دومین تریلر رسمی فیلم کمدی-اکشن Free Guy با بازی رایان رینولدز منتشر شد + ویدئو

کمپانی فاکس قرن بیستم بعد از گذشت مدت زیادی از انتشار اولین تریلر فیلم کمدی-اکشن “مرد آزاد” (Free Guy)، به‌تازگی دومین تریلر رسمی این فیلم را هم منتشر کرده‌است و امید طرفداران برای اکران این فیلم تا پایان سال 2020 را بالا برده‌است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید که حاوی جزئیات بیشتری از داستان و حوادث این فیلم است را تماشا کنید:

فیلم جدید “مرد آزاد” به کارگردانی “شاون لوی” (Shawn Levy) ساخته شده‌است. فیلم‌هایی مثل “پولاد ناب” (Real Steel)، “کارآموزی” (The Internship) و “اینجا شما را ترک می‌کنم” (This Is Where I Leave You) از جمله آثاری‌اند که توسط “شاون لوی” ساخته شده‌اند.

رایان رینولدز” در این فیلم نقش یک کارمند بانک را بازی می‌کند که متوجه می‌شود در واقع در حال زندگی در یک بازی کامپیوتری است و بعد از اتفاقاتی سعی دارد تا از نابودی دنیایی که در آن زندگی می‌کند جلوگیری کند. “تایکا وایتیتی” هم نقش سازنده این بازی را در فیلم “مرد آزاد” بازی خواهد کرد. “چنینگ تیتوم”، “جو کری” و “جودی کمر” هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

همچنین رینولدز مدتی پیش در مصاحبه‌ای به این موضوع که فیلم “مرد آزاد” برای افراد غیر گیمر هم جذاب است اشاره کرد و افزود: “ما در فیلم مرد آزاد از دنیای بازی‌های ویدیویی و فرهنگ بازی‌های ویدیویی به عنوان وسیله‌ای برای بازگویی یک داستان انسانی زیبا و تأثیرگذار استفاده کرده‌ایم.”

فیلم جدید “مرد آزاد” که پیش از این قرار بود در تابستان 2020 راهی پرده سینما شود، اکنون برای اکران در تاریخ ۱۱ دسامبر 2020 (۲۱ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم