7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “امیلی در پاریس” (Emily in Paris)

سریال “امیلی در پاریس” سریالی شبیه فیلم “سابرینا” (Sabrina) از سال 1954 با حضور “آدری هپبورن” (Audrey Hepburn) و سریال کلاسیک “سکس و سیتی” (Sex and the City) ساخته “دارن استار” (Darren Star) است که بیننده را با خود به گوشه و کنار پاریس می‌برد. امیلی کوپر (لیلی کالینز “Lily Collins”) دختری بیست و چند ساله و ساکن شیکاگو است که به خاطر شغل بازاریابی باید یک سال را در پاریس بگذراند.

اگر این سریال را تماشا کرده‌اید و دنبال چیزی مشابه است در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. دختر سخن چین – Gossip Girl – 2007-2012

چه چیزی از “دختر سخن چین” بهتر می‌تواند لیست را شروع کند؟ داستانی درباره دانش آموزان ثروتمند یک دبیرستان ممتاز در نیویورک که در سبک زندگی لوکس خود با عشق و زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. این سریال می‌توانست به سرعت خسته کننده شود اما به خاطر اجرای موفق بازیگرانی چون “بلیک لایولی” (Blake Lively)، “لیتون میستر” (Leighton Meester) و “پن بدجلی” (Penn Badgley) تماشایی است. از آنجاییکه سریال در حال بازسازی است می‌توانید آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 12 سریال جذاب و دیدنی شبیه دختر سخن چین (Gossip Girl)


6. دروغ‌گوهای کوچک زیبا – Pretty Little Liars – 2010-2017

دنیای این سریال هم مثل سریالی قبلی پر از دختران زیبا و خوش لباس است. داستان در شهر کوچک رزوود جریان دارد و به زندگی چند دوست می‌پردازد: آریا (لوسی هیل “Lucy Hale”)، هانا (اشلی بنسن “Ashley Benson”)، امیلی (شی میچل “Shay Mitchell”)، اسپنسر (ترویان بلیزاریو “Troian Bellisario”) و آلیسن (ساشا پیترسه “Sasha Pieterse”). یکی از آنها گم شده و به زودی رازهایشان فاش می‌شود. گرچه در ظاهر یک تریلر رازآلود است اما به خاطر سبک زندگی بچه‌ها به “امیلی در پاریس” شباهت دارد.


5. جوان‌تر – Younger – 2015

می گویند سن فقط یک عدد است اما در اینجا مسئله این نیست. سریال درباره یک مادر مجرد به نام لیزا (ساتون فاستر “Sutton Foster”) است که پس از رد پیشنهادهای شغلی به خاطر سنش، به دروغ می‌گوید بیست و شش سال دارد و در یک انتشارات کار می‌کند، گرچه در حقیقت چهل ساله است. مثلث‌های عشقی، داستان‌های محل کار و لحظات درخشان، این سریال را دیدنی می‌کنند. فضای زندگی و عناصر مد سریال آن را شبیه “امیلی در پاریس” می‌کند.


4. نوع پررنگ – The Bold Type – 2017

یک کمدی درام درباره موانع پیش روی سه دوست که در مجله کاسموپولیتن نیویورک کار می‌کنند. این سریال به خاطر نمایش صمیمانه زندگی بی قید و شرط دهه بیست و ورود به دهه پرمسئولیت سی، موردتوجه قرار گرفت. همچنین از سروکار داشتن با مسائل سیاسی و شخصیت تا نژادپرستانه و جنسی هم هراس ندارد. عناصر مد هم آن را به “امیلی در پاریس” شبیه می‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی 18 سریال جذاب و دیدنی شبیه دختر جدید (New Girl)


3. رئیس دختر – Girlboss – 2017

سریالی براساس خاطراتی به همین نام درباره مؤسس شرکت Nasty Gal، “سوفیا آموروسو” که “بریت رابرتسن” (Britt Robertson) نقش او را ایفا می‌کند. شخصیت اصلی با وجود گذشته سیاهش پر از سرقت و دزدی، به مؤسس یک شرکت درجه یک تبدیل می‌شود. این سریال به فصل دو ختم نشد، به همین دلیل می‌تواند در مدت زمان کوتاه فصل اول را تماشا کنید.


2. سکس و سیتی – Sex and the City – 1998-2004

پیش از اینکه “دارن استار” سریال‌های “جوان‌تر” و “امیلی در پاریس” را بسازد، این سریال را ساخت که اصلاً نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. درحالی که “امیلی در پاریس” شما را به پاریس می‌برد، “سکس و سیتی” شما را به نیویورک می‌برد تا به زندگی چهار زن که با موانع زندگی روبرو هستند، بپردازد. سریالی با حضور “سارا جسیکا پارکر” (Sarah Jessica Parker)، “کریستین دیویس” (Kristin Davis)، “سینتیا نیکسون” (Cynthia Nixon) و “کیم کاترال” (Kim Cattrall) در نقش‌های اصلی که درخشان است.


1. جین طراحی شده – Jane By Design – 2012

جیم کوئیمبی دختری نوجوان است که اشتباه بزرگسال تلقی شده و می‌تواند برای گری مری (اندی مک‌داول “Andie MacDowell”) که شغل رؤیایی‌اش است کار کند. همین اشتباه باعث می‌شود زندگی دوگانه داشته باشد، یکی در دبیرستان و دیگری در دنیای مد. درحالی که تلاش او برای پنهان کردن هویتش ماجراهای خنده دار خلق می‌کند، علاقه‌اش به مد موفقیت آمیز است. اگر ماجراجویی امیلی و سبک و سیاق مد او را دوست داشتید این سریال را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی برترین فیلم‌های بلیک لایولی (Blake Lively) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم