7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “پولاد ناب” (Real Steel) که باید تماشا کنید

“پولاد ناب” یک فیلم علمی تخیلی آینده نگر است که ورزش موردعلاقه انسان‌ها بوکس ربات‌هاست. داستان درباره یک بوکسور سابق به نام چارلی (هیو جکمن “Hugh Jackman”) است که می‌خواهد با کمک ربات قدیمی‌اش در مسابقه بوکس پیروز شود اما بدتر شکست خورده و بدهکار می‌شود. وقتی یک تابستان با پسرش همراه شده و با کمک یک ربات قدیمی به دنیای مبارزه وارد می‌شود همه چیز تغییر می‌کند.

در اینجا لیستی از فیلم‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنیم. فیلم “پولاد ناب” با وجود علمی تخیلی بودن احساسی و عاطفی هم هست چون رابطه میان یک پدر و پسر را به تصویر می‌کشد. اگر این فیلم را دوست داشتید در اینجا فیلم‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. انتقام‌جویان: عصر اولتران – Avengers: Age of Ultron – 2015

لابد تا به اینجا بیشتر فیلم‌های مارول را می‌شناسید اما نمی‌شد در این لیست از این فیلم اسم نبرد. تونی استارک با کمک بروس بنر یک سیستم هوش مصنوعی به نام اول‌تران می‌سازد. با این حال اوضاع طبق انتظار پیش نرفته و این ربات تهدیدی برای بشریت محسوب می‌شود. این فیلم هم مثل “پولاد ناب” به ربات‌هایی می‌پردازد که به جای حفظ جان مردم خطر محسوب می‌شوند.

همچنین بخوانید: 10 دیالوگ به یادماندنی فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age Of Ultron)


6. کرید – Creed – 2015

در این فیلم “سیلوستر استالونه” (Sylvester Stallone) به نقش راکی بالبوا بازمی گردد تا پسر قهرمان فقید سنگین وزن آپولو کرید، یعنی دانی کرید (مایکل بی.جردن “Michael B. Jordan”) را تعلیم دهد. دانی که با موانع بسیار روبرو شده این بار برای کمک نزد راکی می‌رود. آن دو باهم همراه شده و با حل مشکلات شخصی به هم کمک می‌کنند. این فیلم فصل دیگری از زندگی راکی را رو به تماشاگر باز می‌کند.


5. چپ دست – Southpaw – 2015

بیلی یک بوکسور حرفه‌ای است که هم در حرفه‌اش موفق است، هم خانواده‌ای متشکل از زنی عاشق و دختری مهربان دارد، که از او حمایت می‌کنند. با این حال، با قتل همسرش زندگی او بهم می‌خورد و بیلی به یک پدر غمگین تبدیل می‌شود. بیلی درست مانند داستان چارلی در “پولاد ناب” برای بیرون کشیدن خود از این شرایط تلاش می‌کند. این داستان با مهارت کامل به یک داستان جذاب بدل می‌شود.


4. مشت‌زن – The Fighter – 2010

یک درام زندگی نامه‌ای ورزشی درباره بوکسوری به نام میکی وارد (مارک والبرگ “Mark Wahlberg”) که برای پس گرفتن حرفه‌اش به برادر ناتنی بزرگش دیکی اکلوند (کریستین بیل “Christian Bale”) تکیه می‌کند. از آنجاییکه دیکی هم با ترک کوکائین دست و پنجه نرم می‌کند فیلم به یک فیلم خانوادگی دیدنی تبدیل شده است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های مارک والبرگ که باید تماشا کنید


3. عزیز میلیون دلاری – Million Dollar Baby – 2004

یک درام ورزشی درباره زنی جوان به نام مگی که در سن بالا آرزو دارد به دنیای بوکس حرفه‌ای وارد شود و به رویاهایش برسد. فرانکی یک مربی است که در این رؤیا به او کمک می‌کند. طی تمرین‌ها رابطه پدر و دختری میان آن دو شکل می‌گیرد که مانند “پولاد ناب” است. این فیلم با حضور “هیلاری سوانک” (Hilary Swank)، “کلینت ایستوود” (Clint Eastwood) (که کارگردان فیلم هم هست) و “مورگان فریمن” (Morgan Freeman) در نقش‌های اصلی، یک فیلم دیدنی است که برنده چهار جایزه اسکار شد، از جمله جایزه بهترین فیلم سال.


2. بامبلبی – Bumblebee – 2018

در جنگ اخرالزمانی در سایبرترون، آپتیموس پرایم، رهبر حزب مقاومت ربات‌ها، ربات جدید بامبلبی یا بی 127 را به سیاره تازه کشف شده زمین می‌فرستد تا از مردم آنجا محافظت کند. داستان در سال 1987 رخ داده و در آن “هیلی استاینفلد” (Hailee Steinfeld) نقش نوجوانی به نام چارلی را بازی می‌کند که در یک مغازه سوسکی زردرنگ یافته و نمی‌داند این همان ربات است. فیلم درباره دوستی میان چارلی و بامبلبی است که به عنوان بخشی از “تبدیل شوندگان” (Transformers) که فضای خشنی دارد، مثل یک هوای تازه است.


1. شش قهرمان بزرگ – Big Hero 6 – 2014

فکر نکنید چون این فیلم انیمیشن است نمی‌تواند دیدنی باشد. هیرو (رایان پاتر “Ryan Potter”) قهرمان داستان، نابغه رباتیک 14 ساله‌ای است که از کودکی ربات ساخته و به انجمن تکنولوژی سان فرانسیسکو وارد می‌شود. سپس مردی ماسک پوش کنترل ربات‌های او را به عهده گرفته و می‌خواهد شورشی به پا کند، درنتیجه هیرو به برادرش ملحق می‌شود تا جلوی او را بگیرد. این فیلم از لحاظ داستان و انیمیشن دیدنی بوده و شایسته تماشا شدن است.

همچنین بخوانید: 5 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال آقای ربات (Mr. Robot)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم