فیلم Cherry، جدیدترین اثر برادران روسو، از شبکه اپل تی وی پلاس منتشر خواهد شد

سال گذتشه بود که خبر ساخت فیلم جدید “چری” (Cherry) به کارگردانی برادران روسو تایید شد و تام هالند (Tom Holland) بازیگر نقش “پیتر پارکر” یا همان مرد عنکبوتی هم به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم معرفی شد. درحالی که قرار بود این فیلم در سال 2020 اکران شود، به دلیل پاندمی بیماری کرونا و بحران پیش آمده، منتشر نشد و اکنون طی خبری جدیدی اعلام شده‌است که شبکه اپل فیلم درام “چری” را به ارزش 40 میلیون دلار خریداری کرده و این فیلم در اوایل سال 2021 بر روی سرویس استریم این شبکه قرار خواهد گرفت.

فیلم جدید “چری” اولین اثر برادران روسو بعد از فیلم “انتقام‌جویان: پایان بازی” (Avengers: Endgame) خواهد بود که خارج از دنیای ابرقهرمانی است و بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده‌است.

داستان این فیلم بر اساس کتابی به همین نام، نوشته “نیکو والکر” (Nico Walker)، می‌باشد که داستان واقعی زندگی خود نویسنده را بازگو می‌کند. “نیکو والکر” پزشک ارتش بوده و پس از بازگشت از عراق شدیدا به اختلال اضطرابی پس از حادثه دچار می‌شود و در اثر همین اضطراب درگیر اعتیاد به مواد مخدر شده و به سرقت از بانک‌ها رو می‌آورد. “والکر” در سال ۲۰۱۱ دستگیر شد و به زندان افتاد و قرار است در سال ۲۰۲۰ از زندان آزاد شود.

“جسیکا گلدبرگ” (Jessica Goldberg) وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه فیلم جدید “چری” را بر عهده داشته و علاوه‌بر هالند، سی‌یرا براوو،  بیل اسکارشگورد و  مایکل گاندولفینی در این فیلم به حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم