فروش جهانی فیلم Tenet به 300 میلیون دلار رسید؛ کاهش مجدد فروش این فیلم در آمریکا

فیلم “تنت” (Tenet)، به کارگردانی “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، درحالی پنجمین هفته اکرانش را به اتمام رساند که با کاهش 21 درصدی فروش در گیشه داخلی همراه بود؛ این فیلم در هفته گذشته تنها 2.7 میلیون دلار فروش در ایالت متحد آمریکا و کانادا ثبت کرد که تعطیلی مجدد برخی سینماهای فعال در هفته‌های گذشته علت اصلی کاهش فروش این فیلم بوده‌است. فروش داخلی “تنت” اکنون به مبلغ 45.1 میلیون دلار رسیده است.

“تنت” اما همچنان در گیشه جهانی موفق‌تر بوده و با فروشی که این هفته پشت‌سر گذاشت، موفق شد مجموع فروش جهانی خود را به مبلغ 307.1 میلیون دلار برساند. این فیلم در کشورهای چین (با 65.5 میلیون دلار)، انگلستان (20.9 میلیون دلار)، فرانسه (20 میلون دلار)، آلمان (16.1 میلیون دلار) و ژاپن (15.9 میلیون دلار) بیشترین میزان فروش در گیشه را داشته است.

فیلم “تنت”، ساخته  “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، با بازی “جان دیوید واشنگتن”، “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین”، “کنت برانا” یک اکشن خارق‌العاده با موضوع جاسوسی است که به گفته‌ی خود نولان، عظیم‌ترین پروژه وی تا به امروز بوده‌است.

این فیلم اکنون به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 2020 شناخته می‌شود که کمپانی برادران وارنر با توجه به اختصاص دادن 250 میلیون دلار بودجه برای ساخت آن برای رسیدن به سود مورد نیازش از فروش این فیلم هنوز به 100 میلیون دلار فروش دیگر نیاز دارد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    مهر 14, 1399

    نتونستم فیلمو نبینم، و باید بگم فوق‌العاده بود

    پاسخ