید فینچر، برعهده داشته که قبل از فوتش در سال ۲۰۰۳ آن را به اتمام رسانده‌است. دیوید فینچر پیش از این در سریال‌های تلوزیونی مثل “خانه پوشالی” (House of Cards)، “شکارچی ذهن” (Mindhunter) و “عشق، مرگ و ربات‌ها” (Love, Death and Robots) به عنوان تهیه کننده و یا کارگردان با شبکه نتفلیکس همکاری داشته که با این حساب، پروژه جدید وی یعنی فیلم “منک”، چهارمین همکاری او با این شبکه پرمخاطب بوده است.

آخرین فیلم سینمایی کارگردانی شده توسط فینچر، فیلم جنایی “دختر گمشده” (Gone Girl) بود که در سال ۲۰۱۴ اکران شد و در مجموع به بیش از ۳۷۰ میلیون دلار فروش در گیشه دست پیدا کرد.

علاوه بر گری اولدمن،  آماندا سایفرد، لیلی کالینز، تام برک و  چارلز دنس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “منک” به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم