معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از “ناروتو” قوی‌تر هستند

“ناروتو اوزوماکی” یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه است که ظاهر خاص، تبدیل شدن از یک گوشه‌گیر به یک قهرمان، و قدرت‌های خداگونه، او را به شخصیت محبوب طرفداران انیمه و خیل تماشاگران، تبدیل کرده است. گرچه با قسمت آخر انیمه “ناروتو” (Naruto) داستان او ظاهراً به پایان رسید، اما با حضور در “باروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations) در راهنمایی پسرش باروتو در ماجراجویی نینجایی، دوباره خودش را اثبات کرد.

بی‌شک ناروتو شخصیتی محبوب و انگیزه بخش است، اما شخصیت‌هایی قوی‌تر از این شخصیت انیمه نینجا هم وجود دارند. او شاید یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای خود باشد، اما شخصیت‌های دیگری هم هستند که نوع قدرتشان متفاوت است. در حقیقت آن‌ها می‌توانند به راحتی او را شکست دهند.

پدر باروتو پس از ساعت‌ها تمرین یک قدرت بی رقیب است که توانسته قدرت نینجای دمون فاکس و مردی که نینجوتسو را اختراع کرد را به دست آورد. با این وجود این بیست شخصیت مهارت‌ها و قدرت‌های خیلی بیشتری دارند که که از توانایی ناروتو خارج است. درحالی که رویارویی میان ناروتو و هرکدام از این شخصیت‌ها دیدنی خواهد بود، اما تصور پیروزی او در مقابل این شخصیت‌ها دشوار است. در اینجا 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. سایتاما (وان پانچ من – One Punch Man)

سایتاما، شخصیت اصلی “وان پانچ من” با یک حرکت می‌تواند هر دشمنی را شکست دهد. گرچه این توانایی بهترین صحنه‌های اکشن را خلق می‌کند اما سایتاما را به موجود ترسناکی بدل می‌کند.

او پس از سه سال تمرین به قوی‌ترین قهرمان تبدیل شده و وقتی متوجه می‌شود که برای دستیابی به این توانایی چه مسیری را طی کرده، دیر می‌شود. گرچه زندگی او مانند زندگی ناروتو پربار نیست، اما به راحتی می‌تواند او را شکست دهد زیرا قدرتش هم بی‌رقیب بوده و هم دلیل غم و تنهایی اوست.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه وان پانچ من (One Punch Man)


19. سان گوکو (دراگون بال زد – Dragon Ball Z)

گوکو در همه شرایط نمی‌تواند ناروتو را شکست دهد اما پس از رستاخیز دوم در Majin Buu می‌تواند به راحتی ناروتو را شکست دهد. گوکو پس از تبدیل شدن به سوپر سایان سه، چنان قدرتی دارد که می‌تواند کل زمین را نابود کند. هیچ شخصیتی در ناروتو نمی‌تواند به چنان قدرتی دست پیدا کند، چه برسد به شخصیت اصلی. مسلماً، چنین قدرتی در نبرد تن به تن مفید نیست، اما وقتی گوکو سرعت و قدرت تبدیل شوندگی به سوپر سایان و الترا اینستینکت را داراست، به یک قدرت بی رقیب بدل می‌شود. سان کوگو، پدر انیمه شونن، از ناروتو و بسیاری از قهرمان‌های جدید بهتر است.


18. مانکی دی.لوفی (وان پیس – One Piece)

مانکی دی.لوفی، قهرمان سریال جذاب و تاثیرگذار “وان پیس” به راحتی می‌تواند نینجای بلوند را شکست دهد. درحالی که ناراتو می‌تواند شورش بزرگی به پا کند، اما برای انجام تکنیک‌هایش به قدرت شخصیت‌های دیگر وابسته است.

تمام حمله‌های لوفی، پس از تبدیل شدنش به خاطر میوه گام گام، از بدنش سرچشمه گرفته، درحالی که ناروتو برای شکست دشمنان به دمون فاکس و شخصیت‌های قدرتمند دیگر نیاز دارد. در نبردی تن به تن و بدون وجود قدرت‌های بیرونی، لوفی بعد از یک تلاش طولانی و سرگرم کننده پیروز می‌شود.


17. آیزاک نترو (هانتر × هانتر – Hunter X Hunter)

آیزاک نترو، رئیس سابق انجمن هانتر، بعد از نبرد طوفانی با شاه مروئم، جانش را از دست داد. درحالی که ناروتوی معمولی از آیزاک معمولی قویتر است، ما آیزاک یک استثناست و می‌تواند ناروتو را شکست دهد.

درحالی که ناروتو می‌تواند دمون فاکس را با خود همراه کند، مروئممی تواند با حملات مختلف کاراته دشمنش را شکست دهد. آیزاک از ناروتو باهوش‌تر و زرنگ‌تر است. چون در یک ماجراجویی که می‌توانست به قیمت جانش تمام شود، ده سال تمرین کرده تا بتواند فوراً ده هزار مشت بزند.


16. بان (هفت گناه کبیره – Seven Deadly Sins)

آیا ناروتو می‌توانست هر شخصیت دیگر در دنیای خودش را شکست دهد؟ قطعاً، اما بهرحال او جاودانه نیست. درحالی که گناه طمع، یا بان، پس از نوشیدن جام جاوادنگی که در جنگل فری کینگ یافته، عمر جاوادنه دارد. او در “هفت گناه کبیره” از هر حادثه‌ای جان سالم به در برده، و با ادامه سریال هرلحظه امکان مرگش وجود دارد اما دوباره زنده می‌شود.

گرچه شاید بان نتواند آسیب خاصی به ناروتو وارد کند، اما خودش می‌تواند هر آسیبی را تحمل کرده و خود را اتیام دهد. بنابراین هر نبردی میان بان و ناروتو به پیروزی بان منجر می‌شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه هفت گناه کبیره (Nanatsu no Taizai)


15. مآب (مآب سایکو 100 – Mob Psycho 100)

کاگیاما شیگو یا همان مآب، پس از آشنایی با جماعتی قدرت‌های دورجنبی یافته که نیروی تمام بلایای طبیعی را یکجا داراست. زمانی که مآب کنترل خود را از دست بدهد یا بیهوش شود، قدرت‌های روانی‌اش غیرقابل توقف خواهند شد.

شاید ناروتو از لحاظ جسمی از مآب قوی‌تر بوده و قدرت‌های بیشتری داشته باشد، اما هیچ سلاح و قدرتی نمی‌تواند در مقابل سلاح‌های ناپدید و روانی مآب از ناروتو محافظت کند. این دو شخصیت آنقدر بیخیال هستند که هرگز به جان هم نمی‌افتند. ناروتو هرگز با دشمنی مانند مآب نجنگیده و نمی‌تواند در مقابل نیروهای دورجنبی او مقاومت کند.


14. جوتارو کوجو (ماجراجویی عجیب جوجو – JoJo’s Bizarre Adventure)

جوتارو کوجو، سومین شخصیت مهم انیمه بلند “ماجراجویی عجیب جوجو” با استفاده از توانایی مقاومت ستاره پلاتینی، به آسانی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. در این انیمه، این توانایی مربوط به روح بوده و توانایی انجام فعالیت‌های ماورایی را به یک فرد می‌دهد.

این توانایی به او این امکان را می‌دهد تا برای چند ثانیه زمان را متوقف کرده و در زمان متوقف شده و بعد از آن مشت‌های مرگ آور وارد کند. ناروتو نمی‌تواند در مقابل دشمنی که زمان را متوقف می‌کند مقاومت نماید و با هر حرکت او جوتارو حرکتی وارد می‌کند. جوتارو کوجو، یکی از سرسخت‌ترین شخصیت‌های انیمه است که در هر مبارزه می‌تواند ناروتوی نینجا را شکست دهد.


13. لایت یاگامی (دفتر مرگ – Death Note)

اگر ناروتو هم قدرت‌های پیچیده‌ای داشت شاید لایت یاگامی زنده نمی‌ماند. با این حال، این قاتل سریالی احتمالاً هرگز اجازه نمی‌داد رویارویی‌شان مرگبار شده و پیش از آنکه دیر شود از شر ناروتو خلاص می‌شد.

لایت که کیرا هم نام دارد، با استفاده از قدرت دفتر مرگ از شر هرکس که به نظرش ارزش زنده ماندن را ندارد، خلاص می‌شود. تنها کاری که او برای پایان دادن به زندگی یک نفر انجام می‌دهد، نوشتن نامش در دفتر مرگ و تجسم کردن صورت اوست. اگر می‌دانست ناروتو به سراغش می‌آید از قبل نامش را در دفتر نوشته و از شرش خلاص می‌شد. البته ناروتو هم از اینکه بقیه اسمش را ببرند یا به چهره‌اش فکر کنند خوشش می‌آید.


12. آلوکارد (هلسینگ نهایی – Hellsing Ultimate)

در مبارزه میان خون آشام ها و نینجاها، همیشه خون آشام ها خیالشان راحت است و اینبار هم همینطور است. آلوکارد که دراکولا هم نام دارد، در آغاز انیمه یک خون آشام جاودانه است، اما در پایان، می‌تواند در یک چشم بهم زدن ظاهر و ناپدید شود.

به علاوه او ارتشی از موجودات اهریمنی دارد که می‌توانند به جای او مبارزه کنند. با وجود قدرت‌های خون آشامی او و تمایلش به سلاح‌های آتشین، که البته ناروتو هیچ تصوری از آنها ندارد چون در زمان او وجود نداشتند، آلوکارد به راحتی می‌توانست نینجای نارنجی را شکست داده یا حتی قورت بدهد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه ون هلسینگ (Van Helsing)


11. تتسو شیما (آکیرا – Akira)

تتسو شیما یک روانی با قدرت‌های بی‌رقیب است که می‌تواند کل جهان انیمه “آکیرا” را نابود کند. پس از اینکه در تصادف با موتورسیکلت نزدیک است جانش را از دست بدهد، درحالی بهوش می‌آید که نیروهایش بیشتر شده و می‌خواهد از دنیایی که برای یتیمی مانند او جایی ندارد، انتقام بگیرد.

درحالی که ناروتو از هرجهت قدرتمند است، تتسو در پایان فیلم آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرت‌های روانی غیرقابل کنترلش کل جهان را نابود کرده و از نو بسازد. توانایی‌های تتسو در میدان نبرد او را بی رقیب کرده و ناروتو در مقابل این مرد جوان هیچ شانسی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


10. کربی (کربی: به موقع در یا – Kirby: Right Back At Ya)

درحالی که کربی بیشتر به خاطر بازی‌های ویدیویی‌اش شهرت دارد، در انیمه اختصاصی خود به نام “کربی: به موقع در یا” حضور خواهد داشت. این حباب صورتی رنگ محبوب در این انیمه در مقابل تهدیدهای مختلف از دریم‌لند محافظت کرده و قدرت‌های بسیاری را به نمایش می‌گذارد. کربی در این انیمه آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرتش دشمن خود را به سمت خورشید فرستاده و بعد او را کباب شده تحویل بگیرد.

اگر قدرت او در بازی‌های ویدیویی را نیز درنظر بگیریم، او می‌تواند هیولاها را از بین برده و در آخرالزمانی که کسی باقی نمانده زنده بماند. عده کمی می‌توانند در برابر این حباب صورتی زنده بمانند و مسلماً ناروتو یکی از آنها نیست.


9. گاتس (برسک – Guts)

گاتس شمشیرباز شاید از لحاظ جسمی از ناروتو ضعیفتر باشد، اما از لحاظ عاطفی قوی‌تر است. در این فانتزی تاریک، گاتس توانسته هر اتفاق بدی را پشت سر بگذارد و زندگی‌اش را برای از میان برداشتن اشرار که وحشت ایجاد کرده‌اند، قربانی کند.

او پس از خیانت بهترین دوستش گریفیث، هنوز در حال التیام دردهای خود است، درحالی که نارتو به تدریج ارزش خود را پیدا می‌کند. گاتس از لحاظ عاطفی از هر لحاظ از ناروتو قوی‌تر است، و با شمشیر اژدهکش خود و دست مصنوعی‌اش می‌تواند هر نینجایی را شکست دهد.


8. ارن ییگر (حمله به تایتان – Attack On Titan)

آیا ارن ییگر از “حمله به تایتان” که می‌تواند خود را به یک تایتان 15 متری تبدیل کند، می‌تواند ناروتو را شکست دهد؟ قطعاً نه. ناروتو به راحتی می‌تواند فردی با توانایی تغییر چهره و مشت‌های سریع را شکست دهد. اما خوب این تنها قدرت ارن نیست.

کمی بعد در سریال، ارن متوجه می‌شود که می‌تواند تمام تایتان‌ها را تحت سلطه خود دربیاورد. درحالی که ناروتو می‌تواند به راحتی یک تایتان 15 متری را شکست دهد، اما نمی‌تواند در مقابل ارتش آنها ایستادگی کند. مخصوصاً زمانی که همه آنها 50 متری باشند. شاید ارن در مبارزه برابر پیروز نشود، اما در کنار ارتش تایتان‌ها پیروز است.


7. یامی یوگی (یو-گی-او – Yu-Gi-Oh)

یامی یوگی، پادشاه بازی‌ها، در هر تقابل فیزیکی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. چقدر پیش می‌آید که مردم در انیمه با مشت مبارزه کنند؟ مسلماً احتمالش از بازی‌های دیگر کمتر است. یامی یوگی در بازی پوکر، شوگی و هر بازی دیگری که در دنیای ناروتو و هرجای دیگر باید ناروتو را شکست می‌دهد.

گرچه در دنیای ناروتو توانایی‌های یامی تاثیرگذاری کمتری دارند زیرا در این دنیا کارت بازی‌های کودکان کم‌اهمیت‌تر هستند، اما نمی‌توان انکار کرد که در بازی‌ها یوگی از ناروتو قوی‌تر است.

همچنین بخوانید: ۶ انیمه سینمایی جذاب و دیدنی از ۶ سال اخیر که حتما باید تماشا کنید


6. کوروسنسی (آنساتسو کیوشیتسو – Assassination Classroom)

ناروتو شخصیت قدرتمندی است که الهام بخش بسیاری بود، اما به اندازه هشت پای زردرنگی که به جوانان آموزش می‌دهد قوی نیست. با اشتباه شدن یک آزمایش علمی، کوروسنسی سرعت نامحدود و قدرت مرگبار یافته اما ظاهرش را از دست داده است.

او از اسلحه سریع‌تر بوده و آنقدر قوی است که می‌تواند ماه را ویران کند و شرط بسته که اگر دانش آموزان یک دبیرستان در عرض یک سال تحصیلی او را از بین نبرند همان بلا را سر زمین بیاورد. او چه در مبارزه یا در الهام بخشیدن به دیگران، همیشه پیشرو است.


5. ایچیگو کوروساکی (بلیچ – Bleach)

درحالی که ناروتو از “بلیچ” داستان منسجم‌تر و پرمعناتری داشته باشد، ایچیگو، قهرمان “بلیچ” می‌تواند در مبارزه ناروتو را شکست دهد. او پس از بیدار کردن قدرت‌های جدید، می‌تواند حتی خدایان را شکست دهد.

ناروتو در پایان انیمه‌ها به کمک ساسوکه و پس از یک نبرد تنها یک خدا یا بیگانه را از بین می‌برد. درحالی که در سریال “ناروتو” تمام سری‌ها تقریباً شبیه بودند اما “بلیچ” در قسمت‌های آخر بر قدرت ایچیگو افزود و مسلماً در نبرد او و ناروتو، ناروتو پیروز می‌شود.


4. کنشیرو (مشت ستاره شمالی – Fist Of The North Star)

یکی از اصلی‌ترین قهرمان‌های انیمه‌های شونن، و شخصیتی شبیه مکس دیوانه با قدرت‌های کونگ فو، که می‌تواند ناروتو را شکست دهد. او استاد هنر رزمی هوکوتو شینکن بوده و با ایجاد فشار و انرژی در بدن دشمن می‌تواند سرش را منفجر کند.

او نمی‌تواند حملات پرانرژی ناروتو را انجام دهد اما با یک ضربه خوب می‌تواند پیروز شود. ناروتو محتاط‌ترین مبارز نیست، بنابراین احتمالش وجود دارد که ناروتو در مقابل کنشیرو تسلیم شود چون او با یک ضربه مرگبار می‌تواند به پیروزی برسد.


3. یوسوکه اورامشی (یو یو هاکوشو – Yu Yu Hakusho)

کارآگاه یوسوکه اورامشی یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه شونن و ستاره یکی از بهترین انیمه‌های شونن یعنی “یو یو هاکوشو” است. یوسوکه دوران کودکی سختش را پشت سر گذاشته و قبول می‌کند که ارزش عشق‌ورزی دیگران را دارد، همچنین به خاطر حملات مرگبارش قدرتمند می‌شود.

سلاح مرگبارش و قدرت تغییر چهره به او اجازه می‌دهد تا با هر دشمنی مبارزه کند. می‌توان گفت یوسوکه الهام بخش بسیاری از قهرمان‌های انیمه‌های شونن بود، گرچه تعداد کمی توانستند به عمق و جایگاه او برسند. نه تنها یوسوکه از ناروتو قوی‌تر است، بلکه شخصیت قدرتمندتر و جذاب‌تری دارد.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


2. کیوبی (پول میجای مادوکا مجیکا – Puella Magi Madoka Magica)

کیوبی وجودی بامزه و گربه مانند به نظر می‌رسد اما قدرتی هیولاگونه دارد که می‌توانند جهان را نابود کنند. کیوبی موجودی آشوب طلب است که در جستجوی نوعی ویرانی است تا دختران به مأمور نابودی تبدیل شده و خلقت را از بین ببرند. و موجودی قدرتمند و جاودانه است و در صورت داشتن وقت کافی می‌تواند ناروتو را از دنیا محو کند.

این هیولای احساسی نه شکست می‌خورد نه متوقف می‌شود. او جلوه مرگ بوده و می‌تواند دشمن خود را به مرگ و نابودی بکشاند، تا جایی که دشمنش از تمام تصمیماتش در طول زندگی پشیمان خواهد شد.


1. اتومسک (فولی کولی – Fooly Cooly)

اتومسک شاه دزدان دریایی بیشتر یک عنصر داستانی است تا شخصیت. او قدرت و آزادی بسیاری از شخصیت‌ها را داشته و مانند آنها دوست ندارد با محدودیت‌هایی که دیگران و جامعه اعمال کرده زندگی کند.

او نمی‌تواند در مقابل ناروتو شکست بخورد، زیرا او جلوه آزادی است و شکست توسط ناروتو با این موضوع تداخل دارد. به علاوه او یک ققنوس فضایی است که می‌تواند در زمان و مکان سفر کرده و گاهی اوقات مثل یک ربات، ربات‌های دیگر چند برابر اندازه‌اش را از بین می‌برد. ناروتو به هیچ شکل نمی‌تواند در برابر این شخصیت انیمه مقاومت کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3077)

بستن فرم

  1. ارشیا

    تیر 11, 1400

    مقایسه مسخره ای بود هیچ کس افراد چند انیمه رو مقایسه نمی کنه

    پاسخ

  2. آریا

    تیر 10, 1400

    بنظر من بجز سایتاما و گوکو همه اینا از ناروتو ضعیف ترن

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به آریا

      تیر 10, 1400

      البته کیوبی و اوتومسک هم ازش قوی ترن فمر کنم تقریبا

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به رهام

        تیر 12, 1400

        اتومسک آره ولی کیوبی رو فکر نکنم

        پاسخ

      • آریا در پاسخ به رهام

        تیر 13, 1400

        نظر هر کسی محترمه و هر کس نظر خودش داره

        پاسخ

      • اميرحسين در پاسخ به رهام

        تیر 13, 1400

        ايچيگو هم ازش قويتره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به اميرحسين

          تیر 13, 1400

          نخیر.دلیل؟؟؟درسته ایچیگو شینیگامیه و نمیشه دیدش ولی ناروتو با سیکس پث دانایی داره که موجودی از بعدس دیگرو می تونه حس کنه و باهاش بجنگه پس این قابلیتش پر پاوراش و … هم که ناروتو میزنه و اگه قرار باشه مرگشو حساب کنیم ناروتو بازم میزنه چون با باریون قادره زمان رو در حسم کنترل کنه یعنی حتی اگه ایچیگو میلیارد ها سال هم سن داشته باشه میمسره ختی حاودان هم باشه مثل کاگویا میمیره
          درسته ایچیگوهم قویه ولی ناروتو ازش کمی قوی تره شاید با ارک جدیدی که میاد از ناروتو قوی تر بشه ولی دقت داشته باش که یوروتو هم هنوز ادامه داره و ناروتو قراره حالت حدید غیر از باریون ازاد گنه در واقع شایعاتی هست که میگه ناروتو هنوز حالت سیکس پث رچ داره ولی استفاده نمی کنه پس ایندفعه که کوراما برگرده سیکس پث و باریون رو هم ترکیب می کنه و ترکیبی قدرتمند میسازه که ایچیگو رو میزنه

          پاسخ

          • اميرحسين در پاسخ به رهام

            تیر 15, 1400

            تو اينجوري فك كن ولي اين رو در نظر بگير كه شينيگامي هاي دنياي بليچ با رياتسو فقط ميميرن نه چيز ديگه اي حالا ميگي موجودي از بعد ديگه اي؟؟ اگه منظورت سايه هاي ليمبوئه كه مادارا مياوردشون اونا فكر نكنم موجوداتي از بعد ديگه باشن
            بعد اصلا تو خود انيمه بليچ هم گفته براي ديدن شينيگامي ها بايد نيروي روان كه همون رياتسو باشه داشته باشي يعني سيكس پث جواب نداره

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به اميرحسين

              تیر 15, 1400

              ببین در کل سیکس پث حالت دانایی نام گرفته چون اژ همه چی اگاهه خود مادارا گفت نباید موجودی وجود داشته باشه که بتونه بعد لیمبورو حس کنه چه برسه که ببینه
              من گفتم دیدن؟؟؟دانایی این اکاهی رو به ناروتو میده که ایچیگو چ حرکتی میزنه
              میدونی کاگوساهم نمیمرد ولی کشتنش😐یعنی وقتی مهر شد دیکه کاملا مرد امکان تحیاشم موجود نیست پس یعنی واقعا یه موجود نامیرارو از بین بردن واس ایچیگوهم همین حرکت رواله

              پاسخ

              • اميرحسين در پاسخ به رهام

                تیر 15, 1400

                نشد ديگه بزار توضيح بدم
                خب ببين ناروتو چاكرا داشت و ليمبو ها هم با استفاده از چاكرا كنترل ميشن ديگه ؟؟
                خب حالا امكان داره چاكرا بتونه رياتسو بزنه ؟؟ نه ديگه تو خود انيمه هم گفت براي حس شينيگامي ها و… بايد نيروي روان داشت حالا ناروتو ميتونه موجوداتي كه چاكرا دارن حس كنه نه موجوداتي كه با نيروي ديگه حس ميشن

                پاسخ

    • احسان رضایی در پاسخ به آریا

      تیر 10, 1400

      نه بیشترشون میتونن اما بعضیا شون الکیه ارن چجوری میخواد شکستش بده؟اما باز بیشترشون میتونن و به نظرم مقایسه کردن دو نفر در انیمه های جدا بده مثلا بیای قدرت گینتاما رو با ناروتو مقایسه کنی این خیلی بده چون که گینتوکی قدرت ماوریی نداره

      پاسخ

      • آریا در پاسخ به احسان رضایی

        تیر 13, 1400

        دقیقن بعضی انیمه زیادی پیاز داغشو اضافه کردن و نمیشه دو انیمه رو با هم مقایسه کنن

        پاسخ

    • سيده فيروزه صالحي فرد در پاسخ به آریا

      اردیبهشت 30, 1401

      به نظر منم ناروتو قوی تره

      پاسخ

  3. ولش

    تیر 4, 1400

    العان شماری ۲۰ سایتاما قویترینه درسته چون با یک مشت میتونه ارنو که شماره ۷ نابود کنه لایت هم میتونه با نوشتن اسم بکشه

    پاسخ

  4. میلاد

    تیر 4, 1400

    والا نمیشه شخصیت یه انیمه دیگه رو با انیمه های دیگه مقایسه کرد چون بعضی انیمه ها مثل وان پیس و دراگون بال خیلی پیاز داغش رو زیاد میکنن و اینکه هر شخصیت تو انیمه ماهیت و قدرت خاص خودش رو داره مثلا تو ناروتو همه قدرت های چاکراییه تو یه انیمه ساموراییه تو انیمه بدون اینکه انگشتش بخوره می کشه خلاصه مقایسه کردنشون بنظرم خوب نیست . ولی جالب بود ممنون از زحماتت

    پاسخ

  5. اوتاکو⁦✌️⁩

    تیر 3, 1400

    ادمین میدونم که نظر زیاد دادم اما لطفا این یکی رو هم پخش کن

    اگر برید تحقیق کنید می فهمید که کورو سنسه از سایتاما قوی تره
    اولا،از لحاظ سرعت که سایتاما حتی نمیتونه اونو با چشمش دنبال کنه
    دوما،همونطور که در مانگا گفته شد(من انیمه رو ندیدم)کورو سنسه فقط با گلوله ها و وسایلی که از یک نوع پلاستیک خاص درست شده از بین نمیره پس در نتیجه سایتاما فقط با چاقو و تفنگ می‌تونه حمله کنه که اگر وسط مبارزه باشند پس کورو سنسه هوشیاریش بالا هست و می‌تونه با قدرت بمبی یا حتی شاخک های خودش سایتاما رو بکشه

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      تیر 3, 1400

      سرعت کورو سنسی ۲۰ ماخ هست سرعت سایتاما تو مانگا فراتر از نور رفته یعنی چند هزار ماخ درباره شاخک های باید بگم که سایتاما رو بروس با لیزر زد گاد میخواست تجزیه اش کنه ولی نتونست میخواست پودرش کنه نتونست سایتاما حتی یه خراش روش نیفتاده کورو سنسی به هیچ وجه قادر به کشتن سایتاما نیست برو خودت تحقیق کن میفهمی

      پاسخ

      • محمد جواد در پاسخ به ایران

        تیر 10, 1400

        اونایی که میگن ناروتو و ساسکه تو حالت های نهاییشون با هم برابرند این مطلبو بخونن
        ببینید اگه دفعه دیگه با هم مبارزه کنند ناروتو خیلی قوی تره حتا بدون باریون چون توی شیپودن ساسکه چاکرای هیولاهایی تو سنگ ها که تو آسمون بودن جذب کرد بعد با ناروتو که کل چاکرایی که کوراما برایش جمع کردبرابر شد اگه اون هیولاها اونجا نبودن ساسکه می خواست چیکار کنه؟

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به محمد جواد

          مهر 15, 1400

          در اصل اینطوری نبود اون حالت ایندرا مود بود و و ساسکه هم نمیتونه دیگه ازش استفاده کنه حالت ناروت هم همینطوره

          پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      تیر 3, 1400

      بچه ها طبق تحقیقاتی که کردم این کاربر هاجیمه ایسایاما توی ویکی پدیا نویسنده اوناس متاسفانه برای همین ویکی پدیا هرچی ایشون مخلفات میگن تصدیق میکنه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به پوکر من

        تیر 4, 1400

        حدس زده بودم ولی فکر نمی کردم

        پاسخ

  6. اوتاکو⁦✌️⁩

    تیر 3, 1400

    من اومدم با یه نظر سنجی دیگه:

    قوی ترین شخصیت دنیای مای هیرو؟(البته به غیر از آل فور وان)

    البته که این نظر سنجی اصلا مهم نیست چون همه میدونند که تودوروکی به اون همه یخی که می‌تونه تولید بکنه و آتیشی که داره همرو خیلی راحت از بین می‌تونه ببره و بعد از اون هم اون دختر قورباغه ای با سمی که بدنش داره و قدرت استتارش می‌تونه همرو مسموم کنه و بعدش با زبونش خفش کنه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      تیر 3, 1400

      فعلا که میدوریا همشونو می زنه با هفت تا کوصه!!!ولی من هنوز به قدرت باکوکو ایمان دارم

      پاسخ

    • دازای در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      تیر 4, 1400

      از نظر من : از طرفی آل فوروان حجم و وسعت خود قدرت زیاده نه شخصیتش در نتیجه وان فورآل از اونم قوی تره ،از طرف دیگه تو قسمت قدرت های شخصیت هایی مثل مای هیرو مثل وان پیس، یه قدرت خنثی کننده همیشه وجود داره،مثلا یکی سرعت نور داره یکی هم پیدا میشه قدرت کند کردن زمان رو داشته باشه .
      در کل کاربرای آتش تو اکثر انیمه ها قدرت فوق‌العاده ای دارن.

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به دازای

        تیر 4, 1400

        و متاسفانه همیشه هم قدرت خنسا قوی ترینه مثلا تو انیمت ی بانگو استی داگز چویا خودش زد اون اژدهای غول پیکر رو به تنهایی نابود کرد بعد دازای با یه حرکت چویا رو از پا در میاره

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به رهام

          آذر 15, 1400

          بعد دازای جلو یه آدم معمولی که قدرت دفاع از خودش زیاد باشه مثلا یه ده نفرو باهم بزنه چیزی نیست لی چیه کاری براش نابودی اون نداره

          پاسخ

  7. M

    تیر 1, 1400

    سلام
    یک مطلب دیدم نوشته بود سونیک از گوگو و ناروتو قویتره
    واقعیه!

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به M

      تیر 2, 1400

      نبابا چرت و پرته اینقدر گندش نکنید سونیک رو کاربر عباس که دیگه میگفت سونیک‌ از دکتر منهتن قوی تره !!!داداش این شایعات رو باور نکن ب مولا

      پاسخ

      • ج در پاسخ به رهام

        تیر 10, 1400

        از منهتن؟🤯🤯
        اینا خیلی خوب هستن
        منتها با یک انگشتش نابودش میکنه

        پاسخ

    • امیر در پاسخ به M

      تیر 2, 1400

      از ناروتو آره ولی از گوکو نه
      چون اگه تحقیق کنی تو سایتای معتبر خارجی میبینی گوکو کهکشانیو با یه مشت نابود کرد که خود نویسنده ی دراگون بال آکیرا توریاما گفته اندازه یه مولتی ورس دی سی بوده

      پاسخ

  8. پوکر من

    تیر 1, 1400

    اقا طی اخبار جدید انیمه وان پانچ من فصل سومش یسال اینده قراره بیاد
    اینم سایتش
    https://yourcountdown.to/one-punch-man-season-3

    پاسخ

  9. ساسکه

    تیر 1, 1400

    به نظر من حتی یکی از اینا هم نمیتونن ناروتو رو شکست بدن و تمام

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به ساسکه

      تیر 1, 1400

      نظرت که جالب نیست همین سایتاما میخورتش

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به ساسکه

      تیر 1, 1400

      مطالب طنز ؟؟؟

      پاسخ

      • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به رهام

        تیر 1, 1400

        همونطور که اون دفعه گفته بودم ارن خیلی از سایتاما قویتره حتی توی ویکی پدیا هم گفته شده
        https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B1%D9%86_%DB%8C%DA%AF%D8%B1

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

          تیر 2, 1400

          ببین اینارو معلومه خودت ویرایش کردی 😂اخه ویکیپدیا با این عظمتش بیاد تو معرفی ارن این چرت و پرتارو بکه بگو ببینم ارن چجوری می خواد سایتاما رو شکست بده کسی که با یه مشت عاام و ادمو نابود کرده بیاد از ارن شکست بوخوره ؟؟؟🤔همتون برید این سایت رو بخونید الان اینارو ویکیپدیا نوشته یا این هاجیمه
          ببین تو کامیک اینقدر خدا داریم که فقط با لمس ارن قادر به حذق کردنش از مالتیورسن پس چرت و پرت نگو ارن حد اکثر حتی سابتم کرده که فقط دز حد نابودی زمینه

          پاسخ

          • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به رهام

            تیر 2, 1400

            اینکه ارن قویتره کاملا مشخصه فقط داری حرف های غیر منطقی میزنی

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

              تیر 2, 1400

              بگو چجوری ارن می زنه کل عالم میگن سایتاما تو میگی ارن بگو ببینم ارن چجوری می زنه

              پاسخ

              • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهام

                تیر 3, 1400

                رهام من واقعا نمی فهمم که چرا جواب اینو میدین؟ هم تو هم کاربر پوکر من
                همه میدونن که سایتاما قوی تر از ارن هست،اون فقط داره شما رو مسخره می‌کنه و تو دلش بهتون میخنده

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

                  تیر 3, 1400

                  می دونی خیلی به ادم فشار میاد وقتی حرفای اون متعصبو میشنوه

                  پاسخ

              • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهام

                تیر 3, 1400

                سلام،یه چند وقته دارم در مورد این فکر می کنم که چجوری بعضیا میگن لایت از ال باهوش تره؟😂😂😂😂
                .
                .
                اسپویل
                .
                .
                ال بدون هیچ وسیله ای و هیچ ابزاری فهمیده بود که لایت کیرا هست،اما لایت عوضی از همه نقشه های ال و قوانین دنیای شینیگامی خبر داشت و آخر سر هم با احساساتی کردن اون شینیگامی به هدفش رسید و آل رو کشت

                پاسخ

            • پوکر من در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

              تیر 2, 1400

              درثالث نکته مهمی هست که باید بگم سایتاما اونقدر قوی هست یه قادر مطلقو شکست بده یعنی میتونه یه بعدرو نابود کنه ارن حتی نمیتونه زمینو کلا نابود کنه تازه ویکی که تو نمیدونم ازکجااوردی نوشته قویترین اگه اشتباه نکنم زنو میتونه بافکر کردن بهش مهوش کنه پس بیخیال

              پاسخ

        • اميرحسين در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

          تیر 2, 1400

          بايد گل بگيري در سايتي كه چهار تا بچه سال ارن قويترين اعلام كردن

          پاسخ

        • امیر در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

          تیر 2, 1400

          نمیشه اول مانگا و کمیک بخونی بعد ور بزنی؟؟؟
          ویکی پدیا یکی از گند ترین سایتای دنیاس و تو از منبعت مشخصه چقدر با اطلاعاتی
          اون مقاله نوشته حتی تو مارولو دی سیم حریف نداره در صورتی که ارن حتی توانایی نابود کردن یه سیاره نداره
          توی مانگا افرادی مثل ناروتو هم ازش قوی ترن و توی مانگا حدود صد و چهل نفر ازش قوی ترین
          توی کمیکم بیشتر از دویست نفر

          پاسخ

          • ایران در پاسخ به امیر

            تیر 2, 1400

            باز شروع کردی ارن وقتی تونست یه سیاره رو نابود کنه بعد بیا کمی بحث کن اخه سایتاما یا یه مشت میلیاردها سیاره رو نابود کرد سایتاما افرادیو شکست داده که ارن ۱۰ دقیقه جلوشون دووم نیاره خخخخ اینو دیگه همه عالم میدونن ارن شاید با ارفاق جزو ۲۰ شخصیت قدرتمند باشه با ارفاق و گرنه فقط تو دراگون بال غیر از گوکو و وجیتا ۱۱ خدای نابودی ۱۶ تا فرشته وزیر بزرگ و زنو سامادهمه ازش قویترن خخخ اگه کامنت خوندی یه دلیل برام بیار که ارن از اینا قویتر باشه همین بیروس با تکون دادن انگشتش سیاره هارو نابود میکنه ارن میخواد چیکار کنه در برابر این

            پاسخ

            • امیر در پاسخ به ایران

              تیر 2, 1400

              داداش ایران چی داری میگی من میگم سایتاما قوی تره
              فکر کنم میخواستی برا کاربر هاجیمه ایسایاما بفرستی

              پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

          تیر 2, 1400

          واقعا کنجکاوم بدونم کلاس چندی بچه جون کجای اون سایت ویکی اونو نوشته بازم کپیش رو بگیرم بیارم

          پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

          تیر 2, 1400

          Eren Yeager (Japanese: エレン・イェーガー, Hepburn: Eren Yēgā), named Eren Jaeger in the subtitled and dubbed versions of the anime, is a fictional character and the protagonist of the Attack on Titan manga series created by Hajime Isayama. Eren is a teenager who swears revenge on enormous creatures known as Titans that devoured his mother and destroyed his town in the Shiganshina district in Wall Maria. In order to defeat the Titans, Eren enlists in the Military and join the Survey Corps—an elite group of soldiers who fight Titans outside the walls and also study the physiology of Titans in order to know what they are fighting. As the story progresses, Eren gains the power of becoming a Titan later identified as “Attack Titan” (進撃の巨人, Shingeki no Kyojin). Eren uses this power to give Humanity an advantage to defeat their enemies while learning of their true identity and their own history. He has also appeared in other related media including anime and video games.
          این اینگلیسبه ویکی پدیاس که نوشته درست بدون تعصبه ویکیه
          ویرایش کنید
          Eren در ییگر ( ژاپنی :エレン·イェーガー، هپبورن : آرمین Yēgā ) ، به نام آرمین یاگر در نسخه های زیرنویس و دوبله این انیمه است شخصیت داستانی و شخصیت از حمله بر روی تیتان مانگا سری ایجاد شده توسط هاجیمه ایسایاما. ارن نوجوانی است که قسم می خورد از موجودات عظیم معروف به تایتان که مادر او را بلعیدند و شهر وی را در منطقه شیگانشینا در وال ماریا ویران کردند ، انتقام گرفت. برای غلبه بر تایتان ها ، ارن به ارتش می پیوندد و به Survey Corps می پیوندد – یک گروه نخبه از سربازان که در خارج از دیوارها با تایتان ها می جنگند و همچنین فیزیولوژی تیتان ها را مطالعه می کنند تا بدانند با چه چیزی می جنگند. با پیشرفت داستان ، ارن قدرت تبدیل شدن به یک تایتان را پیدا می کند که بعداً با عنوان “Attack Titan” شناخته می شود (進 撃 の 巨人، Shingeki no Kyojin ) . ارن با استفاده از این قدرت به بشریت این مزیت را می دهد تا ضمن شناخت از هویت واقعی و تاریخ خود ، دشمنان خود را شکست دهد. وی همچنین در سایر رسانه های مرتبط از جمله انیمیشن و بازی های ویدیویی نیز ظاهر شده است
          واین هم ترجمه اونه
          و اونیم که اونجا گذاشتی نوشته یه متعصب عین خودته

          پاسخ

          • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به پوکر من

            تیر 3, 1400

            بهتره یه آینه بزاری جلوی خودت این حرفا رو به خودت بزنیچون همین الان هم نوشته شده 😂🤣🤣

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

              تیر 3, 1400

              ویکی پدیا اصلا معتیر نیست و اطلاعاتش در رابطه با انیمه همش متعصبانست
              اون کاربر هم واقعیت رو گفت ادمین متعصب ویکی پدیا ترجمرو ویرایش کرده یود

              پاسخ

              • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به رهام

                تیر 4, 1400

                اون ترجمه خود من بود ترجمه که نمیشه گفت بر اساس درک کامل من از انیمه و مانگای اتک
                منابع انگلیسی زیاد قابل اطمینان نیستن همشون هم که از ژاپنی ترجمه شدن برای همین تغییرات زیادی توی معنی اصلیشون به وجود میاد

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

                  تیر 4, 1400

                  برادر من هیچ چیزی که ویکی می نویسه معتبر نیست تو یکی از ادمیناشی تا دیدی نمی تونی باعامون بخث کنی رفتی نوشته هارو ویرایش کردی اومدی به ما نشون میدی
                  تو اخه کجای درک بالاست میشه ب من بگی ؟؟؟دیدن اتک اصلا درک بالایی نمی خواد من ب شخصه بدون دیدن دو بخش فصل سوم انیمه کل داستان رو می دونستم ولی من با ده سال ناروتو نگاه کردن تو هر بحثی ی چیز جدید ازش میفهمم

                  پاسخ

                • پوکر من در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

                  تیر 5, 1400

                  اطلاعات تو کجاش از اتک جامعه اگه من یا رهام یا تو توی اطلاعات درباره اتک مسابقه بدیم باتو همون لحظه اول شکست میخوری

                  پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

          تیر 2, 1400

          فک کنم جوابام برات کافی بوده ولی اگه بازم میخوای محمل ببافی توی هر قسمت این سایت پیدات میکنم و با حقایقی که میگم نابودت میکنم حتی اور لورد وناروتوهم میتونن این ارن رو شکست بدن

          پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به رهام

        تیر 1, 1400

        خوبه ما یک کلمه بهت یاد دادیم خزش کنی

        پاسخ

  10. حسین

    خرداد 31, 1400

    داش تو کلا با ناروتو مشکل داری از نظرم محققتونو عوض کنید

    پاسخ

  11. هامون

    خرداد 31, 1400

    کاری به مطلب حقتون ندارم ولی لولوش کجاست ؟ :/

    گیاس لولوش همه کس رو خریده به. در مقابل سی از بدترین کارکتر ها ( نازتو) ببازه ؟ :/
    فاز مازا لازا

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به هامون

      تیر 1, 1400

      اولا ناروتو دوما گیاس لولوش کجا همرو خریده ؟؟؟ناروتو برای مبارزه با لولوش حتی به چشماشم نیاز نداره

      پاسخ

  12. پوکر من

    خرداد 30, 1400

    بالاخره قویترین شخص دنیای انیمه رو پیدا کردم زنو از انیمه دراگون بال سوپر

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به پوکر من

      خرداد 31, 1400

      خسته نباشی زحمت کشیدی
      زنو رو که سومیه و تنکهی کامیم نابودش میکنه تو انیمه

      پاسخ

      • پوکر من در پاسخ به امیر

        خرداد 31, 1400

        شت ابروم رفت :):):):):):)

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به پوکر من

          خرداد 31, 1400

          داش ده تا از زنو قویتر تو انیمه و مانگا داریم

          پاسخ

          • امیر در پاسخ به رهام

            تیر 1, 1400

            چطوری حساب کردی شد بیشتر از ده تا فوقش پنج یا شیش تا

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به امیر

              تیر 1, 1400

              کامی تنچی اکیرا یکی از نویسنده های دراگون بال چندین شخصیت هم کاربر ایران قبلا گفت اسمشونو یادم نمیاد

              پاسخ

              • پوکر من در پاسخ به رهام

                تیر 1, 1400

                اغا بیخیال یبار سوتی دادم به بزرگواریتون ببخشید ولی دگه ترول نکنید منو

                پاسخ

              • امیر در پاسخ به رهام

                تیر 1, 1400

                توی دراگون بال فقط آکیرا ازش قوی تره بقیه شخصیتای دراگون بال حتی نویسنده ها ازش ضعیف ترن

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به امیر

                  تیر 1, 1400

                  اما تا جایی که من دیدم و گفته های خودت زنو تونست چهار تا از نویسنده هارو نابود کنه

                  پاسخ

                  • امیر در پاسخ به رهام

                    تیر 2, 1400

                    اون پنجمیه نابود شد
                    اگه منظورت شش نویسندس که اونو فرخ گفت که آره چهارتا رو کشت یکیشونم که اون موقع اصلا زنده نبود و به نظرم اگه زنده بود زنو نابودش میکرد ولی فرخ میگه زنو هیچ جوره حریفش نمیشد
                    شایدم راست بگه چون من رو زنو یکم حساسم زورم داره

                    پاسخ

    • ایران در پاسخ به پوکر من

      خرداد 31, 1400

      قویترین دراگون بال زنو نیست آکیراست قویترین شخصیت انیمه که حتی قادر مطلق ها رم پاک میکنه نماد نویسنده مانگای دراگون باله کامی تنچی الدر گاد دمون بان و کریتور هم ازش قویترن و سوپر شنرون هم میشه گفت باهاش برابره

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به پوکر من

      مهر 15, 1400

      گامباره برو جدیده رو پیدا کنی فعلا کامی تنچی از تمچی میو قادر مطلق با قدرتی تقریبا اندازه لوسیفر دیسی ورتیگو که از اونم قویتره آکیرا برابر با رایتر از همه نظر کریتور نمیدونم واسه کجاست ولی قدرتی در حد کامی تنچی حال کن

      پاسخ

  13. ج

    خرداد 26, 1400

    جذاب ترین شخصیت انیمه ای کیه؟
    منظورم پسر هستش

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به ج

      خرداد 27, 1400

      پارسال که تو نظر سنجی ایتاچی بود حالا شاید امسال سوکونا و ارن رقیبش بشن

      پاسخ

    • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به ج

      خرداد 27, 1400

      بستگی داره تعریف از جذابیت چی باشه؟
      آکازا (شیطان کش)
      موزان(شیطان کش)
      تودوروکی(مای هیرو آکادمی)
      لوفی(بعد از اینکه به قدرت میرسه جذاب میشه)
      گوجو ساتورو(جوجوتسو)
      بزرگسالی ارن(اتک)
      و……

      پاسخ

    • محمد جواد در پاسخ به ج

      خرداد 28, 1400

      از نظر من ساسکه از انیمه ناروتو خوشگله
      از انیمه اتک ارن هم خیلی خوبه و همینطور آرمین و لیوای
      از انیمه توکیو غول کانکی هم خوبه
      از مای هیرو تودوروکی هم خوبه
      کوزان از انیمه شیطان کش خوبه
      و …

      پاسخ

  14. خرداد 26, 1400

    من هیچ قصد توهین ندارم ولی ما درسته یک فن هستیم ولی بهتره هیچ دنیایی رو با دنیای دیگه مقایسه نکنیم چون خیلی چیزا متفاوت هستش و اصلا نمیشه دوتا دنیایی که دوتا انسان مختلف اون رو طراحی کردن رو باهم مقایسه کرد

    پاسخ

  15. اوتاکو⁦✌️⁩

    خرداد 25, 1400

    به نظر شما دنیای مای هیرو قدرتمند تره یا وان پانچ من؟
    (متعصبا نظر ندن)

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 26, 1400

      صددر میلیارد وان پانچ من داش ب مولا مانگا بزن

      پاسخ

      • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهام

        خرداد 26, 1400

        تو که مانگا رو خوندی،،حریفی هست که جلو سایتاما بتونه مبارزه کنه؟؟
        اگه هست بگو چون همینطوری پیش بره چرته

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

          خرداد 26, 1400

          اووووووووه تا دلت بخواد داش تو مانگای وان پانچ فقط گادمتعال حریفشه ولی تو کل انیمه ها و کامیک نزدیک به ۳۰ چخصیت قادر به شکست دادنشن

          پاسخ

        • علی در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

          خرداد 27, 1400

          از نظرت چی چرته؟
          اینکه سایتاما می تونه همرو بزنه؟

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به علی

            خرداد 29, 1400

            همرو که نه نزدیک ۳۰ شخصیت وجود داذن که میزننش

            پاسخ

          • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به علی

            خرداد 31, 1400

            از نظر من انیمه وان پانچ من حتی جزو صد انیمه برتر هم نمیتونه باشه،داستانش که هیچ هیجانی نداره،قدرت قهرماناش بی منطقه(برخلاف دراگون بال و مای هیرو)کمدیش خیلی بد نیست اما جلو امثال گینتاما و بعضی از انیمه های ایسکای حرفی برا گفتن نداره(من سر شیطان کش بیشتر از وان پانچ من خندیدم)ویلن های مسخره ای داره
            طراحی شخصیتاش خیلی زشته
            ویس اکتبر هاش هم که دیگه نگم براتون.
            تنها نقطه قوتش آرت استایل مانگا و گرافیک خوب اونم فقط تو بعضی صحنه ها و البته یه شخصیت فوق‌العاده قوی و مسخره و بی منطق

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              خرداد 31, 1400

              اینکه تو چیزی تو این انیمه ندیدی دلیل نمیشه خوب نباشه هر کاراکتور داستان غم انگیزی داره داستان انیمه هم باید به عمقش بری که بغهمبش قدرت کاراکتورا از محدودیت شکستن میاد مثلا سایتاما محدودیت شکسته و قوی ترین شخصیت دنیای خودشه هر کس یا محدودیت شکسته یا ذاتی یک محدودیت رو نداشته گرتفیک که خیلیم خوبه کیفیتشم خوبه کمدیشم به اندازه ی خودش خوبه اکشنش هم عالیه فایتاش جزو برترین فایتای انیمه ایه همین فایت سایتاما وی اس بوروس جزو ۱۰ فایت برتر تاریخ انیمست
              سایتاما یه معنی خاضی تو وجودش داره که تو درک نکردی اون نشون میده ما تلاش می کنیم تا به حداکثر خودمون برسیم و تمام خواسته هامونو به دست بیاریم ولی بعدش چی کیفمونو با اون قدرت و خواسته می کنیم ولی بعدش چی ؟؟؟؟اگه مثل من ۵ بار وان پانچ من رو دیده باشی و راجبش اطلاعات داشته باشی این انیمرو درک می کنی

              پاسخ

              • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهام

                تیر 1, 1400

                خب ببین،وقتی میگی هر قهرمانی محدودیت رو شکسته خیلی بی منطقه،پس چرا بقیه مردم نتونستن!
                شخصیت پردازی این انیمه هم از ۱۰ میشه بهش ۲ داد

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

                  تیر 1, 1400

                  ببین اینکه بقیه محدودیت نشکوندن دلیلش اینه که اصلا نمی دونن محدودیت دارن 😐هیچکی نمی دونه بعضیا ذاتی شکسته بودن بعضیا با تلاش میشکنن

                  پاسخ

          • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به علی

            خرداد 31, 1400

            شاهکار انیمه ها فقط و فقط وان پیس
            شخصیت پردازی فوق‌العاده
            مبارزات عالی(صد قسمت اول رو فاکتور بگیرید)
            کمدی بی نظیر(هیچوقت زور نزده که مخاطب رو بخندونه برخلاف وان پانچ من)
            داستان غیر قابل پیش بینی(شاید کسایی که اولاش رو دیدن فکر کنن که فقط لوفی به یه جزیره میرسه و یه نفر رو شکست میده و به راهش ادامه میده،،اما اصلا اینطور نیست از قسمت 50 به بعد.)
            .
            .
            بعد از وان پیس هم شیطان کش بهترینه
            گرافیک عالی
            مبارزات عالی تر
            شخصیت های جالب
            (تنها ضعفش داستانشه،که البته گرافیک و مبارزاتش میتونن بپوشوننش)

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              خرداد 31, 1400

              حتمی نمرات نگاه نکردی فول متال آکادمی و اتک ان تایتان بهترین ها هستن وان پانچ من هم جزو ۲۰ تای اوله خخخخخ

              پاسخ

              • پوکر من در پاسخ به ایران

                خرداد 31, 1400

                به نمره نیست به رای مردمه بوروتو نمره 7یا 6 گرفته بود تو نظرسنجی برای مردم سه و نیم گرفت

                پاسخ

              • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به ایران

                تیر 1, 1400

                به نظرم وقتی تو چیزی اطلاعی نداری نظر نده
                مای هیرو آکادمی همه فصلاش رتبه شون تو بهترین انیمه همشون بالای۱۴۰ هست،تو چجوری میگی بهترینه؟
                هر چند به قول پوکر من این نمره ها خیلی مهم نیست چون اگه مهم بود انیمه شاهکاری مثل ناروتو رتبه ۶۰۰_۷۰۰!!!! نداشت

                پاسخ

              • احسان در پاسخ به ایران

                تیر 10, 1400

                امتیاز سایت ها قابل اطمینان نیست مشکل داره

                پاسخ

            • اميرحسين در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              خرداد 31, 1400

              اگه نظر خودت بگي بهتر نيست؟؟

              پاسخ

            • علی در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              تیر 3, 1400

              چجور تعریف از وان پیسه که میگی صد قسمت اول رو فاکتور بگیریم؟

              پاسخ

              • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به علی

                تیر 11, 1400

                ببین من منظورم اینه که صد قسمت اول جلوی بقیه قسمت ها ضعیف ترهاز لحاظ گرافیک و داستان(اتفاق هایی که تو قسمت های بعد می افتند از بس عجیب و غیر قابل پیش‌بینی هست که خیلی چیزا رو اصلا نمی تونی باور کنی)
                و گرنه همون صد قسمت از خیلی انیمه های دیگه مثل ناروتو،وان پانچ من یا حتی مای هیرو بهتره

                پاسخ

    • amirali در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 26, 1400

      وان پانچ من فرازمینی تره

      پاسخ

  16. ناشناس

    خرداد 24, 1400

    هیچ کس حق نداره ناروتو با هیچ کس دیگه ای مقایسه کنه تو که مقایسه کردی چی بهت رسید؟تو با این کارات خودتو اذیت می کنی کسایی که ناروتو رو دوست دارن با این حرفای تو عوض نمی شن به نظر من ناروتو از همه قوی تره من عاشق ناروتو ام 😠

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به ناشناس

      خرداد 24, 1400

      مگه ما میگیم بده ؟ ولی از همه قویتره واقعا اشتباه است فقط تو اساطیر بالای ۱۵۰ نفر قادر به شکست دادنش هستن تو بازی های ویدیو هم بیشتر از ۲۰ تا قادر مطلق داریم و بالای ۱۰۰ تقریبا قادر مطلق تو کمیک بالای ۲۰۰ نفر تو انیمه هم بیشتر از ۳۰ الی ۵۰ شخصیت حرفات آخر خنده است مانگا ی بوروتو رو بخون حتی تو دنیای خودشم افرادی هستند که شکستش بدن اگه این کامنت رو خوندی جوابم رو بده آقای ناشناس

      پاسخ

      • نیما در پاسخ به ایران

        خرداد 26, 1400

        کمی با نظرات ایشون موافقم نویسنده احتمالا قصدش هست دادن به ناروتو چون هیچ جای دنیا همچین قیاسی انجام نمیدن با شخصیت های خود انیمه یه چیزی ولی بقیه انیمه ها دیگه…

        پاسخ

    • ساسکه در پاسخ به ناشناس

      تیر 1, 1400

      عین واقعیت و لایک

      پاسخ

  17. دازای

    خرداد 20, 1400

    یه سوال ؟
    تا آخر انیمه ناروتو چند نفر وجود داره که از هاشیراما قوی تر باشه ؟

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به دازای

      خرداد 20, 1400

      زیاااد
      ناروتو ساسوکه مادارا دانای شش طریقت هامورا ایندرا اشورا کاگویا اوبیتو کاکاشی تقریبا میناتو و …

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به رهام

        خرداد 21, 1400

        بدبختو با خاک یکسان کردی یکم تخفیف بده تو دیگه خیلی ضعیف جلوش میدی هاشیراما رو

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به امیر

          خرداد 21, 1400

          داداش خو واقعیته

          پاسخ

      • دازای در پاسخ به رهام

        خرداد 27, 1400

        پس دیگه ادامه ناروتو دیدن به درد نمیخوره .
        اصلا توازن قدرت بهم ریخته شد.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به دازای

          خرداد 28, 1400

          چیکار قدرت داریم ما به خواطر داستان شخصیتا و … است که انیمرو نگاه می کنیم

          پاسخ

        • علی در پاسخ به دازای

          خرداد 28, 1400

          من درک می کنم .آدم دلش می خواد تو انیمه کسی رو که دوست داره قوی باشه.

          پاسخ

          • دازای در پاسخ به علی

            خرداد 29, 1400

            کاملا صحیح 👍
            تازشم آقا رهام قدرت تو انتخاب من برای انیمه تأثیر داره ،البته ناروتو که عالیه ،ولی من دراگون بال رو به خاطر فراز و نشیب مسخره و حجم قدرتاشون که البته حالمو بهم میزنه کنار گذاشتم.

            پاسخ

        • علی در پاسخ به دازای

          خرداد 28, 1400

          یکم دقت کنین تو قدرتا،من نمی دونم چطور نتیجه گیری می کنین فلان کاراکتر مولتی ورس رو می تونه نابود کنه،فلان یکی شولتی ورسو 😟

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به علی

            خرداد 29, 1400

            خوب رنک قدرته هر کس سطحش متفاوته

            پاسخ

      • فاطی در پاسخ به رهام

        خرداد 31, 1400

        کاکاشی و میناتو عمرا به پای هاشیراما نمیرسن مثلا خدای شینوبی بهش میگنا کسی که حتی مادارا رو شکست داد کاکاشی و میناتو با همم نمیتونن شکستش بدن …

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به فاطی

          خرداد 31, 1400

          معلومه نوبی 🤣تو اصلا انیمرو کامل دیدی ؟؟؟کاکاشی در نهایت قدرت با سوسانو با دهتا کامویی شوریکن دستای شینسو سنجو رو نابود می کنه و دذ اخر با یه چیدوری سیاه کار رو تموم می‌ کنه میناتو هم ازش قوی تره با گوراما سایه میزنه و شینسو رو نابود می کنه و با یه ابر بیجو داما هاشیرامارو پودر می کنه

          پاسخ

        • اميرحسين در پاسخ به فاطی

          خرداد 31, 1400

          بستگي داره كاكاشي رو تو چه حالتي بگي اگه توي اون حالت كه دو تا شارينگان داشت جلوي كاگويا قويتره چون خيلي سوسانو قدرتمندي داره و كامويي رو بي هيچ محدوديتي استفاده ميكرد اما حالت هاي ديگش نميتونه
          درباره ميناتو اشتباه گفته ميناتو حريف هاشيراما نميشه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اميرحسين

            تیر 1, 1400

            کاکاشی که میشه و اگه حساب کنیم میناتو از کاکاشی قوی تره چرا ؟؟؟…
            ببین ناروتو با نیمه ی کوراما ساسکرو شکست داد ساسکه سوسانوش بعد از هاگورومو قوی ترین بود بعد مینانو نیمه ی دیگه ی کوراما ذو داره و اودوتنسست که قدرت بیشتری نسبت به کاکاشی داره

            پاسخ

            • اميرحسين در پاسخ به رهام

              تیر 1, 1400

              برادر من توانايي شكست دادنش نداره مادارا با سوسانوش و كوراما كامل ازش شكست خورد
              تو خيلي از سايت ها مثل cbr هاشيراما رو قويتر از ميناتو گفتن و توي سايت quora ميتوني كامل ترش بخوني
              هاشيراما خيلي چاكراي زيادي داره و توانايي داناييش وقتي اون غول هزار دست احضار ميكرد خيلي قوي ميشد
              بعد من يادم نمياد ناروتو ساسكه رو شكست داده باشه يه بار با هم تو سري اول جنگيدن كه ساسكه در رفت يه بار ديگه اخر شيپودن بعد جنگ جهاني شينوبي چهارم با هم جنگيدن كه برابر شدن

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به اميرحسين

                تیر 1, 1400

                منظورم فایت ناروتو و ساسوکه باهم بود
                داداش برات توضیحم دادم هاشیراما در حالت اودوتنسه قادر به احضار شینسو نیست پس میناتو برندست باید بدونی سوسانوی کاکاشی از مادارا قوی تره

                پاسخ

                • اميرحسين در پاسخ به رهام

                  تیر 1, 1400

                  كدوم فايت ناروتو ساسكه ؟؟
                  من حالت ادوتنسه هاشيراما رو نميگم دارم تو حالت زندشون ميگم بعدش ميناتو كي از كاكاشي دو شارينگان قدرتمند تر شده؟؟

                  پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به رهام

              مهر 5, 1400

              بریا بار ۵۰۰ ناروتو نیمه دیگه کوراما رو اون موقع بدست آورده بود تو سیکس پث گرفتش و تا ابد داشت

              پاسخ

  18. علی

    خرداد 19, 1400

    من اصلا خوشم نیومد وخیلی هم ناراحت شدم که ناروتو اصلا شکست میخوره چه برسه که فکر کنم این همه آدم میتونن اونو شکست بدن کاش که اصلا این ها رو با هم مقایسه نمی کردی

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به علی

      خرداد 19, 1400

      کسایی که می تونن شکستش بدن حداقل ۲۰۰ تان

      پاسخ

    • نیما در پاسخ به علی

      خرداد 20, 1400

      بجز سایتاما و گوکو هیچ کدوم این لیست حریفش نیستن.
      حالا چرا ناراحت تو خود ناروتو هم ناروتو حریف مادارا ، کاگویا، موموشیکی،
      اسپویل

      ایشیکی نمیشه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به نیما

        خرداد 24, 1400

        داداش ناروتو به غیر از ایشیکی با باریون همرو می زنه حتی هاگورومورو

        پاسخ

      • علی در پاسخ به نیما

        خرداد 24, 1400

        اینم البته اشتباهه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به علی

          خرداد 26, 1400

          کاملا درسته

          پاسخ

          • علی در پاسخ به رهام

            خرداد 27, 1400

            نیست.
            تو این لیست ماب و کیوبی
            و از نظر من در آینده نزدیک لوفی حریف ناروتو میشن
            و البته ایچیگو

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به علی

              خرداد 28, 1400

              خوب
              ۱ ماب که تو سایتای خارجی هم میگن ناروتو ازش قوی تره نارونو فقط کافیه ماب رو لمس کنه تا از طول عمرش کم کنه
              ۲ اون کیوبی فرد حساب نمیشه
              ایچیگو با ناروتو تقریبا برابره ولی لوفی نه حتی بل دنده پنح هم شاید بتونه یک کشور رو نابود کنه در حالی که ناروتو منظومه ی شمسی رو هم می تونه نابود کنه داش بلی بده

              پاسخ

              • اميرحسين در پاسخ به رهام

                خرداد 28, 1400

                بزار دنده پنج بياد بعد بگو
                ناروتو چطوري ميتونه منظومه شمسي رو نابود كنه ؟؟

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به اميرحسين

                  خرداد 29, 1400

                  به رتحتی ایشی از ناروتو کمی ضعیف تره بعد ایشبکی خودش قادر به نابودی سیاره ها بود اون وقت ناروتوووو….

                  پاسخ

                  • اميرحسين در پاسخ به رهام

                    خرداد 29, 1400

                    درسته ناروتو ميتونه سياره ها رو نابود كنه اما تو حالت باريون كن تماما نميتونست استفاده كنه و محدوديت داشت براي استفادش يعني يه مدت كمي ميتونست استفاده كنه بعد خيلي تفاوت هست بين سياره تا يه منظومه

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 29, 1400

                      اره اما وقتی کوراما برگرده احتمالا این محدودیت برداشته میشه و چاکراش تموم نمیشه

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 29, 1400

                      ببين الان ابنائي كه گفتي همه شون احتماله و اما اگر داره
                      اگه كوراما برگرده خودم دوست دارم برگرده و به احتمال زياد بر ميگرده
                      اما اگر داره نميشه با قطعيت گفت
                      ميگي احتمالا محدوديت بر داشته بشه كه اين هم احتماله

                      پاسخ

                • علی در پاسخ به اميرحسين

                  خرداد 29, 1400

                  اصلا ربطی به گیر پنج نداره ،میگم پتانسیلشون رو نگاه کنین ،ناروتو اول تا آخر سریال سیر تکاملی قدرت رو طی میکنه،تا به اینجا رسیده (تو بوروتو هم که بازم کتک می خوره🤦
                  لوفی هنوز نصف به آخر انیمه هم نمونده ،از کجا معلوم(البته احتمالات هم حسابه مثل مرگ لوفی یا …)ممکنه مثلاً یه هاکی جدید کشف کنن،شاید لوفی پادشاه دزد دریایی بشه
                  قدرت جدید پیدا کنه…..
                  بعدشم این ابعاد نابود کردن رو جایی نوشته یا تو انیمه میگن؟اصلا قدرت زیاد مگه به ابعاد نابودی یا وسعتش ربط داره مگه؟

                  پاسخ

                  • اميرحسين در پاسخ به علی

                    خرداد 29, 1400

                    ببين هاكي الان پيچيدگي داشته و تا الان هي در حال كشف شدن بوده و احتمال داره به حالت جديدي دست پيدا كنن
                    اما هنوز چيزي معلوم نيست من خودم احتمال ميدم كه دنده پنج ضعيف تر از باريون باشه چون وان پيس اينجوري نبود كه بياد شخصيت ها رو خيلي خيلي قوي كنه اما باز هم احتماله
                    راجع به ابعاد و اينجور قضايا خيلي اطلاع ندارم

                    پاسخ

                  • رهام در پاسخ به علی

                    خرداد 30, 1400

                    ها ؟؟؟ وان پیس قراره تا ۲۰۲۶ ادامه داشته باشخ که میشه ۱۳۰۰ و خورده ای قسمت داش
                    مگه به ناروتو قدرت نابودی ابعاد دادیم 😐؟؟؟اگه منظورت سایتاماست که مانگارو بخونی میفهمی چجوری میگیم وقتی سایتاما مشتشو میزنه یونیورس پاک میشه که در ادامه با توضیحات و عکساش اینو متوجه میشبم و اتفاقاتی می افته که میفهمیم ابعاد به کلی نابود شدن در اندازه ی یونیورس

                    پاسخ

                    • علی در پاسخ به رهام

                      تیر 3, 1400

                      آره تو کامنت ها یکیتون گفتین تو همین بحث

                      پاسخ

              • علی در پاسخ به رهام

                خرداد 28, 1400

                من حال دلیل و برهان آوردن برا حرفم ندارم.
                فقط میگم پتانسیل شخصیت ها رو نگاه کنین.برای مقایسه به ابعاد و ازین مضخرفات استفاده نکنین

                پاسخ

              • امیرحسین در پاسخ به رهام

                خرداد 28, 1400

                کیوبی که فرد حساب نمیشه یعنی چی چونکه فرد نیست نباید باشه لیست بخون زده بیست شخصیت شخصیت که حساب میشه
                چه طرز فکر عجیبی داری

                پاسخ

              • اوتاکو * در پاسخ به رهام

                آذر 15, 1400

                موب قویتره به قرآن قویتره هیچ جا وقتی سایتاما تو او فصل اول بود نگفتن ناروتو شاید بزنتش ولی همه جا گفتن موب بزنه که گفتن جلو حالت بینهایت افرادی مثل بلست هم بعیده بتونن شکستش بدن و خیلی سطحش بالاتره به عبارتی ناروتو قویتر نیست به سختی یه حالت دیگه بیاد ناروتو قویتره

                پاسخ

  19. محمد جواد قاسم پور

    خرداد 18, 1400

    سلام
    می خواستم خیلی وقت پیش یه چیزی به بعضی ها که میگن که نباید مقایسشون کرد بگم ولی فرصت نشد
    اصلا با این کار چیزی بهتون میدن؟
    ناراحت میشید که شخصیت محبوبتون از بعضی ها شکست می خوره؟
    می خواین با این کار مثلا جلوی مارو بگیرید که دیگه این کار هارو انجام ندیم؟
    ولی ما به شما گوش نمی‌دیدم و کارمونو میکنیم
    رهام می‌فهمه من چی میگم

    پاسخ

  20. امیر

    خرداد 18, 1400

    ببینید دارید اشتباه میکنید ارن ییگر نمیتونه تو مبارزه ی برابر ناروتو رو شکست بده ارن قدرت تایتان پتک رو داره که میتونه ی پوست زرهی بسیار سخت برا خودش درست کنه و توانایی خلق تمام سلاح های دنیا رو داره و میتونه خوب باهاشون کار کنه و از همه بهتر اینکه تایتان پتک میتونه ی چیزایی مثل صخره یا قندیل از زیر زمین خارج کنه پس ارن به غیر از ارتش رامبولینگ
    با قدرت تایتان پتک هم میتونه در مبارزه ی تن به تن ناروتو رو شکست بده

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به امیر

      خرداد 18, 1400

      مرسی که منو می خندونی ناروتو با یه بیجوداما اتم به اتم زره ارنو نابود می کنه به سختی اسیب می بینه و حتی قدرت درمانیش از ارن سریع تر و بهتره ارتش رامیولینگ هم ناروتو با ۵ کا کاگه بون پودر می کنه

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به رهام

        خرداد 20, 1400

        یا ابلفضل حاجی چته😐😐😐😐😐😐
        داداش قشنگ معلومه ناروتو فنی با این لحنت اصن تو میدونی ارتش رامبولینگ چن تا تایتانن؟؟؟
        اصن میدونی تایتان بنیان گذار چیه؟
        اصن میدونی تایتان پتک چیه؟؟
        حاجی ارن اگه بخواد میتونه سرعت درمانش رو سریعتر کنه
        اگه بخواد میتونه چندین تا تایتان پتکرو درجا احظار کنه
        تو اصن میدونی تایتان های رامبولینگ بر اساس میلیونن؟
        تو همه ی اینا رو در نظر بگیر ناروتو هیچ شانسی نداره

        فقط ی چیز از مطلبت فهمیدم
        (مطالب طنز)

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به امیر

          خرداد 20, 1400

          بعله داداش من مانگا ی اتکو خوندم و دارم این حرفو با ۹ سال تجربه میگم
          ناروتو تا الان با خواست خودش فقط ۵ کا‌ کاگه بچن زده مه با همینا جلوی اوتسوتسوکی کاگویا کسی که زمینو نابود می گرد دووم اورد
          ناروتو با یه بمب بیجو دو سه کیلومترو پودر می کنه 😐یعنی ۱۰ ۲۰ تا تایتان با یه بمب بیجو خلتصن حالا پنج کا کاگه بون کوراما بزنه با چاکرای طبیعت قادره طقریبا یه قاررو پودر کنه 😐بعد با باریون کل منظومه ی شمسی رو میبره رو هوا ناروتو با یه دست زدن به کل تایتانای ارن همشونو یجا پچدر می کنه
          مطالب طنز هم شما میگی ناروتو هیچ شانسی نداره 😂فقط کوراما ۱۰۰ و خورده ای متره یعنی از تایتان غول اسا بزرگ تره و ناروتو با چاکرای طبیعت ۳۰۰ ۴۰۰ متر شه فکر کنم 😐ارنه که هیچ شانسی نداره

          پاسخ

        • ولش در پاسخ به امیر

          تیر 4, 1400

          به خدا اینا فن های انیمه میشن دیگه بنظرشون سایتاماهم نمیتونه بزنده شون 😂

          پاسخ

      • امیر در پاسخ به رهام

        خرداد 20, 1400

        مطالب طنز

        پاسخ

      • TERMINATUUR در پاسخ به رهام

        خرداد 20, 1400

        داداش با انکه ناروتو رو ندیدم رفتم در مورد توانایی هاش مطالعه کردم
        حرفت درست بود
        به نظرم این کاربر امیر نسل بعدیه کاربر ارن و هاجیمه ایسایاماس😅😅😅😅

        پاسخ

    • امیر در پاسخ به امیر

      خرداد 18, 1400

      ناروتو هم کوراما و باریون فورمو داره خدا حافظ

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به امیر

        خرداد 20, 1400

        ارن هم تایتان بنیان گذار و ارتش رامبولینگ رو داره یا علی

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به امیر

          خرداد 20, 1400

          تو اصلا باریونو دیدی 😂ناروتو با باریون اتم به اتم ارن و تایتان بنیاین گذارو پودر می کنه

          پاسخ

        • امیر در پاسخ به امیر

          خرداد 21, 1400

          برو غیر اتک مانگا بوروتو رو هم بخون بعد بیا ور بزن ناروتو با باریون فورمش به زیبایی ده تا یمیرو نابود میکنه

          پاسخ

          • پوکرمن در پاسخ به امیر

            خرداد 22, 1400

            حاجی اومدم یچیزی بگم که توهم قبول کنی ناروتو قویتر از ارنه
            ببین ارن تو اخر مانگاخیلی قوی میشه و میتونه هم گذشته هم حال وهم اینده رو به کمک تایتان بنیانگذار ببینه همچنین میتونه همه اون تایتانهای دیگه از جمله تایتان غول اسا و پتک رو بسازه ومیتونه همه تایتانهای جهانو کنترل کنه
            ناروتو راسنشوریکن رو داره و در حالت بیجو میتونه هر پقدر بخواد راسن شوریکن بزنه و این اونقدر قوی هست که یه 10 تا تایتانو بکشه
            ناروتو بیجو دونو رو داره که میتونه خیلی راحت تایتانای پتک تایتان غول اسا رو بکشه چون دقیقا مث بمب هسته ایه همچنین ناروتو علاوه براینها یه نینجاس یعنی خیلی سریعه و حتی صدتا تایتان هم نمیتونن ناروتو رو بگیرن از طرفی ناروتو تکنیک تصویر سایه های بینهایت رو داره که هیچ موجود زنده ای قابلیت تشخیص اصلی از فرعی هارو نداره پس تایتانا نمیتونن ناروتو رو بخورن میمونه فقط ارن که طبق گفته اکثر منابع ناروتو میتونه ارنو وقتی تک به تکن شکست بده
            به عبارتی ناروتو حتی به باریون فرمم احتیاج نداره تا ارنو شکست بده دوست من حالا اگه با اینهمه توضیحات بازم نمیتونی قبول کنی فقط یه متعصبی و بس

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به پوکرمن

              خرداد 23, 1400

              والا چیزی که من دیدم اگه بره تو حالت بیجو و شش طریقت با هم مثل نبرد آخر با ساسکه میتونه بره آسمون و با هر ضربه اش که به اندازه بمب اتم قدرت داره ۱۰۰ تا تایتان بکشه یا اینکه سریع خود ارنو با بمب های بیجو بمبارون کنه و تمام ارن هر جور حساب کنی شانسش خیلی کمه در برابر ناروتو

              پاسخ

            • امیر در پاسخ به پوکرمن

              خرداد 23, 1400

              داداش من این امیره که میگه ارن قوی تره نیستم کامنتامو بخون میگه اون یکی امیر ارن ارتش رامبولینگ و یمیرو داره که میتونه ناروتو رو باهاش نابود کنه گفتم ناروتو با باریون ده تا یمیرو نابود میکنه
              اول کامنتو درست بخون و امیرو از امیر تشخیص بده بعد شروع به توضیح کن

              پاسخ

              • پوکر من در پاسخ به امیر

                خرداد 24, 1400

                حاجی شرمنده بقران برا اونیکی امیر نوشتم
                برا تو ننوشتم اگه اتفاقی برای تو اومده واقعا شرمنده روی ماهتم

                پاسخ

                • امیر در پاسخ به پوکر من

                  خرداد 24, 1400

                  اشگالی نداره داداشه گولم

                  پاسخ

              • TERMINATUUR در پاسخ به امیر

                خرداد 24, 1400

                به طور عجیبی مخم سوت کشید😐

                پاسخ

              • TERMINATUUR در پاسخ به امیر

                خرداد 24, 1400

                اقا ی سوال همینجوری
                اصن شخصیتی هس که بتونه سایتاما رو شکست بده؟؟؟؟؟؟

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به TERMINATUUR

                  خرداد 24, 1400

                  نزدیک سی نفر تو کامیک و انیمه هستن که بتونن شکستش بدن بذار ده تاشونو بگم
                  زنو . اکیرا . کامی تنچی اونایی که اقا ایران گفت و یادم نمیاد که سه نغر بودن .پرزنس . وان ابو ال . رایتر و ……………

                  پاسخ

                • امیر در پاسخ به TERMINATUUR

                  خرداد 25, 1400

                  بیشتر از چهل نفر درحال حاضر

                  پاسخ