معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از “ناروتو” قوی‌تر هستند

“ناروتو اوزوماکی” یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه است که ظاهر خاص، تبدیل شدن از یک گوشه‌گیر به یک قهرمان، و قدرت‌های خداگونه، او را به شخصیت محبوب طرفداران انیمه و خیل تماشاگران، تبدیل کرده است. گرچه با قسمت آخر انیمه “ناروتو” (Naruto) داستان او ظاهراً به پایان رسید، اما با حضور در “باروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations) در راهنمایی پسرش باروتو در ماجراجویی نینجایی، دوباره خودش را اثبات کرد.

بی‌شک ناروتو شخصیتی محبوب و انگیزه بخش است، اما شخصیت‌هایی قوی‌تر از این شخصیت انیمه نینجا هم وجود دارند. او شاید یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای خود باشد، اما شخصیت‌های دیگری هم هستند که نوع قدرتشان متفاوت است. در حقیقت آن‌ها می‌توانند به راحتی او را شکست دهند.

پدر باروتو پس از ساعت‌ها تمرین یک قدرت بی رقیب است که توانسته قدرت نینجای دمون فاکس و مردی که نینجوتسو را اختراع کرد را به دست آورد. با این وجود این بیست شخصیت مهارت‌ها و قدرت‌های خیلی بیشتری دارند که که از توانایی ناروتو خارج است. درحالی که رویارویی میان ناروتو و هرکدام از این شخصیت‌ها دیدنی خواهد بود، اما تصور پیروزی او در مقابل این شخصیت‌ها دشوار است. در اینجا 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. سایتاما (وان پانچ من – One Punch Man)

سایتاما، شخصیت اصلی “وان پانچ من” با یک حرکت می‌تواند هر دشمنی را شکست دهد. گرچه این توانایی بهترین صحنه‌های اکشن را خلق می‌کند اما سایتاما را به موجود ترسناکی بدل می‌کند.

او پس از سه سال تمرین به قوی‌ترین قهرمان تبدیل شده و وقتی متوجه می‌شود که برای دستیابی به این توانایی چه مسیری را طی کرده، دیر می‌شود. گرچه زندگی او مانند زندگی ناروتو پربار نیست، اما به راحتی می‌تواند او را شکست دهد زیرا قدرتش هم بی‌رقیب بوده و هم دلیل غم و تنهایی اوست.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه وان پانچ من (One Punch Man)


19. سان گوکو (دراگون بال زد – Dragon Ball Z)

گوکو در همه شرایط نمی‌تواند ناروتو را شکست دهد اما پس از رستاخیز دوم در Majin Buu می‌تواند به راحتی ناروتو را شکست دهد. گوکو پس از تبدیل شدن به سوپر سایان سه، چنان قدرتی دارد که می‌تواند کل زمین را نابود کند. هیچ شخصیتی در ناروتو نمی‌تواند به چنان قدرتی دست پیدا کند، چه برسد به شخصیت اصلی. مسلماً، چنین قدرتی در نبرد تن به تن مفید نیست، اما وقتی گوکو سرعت و قدرت تبدیل شوندگی به سوپر سایان و الترا اینستینکت را داراست، به یک قدرت بی رقیب بدل می‌شود. سان کوگو، پدر انیمه شونن، از ناروتو و بسیاری از قهرمان‌های جدید بهتر است.


18. مانکی دی.لوفی (وان پیس – One Piece)

مانکی دی.لوفی، قهرمان سریال جذاب و تاثیرگذار “وان پیس” به راحتی می‌تواند نینجای بلوند را شکست دهد. درحالی که ناراتو می‌تواند شورش بزرگی به پا کند، اما برای انجام تکنیک‌هایش به قدرت شخصیت‌های دیگر وابسته است.

تمام حمله‌های لوفی، پس از تبدیل شدنش به خاطر میوه گام گام، از بدنش سرچشمه گرفته، درحالی که ناروتو برای شکست دشمنان به دمون فاکس و شخصیت‌های قدرتمند دیگر نیاز دارد. در نبردی تن به تن و بدون وجود قدرت‌های بیرونی، لوفی بعد از یک تلاش طولانی و سرگرم کننده پیروز می‌شود.


17. آیزاک نترو (هانتر × هانتر – Hunter X Hunter)

آیزاک نترو، رئیس سابق انجمن هانتر، بعد از نبرد طوفانی با شاه مروئم، جانش را از دست داد. درحالی که ناروتوی معمولی از آیزاک معمولی قویتر است، ما آیزاک یک استثناست و می‌تواند ناروتو را شکست دهد.

درحالی که ناروتو می‌تواند دمون فاکس را با خود همراه کند، مروئممی تواند با حملات مختلف کاراته دشمنش را شکست دهد. آیزاک از ناروتو باهوش‌تر و زرنگ‌تر است. چون در یک ماجراجویی که می‌توانست به قیمت جانش تمام شود، ده سال تمرین کرده تا بتواند فوراً ده هزار مشت بزند.


16. بان (هفت گناه کبیره – Seven Deadly Sins)

آیا ناروتو می‌توانست هر شخصیت دیگر در دنیای خودش را شکست دهد؟ قطعاً، اما بهرحال او جاودانه نیست. درحالی که گناه طمع، یا بان، پس از نوشیدن جام جاوادنگی که در جنگل فری کینگ یافته، عمر جاوادنه دارد. او در “هفت گناه کبیره” از هر حادثه‌ای جان سالم به در برده، و با ادامه سریال هرلحظه امکان مرگش وجود دارد اما دوباره زنده می‌شود.

گرچه شاید بان نتواند آسیب خاصی به ناروتو وارد کند، اما خودش می‌تواند هر آسیبی را تحمل کرده و خود را اتیام دهد. بنابراین هر نبردی میان بان و ناروتو به پیروزی بان منجر می‌شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه هفت گناه کبیره (Nanatsu no Taizai)


15. مآب (مآب سایکو 100 – Mob Psycho 100)

کاگیاما شیگو یا همان مآب، پس از آشنایی با جماعتی قدرت‌های دورجنبی یافته که نیروی تمام بلایای طبیعی را یکجا داراست. زمانی که مآب کنترل خود را از دست بدهد یا بیهوش شود، قدرت‌های روانی‌اش غیرقابل توقف خواهند شد.

شاید ناروتو از لحاظ جسمی از مآب قوی‌تر بوده و قدرت‌های بیشتری داشته باشد، اما هیچ سلاح و قدرتی نمی‌تواند در مقابل سلاح‌های ناپدید و روانی مآب از ناروتو محافظت کند. این دو شخصیت آنقدر بیخیال هستند که هرگز به جان هم نمی‌افتند. ناروتو هرگز با دشمنی مانند مآب نجنگیده و نمی‌تواند در مقابل نیروهای دورجنبی او مقاومت کند.


14. جوتارو کوجو (ماجراجویی عجیب جوجو – JoJo’s Bizarre Adventure)

جوتارو کوجو، سومین شخصیت مهم انیمه بلند “ماجراجویی عجیب جوجو” با استفاده از توانایی مقاومت ستاره پلاتینی، به آسانی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. در این انیمه، این توانایی مربوط به روح بوده و توانایی انجام فعالیت‌های ماورایی را به یک فرد می‌دهد.

این توانایی به او این امکان را می‌دهد تا برای چند ثانیه زمان را متوقف کرده و در زمان متوقف شده و بعد از آن مشت‌های مرگ آور وارد کند. ناروتو نمی‌تواند در مقابل دشمنی که زمان را متوقف می‌کند مقاومت نماید و با هر حرکت او جوتارو حرکتی وارد می‌کند. جوتارو کوجو، یکی از سرسخت‌ترین شخصیت‌های انیمه است که در هر مبارزه می‌تواند ناروتوی نینجا را شکست دهد.


13. لایت یاگامی (دفتر مرگ – Death Note)

اگر ناروتو هم قدرت‌های پیچیده‌ای داشت شاید لایت یاگامی زنده نمی‌ماند. با این حال، این قاتل سریالی احتمالاً هرگز اجازه نمی‌داد رویارویی‌شان مرگبار شده و پیش از آنکه دیر شود از شر ناروتو خلاص می‌شد.

لایت که کیرا هم نام دارد، با استفاده از قدرت دفتر مرگ از شر هرکس که به نظرش ارزش زنده ماندن را ندارد، خلاص می‌شود. تنها کاری که او برای پایان دادن به زندگی یک نفر انجام می‌دهد، نوشتن نامش در دفتر مرگ و تجسم کردن صورت اوست. اگر می‌دانست ناروتو به سراغش می‌آید از قبل نامش را در دفتر نوشته و از شرش خلاص می‌شد. البته ناروتو هم از اینکه بقیه اسمش را ببرند یا به چهره‌اش فکر کنند خوشش می‌آید.


12. آلوکارد (هلسینگ نهایی – Hellsing Ultimate)

در مبارزه میان خون آشام ها و نینجاها، همیشه خون آشام ها خیالشان راحت است و اینبار هم همینطور است. آلوکارد که دراکولا هم نام دارد، در آغاز انیمه یک خون آشام جاودانه است، اما در پایان، می‌تواند در یک چشم بهم زدن ظاهر و ناپدید شود.

به علاوه او ارتشی از موجودات اهریمنی دارد که می‌توانند به جای او مبارزه کنند. با وجود قدرت‌های خون آشامی او و تمایلش به سلاح‌های آتشین، که البته ناروتو هیچ تصوری از آنها ندارد چون در زمان او وجود نداشتند، آلوکارد به راحتی می‌توانست نینجای نارنجی را شکست داده یا حتی قورت بدهد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه ون هلسینگ (Van Helsing)


11. تتسو شیما (آکیرا – Akira)

تتسو شیما یک روانی با قدرت‌های بی‌رقیب است که می‌تواند کل جهان انیمه “آکیرا” را نابود کند. پس از اینکه در تصادف با موتورسیکلت نزدیک است جانش را از دست بدهد، درحالی بهوش می‌آید که نیروهایش بیشتر شده و می‌خواهد از دنیایی که برای یتیمی مانند او جایی ندارد، انتقام بگیرد.

درحالی که ناروتو از هرجهت قدرتمند است، تتسو در پایان فیلم آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرت‌های روانی غیرقابل کنترلش کل جهان را نابود کرده و از نو بسازد. توانایی‌های تتسو در میدان نبرد او را بی رقیب کرده و ناروتو در مقابل این مرد جوان هیچ شانسی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


10. کربی (کربی: به موقع در یا – Kirby: Right Back At Ya)

درحالی که کربی بیشتر به خاطر بازی‌های ویدیویی‌اش شهرت دارد، در انیمه اختصاصی خود به نام “کربی: به موقع در یا” حضور خواهد داشت. این حباب صورتی رنگ محبوب در این انیمه در مقابل تهدیدهای مختلف از دریم‌لند محافظت کرده و قدرت‌های بسیاری را به نمایش می‌گذارد. کربی در این انیمه آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرتش دشمن خود را به سمت خورشید فرستاده و بعد او را کباب شده تحویل بگیرد.

اگر قدرت او در بازی‌های ویدیویی را نیز درنظر بگیریم، او می‌تواند هیولاها را از بین برده و در آخرالزمانی که کسی باقی نمانده زنده بماند. عده کمی می‌توانند در برابر این حباب صورتی زنده بمانند و مسلماً ناروتو یکی از آنها نیست.


9. گاتس (برسک – Guts)

گاتس شمشیرباز شاید از لحاظ جسمی از ناروتو ضعیفتر باشد، اما از لحاظ عاطفی قوی‌تر است. در این فانتزی تاریک، گاتس توانسته هر اتفاق بدی را پشت سر بگذارد و زندگی‌اش را برای از میان برداشتن اشرار که وحشت ایجاد کرده‌اند، قربانی کند.

او پس از خیانت بهترین دوستش گریفیث، هنوز در حال التیام دردهای خود است، درحالی که نارتو به تدریج ارزش خود را پیدا می‌کند. گاتس از لحاظ عاطفی از هر لحاظ از ناروتو قوی‌تر است، و با شمشیر اژدهکش خود و دست مصنوعی‌اش می‌تواند هر نینجایی را شکست دهد.


8. ارن ییگر (حمله به تایتان – Attack On Titan)

آیا ارن ییگر از “حمله به تایتان” که می‌تواند خود را به یک تایتان 15 متری تبدیل کند، می‌تواند ناروتو را شکست دهد؟ قطعاً نه. ناروتو به راحتی می‌تواند فردی با توانایی تغییر چهره و مشت‌های سریع را شکست دهد. اما خوب این تنها قدرت ارن نیست.

کمی بعد در سریال، ارن متوجه می‌شود که می‌تواند تمام تایتان‌ها را تحت سلطه خود دربیاورد. درحالی که ناروتو می‌تواند به راحتی یک تایتان 15 متری را شکست دهد، اما نمی‌تواند در مقابل ارتش آنها ایستادگی کند. مخصوصاً زمانی که همه آنها 50 متری باشند. شاید ارن در مبارزه برابر پیروز نشود، اما در کنار ارتش تایتان‌ها پیروز است.


7. یامی یوگی (یو-گی-او – Yu-Gi-Oh)

یامی یوگی، پادشاه بازی‌ها، در هر تقابل فیزیکی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. چقدر پیش می‌آید که مردم در انیمه با مشت مبارزه کنند؟ مسلماً احتمالش از بازی‌های دیگر کمتر است. یامی یوگی در بازی پوکر، شوگی و هر بازی دیگری که در دنیای ناروتو و هرجای دیگر باید ناروتو را شکست می‌دهد.

گرچه در دنیای ناروتو توانایی‌های یامی تاثیرگذاری کمتری دارند زیرا در این دنیا کارت بازی‌های کودکان کم‌اهمیت‌تر هستند، اما نمی‌توان انکار کرد که در بازی‌ها یوگی از ناروتو قوی‌تر است.

همچنین بخوانید: ۶ انیمه سینمایی جذاب و دیدنی از ۶ سال اخیر که حتما باید تماشا کنید


6. کوروسنسی (آنساتسو کیوشیتسو – Assassination Classroom)

ناروتو شخصیت قدرتمندی است که الهام بخش بسیاری بود، اما به اندازه هشت پای زردرنگی که به جوانان آموزش می‌دهد قوی نیست. با اشتباه شدن یک آزمایش علمی، کوروسنسی سرعت نامحدود و قدرت مرگبار یافته اما ظاهرش را از دست داده است.

او از اسلحه سریع‌تر بوده و آنقدر قوی است که می‌تواند ماه را ویران کند و شرط بسته که اگر دانش آموزان یک دبیرستان در عرض یک سال تحصیلی او را از بین نبرند همان بلا را سر زمین بیاورد. او چه در مبارزه یا در الهام بخشیدن به دیگران، همیشه پیشرو است.


5. ایچیگو کوروساکی (بلیچ – Bleach)

درحالی که ناروتو از “بلیچ” داستان منسجم‌تر و پرمعناتری داشته باشد، ایچیگو، قهرمان “بلیچ” می‌تواند در مبارزه ناروتو را شکست دهد. او پس از بیدار کردن قدرت‌های جدید، می‌تواند حتی خدایان را شکست دهد.

ناروتو در پایان انیمه‌ها به کمک ساسوکه و پس از یک نبرد تنها یک خدا یا بیگانه را از بین می‌برد. درحالی که در سریال “ناروتو” تمام سری‌ها تقریباً شبیه بودند اما “بلیچ” در قسمت‌های آخر بر قدرت ایچیگو افزود و مسلماً در نبرد او و ناروتو، ناروتو پیروز می‌شود.


4. کنشیرو (مشت ستاره شمالی – Fist Of The North Star)

یکی از اصلی‌ترین قهرمان‌های انیمه‌های شونن، و شخصیتی شبیه مکس دیوانه با قدرت‌های کونگ فو، که می‌تواند ناروتو را شکست دهد. او استاد هنر رزمی هوکوتو شینکن بوده و با ایجاد فشار و انرژی در بدن دشمن می‌تواند سرش را منفجر کند.

او نمی‌تواند حملات پرانرژی ناروتو را انجام دهد اما با یک ضربه خوب می‌تواند پیروز شود. ناروتو محتاط‌ترین مبارز نیست، بنابراین احتمالش وجود دارد که ناروتو در مقابل کنشیرو تسلیم شود چون او با یک ضربه مرگبار می‌تواند به پیروزی برسد.


3. یوسوکه اورامشی (یو یو هاکوشو – Yu Yu Hakusho)

کارآگاه یوسوکه اورامشی یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه شونن و ستاره یکی از بهترین انیمه‌های شونن یعنی “یو یو هاکوشو” است. یوسوکه دوران کودکی سختش را پشت سر گذاشته و قبول می‌کند که ارزش عشق‌ورزی دیگران را دارد، همچنین به خاطر حملات مرگبارش قدرتمند می‌شود.

سلاح مرگبارش و قدرت تغییر چهره به او اجازه می‌دهد تا با هر دشمنی مبارزه کند. می‌توان گفت یوسوکه الهام بخش بسیاری از قهرمان‌های انیمه‌های شونن بود، گرچه تعداد کمی توانستند به عمق و جایگاه او برسند. نه تنها یوسوکه از ناروتو قوی‌تر است، بلکه شخصیت قدرتمندتر و جذاب‌تری دارد.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


2. کیوبی (پول میجای مادوکا مجیکا – Puella Magi Madoka Magica)

کیوبی وجودی بامزه و گربه مانند به نظر می‌رسد اما قدرتی هیولاگونه دارد که می‌توانند جهان را نابود کنند. کیوبی موجودی آشوب طلب است که در جستجوی نوعی ویرانی است تا دختران به مأمور نابودی تبدیل شده و خلقت را از بین ببرند. و موجودی قدرتمند و جاودانه است و در صورت داشتن وقت کافی می‌تواند ناروتو را از دنیا محو کند.

این هیولای احساسی نه شکست می‌خورد نه متوقف می‌شود. او جلوه مرگ بوده و می‌تواند دشمن خود را به مرگ و نابودی بکشاند، تا جایی که دشمنش از تمام تصمیماتش در طول زندگی پشیمان خواهد شد.


1. اتومسک (فولی کولی – Fooly Cooly)

اتومسک شاه دزدان دریایی بیشتر یک عنصر داستانی است تا شخصیت. او قدرت و آزادی بسیاری از شخصیت‌ها را داشته و مانند آنها دوست ندارد با محدودیت‌هایی که دیگران و جامعه اعمال کرده زندگی کند.

او نمی‌تواند در مقابل ناروتو شکست بخورد، زیرا او جلوه آزادی است و شکست توسط ناروتو با این موضوع تداخل دارد. به علاوه او یک ققنوس فضایی است که می‌تواند در زمان و مکان سفر کرده و گاهی اوقات مثل یک ربات، ربات‌های دیگر چند برابر اندازه‌اش را از بین می‌برد. ناروتو به هیچ شکل نمی‌تواند در برابر این شخصیت انیمه مقاومت کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3077)

بستن فرم

  1. محمد جواد

    مهر 7, 1400

    یه جوری باریون میگید که انگار ناروتو الان در برابر یکی قرار بگیره ازش استفاده میکنه
    آقایون باریونی دیگه وجود ندارد

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد جواد

      مهر 8, 1400

      چون قوی ترین حالتشه جلوی حریفا اونو حساب می کنیم مثل این میمونه که چرا گوکو رو همیشه جلوی سایتا با الترا اینسایدت حساب می کنیم در حالی که گوکو حتی قادر نیست درست فالش کنه

      پاسخ

      • محمد جواد در پاسخ به رهام

        مهر 9, 1400

        خوب اینجور نبرد هارو باید دید البته نبرد سایتاما و گوکو هیچ وقت پیش نمیاد
        اما ناروتو و گوکو رو در این باره میشه مقایسه کرد چون ناروتو با باریون هم نمی تونه گوکو شکست بده

        پاسخ

        • مایسون در پاسخ به محمد جواد

          مهر 11, 1400

          داش لوفی که دیگه از ناروتو قویتر نی

          پاسخ

          • محمد جواد در پاسخ به مایسون

            مهر 11, 1400

            هست
            ناروتو کلی از قدرتشو از دست داده لوفی راحت شکستش میده
            راستی من در باره لوفی چیزی نگفتم

            پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد جواد

      مهر 8, 1400

      چون قوی ترین حالتشه جلوی حریفا اونو حساب می کنیم مثل این میمونه که چرا گوکو رو همیشه جلوی سایتا با الترا اینسایدت حساب می کنیم در حالی که گوکو حتی قادر نیست درست فعالش کنه

      پاسخ

      • پوکرمن در پاسخ به رهام

        مهر 8, 1400

        خدایی چرا باید انیمه های شاهکاری مث دراگون بال یا وان پیس یافیری تیل توی ایران اینقدر کم طرفدارن من حتی یبار دیدم توی نظرسنجی های انیمه ای تو اینیستا انیمه عاشقان شیطانی😫بیشتراز دراگون بال هوادار یعنی رسما لفت دادم از دنیا بعد اون

        پاسخ

        • mamad در پاسخ به پوکرمن

          مهر 8, 1400

          من میخوام فری تیل ببینم اما گوشیم فونت زیرنویس بعضی قسمت ها رو باز نمیکنه سایتی هست بگو از اونجا ببینم

          پاسخ

          • پوکرمن در پاسخ به mamad

            مهر 8, 1400

            من از gogoanime دیدم ولی اینگلیسی هستش فک نکنم بدردت بخوره

            پاسخ

            • mamad در پاسخ به پوکرمن

              مهر 14, 1400

              دستت درد نکنه حالا که انیمه لیست پولی شده دارم از gogoanime میبینم

              پاسخ

        • رهام در پاسخ به پوکرمن

          مهر 9, 1400

          واقعا نمیدونم انیمه بی سر و تهی مثل عاشقان شیطانی باید اصلا فن داشته باشه درسته هر مسی نظری داره اما راجب انیمه ای که درست حسابی باشه داستان داشته باشه این انیمه هیچی نداشت واقعا

          پاسخ

        • آیاتو در پاسخ به پوکرمن

          مهر 9, 1400

          چون عاشقان شیطانی شاهکار تره اگه خواستی میتونی به کانال animeDiabolik با 15 هزار عضو هم بپیوندی

          پاسخ

          • پوکرمن در پاسخ به آیاتو

            مهر 9, 1400

            بنظرت بیکارم برم کانالی که فن عاشقان شیطانی توشه برم

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به آیاتو

            مهر 11, 1400

            داش به من توضیح بده عاشقان شیطانی چی داشت؟
            داستان کامل که نداشت
            گرافیک و کیفت که نداشت
            جذب کننده که نبود
            ماراکتراش اصلا جاب نبودن
            داستانش تکراری بود و هر قسمت همون داستان قبلی تکرار میشد و …
            هیچ چیز حالبی نداشت واقعا

            پاسخ

            • آیاتو در پاسخ به رهام

              مهر 11, 1400

              فصل سه که تا چند وقت دیگه بیاد نظرت کاملا عوض میشه هر چند فصل اول و دوم هم خوب بودن وگرنه اینقدر محبوب نمیشد

              پاسخ

            • mamad در پاسخ به رهام

              مهر 14, 1400

              بعضی انیمه ها تو ایران محبوب هستن و بعضی انیمه های محبوب تو ایران ناشناخته هستن مثل dragon ball و fairy tail و jojo

              پاسخ

            • Ace در پاسخ به رهام

              مهر 24, 1400

              راست میگی بی سر ته بود هیچی نداشت مایه خجالته که از انیمه های شاهکار تو ایران مهروف تره😑

              پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به رهام

        مهر 9, 1400

        تو مانگا یاد گرفت که علامت رو در دراگون بال چو زد و بعدشم تو بقیه مانگا ها الان کاملا یاد گرفته

        پاسخ

  2. Mohammad

    مهر 7, 1400

    یعنی اینا از بایرون مود ناروتو هم قوی ترن؟

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Mohammad

      مهر 7, 1400

      بعضیاشون بعله خیلیم قوی ترن ولی با دیدن انیمه راجب بعضیا شک کردم مثل ایچیگو

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به رهام

        مهر 9, 1400

        کیوبی ماب ( در حالت صد در صد هر ناروتویی بز باریون رو میخوره هرچی نباشه تو اون حالت از تورنادو اف ترور تو وان پانچ من قویتره تو بینهایت باریون میخوره ) گوکو و سایتاما و احتمالا ایچیگو طبق چیزایی که شنیدم میتونه نمیدونم

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو *

          مهر 9, 1400

          ماب که نه شک‌دارم ایچیگو هم همین طور با دیدن قسمتای جدید انیمه و فعال کردن حالت باریون و به قدرتی که ناروتو دست پیدا کرد واقعا شک کردم تورنادو هم که از ماب ضعیف تره و حریف ناروتو نمیشه

          پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به رهام

            مهر 11, 1400

            تو مانگا اصلی اون یارو که با اوروچی ترکیب شده بود رو شکست داد تازه بعد از اون هنوز بیهوش نشده بود و چند تا حرکت انجام داد ولی پیروز نشد جلو بقیشون که از اون خیلی قویتر بودن اون خیلی قویه بخواد میتونه احتمالا حتی زمینم نابود کنه کار شاقی نیست البته ولی از ناروتو بجز باریون قویتره و باریون هم که نمیتونه عمرو کم کنه خوده کوراما تو انیمه گفت چون همه چاکرا ها به هم متصلن با ضرباتت حالا که داره انرژی زندگی تو کم میشه از واسه اونم کم میشه که موب بینهایت خیلی قویه خورشید رو نابود میکنه احتمالا اون یاور ۲۰ سال از اسپرایی که میتونستن بعضیاشون یه غاره رو مثل آب خوردن تجزیه کنن قدرت گرفته خیلی قوی بود ولی موب رفت تو انفجار انرژیش و یه محافظ تو ۱ متری گزاشت و هیچیش نشد بعدش فقط بیهوش شد تو ۱۰۰ درصد هم که احتمالا با بلست برابره قویترین بعد از سایتاما تو انیمه بین کسایی که هنوز تو مانگا اصلی رونمایی شدن

            پاسخ

    • محمد جواد در پاسخ به Mohammad

      مهر 7, 1400

      چندتاشون یعنی سایتاما و گوکو و کیوبی اره بقیه نه

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به Mohammad

      مهر 8, 1400

      داش باریون مود اول اینکه محدود و دوم ابنکه اگه همه ی انیمه ها رو حساب کنی که وقت نداره اونقدر بنویسه تو یک مقاله ناروتو با باریونم حساب کنی بالای ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر راحت میتونن بزننش همین کیوبی که رتبه ۲ لییت هست نماد مرگه و میتونه کل شخصیت های ناروتو به مرگ و نابودی بکشونه یا تو دراگون بال اینقدر زیادن کیایی هیتند که عین آب خوردن باریونو میزنن نمیتونم حساب کنم تو بلیچ هم هستن تو دنیای تنچی میو هم هستن و……

      پاسخ

      • محمد جواد در پاسخ به ایران

        مهر 9, 1400

        داداش ایران بنظر میاد اطلاعات زیادی از انیمه ها داشته باشی و از اینایی که میشه ازشون انیمه دانلود کرد
        میشه لطفاً سایتی معرفی کنی که زیر نویس دراگون بال داشته باشه؟

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به محمد جواد

          مهر 10, 1400

          والا داش حقیقتش تو ایران به دراگون بال هیچ اهمیتی داده نشده در حالی که پدر ژانر شونن هست پدر ژانری که ناروتو و وان پیس و بلیچ توشن ولی هیچ جا زیرندیس چسپیده کل سری های دراگون بالو پیدا نمیکنی همیشه جدا هستن و باید بچسپونی سایتی یراغ ندارم حقیقتش یه چندتا هستن اومدن سری اول رو کامل چسپیدا گذاشتن سری زد رو تا ۲۰۰ گذاشتن در حالی که ۲۹۰ قسمته اینا چسپیده و سری سوپر رو هم هیچی

          پاسخ

          • محمد جواد در پاسخ به ایران

            مهر 10, 1400

            آها ممنون
            متاسفانه بهش اهمیت نمیدن
            اما من بیشتر برای سوپر پرسیدم

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به محمد جواد

              مهر 11, 1400

              اگه سری های قبلو دیدید که هیچ اگه نه باید از اول شروع کنید نه یک دفعه بپرید رو سوپر

              پاسخ

  3. یک بابایی

    مهر 7, 1400

    یه حسی بهم میگه ادمین سایت هیتر ناروتو ان آخه این چه وضعی به جز دوتا هیچکدوم حتی نمیتونه به ناروتو دست بزنه.
    در کل هیچ کس همچین مقایسه ای انجام نمیده مگه اینکه نوب باشه و دوستان خیلی به نقد برسی سایت اعتماد نکنید کلا سایت نظر شخصی ادمیناش فکر کنم😐

    پاسخ

    • OZYMANDIAS در پاسخ به یک بابایی

      مهر 7, 1400

      قرار نیست همه مثل شما بیکار باشند نویسنده و ادمین ها اومدن یک مقاله ای رو ترجمه کردن حالا یکی یک نظری رو داره یکی یک نظر دیگه ای دنیا هم به اخر نرسیده شما فرض کن اصلا اینطور هست تفاوتی به وجود امده ؟؟
      نظرتون رو هم بهتره پیش خودتون نگه دارید
      بقیه هم اینقدر بیکارو کودک نیستند که به خاطر یک شخصیت خیالی مقاله این همه طولانی بنویسند

      پاسخ

      • یک بابایی در پاسخ به OZYMANDIAS

        مهر 13, 1400

        اه شما فکر کنم تو اون مقاله دیگه دیدم.
        خب میتونم بگم که یکجور حسی داره انگار بزرگ سایتی و خیلی حق میگی و خب در کل نوبی که فقط نمی‌خواد قبول کن و شما مشخص نمیکنی که من نظر بدم یانه ❤️

        پاسخ

    • ایران در پاسخ به یک بابایی

      مهر 7, 1400

      تو از اون هایی هستی که فکر میکنن ناروتو قویترین شخصیت انیمه ایی است نمیتونن بهش دست بزنن منو نخندون از گوکو یه مثال برات میزنم که تو نبرد با بیروس از موج های مشتشون جهان ارزید و چندتا سیاره پودر شد بعد با ناروتو که ۱۰ بارم چاکراش تموم بشه نمیتونه یه کشورو نابود کنه مقایسه میکنی با کسی که میتونه یه دنیارو از بین ببره واقعا کسانی که فقط ناروتو دیدن اظهار نظر نکنن بهتره این حرف تو هم آخر خندست غیر گوکو و سایتاما افراد زیادی هستن که میتونن بزننش دراگون بال رو کامل ببینی راحت یه ۵۰ نفر هستن ناروتو رو در عرض چند ثانیه پاره میکنن حالا اونارو نیاورده اوکی ولی ناروتو رو شکست ناپذیر نکنید

      پاسخ

      • یک بابایی در پاسخ به ایران

        مهر 7, 1400

        خدایا یه صبری اطا بفرما داداش گلم منظور من همونان ولی آخه یه نگاه به لیست بنداز.
        ارن گاتس و… آخه میتونن به ناروتو دست بزنن؟!

        پاسخ

    • Mamad (کاربر جدید) در پاسخ به یک بابایی

      مهر 7, 1400

      نمیدونم چرا اما از اسمت خوشم اومد

      پاسخ

    • Mamad (کاربر جدید) در پاسخ به یک بابایی

      مهر 7, 1400

      کسایی که میدونم ناروتو رو شکست میدن
      ترتیب هیچ ربطی به قدرت نداره
      ۱ گوکو
      ۲ سایتاما
      ۳ریمورو
      ۴ آنوس
      ۶ آکوتو سای

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Mamad (کاربر جدید)

        مهر 7, 1400

        کسانی که می تونن ناروتو شکست بدن ۵ نفر نیستن ۵۰۰ نفرن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂تازه بیشتر خیلی بیشتر اگه انیمرو حساب کنیم انقدره اگه بخوایم کامیک و اینارم حساب کنیم که ناروتو حد اقل از هزار نفر بسیار پایین تره 😂😂😂😂😂تازه بازم بیشتر من خیلی ارفاق می کنم

        پاسخ

        • mamad در پاسخ به رهام

          مهر 8, 1400

          میدونم اینایی رو که گفتم رو من میشناسم و تازه خدایانی مثل زنو رو حساب نکردم

          پاسخ

        • پوکرمن در پاسخ به رهام

          مهر 9, 1400

          سایتاما دربرابر خدا چیتر جدیدش اومده سایتاما گاد رو له کرده بودا تو مانگا تو مانهوا الان هم داره گاده متعال رو به چالش میکشه خدایی اینو هم شکست بده دیگه زنو پشم سایتاما هم حساب نمیشه باورکنین این یکی توی 10بعد حضور داره

          پاسخ

        • M در پاسخ به رهام

          مهر 9, 1400

          چرا هر وقت درباره ناروتو حرف میزنی منظورم وقتیه که می خوای بگی از ناروتو قوی ترم هست استیکر خنده می‌زاری؟
          مطمئن هستم با این کارت همه ناروتو فن ها بهت فحش میدم و نفرینت میکنن🤣🤣
          البته من این کارو نمیکنم
          ولی حرسمو در میاری🤣بیشتر برای شوخی نوشتم که حرسمو در میاری

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به M

            مهر 11, 1400

            خودمم خوشم نمیاد ولی واقعیته و من خودم نارو فنم

            پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به Mamad (کاربر جدید)

        مهر 11, 1400

        بسیار زیبا تازه بزار برات موب ، آینز اول گون ، ایچیگو در قویترین حالتش و کامی تنچی بیارم

        پاسخ

  4. ناروتو

    مهر 2, 1400

    ناروتو خداست

    پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به ناروتو

      مهر 3, 1400

      من خود خدام
      من دکتر ناسام

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به ناروتو

      مهر 3, 1400

      واقعا؟شوخی نکن😳راست میگی؟
      شاد شدیم برادر 🤣

      پاسخ

  5. ناروتو

    مهر 2, 1400

    الکیه ناروتو الان داخل بوروتو خدا شده هیچ کس قوی تر از ناروتو نیست چرت و پرت نگین

    پاسخ

    • اوتاکو1 در پاسخ به ناروتو

      مهر 3, 1400

      بقیه کاراکتر ها هم به مرور زمان خدا شدند و بعضی هاشون سوپر خدا پس به این معنا نیست که فقط ناروتو قویه باید انیمه های دیگرم ببینی تا این لیستو درک کنی

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به ناروتو

      مهر 3, 1400

      داش باریون جلو ایشیکی رو هم نتونست بگیره ایشیکی باز زدش بعد الان ایشیکی خودش خدا نیست ناروتو چجوری خداست؟🤣بعدم ناروتو حد اکثر بزنه سیاره بترکونه که تو دنیای دراگون بال نابود کردن سیارات شوخی به حساب میاد😂😂😂

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به رهام

        مهر 7, 1400

        داداش حرفت اشتباست ناروتو توی باریون مود حتی 1 ضربه ام نخورد تنها زمانی داشت ضربه می‌خورد که قدرتش داشت تموم میشد.
        ناروتو توی حالت باریون مود بخاطر محدودیت هاش نمیتونست زیاد تحرک داشته باشه یا فن خفن بزنه چون سریع قدرتش از دس میداد.
        بنظر من بدون تعصب اگه باریون مود محدودیت نداشت و جای پیشرفت داشت و میتونست از تمام فن ها استفاده کنه.
        قدرتش نزدیک سایتاما میشد.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد

          مهر 7, 1400

          داش ۱ باریون مانگا از نظر من فوی تر بود چرا چون قدرتش در ده ثانیه معال چندین دقیقه فایت انیمه بود
          ۲.توی مانگا ایشیکی اخرای حالت باریون یه حرکت رو ناروتو زد که ناروتو بیهوش شد
          ۳.قدرت ناروتو حتی یک هزارم سایتاما هم نمیشه قدرت سایتاما بی نهایته مبارزه با ناروتو براش مثل مبارزش با اوروچی میمونه که به راحتی زد ترکوند اوروچیرو

          پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به رهام

            مهر 25, 1400

            سایتاما اصلا با اوروچی نجنگید اونو که تورنادو کشت رفت گیوگیورو رو شکست داد که از باریون خیلی ضعیفتره در سطح اژدهایی بیش نیست

            پاسخ

        • حمید در پاسخ به محمد

          مهر 7, 1400

          درسته حرفت
          اگه باریون محدودیت نداشت کل انیمه بوروتو هم میومدن نمی‌تونستم شکستش بدن

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به حمید

            مهر 8, 1400

            والا تو انیمش که همین الانم از همشون قوی تر بود تو باریون 😂😂😂😂😂😂اما من مانگاشو قچی تر میدونم چرا چون تو ده ثانیه قدرتش نعال چن دقیقه در انیمه بود

            پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به محمد

          تیر 29, 1401

          اون ۳۰ درصد از پاور ایشیکی خسته بود ایشیکی پرایم فول پاور درحد نابودی منظومه شمسیه

          پاسخ

  6. amirali.ramazi

    مهر 1, 1400

    اقا عقلتون کم شده ناروتو از خاندان ازوماکیه امکان نداره توسط بان از هفت گناه کبیره شکست بخورد ناروتو اورا راحت مهر میکند

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به amirali.ramazi

      مهر 2, 1400

      از خاندان نامیکازه هست و اسمش اوزوماکی شده و مهر بلد نیست وگرنه تو جحگ نینجا مهر میکرد و تازه احتمالا فقط چیزای چاکرا دار رو بتونه مهر بکنه

      پاسخ

      • Mamad (کاربر جدید) در پاسخ به اوتاکو *

        مهر 6, 1400

        مادرش از خاندان اوزوماکی هستش

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به Mamad (کاربر جدید)

          مهر 7, 1400

          آره ولی خودش تکنیک مهر اوزوماکی رو بلد نیست

          پاسخ

          • پوکرمن در پاسخ به اوتاکو *

            مهر 10, 1400

            خب اینارو نمیدونم ولی نارتو فطعا میتونه از مهر و موم رو انجام بده یادتون باشه ناروتو لیمبو مادار رو تو انیمه خودش مهر کرد و مقداری از چاکرای شوکاکو رو داره پس میتونه از تکنیک های مهرو موم استفاده کنه تازه بان از ملودیاس شکست خورد اونم دوبار و ناروتو از ملودیاس قویتره میشه گفت که ناروتو بان رو له میکنه حالا شاید نتونه بکشه ولی شکستش میتونه بده

            پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به پوکرمن

              مهر 25, 1400

              مهر نکرد سرجاش نگه داشت شوکاکو مهر کننده نیست با قدرت مغناطیس لیمبو مادارا رو نگه داشته بود سرجاش نمیتونه از شن استفاده بکنه که تا مهربون بکنه

              پاسخ

  7. اوتاکو⁦✌️⁩

    شهریور 27, 1400

    آقا من بلیچ رو دیدم و الان فهمیدم ایچیگو قدرتش از خدا بالاتره پس در نتیجه از سایتاما قوی تره 😐😐

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      شهریور 28, 1400

      خداهای اون انیمه رو با واسه وان پانچ من مقایسه نکن اون خدای وان پانچ من قدرتش نزدیک به نابودی یونیورس بود این یارو از پس زمین بر نمیومد

      پاسخ

    • دازای در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      شهریور 28, 1400

      از نظر من بین big three از همه قوی تره
      البته هنوز از بابت باریون و ادامه ی قدرتهای لوفی خبری نیست
      ولی ولی بلیچ هم هنوز تموم نشده 🤔

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به دازای

        شهریور 29, 1400

        اتفاقا پدر شونن یعنی دنیای دراگون بال از همه ی دنیاها قویتر غیر اون شونن ها خیلی قوی نیستن دنیاهاشون معمولا

        پاسخ

        • بیاندر در پاسخ به ایران

          مهر 2, 1400

          Pokemon
          Tenchi myo
          Umeniko
          Demon king
          از دنیای دراگون بال قویترن

          پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به بیاندر

            مهر 3, 1400

            زنو میزنه مولتیورسشونو نابود میکنه میره چیمیگی

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به اوتاکو *

              مهر 3, 1400

              با تنچی میو واقعا موافقم کامی تنچی جزو قدرتمند تریناست قادر مطلقه به راحتی زنو رو میزنه برادرمن

              پاسخ

              • Mamad (کاربر جدید) در پاسخ به رهام

                مهر 6, 1400

                راست میگی منم موافقم

                پاسخ

              • Mamad (کاربر جدید) در پاسخ به رهام

                مهر 6, 1400

                ریمورو تمپست از لایت ناول هم میتونه ناروتو رو شکست بده

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به Mamad (کاربر جدید)

                  مهر 7, 1400

                  بالا تر گفتم صدها نفر قادرن ناروتو رو بزنن خودم فن ناروتوعم ولی یسریا باید قبول کنن که ناروتو جلوی کسانی مثل سایتاما هیچی نیست

                  پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به بیاندر

            مهر 3, 1400

            نه آخه پوکمون؟ سطح دنیای اونا از ناروتو به مراتب پایین تره دراگون بال موجوداتی که زمین رو نابود میکنن توش از ۱۰۰ تا بیشتره و در پوکمون نهایتا باید ۱۰ تا باشه که ۵۰ تا از همون ۱۰۰ تا کهکشان میخورن ت بیشتر از ۱۲ تاشون یونیورس رو نابود میکنن

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به اوتاکو *

              مهر 4, 1400

              داش نابودی یه سیاره کار سختی نیست بیروس خدای نابودی دنیای هفت وقتی از خواب بلند شد صد ها سیاره رو به راحتی نابود کرد و اکه فورم قدرتمندش استفاده کنه قادر به نابودی یک یونیورس هست بعد خدایان نابودی در برابر فرشته ها هیچن همین فرشته ها در برابر پدرشون کاهن اعظم خودشون میگن هیچیم قدرتو درک کن

              پاسخ

              • Ozymandias در پاسخ به ایران

                مهر 4, 1400

                یک سوال شما در جایی در تلگرام نام کاربری Amir نداری ؟؟؟

                پاسخ

          • Mamad (کاربر جدید) در پاسخ به بیاندر

            مهر 6, 1400

            منظورت از demon king
            انیمه demon king daimaou
            هستش؟

            پاسخ

          • Mamad (کاربر جدید) در پاسخ به بیاندر

            مهر 6, 1400

            با جوتارو مخلفم اما اگه جورنو بود ناروتو رو شکست میداد

            پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به بیاندر

            مهر 7, 1400

            فقط تنچی میو بنظرم نزدیکه بخاطر کامی تنچی ولی خب حریف آکیرا نمیشه کامی تنچی هم و قدرت افرادی مثل گوکو اینا خیلی زیاده (تو مانگا گوکو اومنی ورسال شد رفت ) و بیشتر افراد اون انیمه رو شکست میده سطحشون بالاتره

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به اوتاکو *

              مهر 7, 1400

              داش گوکو در حال حاضر با اولترا اینسایدت کامل حد اکثر حمت کنه مولتیورسال باشه آمنی ورسال؟؟؟؟

              پاسخ

    • دازای در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      شهریور 28, 1400

      در حد خدا نیست

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      شهریور 28, 1400

      آناناس
      از ناروتو اره ولی ربطی نداره خدایان بلیچو با خدایان وان پانچ و دراگون بال مقیسه نکن 😂

      پاسخ

  8. حسین

    شهریور 27, 1400

    یه سوال
    گوجو و سوکونا زورشون به ناروتو میچربه؟

    پاسخ

    • محمد جواد در پاسخ به حسین

      شهریور 27, 1400

      نه

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به حسین

      شهریور 27, 1400

      خب بگم که شاید شاید سوکونا به ناروتو کیوبی مد تو جوانی هاش برسه گوجو هم از اون پایین تر یعنی سیکس پث و باریون بماند

      پاسخ

      • علی در پاسخ به اوتاکو *

        شهریور 28, 1400

        نه ،خیلی دیگه ناروتو رو بزرگش کردین

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به علی

          شهریور 28, 1400

          خب من چی بگم بزرگه سوکونا در حد کشوره ولی اون موقع تو سیکس پث میتونست یک قاره رو نابود کنه ناروتو بعد باریون در حد زمینه با قدرتش جهان انیمه جوجوتسو رو نابود میکنه

          پاسخ

          • علی در پاسخ به اوتاکو *

            شهریور 28, 1400

            خب ناروتو یه قاره رو نابود کرد ؟
            یا فقط حرفش شده
            من والا چیزی از باریون مود نمی‌دونم (بوروتو ندیدم)ولی آیا:
            به نمایش گذاشته شده؟
            محدودیت و عواقب نداره قدرت به اون بزرگی؟
            یا اینکه جهانی رو نابود کرده؟
            اصلا ناروتو آدمیه که یه جهانو نابود کنه؟«🤦😂»
            نمی‌گم ناروتو ظعیف تر از اوناست ولی تو قدرتش تحریف زیاد داره

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به علی

              شهریور 29, 1400

              ببین قدرت فقط به مقدار تخریبش نیست برادر من قدرت باریون مود تو ویرانی خلاصه نمیشه بله محدودیت داره ولی به قدرتش می ارزه به شدت قوی میشه سرعتش فراتر از نور میره با زمان بازی می کنه و می تونه با این امر از طول عمر حریف کم کنه و حریفو ضعیف کنه قدرت بدنیش به‌شدت بالا میره ولی در کل سوکونا در حد ناروتو نیست در مانگا قدرت ناروتو خیلی محدود بود و کلا ۱۰ ثانیه قادر بود از قدرتش استفاده کنه ولی تو انیمه الان هیلی قوی تره محدودیتشم مثل اینکه کمتره و مدت بیشتری قادره استفاده کنه

              پاسخ

              • M در پاسخ به رهام

                شهریور 29, 1400

                دقیقا
                تو مانگا ده ثانیه داشت می‌جنگید
                ولی توی انیمه بیشتر از ده ثانیه داشت با بوروتو حرف میزد

                پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به علی

              شهریور 29, 1400

              معلوم نیست مشکلات باریون چی باشه مثلا تا الان معلوم شد بعدش کوراما میمیره باید ببینیم چی میشه ولی با توجه به ذات سوکونا میتونم بگم ناروتو اگه مجبور بشه ریسکش میکنه اونطوری که تو ۱۰ ثانیه ایشیکی رو به فنا داد و از نهایت قدرت اون حالت استفاده نکرد نشون به قدرتشه و اون حالت سیکس پث نصف نیروی دانای شش طریقت رو داره و قدرت تمام بیجو ها رو اون حالت قدرت های خاطی داره مثلا میتونه از استایل ککی گنکای بیجو ها هم استفاده بکنه مثلا قدرت فوق‌العاده چو اوداما راسنشوریک استایل گدازه که باهاش درخت الهی رو برید و زخم خیلی شدیدی به مادارا شش طریقت زد که میتونست راحت یه کشور رو نابود کنه و انن قدرت خاطی استفاده نکرد براش و حتی وقتی تو حالت عادیش از سیکس پث استفاده کرد اون قدرت رو داشت و بگم ناروتو دیگه نمیتونه از اون گوی ها استفاده کنه ولی قدرتش خیلی با اون گوی ها زیاد میشد و به هرچی میخورد فاسدشون میکرد و نابود میشدن حتی جلوی جاودانگی افرادی مثل بان رو میگرفت قدرتش ولی گوکو سایتاما حالا چیزشون نمیشه و میتونست که حتی با پوشوندن اون دور خودش میزد پدر ایچیگو هم در میاورد و این که ناروتو تو اون حالت میتونست از کوراما هم استفاده کنه با بیش از ۷۰ یا ۸۰ متر قدش ( تازه یه حالت داشت به اسمم آشورا مود که واسه پسر دانای شش طریقت بود و الان دیگه تناسخش نیست اون موقع بود و کوراما تو پرواز میکرد و قدش بیشتر ۲۰۰ متر بود ) این بود چیزی که میگم قاره رو میتونه نابود کنه نکرد مگه دیونست یه قاره رو نابود کنه هر دهکده اندازه یه کشور بزرگ مثل آمریکا هست خودش و ناروتو کسی که کل برگ رو نابود کرد رو شکست داد اون خیلی قوی هستش در واقع بیشتر از یک قاره باید باشه میگم کلا شاید یچی بشه کوراما زنده بشه و باریون دیگه محدودیت نداشته باشه در واقع مردن کوراما بخاطر ضعیف بودن ناروتو و کوراما بود چنن در اصل چاکرای اونا ترکیب میشه و به عنوان سوخت از انرژی زندگیشون مصرف میشه و کوراما قبل از ناروتو مرد حالا ببینیم شاید تو انیمه قدرت مهار بهتری داشته باشه و بیشتر از ۱۰ ثانیه نگه داره در هر صورت‌ خیلی قویه ایشیکی میتونه کسایی مثل سوکونا رو بریزه تو چایی و ناروتو تو ۸ ثانیه اول اونو خیلی زد ولی چون واقعا ضعیف شد نتونست شکستش بده ولی عمرشو کم کرد البته بعید میدونم بتونه ازش استفاده کنه جلو سوکونا حتی اگر به جوجوتسو چاکرا ربط پیدا کنه اون چاکرا فقط واسه دانای شش طریقت بوده که بین همه تقسیم شد و کاری نمیکنه در هر صورت چون بخاطر پيوند چاکرا تونست اینکارو با ایشیکی بکنه

              پاسخ

            • M در پاسخ به علی

              شهریور 31, 1400

              معلوم شد که چرا گفتی لوفی شاید با ناروتو برابر باشه
              خب وقتی ندیدی حرف نزن

              پاسخ

              • علی در پاسخ به M

                مهر 1, 1400

                آخر اون حرف رو نگرفتین
                ((شاید لوفی با اونا برابر بشه))
                بشه با باشه فرق می کنه
                تازه فقط بوروتو رو ندیدم که صحنه هاش تو اینستا ریخته
                ناروتو هوکاگه شد خیلی قوی بود حالا لوفی چی؟
                البته قدرتش به پای ناروتو هرگز نمی رسه فعلا نه تا وقتی که قدرت های الحاقی ناروتو رو ازش بگیری.

                پاسخ

                • M در پاسخ به علی

                  مهر 2, 1400

                  تو ننوشتی شاید برابر بشه نوشتی شاید لوفی الان از ناروتو ضعیف تر نباشه
                  تو اینو نوشتی
                  دوما تو گفتی باریون رو ندیدی
                  پس چرا میگی لوفی شاید از ناروتو ضعیف تر نباشه

                  پاسخ

                  • علی در پاسخ به M

                    مهر 2, 1400

                    خب
                    شاید الان نباشه همون شاید برابر بشه هست دیگه ،چرا غلط دستوری می گیری
                    در کل هیچ آدم عاقلی اونو از لوفی ضعیف تر نمیدونه
                    حرف تو دهن نزار

                    پاسخ

                    • Ace در پاسخ به علی

                      مهر 24, 1400

                      لوفی قوی تره تعصبی 😑
                      خودمم ناروتو فنم و وان پیس فن ولی حالیمه که لوفی از ناروتو قوی تره و گوکو هم از لوفی و ناروتو قوی تره

                      پاسخ

              • محمد جواد در پاسخ به M

                مهر 2, 1400

                داداش تو میگی کسی نباید مقایسه بشه بعد اینجوری میگی؟
                تو گفتی نباید شخصیت های انیمه ای باهم مقایسه بشن پس چرا اینجوری کامنت می‌زاری

                پاسخ

  9. Ace

    شهریور 23, 1400

    با این لیست تا حدودی موافقم گوکو و سایتاما واقعا قوین لوفی هم قدرت های جدیدی کشف کرده خیلی داره قوی میشه
    کامنتا دیدم حیف که اکثرا تعصبی نظر میدن آخه فازتون چیه که ناروتو رو قوی ترین شخصیت انیمه ای میدونین؟

    پاسخ

  10. مصطفی

    شهریور 22, 1400

    سایتاما رو هیچ شخصیت انیمه ای نمی تونه شکست بده ناروتو که با یه فوت سایتاما به فضا پرتاب میشه من که از سایتاما قوی تر ندیدم

    پاسخ

    • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به مصطفی

      شهریور 22, 1400

      گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو گوکو با هر کسی مبارزه کنه حتی اگه اگه حریفش قوی تر باشه با تمرین و کارای دیگه قدرتشو بالاتر می‌بره به غیر از گوکو هم زیاد هستن مثل چند تا از شخصیت های وان پیس که الان حال ندارم توضیح بدم
      سطح دنیای سایتاما در حدیه که حتی پیکولو هم می‌تونه با یه مشت اونو نابود کنه چه برسه به گوکو و وجیتا و….
      اگر هم الان بخوای بگی که سایتاما خدا رو شکست داده باید بگم که گوکو تو همون سری اول توی آخرین آرک با خدا و شیطان مبارزه می‌کنه و شکستش میده (فقط سری اول بقیه شون که دیگه بماند)
      اوه راستی یادم رفت…حتی فوشی هم می‌تونه سایتاما رو شکست بده🤣🤣 چون نامیرائه و هیچ جوره از بین نمیره و حتی می‌تونه الگو سازی کنه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

        شهریور 23, 1400

        برادر من قدرت سایتاما نهایت نداره هروقدر گوکو تمرین کنه هر چقدر حریفش قوی باشه سایتاما قوی تره بعدم تو اون خدا و شیطان ذو با گاد متعال مقایسه می کنی؟😂😂😂😂😂😂😂😂

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به مصطفی

      شهریور 23, 1400

      دلیل نمیشه چون شما ندیدی نباشه آکیرا با نگاه سایتامارو می کشه

      پاسخ

  11. حمید

    شهریور 20, 1400

    این عدد ها که بالای نظر ها هستن چی هستن
    منظورم اون 10 9 8 همینجوری کم میشه تا یک

    پاسخ

  12. اوناکو *

    شهریور 18, 1400

    منظورم از موب صد در صد حالت صد در صد هست

    پاسخ

    • M در پاسخ به اوناکو *

      شهریور 20, 1400

      ماب ما دیویست درصد داره😎😎😂😂

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به M

        شهریور 25, 1400

        اون ۷ و خورده ای یا همون بینهایت رو با سایتاما انیمه ای مقایسه میکنن که قدرت نابودیه تقریبا زمین رو داره

        پاسخ

  13. اوناکو *

    شهریور 18, 1400

    و اونایی که میگن ناروتو با دست زدن به مردم زندگیشونو کوتاه میکنه اشتباه میکنن خوده کوراما گفت بخاطر متصل بودن چاکرا به همه هست یعنی افرادی در انیمه های دیگر که چاکرا ندارن نمیتونه کاری کنه یا از انیمه های دیگه چاکراهاشون بخاطر دانای شش طریقت به همه منصل نیست و موب صد در صد با ناروتو باریون برابره و بینهایت ناروتو بهش نمیرسه

    پاسخ

    • M در پاسخ به اوناکو *

      شهریور 20, 1400

      من می خوام از خودت یه سوال بپرسم دوست عزیز
      لطفا بقیه جواب ندن
      اگه اینجوری که تو میگی درست ولی یکم فکر کنی با این وضع نمیشه مقایسشون کرد
      الان تو فکر میکنی نبردشون عادلانه هست؟
      من حرفم اینه شخصیت های انیمه باید با دنیای خودشون مقایسه بشن
      الان مثلا دازای می تونه قدرت میدوریا رو پاک کنه‌؟ نه
      الان ایزاوا میتونه قدرت چویا رو پاک کنه با چشماش؟
      خب عادلانه نیست دیگه

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به M

        شهریور 25, 1400

        خب این که نباید مقایسه بشن درسته کلا

        پاسخ

  14. اوناکو *

    شهریور 18, 1400

    لوفی ناروتو همینطوری تو یه نبرد طولانی شکستش میده الان با باریون لوفی هیچ هستش

    پاسخ

    • M در پاسخ به اوناکو *

      شهریور 20, 1400

      موافقم ولی همچنان میگم نباید مقایسه بشن
      خودم نمیفهمم چی میگم😓😓😂😂😂

      پاسخ

    • علی در پاسخ به اوناکو *

      شهریور 20, 1400

      از نظرم نبرد عادلانه اینه که کوراما رو از ناروتو بگیری .
      بازم مطمئن نیستم کی ببره(اصلا مهم نیست). ولی سطح قدرتاشون تقریبا یکی میشه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به علی

        شهریور 20, 1400

        اگه از ناروتو کورامارو بگیری حدودا ۶۰ درصد قدرتش میره ولی هنوز سیکس پث و سنجوتسوی خودشو داره

        پاسخ

  15. اوناکو *

    شهریور 18, 1400

    ارن با لشکر از ناروتو قویتر نیست ناروتو باریون که قدرتش نابودی خورشیده هیچ بدون اون تو سیکس پث هم قویتره تو نبرد با کاگویا از استایل تمام بیجو ها استفاده کرد و این باعث میشه براحتی تقریبا نصف ارتش پر میره با یه مشت کلا یه تایتان به دیار باقی میره و تو بوروتو چوچواوداما راسنگان میزنه که دو یا سه تا تایتان رو نابود میکنه اگه بگیم همونو راسنشوریکن با استایل ککی گنکایش بزنه ۲۰ ۳۰ اون دنیا و کلی قدرت دیگه داره

    پاسخ

  16. otako

    شهریور 18, 1400

    دکو ایزو میدوریا از همه جز سایتاما قوی تره

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به otako

      شهریور 19, 1400

      بله استاد شما چندتا انبمه دیدید ؟بله بله درست میگید
      داش مرسی که شادمان کردی 😂😆

      پاسخ

      • M در پاسخ به رهام

        شهریور 20, 1400

        حالا اینجوری نگو ناراحت میشه
        منظورم چیز بدی نیست فقط فکر کنم ناراحت شه از حرفت شاید هم بهت فحش بده 😂😂
        جدا از شوخی بعضی ها خیلی ادب سرشون نمیشه
        من داشتم با یه پسره بحث میکردم سر مرد اهنی با کاپیتان
        کم اورد بهم فحش خواهر داد😓

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به M

          شهریور 20, 1400

          عه 😶

          پاسخ

    • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به otako

      شهریور 27, 1400

      آره آره مرغ ها هم پرواز میکنن…..

      پاسخ

    • M در پاسخ به otako

      شهریور 29, 1400

      دقیقا
      مرد عنکبوتی هم از سوپرمن خیلی قوی تره

      پاسخ

  17. M

    شهریور 15, 1400

    تا یک یا دو قسمت دیگه نبرد ایشیکی و ناروتو باریون رو نشون میده
    خیلی منتظرش بودم😍😍

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به M

      شهریور 16, 1400

      داش فایتارو نسبت به مانگا نه فقط فایت کلا قسمتارو کش میدن احتمالا یه پنج شیش قسمتی منتظر باشیم

      پاسخ

      • M در پاسخ به رهام

        شهریور 17, 1400

        مطمئن باش تا دو قسمت دیگه میاد
        چون آخرای قسمت 214 نشون داد یکم قسمت 215 رو و من مطمئنم هستم قسمت 216 نبردشون شروع میشه و نبردشون تموم میشه و ایشیکی شکست میخوره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به M

          شهریور 17, 1400

          ببین با منطقی که من از مانگای بوروتو درک کردم باید خیلی طولش بدن

          پاسخ

  18. علی

    شهریور 13, 1400

    ناروتو<گوکو<سایتاما
    اول ، هنوز نهایت قدرت سایتاما معلوم نیس .
    دوم . حتی تو مبارزه اش در مانگا«saitama VSgod» از نهایت قدرتش استفاده نکرد .
    گوکو هم که معلومه از نا وتو قوی تره ، دیگه جای بحثی نیس

    پاسخ

  19. Dina

    شهریور 7, 1400

    گوکو > سایتاما > ناروتو
    👊👊👊

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Dina

      شهریور 8, 1400

      😐😂جبناپ فعلا که ناروتو اصلا قابل مقایسه با این دونفر نی
      گوکوهم از سایتاما ضعیف تره

      پاسخ

    • کیارگا ساما در پاسخ به Dina

      شهریور 8, 1400

      دقیقا همینطوره

      پاسخ

  20. Dina

    شهریور 7, 1400

    گوکو > سایتاما > ناروتو
    تمام👍👊😬

    پاسخ