فروش جهانی Tenet از 250 میلیون دلار بیشتر شد؛ ادامه روند ضعیف فروش داخلی این فیلم

فیلم “تنت” (Tenet)، به کارگردانی “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، در چهارمین هفته اکران خود موفق شد مجموع فروش جهانی خود را به 283.2 میلیون دلار برساند. این درحالی است که فروش داخلی این فیلم به دلیل تعطیلی سینماهای دو شهر بزرگ و پرجمعیت آمریکا یعنی نیویورک و لس‌آنجلس، در این هفته تنها 3.4 میلیون دلار بوده‌است که این میزان فروش کل داخلی این فیلم را به مبلغ 41.2 میلیون دلار رسانده‌است.

“تنت” در پایان هفته چهارم اکرانش در سطح بین‌المللی موفق‌تر بود و با 15.8 میلیون دلار فروشی که در گیشه ثبت کرد، اکنون با مجموع فروش جهانی 283.2 میلیون دلار وارد هفته پنجم اکرانش می‌شود. این فیلم همچنان در صدر جدول فروش سینماها قرار دارد اما با این وجود، کمپانی برادران وارنر همچنان به 200 میلیون دلار فروش بیشتر از این فیلم احتیاج دارد تا به سود مورد نظر از اکران فیلم “تنت” آن هم در شرایط پاندمی دست پیدا کند.

بعد از “تنت” هم فیلم “جهش یافته‌های جدید” (The New Mutants) با 1.15 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم جدول قرار گرفته‌است. فروش کل این فیلم در هفته پنجم اکرانش اکنون به مبلغ 19.5 میلیون دلار رسیده‌است.

فیلم “از تعادل خارج شده” (Unhinged) با بازی راسل کرو (Russell Crowe) هم با 1 میلیون دلار فروش در جایگاه سوم جای گرفته و فروش کل این فیلم به 17.1 میلیون دلار رسیده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم