معرفی فیلم “لگیز” (Laggies)؛ فیلمی لذتبخش از دوستی، عشق و خانواده

تماشای فیلم‌های کمدی-رمانتیک که مفاهیمی مانند عشق، دوستی و خانواده را به چالش می‌کشند همیشه جذاب بوده و تاکنون هم آثار زیادی با این ژانر ساخته شده که فیلم “لگیز” یکی از بهترین آنهاست. انی فیلم با یک طنز دلنشین و فضایی کاملا دوستانه ما را با تصمیمات عجیب دوران نوجوانی و تأثیرات آن بر آینده‌مان بیشتر آشنا کرده و داستانی لذتبخش و امیدوارکننده را به نمایش می‌گذارد. در ادامه این مقاله با معرفی فیلم “لگیز” همراه پروشات باشید.


  • نام فیلم: “لگیز” (Laggies)
  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • کارگردان: “لین شلتون” (Lynn Shelton)
  • بازیگران: کیرا نایتلی، کلویی گریس مورتس، سم راکول
  • سال تولید: 2014
  • امتیاز آی ام دی بی: 6.4/10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 65/100

تریلر فیلم

اتفاقات ناگهانی که دوستی‌های اتفاقی و رابطه‌های مناسب را شکل می‌دهند، شاید یکی از بهترین اتفاقاتی باشند که هر فرد خوش‌شانسی می‌تواند یک بار در زندگی‌اش تجربه کند. در فیلم “لگیز” با داستانی روبور هستیم که نه به دنبال نمایش اغراقی از یک زندگی است و نه با مفاهیمی مثل عشق و خانواده داستانش را پر زرق وبرق و به دور از تجربه واقعی دنبال می‌کند. این فیلم به‌سادگی از حقایق تلخ و شیرین زندگی حرف می‌زند و در عین حال کارکترهایش را در موقعیت‌های چالش‌برانگیز بسیاری قرار می‌دهد. به‌طوری هر کدام از ما نیز ممکن است در زندگی‌های خود با چنین چالش‌های تأمل‌برانگیزی مواجه شویم.

داستان “لگیز” درباره دختری به نام “مگان” (با بازی کایرا نایتلی) است که به تازگی نامزد کرده است و بعد از ماجراهایی از خانه فرار می‌کند و به طور اتفاقی با دختری ۱۶ ساله به نام “آنیکا” (با بازی کلویی مورتز) دوست می‌شود که با پدر مجردش (با بازی سم راکول) زندگی می‌کند. “مگان” به مدت چند روز در خانه دوست جدیدش می‌ماند و رابطه عاشقانه‌ای بین او و پدر “آنیکا” شکل می‌گیرد. اتفاقات غیر منتظره و استفاده از کمدی جذاب این فیلم را به یکی از بهترین آثار کمدی-رمانتیک تبدیل کرده که تماشای آن تجربه لذت‌بخشی را برای مخاطب رقم می‌زند.

فیلم “لگیز” به شیوه خاص خودش مسائل دوران نوجوانی و بزرگسالی را در کنار هم قرار داده و نه تنها عواقب تصمیمات نوجوانی را به چالش می‌کشد، بلکه نیاز دائمی ما انسان‌ها به دوستی، روابط عمیق و خانواده را هم مورد بحث قرار داده و همه اینها را در قالب یک داستان کمدی و پرانرژی تحویلمان می‌دهد.

نایتلی در این فیلم با بازی در نقش دختری که در اواخر دهه بیست زندگی‌اش تازه متوجه انتخاب‌های اشتباه خود شده و در مسیر جدیدی از زندگی‌اش قرار گرفته، خیلی خوب موفق به انتقال احساسات و سردرگمی‌اش به مخاطب شده‌است. او که درست‌ترین انتخاب برای بازی در نقش “مگان” بوده، شخصیتی پرانرژی و مستقل است که شرایط خوب و بد زندگی را با آغوش باز پذیرفته و همین باعث پیش آمدن موقعیت‌های متفاوت برای او شده‌است.

فیلم “لگیز” شاید فیلمی ساده و سرگرم‌کننده باشد، اما در پس داستان بامزه‌اش مسائل مهم زندگی را مطرح کرده و به ما یاد می‌دهد که ارزش‌های هر فرد در انتخاب دوست، شغل و رفتار با خانواده چه تأثیر شگرفی بر پیشرفت و خوشبختی او دارند.

تصاویری از فیلم “لگیز”:


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم