معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از “ناروتو” قوی‌تر هستند

“ناروتو اوزوماکی” یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه است که ظاهر خاص، تبدیل شدن از یک گوشه‌گیر به یک قهرمان، و قدرت‌های خداگونه، او را به شخصیت محبوب طرفداران انیمه و خیل تماشاگران، تبدیل کرده است. گرچه با قسمت آخر انیمه “ناروتو” (Naruto) داستان او ظاهراً به پایان رسید، اما با حضور در “باروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations) در راهنمایی پسرش باروتو در ماجراجویی نینجایی، دوباره خودش را اثبات کرد.

بی‌شک ناروتو شخصیتی محبوب و انگیزه بخش است، اما شخصیت‌هایی قوی‌تر از این شخصیت انیمه نینجا هم وجود دارند. او شاید یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای خود باشد، اما شخصیت‌های دیگری هم هستند که نوع قدرتشان متفاوت است. در حقیقت آن‌ها می‌توانند به راحتی او را شکست دهند.

پدر باروتو پس از ساعت‌ها تمرین یک قدرت بی رقیب است که توانسته قدرت نینجای دمون فاکس و مردی که نینجوتسو را اختراع کرد را به دست آورد. با این وجود این بیست شخصیت مهارت‌ها و قدرت‌های خیلی بیشتری دارند که که از توانایی ناروتو خارج است. درحالی که رویارویی میان ناروتو و هرکدام از این شخصیت‌ها دیدنی خواهد بود، اما تصور پیروزی او در مقابل این شخصیت‌ها دشوار است. در اینجا 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. سایتاما (وان پانچ من – One Punch Man)

سایتاما، شخصیت اصلی “وان پانچ من” با یک حرکت می‌تواند هر دشمنی را شکست دهد. گرچه این توانایی بهترین صحنه‌های اکشن را خلق می‌کند اما سایتاما را به موجود ترسناکی بدل می‌کند.

او پس از سه سال تمرین به قوی‌ترین قهرمان تبدیل شده و وقتی متوجه می‌شود که برای دستیابی به این توانایی چه مسیری را طی کرده، دیر می‌شود. گرچه زندگی او مانند زندگی ناروتو پربار نیست، اما به راحتی می‌تواند او را شکست دهد زیرا قدرتش هم بی‌رقیب بوده و هم دلیل غم و تنهایی اوست.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه وان پانچ من (One Punch Man)


19. سان گوکو (دراگون بال زد – Dragon Ball Z)

گوکو در همه شرایط نمی‌تواند ناروتو را شکست دهد اما پس از رستاخیز دوم در Majin Buu می‌تواند به راحتی ناروتو را شکست دهد. گوکو پس از تبدیل شدن به سوپر سایان سه، چنان قدرتی دارد که می‌تواند کل زمین را نابود کند. هیچ شخصیتی در ناروتو نمی‌تواند به چنان قدرتی دست پیدا کند، چه برسد به شخصیت اصلی. مسلماً، چنین قدرتی در نبرد تن به تن مفید نیست، اما وقتی گوکو سرعت و قدرت تبدیل شوندگی به سوپر سایان و الترا اینستینکت را داراست، به یک قدرت بی رقیب بدل می‌شود. سان کوگو، پدر انیمه شونن، از ناروتو و بسیاری از قهرمان‌های جدید بهتر است.


18. مانکی دی.لوفی (وان پیس – One Piece)

مانکی دی.لوفی، قهرمان سریال جذاب و تاثیرگذار “وان پیس” به راحتی می‌تواند نینجای بلوند را شکست دهد. درحالی که ناراتو می‌تواند شورش بزرگی به پا کند، اما برای انجام تکنیک‌هایش به قدرت شخصیت‌های دیگر وابسته است.

تمام حمله‌های لوفی، پس از تبدیل شدنش به خاطر میوه گام گام، از بدنش سرچشمه گرفته، درحالی که ناروتو برای شکست دشمنان به دمون فاکس و شخصیت‌های قدرتمند دیگر نیاز دارد. در نبردی تن به تن و بدون وجود قدرت‌های بیرونی، لوفی بعد از یک تلاش طولانی و سرگرم کننده پیروز می‌شود.


17. آیزاک نترو (هانتر × هانتر – Hunter X Hunter)

آیزاک نترو، رئیس سابق انجمن هانتر، بعد از نبرد طوفانی با شاه مروئم، جانش را از دست داد. درحالی که ناروتوی معمولی از آیزاک معمولی قویتر است، ما آیزاک یک استثناست و می‌تواند ناروتو را شکست دهد.

درحالی که ناروتو می‌تواند دمون فاکس را با خود همراه کند، مروئممی تواند با حملات مختلف کاراته دشمنش را شکست دهد. آیزاک از ناروتو باهوش‌تر و زرنگ‌تر است. چون در یک ماجراجویی که می‌توانست به قیمت جانش تمام شود، ده سال تمرین کرده تا بتواند فوراً ده هزار مشت بزند.


16. بان (هفت گناه کبیره – Seven Deadly Sins)

آیا ناروتو می‌توانست هر شخصیت دیگر در دنیای خودش را شکست دهد؟ قطعاً، اما بهرحال او جاودانه نیست. درحالی که گناه طمع، یا بان، پس از نوشیدن جام جاوادنگی که در جنگل فری کینگ یافته، عمر جاوادنه دارد. او در “هفت گناه کبیره” از هر حادثه‌ای جان سالم به در برده، و با ادامه سریال هرلحظه امکان مرگش وجود دارد اما دوباره زنده می‌شود.

گرچه شاید بان نتواند آسیب خاصی به ناروتو وارد کند، اما خودش می‌تواند هر آسیبی را تحمل کرده و خود را اتیام دهد. بنابراین هر نبردی میان بان و ناروتو به پیروزی بان منجر می‌شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه هفت گناه کبیره (Nanatsu no Taizai)


15. مآب (مآب سایکو 100 – Mob Psycho 100)

کاگیاما شیگو یا همان مآب، پس از آشنایی با جماعتی قدرت‌های دورجنبی یافته که نیروی تمام بلایای طبیعی را یکجا داراست. زمانی که مآب کنترل خود را از دست بدهد یا بیهوش شود، قدرت‌های روانی‌اش غیرقابل توقف خواهند شد.

شاید ناروتو از لحاظ جسمی از مآب قوی‌تر بوده و قدرت‌های بیشتری داشته باشد، اما هیچ سلاح و قدرتی نمی‌تواند در مقابل سلاح‌های ناپدید و روانی مآب از ناروتو محافظت کند. این دو شخصیت آنقدر بیخیال هستند که هرگز به جان هم نمی‌افتند. ناروتو هرگز با دشمنی مانند مآب نجنگیده و نمی‌تواند در مقابل نیروهای دورجنبی او مقاومت کند.


14. جوتارو کوجو (ماجراجویی عجیب جوجو – JoJo’s Bizarre Adventure)

جوتارو کوجو، سومین شخصیت مهم انیمه بلند “ماجراجویی عجیب جوجو” با استفاده از توانایی مقاومت ستاره پلاتینی، به آسانی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. در این انیمه، این توانایی مربوط به روح بوده و توانایی انجام فعالیت‌های ماورایی را به یک فرد می‌دهد.

این توانایی به او این امکان را می‌دهد تا برای چند ثانیه زمان را متوقف کرده و در زمان متوقف شده و بعد از آن مشت‌های مرگ آور وارد کند. ناروتو نمی‌تواند در مقابل دشمنی که زمان را متوقف می‌کند مقاومت نماید و با هر حرکت او جوتارو حرکتی وارد می‌کند. جوتارو کوجو، یکی از سرسخت‌ترین شخصیت‌های انیمه است که در هر مبارزه می‌تواند ناروتوی نینجا را شکست دهد.


13. لایت یاگامی (دفتر مرگ – Death Note)

اگر ناروتو هم قدرت‌های پیچیده‌ای داشت شاید لایت یاگامی زنده نمی‌ماند. با این حال، این قاتل سریالی احتمالاً هرگز اجازه نمی‌داد رویارویی‌شان مرگبار شده و پیش از آنکه دیر شود از شر ناروتو خلاص می‌شد.

لایت که کیرا هم نام دارد، با استفاده از قدرت دفتر مرگ از شر هرکس که به نظرش ارزش زنده ماندن را ندارد، خلاص می‌شود. تنها کاری که او برای پایان دادن به زندگی یک نفر انجام می‌دهد، نوشتن نامش در دفتر مرگ و تجسم کردن صورت اوست. اگر می‌دانست ناروتو به سراغش می‌آید از قبل نامش را در دفتر نوشته و از شرش خلاص می‌شد. البته ناروتو هم از اینکه بقیه اسمش را ببرند یا به چهره‌اش فکر کنند خوشش می‌آید.


12. آلوکارد (هلسینگ نهایی – Hellsing Ultimate)

در مبارزه میان خون آشام ها و نینجاها، همیشه خون آشام ها خیالشان راحت است و اینبار هم همینطور است. آلوکارد که دراکولا هم نام دارد، در آغاز انیمه یک خون آشام جاودانه است، اما در پایان، می‌تواند در یک چشم بهم زدن ظاهر و ناپدید شود.

به علاوه او ارتشی از موجودات اهریمنی دارد که می‌توانند به جای او مبارزه کنند. با وجود قدرت‌های خون آشامی او و تمایلش به سلاح‌های آتشین، که البته ناروتو هیچ تصوری از آنها ندارد چون در زمان او وجود نداشتند، آلوکارد به راحتی می‌توانست نینجای نارنجی را شکست داده یا حتی قورت بدهد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه ون هلسینگ (Van Helsing)


11. تتسو شیما (آکیرا – Akira)

تتسو شیما یک روانی با قدرت‌های بی‌رقیب است که می‌تواند کل جهان انیمه “آکیرا” را نابود کند. پس از اینکه در تصادف با موتورسیکلت نزدیک است جانش را از دست بدهد، درحالی بهوش می‌آید که نیروهایش بیشتر شده و می‌خواهد از دنیایی که برای یتیمی مانند او جایی ندارد، انتقام بگیرد.

درحالی که ناروتو از هرجهت قدرتمند است، تتسو در پایان فیلم آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرت‌های روانی غیرقابل کنترلش کل جهان را نابود کرده و از نو بسازد. توانایی‌های تتسو در میدان نبرد او را بی رقیب کرده و ناروتو در مقابل این مرد جوان هیچ شانسی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


10. کربی (کربی: به موقع در یا – Kirby: Right Back At Ya)

درحالی که کربی بیشتر به خاطر بازی‌های ویدیویی‌اش شهرت دارد، در انیمه اختصاصی خود به نام “کربی: به موقع در یا” حضور خواهد داشت. این حباب صورتی رنگ محبوب در این انیمه در مقابل تهدیدهای مختلف از دریم‌لند محافظت کرده و قدرت‌های بسیاری را به نمایش می‌گذارد. کربی در این انیمه آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرتش دشمن خود را به سمت خورشید فرستاده و بعد او را کباب شده تحویل بگیرد.

اگر قدرت او در بازی‌های ویدیویی را نیز درنظر بگیریم، او می‌تواند هیولاها را از بین برده و در آخرالزمانی که کسی باقی نمانده زنده بماند. عده کمی می‌توانند در برابر این حباب صورتی زنده بمانند و مسلماً ناروتو یکی از آنها نیست.


9. گاتس (برسک – Guts)

گاتس شمشیرباز شاید از لحاظ جسمی از ناروتو ضعیفتر باشد، اما از لحاظ عاطفی قوی‌تر است. در این فانتزی تاریک، گاتس توانسته هر اتفاق بدی را پشت سر بگذارد و زندگی‌اش را برای از میان برداشتن اشرار که وحشت ایجاد کرده‌اند، قربانی کند.

او پس از خیانت بهترین دوستش گریفیث، هنوز در حال التیام دردهای خود است، درحالی که نارتو به تدریج ارزش خود را پیدا می‌کند. گاتس از لحاظ عاطفی از هر لحاظ از ناروتو قوی‌تر است، و با شمشیر اژدهکش خود و دست مصنوعی‌اش می‌تواند هر نینجایی را شکست دهد.


8. ارن ییگر (حمله به تایتان – Attack On Titan)

آیا ارن ییگر از “حمله به تایتان” که می‌تواند خود را به یک تایتان 15 متری تبدیل کند، می‌تواند ناروتو را شکست دهد؟ قطعاً نه. ناروتو به راحتی می‌تواند فردی با توانایی تغییر چهره و مشت‌های سریع را شکست دهد. اما خوب این تنها قدرت ارن نیست.

کمی بعد در سریال، ارن متوجه می‌شود که می‌تواند تمام تایتان‌ها را تحت سلطه خود دربیاورد. درحالی که ناروتو می‌تواند به راحتی یک تایتان 15 متری را شکست دهد، اما نمی‌تواند در مقابل ارتش آنها ایستادگی کند. مخصوصاً زمانی که همه آنها 50 متری باشند. شاید ارن در مبارزه برابر پیروز نشود، اما در کنار ارتش تایتان‌ها پیروز است.


7. یامی یوگی (یو-گی-او – Yu-Gi-Oh)

یامی یوگی، پادشاه بازی‌ها، در هر تقابل فیزیکی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. چقدر پیش می‌آید که مردم در انیمه با مشت مبارزه کنند؟ مسلماً احتمالش از بازی‌های دیگر کمتر است. یامی یوگی در بازی پوکر، شوگی و هر بازی دیگری که در دنیای ناروتو و هرجای دیگر باید ناروتو را شکست می‌دهد.

گرچه در دنیای ناروتو توانایی‌های یامی تاثیرگذاری کمتری دارند زیرا در این دنیا کارت بازی‌های کودکان کم‌اهمیت‌تر هستند، اما نمی‌توان انکار کرد که در بازی‌ها یوگی از ناروتو قوی‌تر است.

همچنین بخوانید: ۶ انیمه سینمایی جذاب و دیدنی از ۶ سال اخیر که حتما باید تماشا کنید


6. کوروسنسی (آنساتسو کیوشیتسو – Assassination Classroom)

ناروتو شخصیت قدرتمندی است که الهام بخش بسیاری بود، اما به اندازه هشت پای زردرنگی که به جوانان آموزش می‌دهد قوی نیست. با اشتباه شدن یک آزمایش علمی، کوروسنسی سرعت نامحدود و قدرت مرگبار یافته اما ظاهرش را از دست داده است.

او از اسلحه سریع‌تر بوده و آنقدر قوی است که می‌تواند ماه را ویران کند و شرط بسته که اگر دانش آموزان یک دبیرستان در عرض یک سال تحصیلی او را از بین نبرند همان بلا را سر زمین بیاورد. او چه در مبارزه یا در الهام بخشیدن به دیگران، همیشه پیشرو است.


5. ایچیگو کوروساکی (بلیچ – Bleach)

درحالی که ناروتو از “بلیچ” داستان منسجم‌تر و پرمعناتری داشته باشد، ایچیگو، قهرمان “بلیچ” می‌تواند در مبارزه ناروتو را شکست دهد. او پس از بیدار کردن قدرت‌های جدید، می‌تواند حتی خدایان را شکست دهد.

ناروتو در پایان انیمه‌ها به کمک ساسوکه و پس از یک نبرد تنها یک خدا یا بیگانه را از بین می‌برد. درحالی که در سریال “ناروتو” تمام سری‌ها تقریباً شبیه بودند اما “بلیچ” در قسمت‌های آخر بر قدرت ایچیگو افزود و مسلماً در نبرد او و ناروتو، ناروتو پیروز می‌شود.


4. کنشیرو (مشت ستاره شمالی – Fist Of The North Star)

یکی از اصلی‌ترین قهرمان‌های انیمه‌های شونن، و شخصیتی شبیه مکس دیوانه با قدرت‌های کونگ فو، که می‌تواند ناروتو را شکست دهد. او استاد هنر رزمی هوکوتو شینکن بوده و با ایجاد فشار و انرژی در بدن دشمن می‌تواند سرش را منفجر کند.

او نمی‌تواند حملات پرانرژی ناروتو را انجام دهد اما با یک ضربه خوب می‌تواند پیروز شود. ناروتو محتاط‌ترین مبارز نیست، بنابراین احتمالش وجود دارد که ناروتو در مقابل کنشیرو تسلیم شود چون او با یک ضربه مرگبار می‌تواند به پیروزی برسد.


3. یوسوکه اورامشی (یو یو هاکوشو – Yu Yu Hakusho)

کارآگاه یوسوکه اورامشی یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه شونن و ستاره یکی از بهترین انیمه‌های شونن یعنی “یو یو هاکوشو” است. یوسوکه دوران کودکی سختش را پشت سر گذاشته و قبول می‌کند که ارزش عشق‌ورزی دیگران را دارد، همچنین به خاطر حملات مرگبارش قدرتمند می‌شود.

سلاح مرگبارش و قدرت تغییر چهره به او اجازه می‌دهد تا با هر دشمنی مبارزه کند. می‌توان گفت یوسوکه الهام بخش بسیاری از قهرمان‌های انیمه‌های شونن بود، گرچه تعداد کمی توانستند به عمق و جایگاه او برسند. نه تنها یوسوکه از ناروتو قوی‌تر است، بلکه شخصیت قدرتمندتر و جذاب‌تری دارد.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


2. کیوبی (پول میجای مادوکا مجیکا – Puella Magi Madoka Magica)

کیوبی وجودی بامزه و گربه مانند به نظر می‌رسد اما قدرتی هیولاگونه دارد که می‌توانند جهان را نابود کنند. کیوبی موجودی آشوب طلب است که در جستجوی نوعی ویرانی است تا دختران به مأمور نابودی تبدیل شده و خلقت را از بین ببرند. و موجودی قدرتمند و جاودانه است و در صورت داشتن وقت کافی می‌تواند ناروتو را از دنیا محو کند.

این هیولای احساسی نه شکست می‌خورد نه متوقف می‌شود. او جلوه مرگ بوده و می‌تواند دشمن خود را به مرگ و نابودی بکشاند، تا جایی که دشمنش از تمام تصمیماتش در طول زندگی پشیمان خواهد شد.


1. اتومسک (فولی کولی – Fooly Cooly)

اتومسک شاه دزدان دریایی بیشتر یک عنصر داستانی است تا شخصیت. او قدرت و آزادی بسیاری از شخصیت‌ها را داشته و مانند آنها دوست ندارد با محدودیت‌هایی که دیگران و جامعه اعمال کرده زندگی کند.

او نمی‌تواند در مقابل ناروتو شکست بخورد، زیرا او جلوه آزادی است و شکست توسط ناروتو با این موضوع تداخل دارد. به علاوه او یک ققنوس فضایی است که می‌تواند در زمان و مکان سفر کرده و گاهی اوقات مثل یک ربات، ربات‌های دیگر چند برابر اندازه‌اش را از بین می‌برد. ناروتو به هیچ شکل نمی‌تواند در برابر این شخصیت انیمه مقاومت کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3077)

بستن فرم

  1. علی

    خرداد 18, 1400

    به قولی ساکورا و هیناتا ناروتو دسته کم نگیر. ناروتو همون کسی بود که دهکده برگو نجات داد اراده داشت. گروه اکاتسوکی دنبالش بود ولی تسلیم نشد. گارا ، ساسکه ، از تاریکی و تنهای نجات داد اون ابیتوعه ای بود که غرق کینه نشد اون از فرش به عرش رسید تازه این نبمی از دل ناروتوه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به علی

      خرداد 18, 1400

      خوب ک چی 😐

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به علی

      خرداد 19, 1400

      خوب که چی کسایی هستند که با یک اشاره پودرش میکنن دل ناروتو میخواد چیکار کنه مثلا جلوی زنو ساما بگه من میخوایم تو رو شکست بدم و قویتر بشم زنو ساما نگاش میکنه و با حرکت دادن دستش ناروتو و ساسکه دهکده برگ ۵ کاگه دنیای شینوبی کره ی زمین تمام خاندان اوتسوتسوکی و تمام دنیای ناروتو کاملا از واقعیت پاک میشه و تمام حتی یک مولکول هم ازش نمیمونه 😄😄😄😄 تمام

      پاسخ

  2. اوتاکو⁦✌️⁩

    خرداد 17, 1400

    یه شخصیت تو مای هیرو هست که می‌تونه شخصیت ها دو تا بکنه،اون می‌تونه که سایتاما رو به دو تا بکنه و یکی رو بر علیه اون یکی اونوقت اگه این دوتا مبارزه کنن احتمالش هست اونی که از طرف اون یارو باشه برنده بشه
    اینطوری به صورت غیر مستقیم می‌تونه سایتاما واقعی رو شکست بده

    پاسخ

    • محمد جواد در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 28, 1400

      حاجی بدل اون مرده با یه مشت ضعیف نابود میشه ندیدی که استاد ایزاوا سریع بدل دابی رو راحت نابود کرد؟
      راستی اگی اینجوری بدلش قراره با سایتاما بجنگه سایتاما حداقل با یک زربه بدلو نابود میکنه چون سایتاما شخصیت قوی هستش

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      مهر 1, 1400

      چه میگی کافر XD سایتاما انقدر اسکل نیست که وسط دعوا به یارو قد و سایزشو بده اون بدل درست کنه ازش

      پاسخ

  3. Ozymandias

    خرداد 17, 1400

    رهام ببین پسر بدی نیستی ولی خواهشاً دیگه در رابطه با قدرت نظر نده
    اوم از اون که میگی بیگ بنگ امنی ورس رو به وجود اورده که یعنی تو هنوز تفاوت اینا رو نمی دونی
    لون از اون کع میگی حدود ۱۵ تا شخصیت از سایتاما قویتر هستند
    اول اینکه عزیز تو فرق نسخه سوپرمن رو با دکتر استرنج نمیدونی اصلا کمیک نخوندی که بدونی تو گیم هم که هیچی یعنی کاملا چیزی نمیدونی توی اساطیر هم که تا دلت بخواد از این شخصیت قویتر داریم
    همین هالک و ثور و سوپرمن هم قدرت شکست دادن سایتاما دارند چه برسه به هزاران هزار شخصیت نیمه مطلق و مطلق دی سی و مارول
    نمونه ؟ ثور با یک ضربه هزاران مانع بعدی رو نابود کرد و تا رو پود جهان رو نصف کرد
    بعد هم بماند که تو نمیدونی کسی که توانایی نابودی یک جهان رو نداره امنی ورسال نیست یونیورسال هست
    پس خواهشا دیگه بحث قدرت رو ادامه نده

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Ozymandias

      خرداد 17, 1400

      ببین یکم اطلاعات داشته باش تو کامیکم موجودات قدرتمندی مثل ققنوس با بیگ بنگ ب وجود اومده
      فرضیه ی چند جهانی در واقعیت تایید نشده و بیگ بنگ کل خلقتو ب وجود اورده پس یعنی امنی ورسم ب وجود اورده من میگم سی شخصیت ازش قوی ترند تو میگی هزاران هزار تا ؟اینکه من میگم امنی ورساله واسه اینه که قدرتش بی پایانه یعنی کلا قدرتش نهایت نداره

      پاسخ

    • علی در پاسخ به Ozymandias

      خرداد 18, 1400

      نه ،شما راست میگی و اطلاع داری.
      یه سوال احیانا مرد عنکبوتی نمی تونه سایتاما رو شکست بده ؟😏

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به علی

        خرداد 18, 1400

        به احتمال صد در صد حتی تو کامیکم نمی تونه 🙃

        پاسخ

  4. رهام

    خرداد 17, 1400

    جنابی که اون پایین جدیدا راجب گوکو و سایتاما بحث کرده لطفا کامنتتونو اینجا بذارید چون من هرچی گشتم پیداش نکردم
    فکر کنم میگید برتبرن که کاملا اشتباهه سایتاما هرچقدر سعی کنه از نهایت قدرتش استفاده کنه قدرتش چندین برابر بیشتر میشه یعنی اینفینیتی که یعنی گوکو هیچ جوره باخاش برابر نیست در ضمن قدرت گوکو بی نهایت نیست تو مانگاهای بسیار بسیار تخیلی دراگون بال هم ته قدرتش در حد ویرانی امنی ورسه اما برای سایتاما هیچ حدی مشخص نشده و نخواهد شد

    پاسخ

    • Sory-sensei در پاسخ به رهام

      مرداد 19, 1400

      داداچ چی میزنی…سایتاما فقط لیمیترشو شکسته…و اینکه الان هیچی از سایتاما نشون ندادن ک می‌تونه با گوکو مبارزه کنه…مانگای بسیار بسیار تخیلی؟
      داری بی احترامی میکنی…وان پانچ من تخیلیه ک کارکترش با صدتا شنا قوی شده…گوکو تمرینات سایتاما رو تو ده سالگی انجام میداد…و اینکه قدرت گوکو هیچ حدی نداره…گوکو ssjbراحت می‌تونه سایتاما رو شکست بده خیلی راحت اصلا بحث ب MUIیا MUIssjgنمیرسه…
      اگه بخوایم قدرتارو باهم لینک کنیم،گوکو تا الان هشت بار لیمیترشو شکسته…و اینکه xeno gokuی موجود هفت بعدیه…چطور سایتاما میخواد با ی خدا بجنگه؟

      پاسخ

  5. یک نفر

    خرداد 17, 1400

    بی خیال، بیاید یک جور دیگه ای مقایسه کنید. اگر ناروتو بره توی دنیای هر کدوم از این ها، مبارزه عادلانه نخواهد شد. یا اگر اون ها بیان توی دنیای ناروتو. چون مثلا چاکرا فقط توی دنیای ناروتو هست. بیاید یک جور دیگه مقایسه کنیم. یعنی به همون روشی که گاتس پیروز میشه. یک دنیایی رو تصور کنید که قدرتی در آن نیست. فقط خودت و توانایی جسمانی و اسلحه هایی که داری. نه مانگکیو شارینگان داریم نه تو قدرت و نه کلا چیزی مصل جادو و قدرت فراطبیعه. حالا دوستان عزیز بیاید بگید اینجا چه کسانی پیروز میشوند. یادتون باشه فقط اسلحه داریم و توانایی جسمانی. اینطوری یک مبارزه عادلانه شل میگیره و میتونید مقایسه کنید. اینجا گاتس، ارن،ایچیگو و سایتاما و گوکو پیروز میشوند. این طرز مقایسه صحیح هست. طرز مقایسه نویسنده سایت که ما با تعصب غلط خواندیمش. خب اما دیگه یک نفر بیاد بگه حالا چند نفر میتونن ناروتو رو شکست بدن. آقایان کاربر نیما، پرهام، پوکر من، اوتاکو، ناروتو فن متعصب و بغیه دوستان، بیاید و جواب بدید. اگر اشتباه میگم هم قانع بکنید من رو که اشتباه میگم.

    پاسخ

  6. مهبد

    خرداد 16, 1400

    ارن از ناروتو ضعیف تره چون ناروتو فنه حمله سایه ها میزنی ارنو با اتش پودر میکنن

    پاسخ

    • نیما در پاسخ به مهبد

      خرداد 17, 1400

      آتیش کجا بود😂😂😂؟
      مطمئنی همون ناروتو دیدی که ما دیدم ؟
      آخه ناروتو که انصر آتش نداشت😂😂

      پاسخ

      • S.O.S در پاسخ به نیما

        خرداد 17, 1400

        من کلا کاربری هستم که میخوام غلط املای بگیرم. دوست من، آتش، عنصر. این دوتا کلمه رو یاد بگیر.

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به نیما

        خرداد 17, 1400

        ارتش منظورش بود

        پاسخ

      • Sory-sensei در پاسخ به نیما

        مرداد 19, 1400

        داداچ ناروتو ککی گنکایه…و اینکه ی بار راسن شوریکن فایر استایل زد…مطمئنی ناروتو دیدی؟

        پاسخ

  7. پوکر من

    خرداد 15, 1400

    اغا این کیوبی چشماش شبیه مانگکیو شارینگان مادار نیس

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به پوکر من

      خرداد 16, 1400

      نه

      پاسخ

      • پوکر من در پاسخ به رهام

        خرداد 16, 1400

        بخدا شبیهن تو این عکسش یبار نگاه کن

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به پوکر من

          خرداد 16, 1400

          یبار مادارا تسخیرش کرد بخاطر همون بود

          پاسخ

          • پوکر من در پاسخ به رهام

            خرداد 17, 1400

            تورو جدت چرا نمیگیری این کیوبیه تو ناروتوعه من کیوبیه شماره دوعه این لیستو میگم

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به پوکر من

              خرداد 17, 1400

              این کیوبی که شما میگی تو دنیای خودش نماد مرگ و نابودی و اگه بخواد میتونه تمام جهان رو با تمام مخلوقاتش از بین ببره چشماشم اینجوری درسته خیلی شبیه شارینگان ولی شارینگان نیست

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به پوکر من

              خرداد 17, 1400

              اها

              پاسخ

  8. پوکر من

    خرداد 15, 1400

    اغا یه سوال بنظرتون اورلورد میتونه سایتاما رو شکست بده
    صرفا به این خاطر میپرسم چون اورلورد این قدرتو داره زمانو متوقف کنه تو یه بعد و قلب حریف رو له کنه ولی سایتاما سرعت نورو داره قدرتشم ازهمه بیشتره
    بنظرتون کودوم میبره

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به پوکر من

      خرداد 15, 1400

      نه چون سایتاما یکی که کل ابعادو کنترل می کرد کشته

      پاسخ

      • پوکر من در پاسخ به رهام

        خرداد 16, 1400

        حرف خوبیه ولی حاجی دیگه من بعد از کلی تحقیق کم اوردم از پیدا کردن کسی که بتونه سایتاما رو شکست بده دیگه بیخیالش شدم اگه میشناسی بگو

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به پوکر من

          خرداد 16, 1400

          کامی تنچی اکیرا وان ابوال پرزنس لوسیفر میکاییل بیاندر لویینگ ترایبونال پروتژ و خیلیای دیگه

          پاسخ

        • Sory-sensei در پاسخ به پوکر من

          مرداد 19, 1400

          حاجی کلی کارکتر هست…ln rimuru, anti spiral, Zeno, Giorno Giovanna…کلی کارکتر هست…

          پاسخ

  9. ایران

    خرداد 14, 1400

    مبارزه موزان و سایتاما جوی میشه که سایتاما لذت میبره و چند صد بار موزان رو میکشه نمیدونم موزان چه واکنشی نشون میده جالبه میشه

    پاسخ

  10. پوکر من

    خرداد 13, 1400

    راستی رهام سایتی که من نبرد سایتاما و گادو خوندم قاطی کرده میدونی از کجا میتونم دوباره گیر بیرم

    پاسخ

  11. اوتاکو⁦✌️⁩

    خرداد 12, 1400

    یکی دیگه از شخصیت های که می‌تونه سایتاما رو بکشه ریوک هست،چون سایتاما نمی بینتش و ریوک می‌تونه خیلی راحت اسم سایتاما رو تو دفترچه بنویسه و تمام

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 13, 1400

      این یکی قبوله نه بخاطر اینکه سایتاما نمیتونه ببینه چون ریوک سایتامارو قطعا میکشه حالا شاید سایتاما ریوکم بتونه بکشه ولی خودش قطعا میمیره

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 13, 1400

      اون خود مرگه ابن حساب نیست دیگه

      پاسخ

      • پوکر من در پاسخ به رهام

        خرداد 13, 1400

        نه تنها یوسوکه از ناروتو قوی‌تر است، بلکه شخصیت قدرتمندتر و جذاب‌تری دارد
        اصن این حرف نویسنده رو نمیتونم قبول کنم

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به پوکر من

          خرداد 14, 1400

          چه ؟ میگی ناروتو ار همه قوی تره ؟ منو نخندون لطفا

          پاسخ

          • پوکر من در پاسخ به رهام

            خرداد 14, 1400

            حاجی من نمیگم ناروتو قویه سایتاما از همه قویتره
            ولی به هیچ وجه قبول نمیکنم یوسوکه شخصیتش از ناروتو جذایتره اونو میگم چون جفت انیمه هارو دیدم

            پاسخ

  12. اميرحسين

    خرداد 11, 1400

    اقا شايد سرشون شلوغ باشه و اون ها هم كار داشته باشن

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به اميرحسين

      خرداد 12, 1400

      خوب اخه ماهم اعصابمون خچرد میشه ادمینای عزیز ببخشید یکم تند حرف زدم اما لطفا کاری کنید کامنتها خودش تایید شه

      پاسخ

  13. NARUTO

    خرداد 11, 1400

    نه نمیشه فقط سایتاما شاید بتونه که انیمه اونم داستان نداره
    شایدم گوکو کورو سنسی هرچقدر هم قوی باشه نمی تونه باز اصلا ول کن

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به NARUTO

      خرداد 11, 1400

      جناب ستیتاما انیمس داستان داره شما مانگارو نخوندی بای بده

      پاسخ

  14. نیما

    خرداد 10, 1400

    قطعا ایچیگو می‌تونه گوکو و سایتاما بزنه دلیل دارم

    پاسخ

    • اميرحسين در پاسخ به نیما

      خرداد 10, 1400

      ببين اول خيلي حرف خنده داريه چون اگه توانايي نابود كردن سايتاما و گوكو رو با ايچيگو مقايسه كنيم خب هيچ شكي نيست كه اونا قويترن و ميري خيلي قدرتمندترن
      اما اگه يكم دقت كنيم ميبينيم كه وقتي ايچيگو به روح تبديل بشه يا تمام شينيگامي هاي گوته ١٣ هالو ها ارانكار ها يا…. رو ببينيم وقتي سايتاما يا گوكو توانايي زدن شينيگامي ها يا روح ها رو ندارن چطور ميخوان شكستشون بدن
      اما نميدونم كه ايچيگو توانايي شكست دادن اونا رو داشته باشه اما فكر نكنم كه اونا بتونن شكست بدن ايچيگو رو

      پاسخ

      • نیما در پاسخ به اميرحسين

        خرداد 11, 1400

        خب دیگه وقتی شینیگامی نمیتونن ببینن نمیتونن ایچیگو بزنن

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به اميرحسين

        خرداد 11, 1400

        ببین سایتاما یه فرشته ی نابودی رو کشت آن اون فرشته کل اعاد رو می تونست کنترل کنه و سایتاما خودشم ابعاد ذو نابود کرده پس شینیگامی ها پر
        گوکوهم که با اولترا اینسایدت اصلا تو یه بعد ذیگه ایه و تو خالتای بعدی تچ یه لول دیگست

        پاسخ

        • اميرحسين در پاسخ به رهام

          خرداد 11, 1400

          فرشته اي كه سايتاما زد فكر كنم ميتونست ببينش اما شينيگاميا رو نميتونه ببينه
          شينيگامي ها هم خداي نابودي ان پس اون هم پر
          ديكشنريت چي شد ؟

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اميرحسين

            خرداد 12, 1400

            ببین جناب شینیگامی ها تو یک بهد دیگه هستن دیگ ؟ گادی که سایتاما زد قادر بچد ابعاد رو کنترل کنه و حتی خودش بعد بسازه و سایتاما به راحتی شکستش داد پس بای بده

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به اميرحسين

            خرداد 12, 1400

            ببین اون گاد قادر بچد ابعاد رو نابود کنه شینیگامی ها تو یه بعد دیکه هستن ؟ گاد اون بعد رو کلا نابود می‌ کنه سایتاماهم که به راحتی گادچ نابود کرد و ابعاد رو حرپاجر کرد پس شینیگامیز بای

            پاسخ

            • اميرحسين در پاسخ به رهام

              خرداد 12, 1400

              داش بعدي كه شينيگاميا داخلشن بايد روح باشي كه بتوني پيداش كني وگرنه توي بعدي كه بين سول سوسايتي و هوئكو موندوس بري توش ديگه بر نمي گردي و نابود نميشه
              شينيگامي ها هم فقط با رياتسو ميميرن

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به اميرحسين

                خرداد 12, 1400

                گل چرا نمیفهمی کسی که ساستاما کشتش قادرمطلق بود 😐روح ؟ این فرد خودش روح رو خلق حرده بود بعد میگی روح باشه ؟ منو نخندون لطفا

                پاسخ

              • رهام در پاسخ به اميرحسين

                خرداد 12, 1400

                با ریاتسو باو چرا نمیفهمید 😐خودت میگی روح بعد میگی فلانه سایتاما ابعاد رو کلا پودر می کنه پس بعد شینیگامی ها پر و شینیگامی ها میریزن کلشون باهم نمی تونن رو روح سایتاما یه خط بندازن ناسلامتی سایتاما قادر نابودیه ها 😐

                پاسخ

                • امیرحسین در پاسخ به رهام

                  خرداد 12, 1400

                  ببین شینیگامی ها روح نیستن یه موجوداتین که کارشون اینه که روح ها رو از خطراتی که دارن دفع کنن
                  اون بعد اصلا نه مکانی داره نه زمانی و هیچ چیزی نابودش نمیکنه یخ بعد معنویه و اصلا نابود نمیشه و کسی که توش باشه نمیتونه برگرده
                  بعد شینیگامی ها یه بعد خاصه جوری که یه نفر باید نیروی روان داشته باشه که بتونه ببینشون و نیروی روان داشته باشه
                  بدن شینیگامی ها یه بدن معنویه و فقط با زانپاکتو نابود میشه
                  دیکشنری یا یه راهنمایی واسه زبونی که صحبت میکنی بزار

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به امیرحسین

                    خرداد 13, 1400

                    ببین اون بعد کلا در احتیار خداست دیگه ؟ خدای دنیای سایتاما این قدرتاشو به کاد ها هم داده پس بای بعد شینیگامی برای گاد هم ابعاد چاقعیت زمان و مکان معنی نداره

                    پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 14, 1400

                      عجب اين چرا نميفهمه اون بعد اصلا يه چيز جداگانه اس اصلا هيچ حالتي نداره و هر چيزي كه توش بره ميمونه تا ابد توش و كسي ميتونه از دست اين در بره كه نيروي روان يا همون رياتسو داشته باشه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 14, 1400

                      داداش دارم میگم کلا خلقت دست گاد بود 😐یعنی مهم نیست بعد شینیگامیا کجاست هیچ چیز نمی تونه از زیردست گاد دربره

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 14, 1400

                      داش شينيگامي ها روح نيستن كه بشه افريدشون يه چي شبيه ريوك و با رياتسو ميميرن

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 15, 1400

                      این بحث کاملا بی معنیه تمام جوابات داده شده بای

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 16, 1400

                      واسه هر كي توضيح ميدادي قانع شده بود ولي واسه تو كه حرف حاليش نميشه دليل نميشه اورد تو هر چي گفتي من جوابش دادم چقد زود كم اوردي
                      مثل اوندفعه كه گفتي ناروتو باريون از دنده پنج لوفي قويتره در حالتي كه اصلا ما نميدونم لوفي دنده پنج چه حالتي ميشه
                      يا اوندفعه كه گفتي ناروتو بيشتر از گاتس سختي كشيده در حالي كه اصلا برسرك نخوندي😂😂😂
                      كلا بحث با تو بي فايدس

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 16, 1400

                      داداش دارم میگم خدا کل واقعیتو قادر بود دستکاری کنه وات یو فاز ?مگه کسی دیده ولی گفتن بدنش کلا هاکیه یا از هاکی ضربه میزنه
                      من تو زندگیم به کسی پز نمیدم که چی بشه مثلا الان ۲ سال کلاس رفتم بهت پز دادم حرفای بی ربط نزن لطفا

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 17, 1400

                      داداشي گل ابعادم دست كاري كنه شينيگامي ها نميميرن
                      فقط با رياتسو ميميرن
                      گرچه واسه تو زوده
                      دوباره شروع كردي به سفر تو زمان ميگن بدنش كامل از هاكي پوشيده ميشه اما قطعي نيست كه كامل ميشه يا نه
                      بعد وات يو فاز يعني چي😂😂
                      خدايي وات يو فاز يعني چي؟؟🤣

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 17, 1400

                      چرا نمیفهمی 😐کل چاقعیتو ازشون میگیره ایبابا

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 17, 1400

                      ول كن باو اهميت نده
                      فقط چاقعيت چيه😂

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 17, 1400

                      نميخواي قبول كني عيب نداره

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 18, 1400

                      چي نوشتي چاقعيت چيه😂😐
                      گاد توانايي تغيير دادن واقعيت داره سايتاما نداره

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 18, 1400

                      خوب سایتاماهم موجودیتو از گاد گرفت 😂قبول کردن ؟ داداش حرفات بی معنیه به همش جواب دادم

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 18, 1400

                      ببين سايتاما ميتونه واقعيت تغيير بده يا نه؟؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 18, 1400

                      نمی تونه تغییرش بده اما کسیو شکست داد که می تونست فراتر از اینابره

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 19, 1400

                      خب ديگه بردار من گاد ميتونه واقعيت تغيير بده و شينيگامي ها بكشه اما سايتاما نميتونه
                      بزار يه مثال بزنم برات
                      بعضي از ادم ها بي پا و بعضي از ادم ها بي دست به دنيا ميان و كسايي كه پا ندارن كار هايي ميتونن انجام بدن كه اونايي كه دست ندارن انجام بدن و اونايي هم كه دست ندارن كارهاي ميتونن انجام بدن كه اوني كه پا نداره انجام بده
                      همونطور كه گفتي اين بحث بي معنيه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 19, 1400

                      خو داداش چرا نمی کیری سایتاما هم واقعیت رو از گادی گرفت که خودش واقعیتو می ساخت 😐

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 19, 1400

                      ببين گفتي نميتونه واقعيت تغيير بده و درسته كه اونو كشت ولي اگه بتونه واقعين تغيير بده ميتونه بكششون چون گادي رو كشت كه توانايي تغيير واقعيت داشت به اين معني نيست كه بتونه واقعيت تغيير بده

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 19, 1400

                      داش يعني چي واقعيت گرفت تو گفتي سايتاما نميتونه واقعيت تغيير بده شكست دادن كسي كه واقعيت تغيير ميده به اين معني نيست كه بتونه واقعيت تغيير بده
                      واقعيت ازش گرفت يعني چي توضيح بده

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 19, 1400

                      یعنی کلا واقعیتو برای گاد نابود کرد دا بای

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 20, 1400

                      ايا به اين معنيه كه ميتونه واقعيت تغيير بده ؟؟
                      نه پس همونطور كه گفتي اين بحث بي معنيه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 20, 1400

                      خو وقتی می تونه با یه مشت نابودش کنه و با یه مشت دچباره به وجودش بیاره 😐تا چه حد تعصب

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 20, 1400

                      ببين گفتي ميكشتش
                      اما نميتونه واقعيت تغيير بده
                      تعصب؟😐
                      بنده خدا خودت گفتي نميتونه واقعيت تغيير بده
                      وقتي نتونه اينكار كنه نميتونه شينيگامي ها رو بزنه حالا هر كار كه ميخواد بكنه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 21, 1400

                      تغییر نمیده نابود می کنه داداش 😐

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 21, 1400

                      نابود كنه اونا كه نابود نميشن😁
                      اونا همونطور كه گفتي با واقعيت تغيير دادن ميميرن يا رياتسو
                      اين بحث مسخره رو تموم كن

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 21, 1400

                      نابود كنه اونا كه نابود نميشن😁
                      خودت گفتي گاد واقعيت تغيير بده اونا ميميرن يا اوني كه گفتم با رياتسو ميميرن
                      اما وقتي سايتاما قدرتي نداشته باشه كه بكششون نميتونه ديگه
                      اين بحث مسخره تموم كن

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 22, 1400

                      داداش وقتی وجود خارجه نداشته باشن پس بای بای این چه بحث بی معنییه

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 23, 1400

                      خودت شروع كردي من چيزي نگفتم

                      پاسخ

                    • Ozymandias در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 19, 1400

                      داش یعنی رفته سفر در زمان باز و واقعیت
                      و چاقعیت رو با هم یکی کرده

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به Ozymandias

                      خرداد 20, 1400

                      چاقعيت😂

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به Ozymandias

                      خرداد 20, 1400

                      بله سایتاما با مشتش زمان و مکان رو ترکوند وقتی مشت رو زد تو مانگا نوشت ۱۵۰ میلیارد سال قبل پس واقعا زمانو و مکان پاره کرد داشت خدای متعال دنیای خودشو در حال خلق کردن دنیا های مختلف میدید بعد تموم شد مانگا

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به اميرحسين

                      خرداد 20, 1400

                      خوب کاربر امیرحسین شینیگامی ها هم نمیتونن سایتاما رو بزنن سایتاما هم نمیتونه اون هارو ببینیه پس بی معنیه مبارزه بین این دو 😄😄😘😄

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به ایران

                      خرداد 20, 1400

                      سلام
                      من اون اول اول به كاربر نيما گفتم سايتاما نميتونه شينيگامي ها رو بزنه و شينيگامي ها فكر نكنم بتونن سايتاما رو بزنن

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به رهام

                      خرداد 16, 1400

                      چه عجب گل پسر يه بار يه متن بي غلط نوشت نكنه از سفر تو زمان دست كشيدي داري به زمان فارسي صحبت ميكني😂😂
                      باي نوشتي كه به ديگران بگي انگليسيت خوبه 😂😂😂

                      پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به اميرحسين

                      مهر 1, 1400

                      ببین گوکو میتونه چون با حالت اومنی ورسال گاد نهایی که از اومنی ورسال کینگ گاد و اومنی پانتت ترکیب شده میتونه بنویسه واقعیت رو تغییر بده و یه موجود بعد ۶ یا ۷ هست و از دکتر منهتن قویتره

                      پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به اميرحسين

                      مهر 1, 1400

                      ولی سایتاما نمیتونه حالا باید فهمید بعدا میتونه یا نه ولی اگر نویسندگی یا تغییر واقعیت بگیره میتونه اونارو هم بزنه

                      پاسخ

    • Sory-sensei در پاسخ به نیما

      مرداد 19, 1400

      اینکه نمیتونه ببیننش؟
      گوکو رو حالت ssjb قدرت خدارو بدست میاره و می‌تونه قدرت خداهارو هم حس کنه
      قطعا می‌تونه ایچیگو رو شکست بده…و اینکه گوکو چندبار مرده می‌تونه ایچیگو رو ببینه

      پاسخ

  15. اوتاکو⁦✌️⁩

    خرداد 10, 1400

    من تعجب می کنم که چرا این همه در مورد سایتاما و گوکو بحث میشه اما هیچکس از کیبوتسوجی موزان چیزی نمیگه
    اون توی ۱ ثانیه سی تا شیطان کش رو از وسط نصف می کنه
    اگر با سایتاما مبارزه کنه تو کمتر از پنج ثانیه پیروزه چون با شاخ هایی که داره می‌تونه سایتاما رو از وسط نصف کنه قبل از این که سایتاما بخواد حرکت کنه.(اگه ما فرض رو بر این بزاریم که که اول سایتاما مشت بزنه چون بدن موزان حالت اسلایم میشه و مشت سایتاما از بدنش رد میشه و همون لحظه ترمیم میشه و مشت سایتاما گیر می کنه در نتیجه خون موزان وارد سایتاما میشه و تمام)
    اگر هم با گوکو بجنگه فقط کافیه که یه قطره از خون خودش رو وارد بدن یا دهن گوکو بکنه تا همون لحظه تحت کنترل خودش در بیارتش

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 10, 1400

      مطالب طنز از اتم به اتمم داره فواره میزنه 😹
      داداش سایتاما با یه مشت هیچ گونه اتم خارجیی از موزان باقی نمی ذاره که موزان بخواد دوباذه ترمیمشه و گوکوهم در ارز یه هزارم ثانیه موزان رو تبذیل به میلیارد ها قطعه ی نامساوی می کنه 😹موزان نزدیک این دوتاهم بشه شاهکار کرده چه برسه به اینکه بخواد رو سایتاما خش بندازه 😹

      پاسخ

      • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهام

        خرداد 11, 1400

        موزان اگه بدنش به ریزترین اتم ها هم تقسیم بشه باز نمی میره،اگر مانگا رو خونده باشی میفهمی که میگه به هیچ روشی نمی میرد به جز جلوی خورشید ایستادن،که برای همین خورشید هم باید فقط یذره از خون نزوکو رو بخوره،اینطوری تبدیل به یه موجود نامیرا بشه.
        اگر سایتاما هرجوری به موزان مشت بزنه خونی میشه و به کنترل موزان در میاد.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

          خرداد 11, 1400

          ببین چرت نگو لطفا همچین چیزی بسیار مطلب طنزیه دارم نیگم سایتاما اتمی ازش باقی نمی ذاره یعنی نه پروتون نه الکترون نه .. ای ازش نمیمونه کلا از بین میرع چجوری می خواد خودشو تکسیر کنه وقتی دیگه وجود نداره

          پاسخ

          • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهام

            خرداد 12, 1400

            اسپویل شیطان کش
            .
            .
            .
            .
            .
            مانگا رو بخون،وقتی که موزان به طور کامل از بین میره به قول خودت هیچ اتمی ازش نمی مونه از طریق دنیای مردگان یا همون شینیگامی تمام قدرت خودش به علاوه همه شیاطین رو به تانجیرو میده و تبدیل به شیطانش می کنه

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              خرداد 12, 1400

              مانگا رو قبلا خوندم جناپ خوب که چی ؟ خودشون گفتن اکه به تمام اعضاش یجا ضربه بزنن موزان میمیره و وقتی میگم هیچ پروتونی پروتون می دونی یعنی چی ؟ پروتون نوترون و ااکترون سازنده های اتمن یعنی سایتاما کلا هیچی از موزان بافی نمیذاره و همین طور از تانجیرو

              پاسخ

        • NARUTO در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

          خرداد 11, 1400

          به هر حال ناروتو از فاصله ی دور اونو شکست میده

          پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

          خرداد 11, 1400

          حاجی مانگارو کامل خوندم
          حرفت درست نیست یادت باشه میتونه بدنشو 1500 قسمت کنه و اینجوری از دست جد تانجیرو فرار کرد اگه کامل خونده باشی یه مورد دیگه هم اینکه اگه اونجوره تانجیرو تو اخر فیلم خیلی قویتر شدولی سایتاما میتونه اونو بکشه چون سایتاما مشتای پشت سرهم و مشت جدی رو داره حتی ناروتو هم میتونه اونو با راسن شوریکن بکشه گوکو هم میتونه با حالت سوپر سیریال3 شکستش بده ارن هم شایدبتونه ولی مطمعن نیستم

          پاسخ

    • اميرحسين در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 10, 1400

      دادا بگو ببينم چطوره حالت
      مانگاي سايتاما وي اس گاد رو بخون موزان واس سايتاما از نگاه هم كمتره

      پاسخ

      • NARUTO در پاسخ به اميرحسين

        خرداد 11, 1400

        سایتاما شکست نا پذیره سازندش گفت

        پاسخ

        • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به NARUTO

          خرداد 12, 1400

          اگر مبارزه در شب باشه موزان هم شکست ناپذیره، درسته سایتاما نمی میره اما اگه خون موزان به بدنش بخوره تحت کنترل در میاد

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

            خرداد 12, 1400

            داداش خودشون نقشه داشتان وای به خواطر سرعت موزان نمی تونستن بکشنش

            پاسخ

        • رهام در پاسخ به NARUTO

          خرداد 12, 1400

          نه سایتاما شکست ناپذیر نیست چندین شخصیت می تونن شکستش بدن اما کمن

          پاسخ

          • بیاندر در پاسخ به رهام

            خرداد 14, 1400

            چند هزار شخصیت میتونن نابودش کنن مثل ماست

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به بیاندر

              خرداد 14, 1400

              مثال بزن اصلا کسایی که می تونن امنی چرسو با یه مشت پودر کنن به ۱۰ تا میرسن 😂تو یک درصدم از سایتاما اطلاعات نداری اول برو پیج موراتارو بخون بعد بیا بحث کن

              پاسخ

              • سیب زمینی در پاسخ به رهام

                خرداد 17, 1400

                اومنی ورس؟ نوب خود نویسنده گفت در حد بیگ بنگ یعنی نابودی یونیورس ، تو الدر اسکرول ۳ تا یا ۴ تا قادر مطلق داریم! حالا تجسماتش بماند! خود ازدها الدر اسکرول زد گاد رو کشت، بعدش دراگون بورن هم همون ازدها رو کشت. تو سرتاسر دنیای تخیل ۵۰ تا قادر مطلق داریم حداقل! تو وارهمر یکی تو ایران باستان ۲ تا اس سی پی هم ۳ تا قادر مطلق داریم. بعد توی نوب که نمیدونه استرنج ویزیتور نسخه سوپرمنه اینجا ادعات میشه! تو برو درباره azathoth تحقیق کن تا بفهمی گودرت یعنی چی! امنی پاتنت هم که گفتی نسخه گوکوعه باید بگم اون فن مید هست. تو کمیک هر کاراکتر از بیس لاین high universal بالاتر باشه سایتاما رو قورت میده که صد ها کاراکتر از این بیس لاین فراترن( تو کمیک) پسرای ترایگان یر پوکرشون میلیون ها یونیورس رو نابود کردن!! اما جلوی ترایگان هیچی نیست! اربابان اشوب که فقط کنم تعدادشون از ده تا بیشتر باشه( نمیدونم) ضعیفترینشون میتونه مالیتورس رو خم کنه! البته از یک اوتاکو مثل تو بیشتر انتظار نمیره، موفق باشی

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به سیب زمینی

                  خرداد 18, 1400

                  شما اطلاعاتت زیر صفره 😂فن مید نی برو حامل مانگای دراگون بالو بخون 😐ببین توی دنیای واقعی غرضیه ی چندجهانی موجود نیست و همه چیزو بیگ بنگ ب وجود اورده پس تو کامیک و مانگا و انیمه هم باید همین باشه پس سایتاما امنی ورساله بای

                  پاسخ

                  • سیب زمینی در پاسخ به رهام

                    تیر 20, 1400

                    اگه چیزی به اسم اومنی ورس وجود داشته باشه از بینهایت بیگ بنگ به وجود اومده بعدش تو چیزی درباره کمیک نمیدونی چیزی نگو بعدشم اینطوری نیست چون تو دراگون بال اینطوریه تو کمیک و بقیه انیمه ها هم همینطوریه

                    پاسخ

    • ایران در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 10, 1400

      چی میگه سایتاما چند میلیارد ستاره رو با یه مشت نابود کرد کیبوتسوجی موزان هم میشناسم هیچی نیست در برابر گوکو سایتاما یا حتی ناروتو

      پاسخ

    • علی در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 10, 1400

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      من هر وقت از سایتاما میگم یه نظریه عقلی میدم(نظریه :اثبات نشده) ، هرکس هنوز ماهیت سایتاما رو نفهمیده (از نظرم) فاقد عقله.(به شخص خاصی اشاره نکردم بر نخوره)
      کامنت پایین ترمو بخون😉

      پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 11, 1400

      دیگه دارم مطمئن میشم به یک سری از کاربران مثل این اوتاکو نه چندان اوتاکو پول میدن که بیان اینجا ما را بخندانند. این آخه چیه ؟ تئوری میدهی ای دوست ؟ این تا یک حدی درسته ولی خب سرعت عمل رو در نظر بگیر. سرعت چی میشه ؟ سرعت عمل سایتاما و گوکو هزار برابر کیبوتسوجی هست. الله و اکبر، آخه این چیه تو میگی؟ یکم فکر کن.

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به یک نفر

        خرداد 11, 1400

        😹

        پاسخ

      • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به یک نفر

        خرداد 12, 1400

        ببین توی مانگا چیزی از مقدار سرعت چیزی نمیگه اما در حدی هست که هیچکس جز هاشیرا ها و تانجیرو نمی دونه به ضرباتش عکس العمل نشون بده یا حتی ببینتش

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

          خرداد 12, 1400

          داداش سایتاما سرعتش چند ده برابره نوره یعنی موزان اصلا قادر به تجزیه ی لحظه نیست 😹

          پاسخ

      • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به یک نفر

        خرداد 12, 1400

        وقتی مانگا رو نخوندی و چیزی نمیدونی چرا نظر میدی؟من با کلی دلیل دارم حرف میزنم اونوقت تو فقط با خوندن چار تا کامنت از بقیه میای جواب منو میدی😂😏

        پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

          خرداد 12, 1400

          من جفت مانگاه ها رو خوندم و باید دو نقطه رو بهت بگم اولن حتی کیبوتسوچی موزان یادت باشه اخر مانگا بهش اشاره شد بخاطر این نمیمره چون چندین قلب و مغز داره که سایتاما میتونه اونو با مشتای عادی پشت سرهم همشون رو نابود کنه پس میشه گفت ترمیم رتته
          ثانیا کیبوتسوچی موزان سرعتش به گونه ای بود که انسان های عادی بهش واکنش نشون دادن تانجیرو حتی بدنش اسیب دیده بود و بقول مانگا بسختی سرعتش رو زیاد کرده بود تا بتونه جاخالی بده ولی به هرحال جاخالی میداد پس سرعت موزان خیلیهم اخر مانگا زیاد نبود حتی با اینکه پیر بودچون داروی پیری بهش دادن ولی وقتی که جوانتر بود هم باز میشد جاخالی داد ولی سایتاما بقول مانگا و کمیکاش از حد انسانی فراتر رفته و سرعتش قطعا چندین برابر موزانه
          حاجی گوکو بایکی از اون انفجار ها میتونه اینو بکشه اونوقت سایتاما نتونه دیگه حرفی ندارم

          پاسخ

          • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به پوکر من

            خرداد 12, 1400

            من به رهام هم گفتم که
            .
            . اسپویل
            .
            .
            بعد از مرگ، موزان تونست که روح و قدرتشو به تانجیرو بده و تحت کنترل خودش در بیاره،اگر هم سایتاما یا حتی گوکو موزان رو کامل از بین ببرند اون می‌تونه روح خودش رو وارد بدن سایتاما بکنه و کاملا تحت کنترل خودش در بیاره.
            .
            .اگه بازم دلیل قانع کننده ای داشتی بگو اما فکر نکنم دیگه چیزی واسه گفتن داشته باشی

            پاسخ

            • پوکر من در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              خرداد 12, 1400

              حاجی تانجیرو از دست موزان در رفت ولی موزان یه این خاطر تونست تانجیرو رو تصاحب کنه چون زخمیش کرد سایتاما زخمی نمیشهتوی مانگا الماسم نمیتونست ببره سایتاما رو پس قاعدتا تصاحب نمیشه

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              خرداد 13, 1400

              نخیر جناب سایتاما و گوکو پروتونی ازش باقی نمی ذارن که بخواد روحشو انتقال بده همون ژور که دیدیم اون خونشو وارد بدن تانجیرو کرد و قدرتای خودشو بهش داد و وقتی سایتاما از ۱۰ متری بهش مشت بزنه هیچ گونه اتم خارجیی از موزان باقی نمی مونه

              پاسخ

              • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهام

                خرداد 13, 1400

                ببین روح هیچ ربطی به پروتون و اینا نداره،زمانی هم که موزان کاملا نابود شد روحش وارد تانجیرو شد،اگر به خون باشه که همه اعضای شیطان کش خون موزان وارد بدن و پوستشون شد(اما در کل سایتاما قوی تره در مبارزه عادی……

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

                  خرداد 14, 1400

                  گل روشی که موزان باهاش این کارو کردو بهت توضیح دادم پس متعصب نباش

                  پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

          خرداد 12, 1400

          من هم مانگا های وان پانچ من خوندم هم دیمون اسلیر

          پاسخ

          • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهام

            خرداد 12, 1400

            خب ببین وقتی مانگا رو خوندی میدونی که

            اسپویل
            .
            .
            .
            .
            وقتی که موزان پودر و تجزیه شد،روحش و تمامی قدرتش و حتی قدرت شیطان های دیگه رو از دنیای شینیگامی به تانجیرو داد و اونو تحت کنترل خودش قرار داد(اما تانجیرو بخاطر یک سری مسائلی تونست که به حالت عادی برگرده)
            منظور کلی من اینه که حتی اگه سایتاما بعد از اینکه اون رو کامل نابود کنه موزان خیلی راحت قدرت و روحش رو وارد بدن سایتاما می کنه و تحت کنترل خودش در میاره

            پاسخ

            • رهامه در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              خرداد 13, 1400

              ببین تو اصلا معلومه نمی خوای قبول کنی و متعصبی ببین جناب موزان ناخونشو تو دست تانجیرو کرد و قدرتشو همراه خونش به تانجیرو وارد کرد و وقتی سایتاما از ده متری بهش مشت بزنه هیچ کاری نمی تونه بکنه بعدشم گاد که میلیون ها میلیون بار از موزان قوی تر بود و قادر بود افکارو یک میلیارد برابر راحت تر از موزان کنترل کنه نتونست روح سایتامارو زمین بزنه

              پاسخ

              • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهامه

                خرداد 13, 1400

                اوکی اصن سایتاما قوی تره،اما تحت کنترل در اومدن تانجیرو هیچ ربطی به ناخون موزان نداشت.

                پاسخ

                • پوکر من در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

                  خرداد 14, 1400

                  حاجی ضایع بازی درنیار موزان به این خاطر میتونست تانجیرو رو شکست بده و تصاحبش کنه چون چند قسمت قبل زخمیش کرد یادت نمیاد چقدر صورتش پف کرده بود

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

                  خرداد 14, 1400

                  توضیح دادم بای

                  پاسخ

            • بیاندر در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              خرداد 13, 1400

              بابا ول کن این خود که به سایتاما میگه امنیورسال😂😂 میگه خدای وان پانچ من از پرزنس قویتره اخه امنیورس خلق کرده خدای وان پانچ من یه بونیورس خلق کرده این فنبوی هست البته تو هم فنبوی هستی

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به بیاندر

                خرداد 14, 1400

                نوب عزیز تو اصلا نمی دونی بیگ بنگ چیخ 😂من کی گفتم خدای وان پانچ من از پرزنس قوی تره ؟نوب جان این که سایتاما امنی ورساارو خود نویسنده میگه چون قدرت بیگ بنگ رو درون خودش داره
                یونیورس 😂تو اصلا تاحالا یونیورس دیدی ؟ توی مانگای وی اس گاد مجموعی از یونیورس ها و مولتیورس های بی پایان رو نشون میده و میگه سایتاما و گاد تو کبارزشون یکی دوتاشو مابود کردن که یعنی یک یونیورس توسط یک مشت پودر شد ابعاد هم نابود شدن پس نوب نباش و چاقعیت رو بپذیر

                پاسخ

                • سیب زمینی در پاسخ به رهام

                  خرداد 17, 1400

                  بعدش مگه خودت یونیورس رو دیدی؟ فک کنم فصانورد پارکا هستی خخخخ

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به سیب زمینی

                    خرداد 18, 1400

                    نخیر اما کاملا ضایه بود بعد فایت مجموعه ای از یونیورس های بی پایان رو نشون دادن و سایتاما و گاد تو مبارزشون یکی از اینارو کلا پاک کردن اونم وقتی سایتاما فقط با گاد یه ورزش مثل اب خوردن می کرد 😂

                    پاسخ

  16. سلام

    خرداد 10, 1400

    چهارتا از قویترین شخصیت های انیمه ای کی هستن؟

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به سلام

      خرداد 10, 1400

      انیمه و مانگا
      ۱ اکیرا توریاما
      ۲ خدای متعال دنیای وان پانچ من
      ۳ سایتاما
      ۴ کامی تنچی

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به رهام

        خرداد 18, 1400

        داداش اگه الانو حساب کنیم tenchi kami خیلی از سایتاما فعلا قوی تره و اسم خیلی از شخصیتا رو نیاوردی

        پاسخ

    • ایران در پاسخ به سلام

      خرداد 10, 1400

      قویترین akira هست که نماد نویسنده مانگا و با رایتر برابره بعد creator که کاملا قادر مطلق و هرکاری میتونه بکنه بدون رتبه بندی میگم غیر از رآکیرا که از همه قویتره بعد الدر گاد دمون بان که دمون بان ها که ربات هایی تقریبا قادر مطلق هست مثل بیاندر ها هستن تو مارول و الدر گاد رییس همه شون و قادر مطلق بعد کامی تنچی که ۳ تا خواهر خلق کرده که اون ۳ تا خواهر یک مولتیورس کامل رو خلق کردن و کامی تنچی از اونوها بالاتر و قویتره و قادر مطلق پس میشه 1 akira از همه قویتره ۲ creator و elder god demon bane و kami tenchi این سه بدون رتبه بندی

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به ایران

        خرداد 18, 1400

        لایت با گولدن میتونه حتی آکیرا توریاما رو هم نابود کنه

        پاسخ

    • Adel.b27 در پاسخ به سلام

      خرداد 10, 1400

      صد درصد همه مال دراگون بال هستن دنیای دراگون بال خیلی قدرتمندن گوکو نه که ناروتو صد تا مثل ناروتو رو رو هم میزاره

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Adel.b27

        خرداد 10, 1400

        کی گفت ناروتو قوی ترینه کاربر ایران این شخصیتارو نمیشانختم مرسی اطلاعات دادین

        پاسخ

  17. خ

    خرداد 10, 1400

    سلام
    من می خوام یکدوم از این دوتا رو ببینم بنظرتون کدومو ببینم؟
    دراگون بال زد…..دراگون بال سوپر

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به خ

      خرداد 10, 1400

      ترتیب دیدن دراگون بال
      ۱ دراگون بال
      ۲ دراگون بال زد
      ۳ دراگون بال جی تی
      ۴ دراگون بال سوپر

      پاسخ

      • اميرحسين در پاسخ به رهام

        خرداد 10, 1400

        جي تي به اون صورت اجباري نيست ديدنش

        پاسخ

    • اميرحسين در پاسخ به خ

      خرداد 10, 1400

      اول زد
      بعد سوپر

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به خ

      خرداد 10, 1400

      من خودم سوپر دیدم گرفیکش بهتره همچنین مبارزلت هیجان انگیز تری داره

      پاسخ

  18. علی

    خرداد 9, 1400

    دوست دارم به کسایی که به فکر قیاس قدرت ها هستن ثابت کنم که از جنبه ظاهری سایتاما قوی تر از همه ست.
    دراگون بال رو کامل ندیدم ولی…..سؤال؟
    آیا گوکو می تونه حریفاشو از (ضعیف تا قوی)فقط با یک مشت ✊(یا کلا ضربه)بدون زحمت(جنبه طنز)به فنا بده؟یا سوپرمن یا هر کی؟
    .
    نیمه پر لیوان رو یه دقت کنین.
    🤔البته مطمئن نیستم استدلالم نیمه ی پر رو شامل میشه یا خالی!🙆

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به علی

      خرداد 9, 1400

      جناپ راجب همش بحث کردیم یه چیز نو بیار

      پاسخ

      • علی در پاسخ به رهام

        خرداد 10, 1400

        پس شما دیگه گوکو رو قوی تر از سایتاما
        نمی دونین؟خوبه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به علی

          خرداد 10, 1400

          من از اولشم گوکو رو قویتر نمی دونستم گوکو اصلغ در حد سایتاما نیست

          پاسخ

          • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به رهام

            خرداد 10, 1400

            کاملا مشخصه که دراگون بال رو ندیدی😐😏

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

              خرداد 10, 1400

              ندیدم اما اطلاعاتم امقدری هست که در ۹ سال جمع اوری شده پس یجورایی انگار خود انیمرو دیدم

              پاسخ

              • Mohammad amir در پاسخ به رهام

                مرداد 18, 1400

                پس واقعا توی این نه سال فقط خودت را مسخره کردی با این اطلاعات کمت و شاید اطلاعاتت درباره ی وان پانچ من خوب باشه ولی از نظر من تو هیچس درباره ی دراگون بال نمیدونی تو چون فقط وان پانچ من را دیدی دلت نمیخواد از اون قویتر را ببینی

                پاسخ

          • پوکرمن در پاسخ به رهام

            خرداد 10, 1400

            بنظر من مادارا ساما از همه قویتره چون حتی خود کیشیموتو که مانگاکا ناروتو بود نتونست راهی برای شکست ماداراساما پیدا کنه و اونو به مرگ غیر مستقیم کشت یکیم اون شینیگامی همراه لایت فک کنم اسمش بروک بود به هرحال این دوتا خیلی از دیگاه من خرزور تراز همه افراد این لیستن

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به پوکرمن

              خرداد 10, 1400

              خوب ببین مادارا رو انقدی راجبش بحث کردیم که فقط کافیه که بگم عددی برای سایتاما نیست پس مادارا پر
              شینیگامی لایت هم قبول دارم خدایی خیلی قوین مخصوصا لایت با گلدن دث نوت

              پاسخ

            • اميرحسين در پاسخ به پوکرمن

              خرداد 10, 1400

              داداش اون ريوكه نه بروك
              بعد سايتاما و گوكو ثانيه نكشيده ميخورن مادارا رو

              پاسخ

              • پوکر من در پاسخ به اميرحسين

                خرداد 11, 1400

                اغا جان بحث نمیکنم شما راست میگید مادارا از اون جهت خورده میشه من اشتباه کردم چون مانگاهای سایتامارو خوندم و شما حق میگینگوکو هم قویترین فرد دنیای انیمه هس بعد سایتاما اونم قبول دارم من اوارو برای این لیست پیشنهاد دادم منظورم اینه اونا هم هستن

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به پوکر من

                  خرداد 12, 1400

                  چی میگی 😐
                  کطالب طنز ؟ سایتاما از گوکو قویتره چون گوکو تو مانگا تونسته چندین مولتیورس نابود کنه اما خود نویسنده ی وان پانچ من میگه قدرت سایتاما در حد نابود کردن کل امنی ورسه پس این یعنی گوکو پر

                  پاسخ

                  • پوکر من در پاسخ به رهام

                    خرداد 12, 1400

                    حاجی بادقت بخون گوکو بعداز سایتاماس نوشتم گوکو میتونه سیارتو نابود کنه سایتاما یه بعد

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به پوکر من

                      خرداد 13, 1400

                      گوکو از سایتاما ضعیف تره
                      تو اصلا معنی بعد و سیاررو نمیدونی 😹یک بعد شامل حدودا یک یونیورس یا یه مولتیورس یا …هست که داخل یک یونیورس میلیونها کهکشان وجود داره و داخل یک کهکشان میلیارد ها سیاره هست یه بعد معنی خالصی از یه هستی موازیه پس بای

                      پاسخ

                    • پوکر من در پاسخ به رهام

                      خرداد 15, 1400

                      عزیز دل میگم گوکو بعدز سایتاماس یعنی ازش ضعیفتره منو تو همنظریم بفهم

                      پاسخ

                  • پوکر من در پاسخ به رهام

                    خرداد 12, 1400

                    بعد از سایتاما دقت کن

                    پاسخ

                  • پوکر من در پاسخ به رهام

                    خرداد 13, 1400

                    یکم با دقت تر بخونی بد نیستا

                    پاسخ

                  • بیاندر در پاسخ به رهام

                    خرداد 13, 1400

                    اگه گفته پس لینکشو بده

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به بیاندر

                      خرداد 14, 1400

                      لینک چیه برو پیج موراتارو تو اینستا پیدا کن بخون موراتا میگه قدرت سایتاما به اندازه ی بیگ بنگه که امنی چرسچ به وجود اورده

                      پاسخ

                    • سیب زمینی در پاسخ به رهام

                      خرداد 17, 1400

                      بیگ بنگ= نابودی یونیورس

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به سیب زمینی

                      خرداد 18, 1400

                      امنی ورسه داداش قبلا توضیح دادم

                      پاسخ

            • ایران در پاسخ به پوکرمن

              خرداد 10, 1400

              ریوک همراه لایت بود آره ولی مادارا رو سایتاما و گوکو و کیوبی یعنی گزینه ۲ نماد مرگه میزنن به راحتی شما اطلاعاتت زیاد نیست

              پاسخ

              • پوکر من در پاسخ به ایران

                خرداد 11, 1400

                اطلاعاتم نگفتم زیاده کسی که 210 انیمه دیده نباید هم اطلاعاتشدر اون حدی که میگی باشه منفقط دیویست دهتا انیمه دیدم هنوز اوتاکوی کاملی هم نشدم تا هزارتا انیمه نبینم اوتاکو نیستم پس از اونجهت نمیگم من حتی میتونم بگم نقشیت اصلی انیمه چارلوت قدرتش خیلی زیاده ولی تو این لیست نیست یا مثلا گوجو ساتورو از انیمه جوجوتسو خیلی قویه ولی تو این لیست نیست یا حتی میتونم بگم اور لورد وریزیرو اونقدر قوی هستن تو این لیست باشن ولی نیستن
                ولی هرگز نمیتونم بگم قویترین شخصیت کیه چون هنوز همه انیمه هارو ندیدم و اونقدر احمق نیستم که بگم قویترین شخصیت کیه
                خودمم تعجب کردم اینقدر نوشتم شرمنده وقت گیرشد براتون

                پاسخ

            • امیر در پاسخ به پوکرمن

              خرداد 10, 1400

              شما نظر ندی بهتره

              پاسخ

              • پوکر من در پاسخ به امیر

                خرداد 11, 1400

                توهم توهین نکنی نمیگن اخی بچم چقدر سر به زیره من منظورم قویترین فرد این لیست نبود کلا میگم لیست اشتباهه

                پاسخ

  19. م

    خرداد 8, 1400

    ناروتو قویتره یا سوپرمن؟

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به م

      خرداد 9, 1400

      معلومه سوپرمن این دیگه سوال داره

      پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به م

      خرداد 9, 1400

      چه اهمیتی داره کی قویتر باشه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Ozymandias

        خرداد 10, 1400

        گل تو چجوری سر اینکه تانوس قوی تره یا دارک ساید بحث می کنی اون اهمیت داره اینم اهمیت داره

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به م

      خرداد 9, 1400

      اگه نسخه ی عادی سوپرمنو حساب کنیم ناروتو خیلی قوی تره ولی اگه مثلا نسخه های والاشو حساب کنیم که سوپرمن بی نهایت برابر از ناروتو قوی تره

      پاسخ

      • حسین در پاسخ به رهام

        خرداد 9, 1400

        برای یک بارم شده تعصب رو کنار بزارید کاربر رهام، این که دیگه واقعاً معلومه سوپرمن از ناروتو قویتره.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به حسین

          خرداد 9, 1400

          مگه میگم ناروتو از همش قوی تره ؟ اگه کامیک بخونی سوپرمن صددرصد از ناروتو خیلی قوی تره اگه سینما حساب کنیم ناروتو قوی تره

          پاسخ

    • ایران در پاسخ به م

      خرداد 9, 1400

      گفتنش سخته اگه سوپرمن قبل از بحران باشه ناروتو رو میخوره ولی ناروتو از سوپرمن سینمایی قویتره به نظرم ولی سوپرمن کمیک هم من احتمال میدوم ۶۰ به ۴۰ سوپرمن قویتره البته نسخه هایی از سوپرمن وجود دارند که ناروتو رو تو یه ثانیه پودر میکنن ولی ما سوپرمن معمولی کار داریم

      پاسخ

    • علی در پاسخ به م

      خرداد 9, 1400

      سوپرمن

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به علی

        خرداد 9, 1400

        تو سینما که سوپرمن در مقابل ناروتو هیچی نی تو کامیک می تونه شکستش بده مثلا مثل گفته ی کاربر ایران اکه بخوایم سوپرمن قبل بهران رو حساب کنیم که با عطسش نظم منظومه ی شمسی رو بهم میریخت

        پاسخ

  20. Ozymandias

    خرداد 7, 1400

    جناپ رهام یک سر بزن به کانال noob master تلگرام

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Ozymandias

      خرداد 8, 1400

      چند وقت دیگه میرم فعلا تا وقتی کارنامم به دستم برسه نمی تونم تلگرام رو نصب کنم

      پاسخ